Kaalulangus soolestiku tervise kaudu.

Ragbi mängijate soolestiku mikrobioomide mitmekesisus oli tunduvalt suurem kui istuva rühma meestel, samuti suurem arv Akkermansiaceae bakterit, mida on seostatud rasvumise ja süsteemse põletiku vähenenud riskiga. Just teie mikrobioomile sobiva ja taskukohase probiootikumikokteile kokkupanemiseni aga läheb veel aega. Näiteks uuringu tulemusele, mis väidab, et väljast tulevad bakterid, täpsemalt probiootikumid ei suuda seedetrakti koloniseerida.

Kategooriateta Kui hea soolestiku tervis võib teie elu muuta Tervise- ja kaaluprobleemide lahendamise võtmed pole mitte ainult kalorite kärpimine, treenimine ja vähem sooda tarbimine. See tagab ka selle, et sööte rohkem vigu. Kaalulangus soolestiku tervise kaudu Ei, me ei räägi sellest need vigu.

Saate anda skaala enda kasuks

Me räägime triljonitest kasulikest bakteritest, mis elavad teie soolestikus ja millel on oluline roll terve ja õnneliku keha säilitamisel. Ja jah, me ütlesime, et triljoneid - paljud hinnangud võrdsustavad seda arvu kolme naela moodustamisega teie kogu kehamassist! Tegelikult on neil meie tervises nii kriitiline roll, et paljud eksperdid on hakanud nimetama mikrobioomi oma organiks.

Kõik see kõlab hea asjana - milles siis probleem?

Tervis Probiootikume soovitavad arstid võtta pärast antibiootikumikuuri, et taastada meie soolestikus elavate bakterite kooslust.

Probleem on järgmine: kui me sööme liiga palju rämpstoitu eriti kaalulangus soolestiku tervise kaudu ja võtame liiga palju ravimeid näiteks antibiootikume või antidepressantevõime oma seedesüsteemi löögist välja lüüa kaalulangus soolestiku tervise kaudu rikkuda soolestiku koostist.

Kui teie head soolevead on ammendatud, võivad halvad bakterid võimust võtta, põhjustades terviseprobleeme, mis ulatuvad nahahaigustest depressioonini. Veelgi enam, teadlased leiavad, et rasvunud inimestel on erinevad soolevead kui tervisliku kehakaaluga inimestel, mis viitab sellele, et korraliku sooleaia harimine võib aidata kaaluprobleeme lahendada.

Seega, kui olete hädas kaalulanguse, ärevuse, stressi, nahaprobleemide, väsimuse või kroonilise haigusega, võiksite hakata oma soolestikku vaatama. Hea uudis on see, et saate oma soolestiku mikrobiootat tugevdada ja aidata sissetungijate vastu võidelda, söötes oma kasulikke baktereid toitudega, mida nad - ja ka teie - peavad tervena hoidma. Allpool saate teada tipptasemel teaduse, miks tervisliku soole kasvatamine on tervisliku elu säilitamiseks hädavajalik.

Ja pole muret, kui teie soolevead näivad olevat puhkust võtnud; oleme kokku pannud ka peamised näpunäited selle kohta, kuidas saaksite oma kõhubioomi tervendada. Ja siis järgmine on nende probleemidega tegelemine 40 harjumust, mis muudavad sind haigeks ja paksuks! Esiteks: tervisliku soolestiku eelised Saate anda skaala enda kasuks Shutterstock Need väikesed lollakad mõjutavad dramaatiliselt meie kaalu. Tegelikult on lugematud arv uuringuid näidanud, et rasvunud inimestel on perekonnast kõrgem halbade bakterite tase Ettevõtted samas kui lahjatel inimestel on perekonnast kõrgem bakterite arv Bakteroidetid.

Niisiis, kas probiootikumid on selle parandamiseks abiks? Noh, uuring Briti Teataja Toitumisest arvab nii.

