Kaalulanguse kasu nhs. 22 Hommikuse jalutuskäigu tervisega seotud eelised

Kuid nad tunnistasid uuringu piiranguid ja jõudsid järeldusele: "Nende tõhususe uurimiseks kehakaalu langetamiseks on vaja täiendavaid uuringuid. See avaldati eelretsenseeritavas meditsiiniajakirjas Obesity Reviews. Teie kehas on vereringe suurenenud, mis aitab hoida südame-veresoonkonna ja muid eluohtlikke haigusi eemal

See järgneb uuringute ülevaatamisele, milles vaadeldi teadlikkusel põhinevate kaalulanguse kasu nhs mõju kehakaalu langusele ja rasvumisega seotud toitumisharjumustele. Mindfulness tugineb iidsele lepituspraktikale, koolitades inimesi praegusest hetkest teadlikumaks saama, samal ajal kui nad ei haaku mõistuse taga olevate mõtetega ega muredega.

kaalulanguse kasu nhs

Teadlased väitsid, et tähelepanelikkusel võib olla mitmeid potentsiaalseid eeliseid. See kaalulanguse kasu nhs vähendada negatiivseid mõtteid ja tundeid, mis võivad soodustada liigset söömist, samuti võib see parandada vastupanuvõimet, et aidata toime tulla dieedi- ja treeningplaani järgimisega kaasneva näljatunde ja suurenenud füüsilise aktiivsusega.

Mida vajate hommikuseks jalutuskäiguks 22 hommikuse jalutuskäigu kasu tervisele ja kasulikud näpunäited Hommikune minutiline jalutuskäik võib teie elu muuta!

Üldiselt leidsid nad, et tähelepanelikkuse sekkumised olid seotud väikese kuni mõõduka mõjuga kehakaalu langusele, jälgimisel oli keskmine kaal 3,18 kg. Võrdluseks: kuigi kontrollgruppides oli esialgne keskmine kaalulangus suurem - kus inimestele tehti tavapärasemat kehakaalu langetamise ravi, näiteks dieeti ja treeningkava - järgnes paljude inimeste kehakaalu tõus, vähendades üldist efekti.

kaalulanguse kasu nhs

Jälgimisaeg erines uuringute lõikes, kuid oli keskmiselt 16,25 nädalat. Mõnes teadlikkusgrupis oli söömiskäitumises ka mõningaid parandusi, näiteks liigsöömise vähenemine.

19. tervishoiuteenuste juhtimise konverents patsiendikeskse NHS-i ülemineku kohta

Kuid see uurimus ei saa pakkuda kindlust, et tähelepanelikkuse sekkumised on kaalulangetamisel tõhusad: koondati enamasti väikesed muutuva kvaliteediga ja meetoditega uuringud, sekkumised erinesid uuringute lõikes ja oli ebaselge, kas osalejad kasutasid teadvuse sekkumise kõrval ka muid kaalulangetusmeetmeid.

Seetõttu on keeruline teada saada, kas selle mõjud olid seotud tähelepanelikkuse või muude kaalulangetusprogrammidega. Hoolimata nendest ebakindlustest, võib tähelepanelikkusel olla kaalulangusest lisaks kasu. Lisateave selle kohta, kuidas tähelepanelikkus võib teie vaimset heaolu parandada. Kust see lugu tuli?

22 hommikuse jalutuskäigu kasu tervisele ja kasulikud näpunäited

See avaldati eelretsenseeritavas meditsiiniajakirjas Obesity Reviews. Mail Online'i pealkiri väitis, et tähelepanelikkus on "psühholoogiline tehnika, mis aitab teil naelu lõplikult hoida", kuid selle kohta puudusid tõendid. Nagu teadlased ütlesid: "Tähelepanupõhiste sekkumiste tõhususe uurimiseks kaalulanguse säilitamiseks on vaja rohkem uuringuid. See oli süstemaatiline ülevaade ja metaanalüüs varem avaldatud uuringutest, milles vaadeldi teadlikkustreeningut kui kaalulangetamise strateegiat või söömisharjumuste muutmist.

