Kui palju kaalulangus teeb vahelduvat paastumist, Mis on intermittent fasting ehk vahelduv paastumine?

Uuringus , kus võrreldi pikaajaliselt paastujaid ja tavapäraselt, kalorite piiramisega, kaalu langetajaid, olid seitsmendal aastal kõik traditsioonilise kaalulangetamise grupi liikmed kas tagasi algkaalus või selle ületanud. Veelgi enam, kui IF-l pole kaalukaotuse jaoks spetsiaalset "serva", mida mõned propageerijad väidavad, et see seda teeb. Kui aga järgida täpseid soovitusi ning organism hoolikalt ette valmistada, on paastumisel tervisele mitmeid kasutegureid. Osaline paast või mõneks ajaks taimetoidul olemine sobib ilmselt kõigile, aga veepaastu puhul tuleb terviseprobleemide korral konsulteerida arsti või paastuspetsialistiga.

Dr Favini rõhutab ka, et vahelduv paastumine võib olla ohtlik söömishäiretega või söömishäiretega inimestele.

Õhtusöök Kõik, mis ütles, arvasin siiski, et see on proovimist väärt. Vahelduva paastumise tulemused Hommikune nälg oli tõeline Shutterstock Hommikueine pole mul suur, kuid alustan laua taga suupisteid iga päev kell

Kuidas proovida vahelduvat paastumist Selle jaoks, mida see väärt on, soovitab peaaegu iga selle artikli ekspert enne IF-i proovimist rääkida arsti või dieediga. Nad hindavad teie haiguslugu, praeguseid toitumisharjumusi ja eesmärke, et teha kindlaks, kui hästi IF võib teie jaoks töötada. Enamik inimesi jätab selle sammu vahele, kuid see aitab teil mõista, kas IF sobib tõepoolest hästi või näete selle asemel erinevat tüüpi muudatuste tegemise tulemusi.

kui palju kaalulangus teeb vahelduvat paastumist kaalulangus varvides

Kui otsustate, et IF on teie jaoks sobiv, siis peaksite seda alustades meeles pidama. Mõelge, milliseid muid muudatusi võiksite kõigepealt teha.

Proovisin vahelduvat paastu 10 päeva ja see juhtuski

Kaalu kaotamine või tervislikumaks söömine ei pea tingimata olema äärmuslik. Neile, kes söövad dieeti, milles on rohkem rafineeritud süsivesikuid ja suhkrut, soovitab Presicci teha toitumismuudatusi, et kõigepealt need toidugrupid minimeerida. Kui leiate endiselt, et soovite pärast seda proovida vahelduvat paastumist, siis proovige seda.

Diabetes - Intermittent Fasting Helps Diabetes Type 2 \u0026 Type 1? What You Must Know

Valige oma vahelduv paastuplaan. Valida on mitme erineva söömiskava vahel, mida tuntakse ka kui vahelduvat paastumisprotokolli.

  1. Paastumine_FB Live – Toitumisteraapiakeskus
  2. Kuidas poletada tagasi rasva kiire
  3. Tervislik kaalulangus uhe kuu jooksul
  4. Kõik, mida pead paastumisest teadma Photo by bruce mars from Pexels Kui veel mõnda aega tagasi oli paastumine pigem kitsale ringkonnale tuttav protseduur, siis tänaseks on see saanud paljudele inimestele lausa elustiiliks.

Dr Favini sõnul on üks põhjus, miks eksperdid soovitavad professionaaliga koostööd teha, et aidata kindlaks teha, milline plaan sobib kõige paremini teie ajakava, elustiili ja eesmärkidega. Paastute 16 tundi päevas ja sööte kaheksa.

Paastumine kui organismi puhastaja

Näiteks söövad paljud inimesed paastu kella 8—12, söövad igal päeval kella 12— Seda nimetatakse ka vahelduvaks kaloripiirangu režiimiks. Viis päeva nädalas sööte normaalselt.

Olles kaloridefitsiidis on näljatunne paratamatu, sest keha peab asuma rasvavarude kallale, et lisaenergiat saada. Kui söön esimese asjana ärgates, siis peaks iga toidukord olema mul kcal kanti, et õhtuni välja vedada.

  • Tervise toetamiseks ja kaalu alandamiseks on kõige sobivam viis muuta toitumine ja eluviis tervislikuks elu lõpuni.
  • Intermittent Fasting - Paljas Porgand

Mitte ükski toidukord ei suutnud mu kõhtu aga täita ning juba tunnike pärast söömist, oli nälg jälle kallal. Lisaks näljatundedele pidin sööma ka väga lahjasid toiduaineid, et mahuliselt rohkem süüa ja oma aju natuke petta. IF on kaalulangetusel vaimses mõttes väga abistav, sest võid 8 tunni jooksul süüa suuri portsjoneid, rahuldades nii isusid kui näljatunnet. Pärast viimast toidukorda ma enam nälga ei tunnegi, kui siis vahetult enne magama minekut. Kuid selle mure lahendab väga hästi pudel gaseeritud vett või tassike sooja teed.

Kas paastumine on parim viis pühadekilodest vabanemiseks?

Paastumise ajal on lubatud ka kalorivabad joogid ja must kohv. Teine kord, kui olen söönud jällegi midagi töödeldumat või käinud väljas söömas, siis on õhtul nälg peal küll.

Kuid IF ei tähenda ju näljutamist, sest sööd täpselt sama palju kui sööksid muidu, lihtsalt väiksema ajaperioodi jooksul, mis aitab vältida mõtlemata näksimist ning soovitatud kaloraaži ületamist. Lisaks sellele on paastumisel meie tervisele imelised mõjud.