Esiteks: tervisliku soolestiku eelised

Teadlased leidsid, et kui ülekaalulistele naistele anti kehakaalu langetamiseks piiratud kalorsusega dieedi kõrval igapäevane probiootiline toidulisand, oli nende keskmine kaalukaotus oluliselt suurem kui naistel, kes järgisid sama piiratud dieeti, kuid said platseebot. Mis omakorda põhjustab kehakaalu tõusu, liigesevalu, väsimust ja suurendab teie riski 2.

Üks viis seda teha on soolestiku mikrobioomi näljutamine.

rasva poletamine sooki retseptid

Bakterid vajavad ka toitu! Selgitage: nendes põletikulistes toitudes on tavaliselt puudu nende looduslikest kiududest - kriitilisest toitainest, mis mitte ainult ei hoia teid kauem täisväärtuslikumana, vaid toidab ka soolestiku vigu.

Teie head bakterid hoiavad ja kääritavad need kiud rasvhappeks - tuntud kui butüraat - mis kaalulangus soolestiku tervise kaudu rasva tõhusamat oksüdeerumist. Kõrgem butüraadi sisaldus vähendab teie keha põletikku ja toimib ka kaitsena halbade, patogeensete bakterite eest vastavalt Toitumise edusammud.

Võita põletik nendega 20 ravivad põletikuvastased toidud. Kui jah, siis võib selles süüdi olla teie mikrobioota. Teie soolestikus elab 70—80 protsenti teie keha immuunrakkudest, seega pole ime, et nii palju autoimmuunhaigusi on seostatud tuvastamata seedetrakti probleemidega. Mitmed uuringud on leidnud, et probiootikumi regulaarne tarbimine võib takistada hingamisteede ja seedetrakti haiguste esinemist või vähendada nende kestust, ning 10 uuringu metaanalüüs, mis on avaldatud Korea perearstiajakiri leitud tõendid selle kohta, et probiootikumide manustamine võib isegi ära hoida nohu.

8 kääritatud toitu seedimise ja tervise edendamiseks

Kuna meie mikrobioom aitab reguleerida meie immuunsüsteemi, on selle koostisel ja tervisel oluline roll põletikuliste haiguste, näiteks nahahaiguste vastu võitlemisel. Riikliku vähiinstituudi teadlased leidsid, et immuunsüsteem millest enamus asub teie soolestikus aitab valida, millised mikroobid elavad naha pinnal: nõrga immuunsusega osalejatel oli erinev mikroobide kogu, mis leiti terved isikud.

Samal teemal

Maksimaalne tervisliku kaalukaotuse maar valdkonna terapeutilised uuringud on esialgsel etapil, kuid eksperdid usuvad, et probiootikumide manustamine nahahaiguste all kannatajatele võib vähendada patsientide põletikuliste valkude taset ja leevendada sümptomeid.

Nagu ka nahk, modereerivad teie juuste tervist mitmed nähtamatud tegurid - saate teada, kuidas nende abil oma parim välja näha 30 parimat ja halvimat toitu tervetele juustele. Kuidas see on? Kas toit pole sama, olenemata sellest, kes seda sööb?

valge neeru bean como tomar

Mitte just. Meie soolevead aitavad seedida ja lagundada meie toidus sisalduvaid valke, süsivesikuid kaalulangus soolestiku tervise kaudu rasvhappeid, et saaksime eraldada selle toitaineid, sealhulgas olulisi vitamiine nagu B-vitamiinid 12 ja 9 folaat ja K-vitamiin.

nimekiri uhised kaalulangus muudid

Tegelikult on uuringud näidanud Bifidum bakteriliigid - mida rasvunud isenditel on tavaliselt vähem - on folaatide tootmisel eriti aktiivsed. Nii et vähem Bifidum tähendab vähem kontrolli oma geenide üle ja rohkem kõhurasva.

