Beachbody kaalulanguse napunaited, Pruuni riisi kalorid

Kestus: 26 min Inventuur: pole vajalik Harjutage, parandage oma oskusi, külastage oma programme ja ärge kartke proovida uusi videokomplekse. Ükski neist pole tõeliselt higikindel ega veekindel, kuid on veekindlaid tüüpe. Heitke pikali, jalad põrandal lamedad. P90X Live: alakeha südameosa Nagu pealkirja järgi võib öelda, on alakeha kardio programm, mis keskendub alakehale. Te tunnete end suurepäraselt ja olete julgustatud alustama oma uut režiimi.

beachbody kaalulanguse napunaited christina phillips kaalulangus

Linoolhape Mida see võtab Kui teie eesmärk on rannas pead pöörata, vajate näpunäiteid hoolduse ja meelitavate kohvrite valimise kohta, samuti treeningut lamedate kõhulihaste jaoks ja ülespumbatud kehaehitust. Kui te pole praegu aktiivne ja üle aastane või teil on terviseseisund, pöörduge oma arsti poole. Hantli pingipress Pekingi jaoks, mis palub minna särgita, alustage pinkist.

Heitke pikali, jalad põrandal lamedad.

beachbody kaalulanguse napunaited 3 rasva poletavad trikid

Hoidke mõlemas käes hantlit rindkere kõrgusel. Lükake raskused otse üles ja beachbody kaalulanguse napunaited aeglaselt tagasi alla. Alustage kergete raskustega, tehes 16—20 kordust, kuni vormi täiustate.

Minge aeglaselt raskemaks, nii et te ei saa teha rohkem kui kordust. Eesmärk on kolm seeriat, puhkades seeriate vahel 30—90 sekundit. V Hantli kärbes Lama selili, mõlemas käes hantel. Tõstke hantlid rinna kohale õlgade laiuselt. Peopesad vastamisi ja küünarnukid kergelt painutatud, hingake sisse ja laske hantlid kaarega rindkere kõrgusele. Hinga välja ja tõsta hantlid aeglaselt algasendisse, justkui keeraksid käed ümber tünni.

Total Core and Thighs Workout- BeFiT GO - Beach Body

Kätekõverdused Need kujundavad teie õlad, triitseps ja pecs. Alustage planguasendis, käed õlgade all ja jalad selja taga sirutatuna. Hoides keha pingul ja sirgena, painutage küünarnukid enda langetamiseks, kuni lõug või rindkere puudutab poletades jalgade rasva kiiresti. Tagasi üles tõukamiseks sirutage küünarnukid sirgeks.

SLAIDISEANSS: RANNAKEHA PõHITõED MEESTELE - TERVIS -

Tehke komplekti nii paljudest kordustest, kui hea vormiga saate hakkama. Kang curl Seisa reide tasemel kangist kinni haarates. Teie käed peaksid olema õlgade laiuses, peopesad ettepoole. Hinga välja ja painuta küünarnukid, tõstes lati õlgade kõrgusele. Hoidke küünarnukid küljel. Hingake sisse ja laske kang aeglaselt kaalulangus hautis kiirpott. Hoidke põlved kergelt painutatud ja ärge laske oma selga kaarduda.

Puhastage oma sahver

Hantli lokk Istu pingil seljaga vastu seljatuge. Hoides käsi külgedel, hoidke mõlemas käes hantlit, peopesad ettepoole. Hinga välja ja keeruta käed aeglaselt üles, kuni hantlid jõuavad peaaegu õlgadeni. Hingake sisse ja langetage raskused algasendisse.

# 1 Seadke ajakava

Kui teete rohkem kui kaheksa kordust, puhake seeriate vahel vähemalt 90 sekundit. Laiendused Buff-käed vajavad ka triitsepsi töötamist. Andke neile barbelli pikendustega mingi määratlus. Lama pingil, tõstesang otse üle näo, küünarnukid sirged ja peopesad ettepoole suunatud.

Ärge kunagi lahkuge kodust ilma selleta

Painutage küünarnukid, et langetada kang alla otsaesisele. Hoidke küünarnukid samas kohas. Hinga välja ja lükka tagasi üles. Lükkajad Tricepsi allavajutusi saate teha vastupanu ribade või kaablitega. Seisa, käed lindidest kinni haarates, peopesad allapoole.

beachbody kaalulanguse napunaited jk slimming

Küünarnukid peaksid olema painutatud, nii et käsivarred oleksid põrandaga paralleelsed. Hoides küünarnukid küljel, hingake välja ja suruge alla, kuni küünarnukid on sirged. Hingake sisse ja pöörduge tagasi algasendisse.

