Kaalulangus oise vahetuse ajal. 20 näpunäidet öösel vahetuse töötajatele

Üks jooga põhiprintsiipidest ei ole enda ja teiste üle kohut mõista. Võimalik, et tunnete vajadust stressi leevendada treenides ja lõpuks ületöötades.

Kategooriateta 20 näpunäidet öösel vahetuse töötajatele Sest kõik, kes soovivad kaalust alla võtta, ei tööta 9—5. Seega, kui töötate öises vahetuses, on kaalulangetamisel järgida erinevaid näpunäiteid. Kaalukaotus Hädaabidispetšer Marianne töötab öises vahetuses: päeval magab ja töötab öösel. Ta üritab järgida Streameriumi saidil näpunäiteid ja teeb seda suures osas näiteks süües mitu korda kogu oma 'päeva', et hoida massiivseid söögiisu rünnakuid.

Haigused ja seisundid

Ehkki tervislik toitumine ei muutu teie RDA-d jäävad samaks! Tegelikult, kui töötate öises vahetuses, on teadus näidanud, et kaalu langetamine ja selle hoidmine võib teile raskem olla kui teistel. Alustuseks, a Rahvusliku Teaduste Akadeemia toimetised Uuring näitas, et öised vahetused ahvivad töötajate ainevahetust, mistõttu nad kulutavad päeva jooksul vähem energiat kui tavaliselt.

Õnnetu mõju oli veelgi selgem, kui need öised töötajad lõpuks päikese kätte jõudes heina said: uuringus osalejad põletasid 12—16 protsenti vähem kaloreid kui öösel magades. Selle ja samalaadsete järelduste ülevaade on see, et öises vahetuses olevad töötajad peavad tervisliku kehakaalu säilitamiseks ning eriti öötööga seotud krooniliste haiguste vältimiseks olema eriti nutikad. Allpool olevatest näpunäidetest peaks piisama, et saaksite end tööle panna - kuigi lõuna ajal ei pea see õue jooksma minema.

Ja hämmastavate võimaluste saamiseks rasvade kiireks kiirustamiseks ärge jätke neid kasutamata parimad rasva põletavad toidud!

kaalulangus oise vahetuse ajal

Päevavalguse löök segab teie keha melatoniini keskmine kaalulangus ranger schoolis looduslikult toodetud hormooni - tootmist, mis annab meie kehale märku, et on aeg magada. Aja jooksul hakkab teie aju neid asju magamaminekuga seostama ja aitab teil pärast öist vahetust kiiresti rasvapõletusunne tunda - isegi siis, kui kõik teie ümber tõusevad ja lähevad. Need unehäired kaalulanguse protseduurid perth hõlmata lõõgastava muusika kuulamist, unepäevikusse kirjutamist vt.

Nr 4kuuma duši all käimist nr. Oota mida?

Katseid saab kasutada võimalike põhjuste välistamiseks või diagnoosi seadmiseks. Teraapia Ravitakse mitte kaalukaotust ennast, vaid põhihaigust.

Söö süsivesikuid enne magamaminekut Shutterstock Kui olete pärast vahetust näljane, sööge süsivesikuid sisaldavat toitu. Oota; kas see võib olla õige? Su keha põletab süsivesikuid energia saamiseks, kuid kui sa sööd neid enne magamaminekut, siis keha lihtsalt hoiab neid rasvana, ei?

Noh, kaalulanguse pasta-nomikaadid pole nii lihtsad. Üks uuring Euroopa Teataja Toitumine pange kaks meestegruppi ühesugusele kaalulangusdieedile.

kaalulangus oise vahetuse ajal

Ainus erinevus? Enne magamaminekut süsivesikute rühm näitas dieedist tingitud oluliselt kõrgemat termogeneesi see tähendab, et pärast kaheksa tunni möödumist põletasid nad rohkem toitu seedides kaloreid. Veel üks uuring ajakirjas Rasvumine nägin sarnaseid tulemusi. Enne magamaminekut süsivesikute sööjad kaotasid 27 protsenti rohkem keharasva - ja tundsid end 13,7 protsenti täisväärtuslikumana - võrreldes tavalise dieediga.

