Kaalulangus valge riis

Sellest teraviljast valmistatud ja köögivilja-, puuvilja- või lihapüree lisandiga putru on täiuslik beebitoit, mis pakub kasvavale kehale palju olulisi aineid. See on parem valik kui valge riis, mis on ka gluteenivaba, sest see annab rohkem põhitoitaineid. Samuti on oluline, et riisi peetakse üheks laste menüü põhikomponendiks. Aeglaste valkude abil ei toeta lihasmass, sest see on kiire, kuid nad aitavad kaasa lisarahade hooldamisele. Serveeri valmis tassi kurkide ja ringidena lõigatud tomatitega. Tag Archive: pruuni riisi proteiin.

See pakub riisiga võrreldes suurt pungi kaaliumit Need on mõlemad praetud friikartulid ja populaarsed lisandid. Kuid üks särab eredamalt kui teine, kui on tegemist selle mõjuga teie vöökohale ja üldisele tervisele. Valge riis võib tähistada söögikordades kogu maailmas, kuid toitumise osas võidab konkursi kinoa, sarnane lisand ja praadimisvorm. Kvinoaga olete tõenäoliselt viimase kümne aasta jooksul tuttavaks saanud, ehkki Harvardi T. Chani rahvatervise kool.

Seda nimetatakse sageli täisteraks, ehkki see pole päris täpne. Nii kinoas kui ka valges riisis on ühe tassi portsjoni kohta sarnane kalorite arv - kalorit versus kalorit Ameerika Ühendriikide põllumajandusministeeriumi USDA kohta. Kuid kui rääkida muudest tervisega seotud eelistest, siis pole kinoa võitvat võistlust.

Riis või lääts kaalulangus

Ameerika Südameliidu andmetel on valge riis rafineeritud süsivesik. See tähendab, et see on töödeldud ja peamised toitained, nagu kiudained ja B-vitamiinid, on selle käigus eemaldatud. Kinoa säilitab neid toitaineid. Seda on saadaval paljudes värvides: valge, punane, must kaalulangus valge riis kollane.

Valge riis - koostis ja kasulikud omadused

Saate seda süüa nii nagu valget riisi - friikartulites, lisandina või tärklisena täidetud paprikates või vegeburgerites. Toitumis- ja dieetiakadeemia soovitab kinoa enne keetmist röstida, et rohkem maitset vallandada.

zma rasva poletamine

Paljudele inimestele meeldib seda enne küpsetamist ka loputada, et vähendada seemne kergelt mõru katet. Või proovige seda keeta köögiviljapuljongiga vee asemel. Selle valmistamine ei võta kaua aega ja see on lihtne.

Riis, valge - kaloreid

Tead, et see on tehtud, kui ümmargune idu hüppab välja, ütleb Andrews. Knott ütleb, et haiguste ennetamise ja tervise kaalulangus valge riis büroo Aasta toitumisjuhiste praegused soovitused näitavad, et vähemalt 50 protsenti teie teravilja tarbimisest pärineb täisteratoodetest.

See on üks põhjus, miks soovite kinoa toidupoed loendisse lisada. Siin on veel kuus: 1.

Quinoa on täielik valk, samas kui riis lihtsalt pole Quinoa on valguallikas ja sisaldab rohkem valke kui valge riis ja muud terad, ütleb Andrews. Ehkki enamik taimseid toite on mittetäielikud valgud, kvalifitseerub kinoa täielikuks valguallikaks, mis tähendab, et see sisaldab kõiki üheksat asendamatut aminohapet, mida keha vajab, kuid ei saa ise valmistada, märgib Harvard. See on eriti oluline neile, kes järgivad taimset dieeti, ütleb Knott. Valge riis seevastu ei ole täielik valguallikas.