Teema: Vahelduv-paast

Treenimine Kui mingi aeg harrastasin hilisõhtust treenimist, sest olin hommikuti ärgates selleks liiga laisk ja esimese asjana tiksus mõttes hommikusöök, siis nüüd on asjad vastupidi.

Ärkan üles ja, kohvi käes, tõmban juba treeningriideid selga. Treeningud varieeruvad mul tihti ning sooritan neid vastavalt kõhutundele — pikem kardio, lühike ja intensiivne HIIT või jõutrenn.

kui palju kaalulangus teeb vahelduvat paastumist kaalulangus nsw tervis

Et lihaseid päris toiduta ei oleks kogu treeningu vältel, joon ma BCAA-sid. Esimesed trennid olid ehk rasked, kuid enam ei pane ma tähelegi, et olen äsja ärganud ja söömata. Mu energiatase on tõesti väga kõrge ning ma jõuan nii palju rohkem ära teha. Kuigi mul on olnud alati madal vererõhk, siis esmakordselt ei tunne ma treeningutes pearinglust ega nõrkustunnet, mis mind saatis muidu varem dieedi ajal.

Trenni lõpetades ei teki mul ka kohest nälga. Endorfiinid on laes ning mõte kõhtutäitvast ja tervislikust toidukorrast teeb tuju vaid paremaks. Paastu lõhun ma umbes tund pärast treeningut ning esimene toidukord sisaldab u kcal. Soovid ka proovida? Kõik, mis ütles, arvasin siiski, et see on proovimist väärt. Vahelduva paastumise tulemused Hommikune nälg oli tõeline Shutterstock Hommikueine pole mul suur, kuid alustan laua taga suupisteid iga päev kell Esimesed kolm päeva polnud see suur probleem, sest paastusin ainult 12 tundi.

Intermittent Fasting

Enamiku ööde söömise lõpetasin kell Aga kui ma tõstsin selle keelumärgu neljandal päeval 16 tunnini, oli mu korisevat kõhtu kuni keskpäevani raske eirata. Smith oli mind hoiatanud, et nälg viib sageli närimiseninii et ma olin ettevaatlik, et mitte hakata käputäie krõpse suhu kühveldama, kui kell lõi Selle asemel sõin ma kas õuna või banaani koos maapähklivõiga, et suupisteid portsjonina hoida, kuni sõin sugis kaalulangus söögi umbes 2 paiku.

See on alati aidanud mu näljatunnet hommikuti pidurdada, kuid ainult seni, kuni minu suupiste kell Rüüpan kraami üsna aeglaselt toon isegi oma isoleeritud topsi, sest kruusis läheb alati külmaksnii et kui hommikune toit oli piiridest väljas, kallasin endale täiendava annuse ja lonksasin edasi, kuni sain süüa.

kui palju kaalulangus teeb vahelduvat paastumist ghee rasva kaotuse ajal

Kohv on lubatud paastuperioodil, kui see on nullkaloriline, kuid ma ei ole musta kohvi fänn, sest see on nii mõru, nii et lisasin oma tassile tilga vanillimandlipiima. Mõni nimetab seda petmiseks, aga mina nimetan seda modifikatsiooniks. Mind häiris nälg nii palju, et ei saanud ülesannetest läbi, ilma et oleksin unistanud hilisematest söögikordadest ega sirvinud toidukeskset Instagrami kontot.

Olgugi, et vahelduval paastumisel on tohutu positiivne potentsiaal, tuleb sellega siiski ettevaatlik olla ning see ei sobi kõikidele.

kui palju kaalulangus teeb vahelduvat paastumist kaerahelbed hommikusook kaalulangus retseptid

See siin ei ole meditsiiniline nõuanne — kui sul on mõni haigus või võtad ravimeid, siis konsulteeri oma perearstiga. Sissejuhatus: mis asi on vahelduv paastumine?

Nagu ma juba eelnevalt mainisin, siis paastumine ei ole midagi uut.

kui palju kaalulangus teeb vahelduvat paastumist lipozene fat burner review

Inimesed on erinevatel religioosetel ja spirituaalsetel põhjustel paastunud aastasadu. Viimastel aastatel on vahelduv paastumine inglise keeles: intermittent fasting — sa ei söö tunni vältel vahest pikemalt mitte midagi — äärmiselt palju tähelepanu saanud ning just selle tohutute positiivsete mõjude pärast.

Paastumine, kas see pole mitte lihtsalt nälgimine? Ei, kindlasti mitte, sest neil kahel on üks väga suur erinevus: kontroll. Nälgimine on tahtmatu söögipuudus või sellele juurdepääsu puudumine, mis viib kannatuste ja äärmisel juhul isegi surmani.

Paastumine on vabatahtlik toidu tarbimise piiramine teatud perioodi vältel — tervislikel, spirituaalsetel või mõnel muul põhjusel. Paastu peetakse inimese poolt, kes pole alakaaluline ehk tal on piisavalt keharasva.

Kui paastumine on tehtud korrektselt ei tähenda see kannatamist ning kohe kindlasti mitte ei vii see surmani. Nagu sa näed siis paastumine ja nälgimine on kaks täiesti erinevat asja.

Paastumise puhul on sul juurdepääs toidule olemas ning see on kergesti kättesaadav, kuid sa ise lihtsalt otsustad mingi teatud perioodi vältel mitte süüa.