Parim viis rasva hupata koie poletamiseks. Mis on paastunud süda?

Kuidas Anavar asenda et Anvarol on lisaks suurepärase põletamiseks nahaaluse See komponent ei ole ainult kõrge valgusisaldusega veel lisaks madal rasvade. Kuidas aitab isotooniline spordijook sportimisel? Soola tarbimise vähendamiseks ei piisa lihtsalt vähesest soola söömisest.

parim viis rasva hupata koie poletamiseks

Sel viisil omandab keha energiat, kuid ülejääk, mida keha energiana ei kasuta, jääb meie kehasse rasva kujul kogunenud. Triglütseriidid omandame söödud toidu kaudu ja need lähevad lipoproteiinide kaudu verre. Mis meid praegu huvitab, on kuidas vabastada triglütseriide ja selleks peame selle ahela lõhkuma, see tähendab eraldada need rasvhapeteks ja glütserooliks.

Aga mis on tühja kõhuga südame? See on võimlemine vähemalt 6 tundi midagi söömata.

Seda protsessi juhib hormoon nimega tundlik hormoonlipaas HSLmis toimib insuliini kaudu, mis aeglustab rasvade ja teiselt poolt kakolamiinide adrenaiin ja noradrenaliin mobiliseerimist, mis panevad rasva liikuma. Sellepärast, mida kõrgem on insuliini tase meie kehas, seda raskem on rasvade põletamine. Triglütseriidide eraldamise protsessi, mida me just nägime, nimetatakse hüdrolüüsida.

Pärast hüdrolüüsimist purunemist liiguvad triglütseriidid vereringe kaudu verest läbi valgu, mida nimetatakse albumiiniks, ja viivad need kuhugi kehasse, kus neid saab kasutada.

parim viis rasva hupata koie poletamiseks

Ja siin on oluline osa: triglütseriidide energiaks kasutamiseks peavad nad kinni pidama rakulistes mitokondrites ja seda teevad nad ensüümi nimega CPT. Paastumine südame ei ole ideaalne Me teame juba rasva muundamise protsessi energiaks ja kuidas see meie kehani jõuab. Oleme näinud, et tõepoolest raskendab kõrge insuliini sisaldus rasvade põletamist.

Sel põhjusel kinnitavad tühja kõhuga kardiovaskulaarset tegevust toetavad inimesed, et kui te pole toitu tarvitanud, on insuliini tase väga madal ja seetõttu on ideaalne aeg rasva kaotamiseks.

Nad ei eksi keha funktsioneerimist ja tegelikult jah, on tõsi, et tühja kõhuga kardiot tehes põletatakse rasva, kuid peate arvestama muude teguritega, mis teile ei pruugi nii väga meeldida. Olenemata treeningu tüübist, on meetod või asukoht, võtmeküsimuseks on pühendumus ja pühendumus. Teil on mugav oma kodus ja ajakavas. Teil on valikuid! Võite kasutada videoid, mänge ja telefonirakendusi.

Officer tells woman to lift bra during traffic stop

Kuidas planeerida kodus treenimist Graafiku koostamine ja sellest kinnipidamine on väga oluline. See läheb tagasi pühendumuse ja pühendumuse juurde.

Kas olete arvestanud kellaajaga, mis teile kõige paremini sobib? Kas jagatud treeningkava toimiks jagatuna hommiku ja õhtu vahel?

10 tõhusat rasvapõletuse kaalulangetamise harjutust, mida kodus teha - Elu -

Peate määratlema oma treeningplaani, milline näeb välja teie treeningplaan? Kas olete valinud oma kodus spetsiaalse ruumi? Mõelge garaaži, keldri, magamistoa ala ümberkujundamisele. Muutsin oma teise magamistoa oma poolkontorist poolsaaliks.

Kas vajate varustust? Mõelge põrandamatite, raskuste, kardioseadmete, videote või DVD-de vajadusele.

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine

Aga vastutus? Mõelge treeningukaaslasele või vastutuspartnerile.

  1. 2 kuu slim alla
  2. Kiire kaalulangus 50 naela
  3. Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine Mahlad Mis puudutab ülekaalust vabanemist, siis oleme kõik korduvalt kuulnud, et parem on tegutseda aeglaselt ja visalt: "Mida aeglasemalt liigute, seda kaugemale jõuate!
  4. Lühidalt: joo ja mölla!

Kindla kava olemasolu aitab motivatsiooni suurendada. Motivatsioon on vajalik rasva põletamiseks ja kehakaalu langetamiseks treenimiseks ning pühendumiseks. Samuti on äärmiselt oluline toetav sotsiaalne keskkond. Need on ka mitmekülgsed, kuna pakuvad erinevaid intensiivsusi, kiirusi ja takistust. Maksimaalseks põletamiseks lisage treeningule kalle. See aktiveerib jalgade ja tuharalihaste konditsioneerimise.