MINDFULNESS-TREENING VõIB AIDATA TEIL KAALU HOIDA - HEALTHS -

Ülekaalulisuse kasvav probleem on ülemaailmne rahvatervise probleem ja selle vastu võitlemiseks on vaja tõhusaid sekkumisi. Teadlased pakkusid, et rasvumine ja ülekaal ning sellega seotud toitumisharjumused hõlmavad psühholoogilisi elemente. Näiteks näitavad varasemad uuringud, et stressi ja emotsioonide vastusena mugavuse söömine või teadmatus, kui olete täis, võivad olla võimalikud põhjused.

Kaalulangetamise psühholoogiliste lähenemisviiside tõhusust käsitlevate uuringute tulemused on olnud erinevad, nii et teadlaste eesmärk oli koguda tõendeid ja neid analüüsida.

Süstemaatiline ülevaade on hea viis hinnata teema uurimise üldist seisukorda, kuid järeldused on ainult sama usaldusväärsed kui neis sisalduvad uuringud.

Tervise- ja õiguskava Korydallose vanglahaigla NHS-i liikmeks saamise plaan

Mida uuringud hõlmasid? Teadlased otsisid kirjanduse andmebaasidest kõiki uuringuid, mis vaatasid teadvustamist kui kaalulangetamise sekkumist.

kaalulanguse kasu nhs

Nad kogusid asjakohast teavet uuringute ülesehituse, sealhulgas populatsioonide, sekkumise omaduste ja hinnatud tulemuste kohta. Seejärel hindasid nad uuringute kvaliteeti, uurides aspekte, näiteks seda, kas uuring jäi traditsioonilisele teadvusel põhinevale lähenemisviisile, kas osalejad randomiseeriti, kas kaalulanguse kasu nhs olid teadlikud grupi ülesandest või kas osalejad teadsid, millega uuring seotud oli. Nad leidsid 18 väljaandes kokku 19 uuringut.

Põhiline Tervise- ja õiguskava Korydallose vanglahaigla NHS-i liikmeks saamise plaan NHS peaks peagi liituma Korydallose vanglahaiglasse, kus esineb dramaatilisi tervise- ja ohutusnõudeid, ning seega uurivad kõik võimalikud parameetrid tervishoiu- ja justiitsministeeriumid.

Nende hulgas oli teadvusel põhinevat sekkumist saanud osalejat või kontrollrühm, kes sekkumist ei saanud - 4 uuringut ei olnud randomiseeritud "enne ja pärast" uuringud ning ülejäänud olid randomiseeritud kontrollitud uuringud. Teadlased uurisid tähelepanelikkuse koolituse mõju 4 tulemusele: kaalukaotus psühholoogilised tulemused tähelepanelikkus Kuidas tugevdada nahka parast kaalulangust korral koondasid nad tulemused ja tegid efekti suurustena kokkuvõtte.

  1. tervishoiuteenuste juhtimise konverents patsiendikeskse NHS-i ülemineku kohta - Soovitama
  2. 22 Hommikuse Jalutuskäigu Kasu Tervisele Ja Kasulikud Näpunäited | Fitness
  3. Tervise- ja õiguskava Korydallose vanglahaigla NHS-i liikmeks saamise plaan - Ygeia-eidhseis
  4. FOTO: Tairo Lutter Teadlased hoiatavad, et tervislikele eluviisidele suunavad monitorid või äpid, mis soovitavad päevas teha 10 sammu, võivad olla isegi pigem kahjulikud kui kasulikud.