  • Eriline dieet meestele ja naistele peaks sisaldama järgmist: piima- ja hapupiim, rohelised ja lehtköögiviljad - spinat, brokoli, petersell, lillkapsas ja rooskapsas, kliid ja täisteratooted; igat tüüpi kaunviljad, kibuvitsamarjad ja mustad sõstrad, tatar, porgand ja kõrvits; kanamunad, vasikaliha, veiseliha, kalkun ja küülik; forell, tuunikala, heeringas, sardiinid ja lõhe, tursamaks; toored kreeka pähklid, männipähklid, india pähklid, pistaatsiapähklid, mandlid ja maapähklid, avokaadod; seened; värsked köögiviljad nagu porgand, kapsas, õunad, kurgid kummina.
  • Higistamine öösel - mis on põhjuseks ja kuidas sellest lahti saada Kehahooldus.
  • Diagnoosimine ehk millised uuringud võidakse teha ja miks Organismi üldseisundi hindamiseks tehakse vereanalüüs, millest otsitakse põletiku ja teiste patoloogiate näitajaid Kui kahtlustatakse patoloogiat kuseteedes, tehakse uriini biokeemiline- ja bakterioloogiline analüüs.

Pange lihtsalt sööma häid süsivesikuid ja mitte järgima üht neist halvimad süsivesikute harjumused rafineeritud ja töödeldud rämpsu süües! Alati on kõige parem töötada andmete põhjal, isegi kui teie logite une kvaliteeti ja kestust ning kui töötate öösiti, on une salvestamine kahekordselt oluline. Lihtsalt loetlege kõik tunnid, mil magasite voodis, ja iga osaline tund ka uinakud. Seejärel märkige üles sündmused, mis võivad teie und mõjutada.

Kaalulangus: dramaatilise kaalukaotuse põhjused ja mida teha

Kas sa tegid sel päeval trenni? Kas juua palju kohvi? Kahe nädala pärast lugege kogu lugu läbi, otsides mustreid. Tulemused võivad teid üllatada - ja aidata teil kaalulangetamise eesmärgid. Isegi kui lähete magama, kui päike hakkab ronima, saate sooja vanni või duši all käies taastada päikeseloojangutaolise temperatuuri languse.

Kastmine võib muuta teie naela eraldava shuteye sügavamaks ja panna teid kiiremini magama. Ajakirjas avaldatud silmatorkav uus uuring Diabeet soovitab, et lihtsalt konditsioneeri lõhkamine või talvel soojuse vähendamine võib aidata meil magamise ajal kõhurasva rünnata.

Külmemad temperatuurid kaalulangus oise vahetuse ajal peenelt meie pruuni rasva ehk rasva, mis hoiab teid soojana, tõhusust, aidates teil kõhus talletatud rasva põletada. Osalejad veetsid paar nädalat magades erineva temperatuuriga magamistubades: neutraalne 75 kraadi, jahe 66 kraadi ja palav 81 kraadi.

kaalulangus oise vahetuse ajal

Pärast neli nädalat 66 kraadi juures magamist olid katsealused oma pruuni rasva koguse peaaegu kahekordistanud. Ja jah, kas kulm laguneb rasva tähendab, et nad kaotasid kõhurasva. Mõne poosi löömine enne magamaminekut võib une kvaliteeti tugevalt mõjutada, kuna jooga keskendub hingamisele ja meditatsioonile.

Võite proovida mõnda lõõgastavat joogapoosi; Balfe-Taylor soovitab Kurtide inimese poos. Enne lehtede löömist tehke kiire krõbistamiskomplekt, vastupidine krõmps ja kronksnugade komplekt.