Veel üks pluss probiootikumidele? Need aitavad tõrjuda ka halbu baktereid, hoides nakkused seal eemal. Vaadake, mida nosh parandage oma tupe tervist. Teaduslike tõendite kinnitamine näitab, et meie soolestiku mikrobioota koostis mängib kriitilist rolli kognitiivse käitumise ja emotsioonide, näiteks ärevuse, depressiooni, stressi, autismi, õppimise ja mälu mõjutamisel läbi meie soole-aju telje, kaalulangus annapurna circuit ülevaatele Põllumajanduse ja toidukeemia ajakiri.

Ja hämmastavalt 95 protsenti teie õnnelikust hormoonist serotoniinist valmistatakse ja hoitakse teie soolestikus. Kes teadis? Tegelikult ajakirja uurimus PNAS leidis, et kui hiired olid nakatunud ärevust tekitava parasiidiga ja neile anti siis probiootikumitüvi, siis vähenes stressihormoonide tase ning vähem ärevuse ja depressiooniga seotud käitumist.

Ja mereväe uuringute büroo teadlased avastasid, et nad võivad murelike hiirte meeleolu parandada, söötes neile rahulikke hiiri tervislikke mikroobe. Mõlemad uuringud on avanud uksed probiootikumide kasutamisvõimalustele selliste neuroloogiliste häirete nagu PTSD, ärevus ja depressioon raviks.

Kategooriateta Kui hea soolestiku tervis võib teie elu muuta Tervise- ja kaaluprobleemide lahendamise võtmed pole mitte ainult kalorite kärpimine, treenimine ja vähem sooda tarbimine. See tagab ka selle, et sööte rohkem vigu. Kaalukaotus Ei, me ei räägi sellest need vigu.

Probiootikumid pole ainus, mis stressi vastu võitleb. Need teed tee ka! Me just lugesime, kuidas soolestiku mikroobid võivad meid õnnelikuks teha, kuid muud uuringud näitavad, et need väikesed soolevead võivad teie aju mõjutada otsesemal ja füüsilisemal viisil.

Corki ülikooli kolledži teadlaste sõnul mängivad soolebakterid rolli närvisignaali nõuetekohaseks kaalulangus soolestiku tervise kaudu ülioluliste geenide reguleerimisel. Mikrobiota puudulikkuse tagajärjel laguneb kaalulangus soolestiku tervise kaudu geenide produkt, müeliin, mis on ka haiguse hulgiskleroosi sümptom - seisund, kus immuunsüsteem ründab aju ja seljaaju, põhjustades tugevat värinat, ajutist nägemiskaotust, kuidas poletada reie rasva isasväsimus ja koordinatsioonihäired.

Lisaks sellele, et probiootikumid võivad MS raviks olla, näitab see uuring meile ka seda, kuidas aju korralikuks signaalimiseks on vajalik terve soolestik.

Teate, mis on tervislikule ajule veel kasulik? The Kaalulangus hiv-ga toidud teie ajule! Looduse immunoloogia. Need kahjulikud patogeenid - mida saate sisse süüa valesti töödeldud toidust, töötlemata veest või ebaõigest hügieenist - võivad põhjustada kergemaid haigusi, nagu toidumürgitus, kuni raskemate probleemideni, näiteks tuberkuloosini.

New Yorgi ülikooli teadlaste sõnul kutsus maobakter Helicobacter pylori võib tegelikult muuta nälga stimuleeriva hormooni greliini taset teie kehas. Antibiootikumide kasvu ja rafineeritud toidul põhineva dieedi korral suureneb H.

Ja see tähendab vähem selle pärssivat toimet meie isudele - võib-olla põhjuseks, miks paljud meist seda teevad alati näljane. Ja terve hulk terviseprobleeme Shutterstock Mõelge oma soolestikule nagu kolledži vastuvõtukomisjon: talle meeldib mitmekesisus. Tuntud bakteriliike on sadu ja õnnelikul soolestikul peaks neid olema palju.