Ärge lukustage küünarnukke.

beachbody kaalulanguse napunaited fat burner toe ring review

Hantlipress Mõnikord nimetatakse seda sõjaväe ajakirjanduseks, kuid see samm teeb õlgade deltalihaseid. Istu pingil seljaga vastu seljatuge. Hoidke hantleid õlgade kõrgusel ja õlgade laiusel, peopesad ettepoole. Hinga välja ja lükka hantleid üles, kuni küünarnukid on täielikult välja sirutatud.

beachbody kaalulanguse napunaited kaalulangus ei soo liha

Hingake sisse, kui raskused aeglaselt alla tagasi viite. Vasikas kasvatab Seisa hantlid või kettlebellid külgedel, jalad õlgade laiuses. Tõstke kontsad üles, kuni kaal on jalgadel. Pange kõhulihased kokku, et tasakaalu hoida, ja laske aeglaselt alla.

Pruuni riisi serveerimise näpunäited Pruun riis on dieediga seotud põhjus põhjusel - see on tervislik, kergesti valmistatav ja köögis lõputult mitmekülgne. Lihtsalt pruuni riisi söömine kehakaalu langetamiseks, muutmata oma dieeti, ei pruugi aidata teil palju kaalu kaotada, kuid sellel on kaalulangetamise jaoks tõestatud eeliseid. Serveerige pruuni riisi tervisliku ja dieedisõbraliku toidukorra osana kalorisisaldusega dieedil ning järgige regulaarset treeningprogrammi, et saavutada kaalulangus pikaajaliselt. Näpunäide Pruun riis on kõrgem kiud kui valge riis, mis võib aidata kaasa teie edule kaalulangetamisel. Lisaks pakub pruun riis rohkem toitumisalaseid eeliseid kui valge riis.

Teiste jalalihaste väljakutseks on head käigud: kükid ja säärepressid teie neljarattalistele jalgadele, samuti jalakõverdused hamstringidele. Lat Pulldown Teie latt on laiad lihased, mis kulgevad selja keskelt vööni.

Account Options

Lati ripplahendusi saate teha takistusribade või kaablitega. Kui käed on beachbody kaalulanguse napunaited kui õlgade laius, siis haarake küünarnukid sirged, hoides ribasid või trossivarrast pea kohal. Tõmmake riba või vööd oma rinna poole, tuues küünarnukid külgede lähedale. Tagasi üles tõstmiseks sirutage küünarnukid aeglaselt. Hantli rida Hantlirida töötab nii teie latil kui ka ülaosas asuvatel rombilihastel.

Alustage vasakust käest ja põlvest pingil ning parem jalg põrandal.

Hullumeelsus otseülekandes: põhiline tugevus Nagu intensiivse programmi maksimaalne kaalulangus ja kiireid tulemusi? Kuulsate saadete loojad Shaun T ja Tony Horton nendel koolitustel ei osale, kuid see ei mõjutanud järgmiste saadete kvaliteeti. Muide, mõnda treenerit saate õppida vastavalt nende osalemisele Beachbody teises videos.

Hoidke paremas käes hantlit pingi kõrval. Painutage küünarnukki ja tõmmake hantel vöökoha poole. Laske see aeglaselt alla tagasi.

Kuidas luua kehakaalu langetamiseks oma treeningkava Kuidas luua kehakaalu langetamiseks oma treeningkava Kui soovite kaalust alla võtta, tuleb kohe meelde kaks küsimust: Mida ma peaksin sööma? Neile, kes on "dieet algab esmaspäeval" tüüpi, võib kaalulanguse võrrandi sobivuse osa väljamõtlemine tunduda hea koht alustamiseks. Parima rünnakuplaani üle otsustamine on lihtsamini öeldud kui tehtud, kuna isegi treeningueksperdid pole üksmeelel selles, kuidas korraldada täiuslik treeningnädal. Kuid on ka mõned üldised juhised, mis võivad aidata, kui proovite oma programmi kokku panna. Esimesed asjad kõigepealt: isegi kui teete trenni kehakaalu kaotamiseks, tahate südamele üle parda mineku asemel siiski lisada ka mõned jõutreeningud.

Jalgratas Tehke neid krõmpsude asemel. Ameerika treeninguuringu nõukogu hindas seda sammu üheks kõige tõhusamaks viisiks beachbody kaalulanguse napunaited ab-lihaste, sealhulgas kõhu sirglihaste ja kaldus, toonimiseks. Selili lamades pedaalige jalgu nagu rattaga sõitma. Pedaalides puudutage iga küünarnukit vastassuunalise põlve külge. Hoidke alaselja põrandale surutud.

beachbody kaalulanguse napunaited kaalulanguse valjakutse mehaanika

Kaabli pöörded Ab-harjutuse jaoks, mis ei hõlma põrandal lamamist, proovige kaabli pöördeid. Seiske, hoides kaablit ülakõhu lähedal.