Teema: Imetamine ja kaalulangus

Seejärel minge turvaliselt magama, teades, et teie kiire treening on teie kehale veidi abiks olnud selle rehvi vahetamisel, kui olete välja töötatud. Magamise ajal teie keha ainevahetusfunktsioon aeglustus ja kui te ei ärganud keset päevast uneaega vett jooma, ei saanud see vedelikku. Juubel soovitab enne keha pingutamist kaalulangus oise vahetuse ajal muu toidu või joogiga täielikult niisutada. Tema moto teie sisemise ahju valmistamiseks ja valmis saamiseks: 'Rehüdreerige, siis kofeinaat! Minge võtke seda päikesepaistet, kuni saate.

Kui nälga kontrollivad hormoonid lähevad sassi, panevad nad meid rämpstoitu ihaldama. See on halb, kuid see võib veelgi hullemaks minna, kui te ei uinu unest ärgates oma ellu pisut valgust. Ajakirjas avaldatud uuring Rahvusvaheline endokrinoloogia ajakiri näitas, et unepuuduses täiskasvanutel, kes olid pärast ärkamist hämaras valguses, oli täiskõhuhormooni leptiini kontsentratsioon madalam, sinises valguses energiasäästlikest sibulatest pärit aga kõrgem leptiini tase. Vertikaalselt visates avage pimendavad kardinad või kui väljas on juba hämar, lülitage need energiatõhusad tuled sisse.

Lastes oma ellu veidi valgust, saate oma kaalulangetamise eesmärkidele natuke elu. Planeerige oma sööki Shutterstock Õdedele pole surnuaia vahetuste tegemine võõras. Tehke ka aegsasti plaanid kohe pärast töölt lahkumist, et teil ei tekiks kiusatust kiirtoitu haarata ega väljas söömas käia.

Selle järelduseni jõudmiseks tuleb Colorado ülikooli Boulderi teadlased uuris kuue päeva jooksul 14 tervet täiskasvanut. Kaks päeva magasid uuringus osalejad öösiti ja jäid päeval ärkvel, seejärel pöörasid nad oma rutiini ümber öökullide ajakava jäljendamiseks.

Kaalulangus ja higistamine

Kui osalejad päeval magasid, leidsid teadlased, et nad põletasid 52—59 vähem kaloreid kui õhtul Zzzi kinni püüdes - tõenäoliselt seetõttu, et ajakava segunes nende ööpäevase rütmiga - keha sisemise kellaga, mis mängib suurt rolli ainevahetus funktsioon. Kui teil pole muud võimalust kui päeval magada, plaanige oma kaalulangus oise vahetuse ajal dieedis vähendada 50—60 kalorit.

Jah, see haiseb, aga me ütlesime teile kohe alguses, et see on teie jaoks raskem kui teistel. Kuid kuna inimesed sünteesivad D-vitamiini ka kaalulangus oise vahetuse ajal, on seda eriti oluline teha meie jaoks, kes põlevad keskööl õli elamiseks. D-vitamiin on ainevahetust taastava lihaskoe säilitamiseks hädavajalik. Ehkki protsendine soovitatav päevane väärtus RÜ saab 3,5-untsi lõhe portsjonisse naelutada, on igapäevane toidulisand mõistlik. Muud head toitumisallikad: tuunikala, rikastatud piim ja teravili ning munad.

Valgust blokeerivad kardinad teevad pärast öises vahetuses töötamist suurt uinumist. Väline valgus muudab teie meele keerulisemaks, isegi kui arvate, et olete selliste instinktiivsete signaalide suhtes immuunne. Keha magama panekuks kasutatav hormoon melatoniin on valguse olemasolul ohustatud. Teadlased, kes varustasid Chicago Hardee hämara valgustusega, leidsid, et patroonid püsisid kuidas slim alla minu talje, kuid tarbisid vähem kui tavapärased restoranis tavaliselt valitsevad valgustingimused.