  • Soole ärritussündroom | Ida-Tallinna Keskhaigla
  • Säästa maksa ja soolestikku Maks täidab kehas üle erineva funktsiooni, olles üks väheseid organeid, mis on kahjustuse korral võimeline rakke taastootma.

Uuringud näitavad, et teie mikrobiomi mitmekesisus nii erinevate liikide arv kui ka nende liikide ühtlus on teie tervise oluline osa. Tegelikult ajakirja uurimus Loodus leidis, et madala bakteriaalse mitmekesisusega inimesi iseloomustas suurem üldine rasvumine, insuliiniresistentsus, ebanormaalselt kõrgenenud kolesterooli ja lipiidide sisaldus veres ning rohkem väljendunud põletikuline fenotüüp.

Kuidas suurendada oma soolestiku mitmekesisust?

  1. Теперь Элвину стал вполне ясен смысл предсмертных слов Учителя: "Как чудесно следить за цветными тенями на планетах вечного света".
  2. Необъятное по масштабам путешествие приближалось к концу.
  3. Даже если этот мир и оказался мертв, в нем должно найтись немало интересного, такого, что позволит ему раскрыть некоторые загадки прошлого.
  4. Probiootikumid ja kaalulangetus - 5 tõestust, et see töötab

Toidake seda taimse dieediga, mängige õues selles on tõesti mingit kasu 'mustuse hõõrumisel! Kas soovite teada saada rohkem võimalusi tervisliku sooleaia kasvatamiseks? Jätka lugemist! Kuidas parandada soolestiku tervist 1 Taastage oma tervislik elupaik probiootikumidega Üks esimesi samme soolestiku tervise parandamiseks on kasulike bakterite taseme täiendamine. Seda saate teha, võttes probiootilise toidulisandi või lisades probiootikurikkaid ravimeid, kääritatud toidudnagu jogurt, kimchi ja ahhetama!

Isegi hapendatud leib!

Header top

Vastupidiselt sellele, mida paljud arvavad, pole juuretis maitse, see on tegelikult protsess, kus metsik pärm slim alla koht sõbralikud bakterid lagundavad nisujahus sisalduvat gluteeni ja suhkrut, muutes sellest teile kasulikud valgud, vitamiinid ja mineraalid. Leiva tärklised ja terad on bakterite ja pärmi poolt eelnevalt seeditud, mis muudab teie seedimise lihtsamaks ja palju tervislikumaks võimaluseks kui ükski üle töödeldud valge leib.

Parimad toidud selle töö jaoks on kiudainerikkad toidud, näiteks lehtköögiviljad, vastupidavad tärklised - sealhulgas kartul, kaunviljad ja toores kaer - terad, banaanid ja isegi tume šokolaad sisaldavad erinevaid kiude, mis toidavad meie soolevigu. Tegelikult on uuring Funktsionaalsete toitude ajakiri leidis, et resistentse tärklise söömine tugevdab tegelikult teie soolestiku bioomi. Sellepärast, et terved bakterid saavad sõna otseses mõttes trenni, seedides asju, muutudes domineerivamaks ja viies puhtama ja paremini toimiva sooleni.

kui palju kiire toonide kaalulangus maksab

Kuid kui enamik täisteratooteid ja kiudainerikkaid köögivilju aitab seda protsessi teha, väärib kinoa teie igapäevases dieedis erilist kohta, kuna see on täisvalk - üks väheseid taimi, millel on lihaga sarnane aminohappeprofiil. See on oluline, sest Harvardi uuring näitas hiljuti, et peamiselt loomsetel valkudel põhinev dieet - eriti see, mis hõlmab palju toidupakendeid ja burgerimähiseid - võib kiiresti muuta mikroobide õrna tasakaalu teie kõhus.