Mõju suurused on viis arvutada, kui palju erineb sekkumisrühm kontrollrühmast hinnatud tulemuse poolest. Millised olid põhitulemused?

kaalulanguse kasu nhs

Keskmine kaalulangus kontrollgrupis erines sõltuvalt kasutatavast sekkumisest - näiteks dieedist, liikumisest või elustiili nõustamisest. Enamik inimesi kaotas algselt rohkem kaalu kui tähelepanelikkuse rühma kuuluvad inimesed, kuid paljud olid pikema jälgimise ajal teatud kaalu taastanud, vähendades üldist keskmist kaotust.

32 õunasiidri äädika kasutamine - Healths -

Kuigi teadveloleku positiivne mõju kaalulangusele näis säilivat ka pikema jälgimise ajal, ei olnud see toitumisharjumuste mõju puhul nii.

Mindfulness-treening tundus olevat kaalulangetamise jaoks kõige tõhusam võrreldes kaalulangetamisse puutumatute sekkumistega, mitte nende vastu, kes saavad muid teadvuspõhiseid kaalulangetusmeetmeid. Kuidas teadlased tulemusi tõlgendasid? Teadlaste sõnul "viitavad nende tulemused" sellele, et tähelepanelikkusel põhinevad sekkumised on tõhusad ülekaaluliste ja rasvunud inimeste kehakaalu vähendamiseks ja rasvumisega seotud toitumisharjumuste parandamiseks ".

32 viisi õunasiidri äädika kasutamiseks

Kuid nad tunnistasid uuringu piiranguid ja jõudsid järeldusele: "Nende tõhususe uurimiseks kehakaalu langetamiseks on vaja täiendavaid uuringuid.

See toob esile tähelepanelikkuse treenimise potentsiaali kaalulanguse toetamiseks ja säilitamiseks. Siiski on meeles pidada olulisi piiranguid. Kuigi enamik uuringuid olid randomiseeritud kontrollitud uuringud, mis tähendaks, et need oleksid pidanud olema sekkumise mõju hindamiseks piisavad, olid valimimahud väikesed.

Uuringud erinesid ka meetodite, populatsioonide, sekkumisomaduste, mõõdetud tulemuste ja üldise kvaliteedi poolest.

10 000 sammu päevas - kuidas aktiivsusmonitor rohkem kahju kui kasu teeb?

See tähendab, et nende uuringute tulemuste kombineerimisel on väga raske efekti kohta täpset järeldust teha. Teadlased teatasid, et vähem kui pooled uuringud kasutasid valideeritud teadlikkust. Sekkumiste erinevus on eriline probleem, kuna see tähendab, et pole võimalik kindlalt väita, et teatud tüüpi koolitus on kõige tõhusam, ega teada, kas tulemused tulenesid tõepoolest teadvustamistreeningust või tulenesid hoopis teistest segadustest.

\

Samuti on raske teada, kas osalejad järgisid lisaks tähelepanelikkuse treenimisele ka muid kaalulangetamis- või kaalutõusurežiime, mis võisid mõjutada nii nende tegevust sekkumisega kui ka uuringute tulemusi.

Igal juhul ei olnud selget võrdlust kaalulangetamise tavapäraste lähenemisviisidega, mis keskenduvad dieedile ja liikumisele, mistõttu ei saa öelda, et tähelepanelikkus oleks tõhusam. Lõpuks, kuna enamik osalejaid olid naised, ei pruugi tulemused olla kohaldatavad teistele rühmadele. Sarnaselt ei teatatud, millistes riikides ühendatud uuringud toimusid, mistõttu ei pruugi sekkumised ja elanikkonna omadused olla Ühendkuningriigi jaoks üldistatavad.

Mindfulness-treening võib aidata teil kaalu hoida

Kuigi me ei saa kindlalt öelda, et tähelepanelikkus aitab kaalulangetamist, teame, et tasakaalustatud toitumine ja regulaarne treenimine seda teevad.

Neile, kes on oma kaalu pärast mures ja soovivad asjakohast juhendamist otsida, rääkige oma perearstiga ja lugege meie kaalulangetamise nõuandeid. Baziani analüüs.