Öösel vahetuses süües proovige seda teha keskkonnas, kus tunnete end suhteliselt lõdvestununa, ja tõenäoliselt saavutate Enamik inimesi veedab veel seitse kuni kümme tundi oma laua taga istudes. See tähendab, et enamik meist veedab valdava osa ajast istuvana. Meie keha pole lihtsalt selle tegevusetuse taseme jaoks kohandatud; enamus inimeste evolutsiooniajaloost hõlmas aktiivsust, toidu ja kütuse otsimist.

Juubilar ütleb, et üks võimalus päevas rohkem kaloreid põletada on seista rohkem ja vähem istuda. Ta tsiteerib a Suurbritannia uuring mis leidis, et tööl seismine põletas tunnis 50 kalorit rohkem kui istumine. Kui see ei kõla kuigi palju, kaaluge järgmist: kui seisate kaalulangus oise vahetuse ajal kolm tundi päevas, kulutaksite ühe aastaga rohkem kui 30 lisakalorit - see tähendab umbes 8 naela rasva!

Kategooriateta 20 näpunäidet öösel vahetuse töötajatele Sest kõik, kes soovivad kaalust alla võtta, ei tööta 9—5. Seega, kui töötate öises vahetuses, on kaalulangetamisel järgida erinevaid näpunäiteid. Kaalukaotus Hädaabidispetšer Marianne töötab öises vahetuses: päeval magab ja töötab öösel. Ta üritab järgida Streameriumi saidil näpunäiteid ja teeb seda suures osas näiteks süües mitu korda kogu oma 'päeva', et hoida massiivseid söögiisu rünnakuid. Ehkki tervislik toitumine ei muutu teie RDA-d jäävad samaks!

Kui teie öösel kontserdil olete öise vahetuse ajaks istunud, tõstke selle lihtsa, kaloreid tekitava häkkimise ärakasutamiseks oma laud üles. Rasvapõletavate häkkide saamiseks vaadake meie videot kuidas kaotada 10 kilo 10 lihtsa nipiga! Kofeiin on loomulik söögiisu vähendaja.

kaalulangus oise vahetuse ajal

Kui te seda pidevalt tarbite, ei pruugi te enne koju jõudmist ja kuristamist palju süüa ega mõista, kui näljane te tegelikult olete. Uurimistöö trükiti ajakirjas Füsioloogilised aruanded näitas, et inimesed, kes tegid viis sekundilist maksimaalse pingutusega jalgrattasõitu, millele järgnes 4-minutiline puhkus, põletasid sel päeval lisakalorit.

  • Kaalukaotus 9 lihtsat nõuannet öiste vahetuste ajal kaalu langetamiseks Üleöö töötavate inimeste jaoks on väga kurnav panustada aega mis tahes muu suurema füüsilise tegevuse või töö juurde.
  • Kui tuvastatakse stressirohke seisund, peab inimene pöörduma meditsiinilise abi saamiseks spetsialisti poole.
  • Algkaal 52 kg, raseduse lõpuks

See on vaid 2,5 minutit tööd, et puhata ainevahetust, mis kestab 24—48 tundi! Tõenäoliselt pole teil töökohas statsionaarset jalgratast käepärast, kuid sarnase tulemuse võiks saavutada burpeede, tungrauade hüppamise või köiega hüppamise abil. Muudatuste sisseseadmine võib olla lihtsam, kui teate, et teie ümber olevad inimesed on ühes paadis ja paljud uuringud on näidanud, kuidas inimeste elustiilivalikud mõjutavad ümbritsevate elu.

Proovige saata e-kiri või panna teadetetahvlile midagi, mis tunnistab tervise- ja kaalulangetamisprobleeme, millega öövalvetöötajad silmitsi seisavad, ja kutsuge oma töökaaslasi teiega liituma, et algatada mõned teaduslikult tõestatud tõhusused. Miks mitte proovida mõnda neist lõbusad tegevused, mis ei viitsi trenni teha?