Kuidas hüpata köis rasvade põletamiseks

Madalamad tõusud ja suurenenud intensiivsus mõjuvad quadidele hästi. Hüppenöör Sportlased, eriti Boxer, on tuntud selle rasvapõletusharjutusega treenimise poolest.

parim viis rasva hupata koie poletamiseks

Lisaks sellele, et see on üks odav varustus, on eelised hämmastavad. Paastunud süda parandab naistel tunnist rasvade oksüdeerumist Naistega läbi viidud uuring näitas, et 60 minutit kestvat treeningut enne hommikusööki suurendas tunnist rasvade oksüdeerumist 7.

parim viis rasva hupata koie poletamiseks

See tähendab, et naised jätkasid 24 tunni jooksul pärast tühja kõhuga südame põletamist rasva põletamist. Nii töötab HIIT kõrge intensiivsusega intervalltreeninget põletada rohkem kaloreid kui vastupidavustreening. Põlveprobleemide või südameprobleemidega inimesed saavad seetõttu teha tühja kõhuga südame ja suruda keha järgmise 24 tunni jooksul rasvapõletusrežiimis. Paastunud süda vähendab keha rasvaprotsenti Teadlased uurisid üksikisikute südame mõju ramadaani paastu ajal.

Paastunud südame on selgelt suurepärane viis rasvapõletuseks, keha rasvaprotsendi ja nälja vähendamiseks ning rasvarikka dieedi korral glükoositaluvuse parandamiseks. Kas olete valmis kohe sisse hüppama ja 74 naela kaalulangus kardiotreeningutega alustama?

Siin on täielik tühja kõhuga treeningrežiim. Kerige alla. Paastunud südame treeningud Parimate tulemuste saavutamiseks on siin segu vastupidavusest ja kõrge intensiivsusega intervallkardiograafiast. Soojendus - 10 minutit Kõrged põlved - 3 komplekti 20 kordust Köis hüppab - 3 komplekti 50 kordust Hüppekükid - 3 komplekti 12 kordust Puhkus - 30 sekundit Vene keerdkäigud - 3 komplekti 30 kordust Leg up crunches - 3 komplekti 20 kordust Külgmine nuga - 3 komplekti 20 kordust Puhkus - 45 sekundit TRX pull-ups - 3 komplekti 12 kordust TRX põlvikud - 3 komplekti 12 kordust TRX röövimine - 3 komplekti 12 kordust Puhkus - 60 sekundit Uisutaja lunges - 3 komplekti 15 kordust Burpees - 2 komplekti 10 kordust Pall slam - 3 komplekti 12 kordust Puhkus - 60 sekundit Mägironijad - 3 komplekti 15 kordust Plangud - 2 60 sekundi pikkust komplekti Alternatiivsed plank-dipid - 2 komplekti 10 kordust Puhkus - 30 sekundit Jahutavad venitused - 5 minutit Selle rutiini lõpetamise ajal ei higi mitte ainult vaadake higistamise eeliseidvaid ka teie "hea enesetunde" hormoonid annavad oma võlu ja hakkate end kohutavalt tundma.

See võimendab teie treeningut ja hoiab teid aktiivse ja väledana.

parim viis rasva hupata koie poletamiseks

HIIT-koolitusel on ka muid eeliseid: See võib suurendada insuliinitundlikkust 9. See võib takistada teil pärast treeningut äärmiselt näljatunde tekkimist See võib suurendada kasvuhormooni taset, mis aitab rasva kaotada See võib suurendada rasva põletavaid kemikaale nagu katehhoolamiin See võib järgmise 24 tunni jooksul suurendada ainevahetuse kiirust 7. Paastunud südame tulemused Mitte ainult teadlased, vaid paljud inimesed üle kogu maailma saavad paastunud südamega häid tulemusi.

Siin on video Briana Shafferilt, kes proovis nädal aega paastunud kardiot ja sai suurepäraseid tulemusi.

Paastunud süda - kuidas see toimib, eelised, plussid ja miinused

Vaata järgi. Läheme nüüd põhiküsimuse juurde - kuidas paastuvat kardiot saate teha? Kuidas teha paastunud kardiot Paastunud kardiot saab teha kahel viisil: Harjutamine hommikul enne hommikusööki Pärast vähemalt 6-tunnist paastumist harjutamine õhtul Kuid siin on midagi, mida peate teadma - ainult paastumine südamega ei anna teile soovitud tulemusi.