Loomade söömisest loobumine võib olla keeruline, kuid mitte siis, kui järgite meie eeskirju Lõplik juhend lihavabaks muutmiseks! Suure rasvasisaldusega dieediga rottidel suutsid rottide soolestiku mikrobioota kahjustavat toimet vähendada ainult rotid, kes tarbisid ka antotsüaniinpolüfenooli ekstrakti sarnaselt mustikatele.

Koos tulemusi vaadates võivad teadlased oletada, et polüfenoolid võivad mängida olulist rolli degeneratiivsete haiguste ennetamisel samuti aidata kaalulangetamiselkuna need parandavad teie mikrobiomi keskkonda. Mida sa ootad, haara neist kinni polüfenoolidriik! Ajakirjas avaldatud uuring Noh uuris erinevusi sportlike ragbimängijate soolestiku koosseisus ning istuvate, ülekaaluliste või rasvunud meeste rühmas.

Main navigation

Ragbi mängijate soolestiku mikrobioomide mitmekesisus oli tunduvalt suurem kui istuva rühma meestel, samuti suurem arv Akkermansiaceae bakterit, mida on seostatud rasvumise ja süsteemse põletiku vähenenud riskiga. Aktiivsena püsimine soodustab ka tervislikumat seedimist, aidates kehal toitu sagedamini töödelda, lagundada ja välistada - mis võib samuti aidata kaalulangetamist. Kui teil pole aega eksperdi soovitatud 30 minutit päevas mõõduka intensiivsusega treeninguteks, proovige alternatiivne meetod - see vähendab treeningu aega pooleks ja saate samu eeliseid!

Selle põhjuseks on see, et süsivesikud koosnevad suhkrumolekulidest, mis on konkreetse pärmseente, candida, peamine kütuseallikas. Ilma kasulike bakteriteta, et candida eemal hoida, võib see seen ületada teie soolestiku, lõhkuda sooleseinad ja vabastada mürgiseid kõrvalsaadusi teie vereringesse lekkiva soole kaudu.

Eriti võib Candida tasakaalustamatus vähendada maohapet, mis põhjustab põletikku ja seedimist. Kuna kookosõli sisaldab tugevat viirusevastast kaprüülhapet, võib see aidata parandada baktereid ja soolestiku tervist, hävitades halbu baktereid ja candida. See pole ainus asi, mida kookosõli suudab.

Uuring seab kahtluse alla probiootikumide võtmise vajaduse ja mõju | Tervis | ERR

Lisateavet leiate meie aruandest, 20 kasu kookosõlist. Tunned end masenduses, sööd negatiivsete tunnete vähendamiseks järeleandlikumat toitu, võtad kaalus juurde ja siis tuju langeb uuesti. Ja kui sööte neid suure energiasisaldusega toite, võite tappa ka soolestikuvead, mis teid rõõmustavad.

Tegelikult toodetakse 95 protsenti õnnelikust hormoonist serotoniinist meie soolestikus ning depressioon, stress, uneprobleemid ja iha suure energiasisaldusega magusate toitude järele võivad öelda, et teil on serotoniinipuudus ja halvendab soolestiku tervist. Kuna trüptofaan on serotoniini ehitamise eelkäija, söövad selles aminohappes rikkad toidud - kodulinnud, seemned, kikerherned, piim, banaanid ja paljud neist Parimad toidud magamiseks - võib aidata teie meeleolu parandada, nii et lõpetate kiibikotti süüvimise, kõhuvigade näljutamise õigest kütusest ja soovimatu kaalu suurenemise.

Vastavalt ajakirjas tehtud uuringule PLoS Üksinimesed, kes nihutavad sageli magamamineku aegu - elavad sisuliselt kroonilise jet-lag-seisundi korral - võivad oma soolestiku mikrobioota viia põletikulisse seisundisse, mis on rasvumise, metaboolse sündroomi ja põletikulise soolehaiguse eelkäija.