Üks tass kinoa sisaldab 8 grammi g valku, mis on kahekordne valk, mis on saadaval samas koguses valget riisi. Valgu lisamine taldrikule on õige toitumise võti, rääkimata naha, vere, lihaste, luude ja kõhre tervise säilitamisest teiste kriitiliste funktsioonide hulgas vastavalt USDA-le.

keskmine kaalulangus tervikuna30

Valgu lisamine on ka hea mõte, kui soovite kaalust alla võtta. Vastavalt Võrreldes riisiga võib kinoa teid kauem täisväärtuslikumana hoida Üks tass kinoa sisaldab 5 g kiudaineid, mis on märkimisväärne hüpe valge riisi 0,6 g-st. Samuti hoiab see teie seedesüsteemi ümisemas ja võib aidata teil kaalu hallata, vastavalt American Heart Associationile.

fat burn long run

Quinoa on rikkalikult magneesiumiga - veel üks viis, kuidas seeme riisi trumbib Riiklikud tervishoiuinstituudid NIH väidavad, et ameeriklased ei saa piisavalt magneesiumi. Õnneks on ühe tassi portsjonil kinoal milligrammi mg magneesiumi, mis teeb sellest mineraali ühe parima toiduallika. Võrdluseks: valges riisis on 19 mg. Miks peaks magneesium hoolima?

toidud et valtida salendamise ajal

Kuna see aitab reguleerida kehas olulisi reaktsioone, näiteks valgusünteesi, ja hoiab luud struktuurselt tervena. See on eriti oluline puudujäägi ohus olevate inimeste jaoks - sealhulgas seedetrakti probleemide, II tüüpi diabeedi, alkoholismi ja eakate inimeste jaoks. Üks aastal avaldatud uuringAmerican Journal of Clinical Nutrition seostas ka magneesiumirikka toidu söömise väiksema insuldiriskiga. Te saate kinoa annuse tervislikke süsivesikuid mitte nii valge riisiga Kvinoas ja valges riisis on sarnased süsivesikute kogused - vastavalt 39 g ja 44 g tassi kohta.

kaalulangus 24 tundi kiire

Kuid süsivesikute kvaliteet on väga erinev. Võib-olla olete varem kuulnud süsivesikuid, mida nimetatakse "heaks" või "halvaks" - see on seotud sellega, kus iga toit langeb glükeemilisele indeksile GImis mõõdab, kuidas toit mõjutab vere glükoosisisaldust.

Harvardi T. Lühiajaliselt võib kõrge vere glükoositase põhjustada loiduse tunde, märgib Joslini diabeedikeskus. Ameerika diabeediassotsiatsiooni andmetel tõstab GI ülemises otsas olev toit, näiteks valge riis, veresuhkru taset kõrgem kui GI alumises otsas olev toit.

Madala GI-ga toidud kaalulangus valge riis tavaliselt sellised, mis sisaldavad valke ja kiudaineid, näiteks kinoa. Need toidud hoiavad teid kauem küllastatuna ja Clevelandi kliiniku järgi peetakse neid heaks. Kuigi kinoa on hea süsivesik, ei soovi te siiski sellega üle pingutada. Kinoa saab paremini parandada gluteenivabade dieetide toitaineprofiili Kinoa on loomulikult gluteenivaba ja võib olla tsöliaakia või gluteenitalumatuse korral suurepärane toitumisallikas, ütleb Kokx.

6 põhjust, miks kinoa on kaalulangetamiseks parem kui valge riis

See on parem valik kui valge riis, mis on ka gluteenivaba, sest see annab rohkem põhitoitaineid. Varasemad uuringud on näidanud, et gluteenivabad dieedipidajad valisid 38 protsenti ajast peamise teraviljana valge riisi, kuid silmitsi olid ka toitumisvajadused.

Teadlased leidsid, et kui uuringus osalejad lisasid oma toidukorda "alternatiivseid" teri kinoa, kaer ja kiudainerikas pruun riisileibsuurendasid nad oluliselt valgu, raua, kaltsiumi ja kiudainete tarbimist. See pakub riisiga võrreldes suurt pungi kaaliumit Teine toitaine, kus kinoa võidab valget riisi, on kaaliumi osakonnas. Ühes tassis kinoas on mg kaaliumi, valges riisis aga 55 mg. Paljud ameeriklased ei saa piisavalt kaaliumi, märgib NIH.

India endokrinoloogia ja ainevahetuse ajakiri. Üks tass kinoa annab mg kaaliumi, mis on 6,77 protsenti selle mineraali päevasest väärtusest.