Keha rasva kaotuse nagu

Seetõttu te teine päev ei söönud midagi. Ideaalne kaaluvalem Ideaalse kaalu leidmiseks peate teadma soovitud keharasva, oma praegust kaalu, keharasva ja lahja kehamassi. Kuigi tavaline vannitoa skaala võib öelda, kui palju te kaalute, pole see parim vahend keha rasvaprotsendi arvutamiseks või rasvade kaotuse jälgimiseks. Kehakoostise testimiseks on vähemalt tosin meetodit. Lisateavet saate küsida jõusaali töötajatelt või treenerilt. Teravilja söömisel tehke neist kogu sort, näiteks pruun riis, kinoa või oder.

Vabastate insuliini, kui veresuhkur tõuseb, mis juhtub tavaliselt pärast sööki.

LEGEND ATTACKS LIVE WITH SUGGESTED TROOPS

Veresuhkur tõuseb kiiresti ja kõrgele, eriti pärast rafineeritud süsivesikute või suhkru rikkalikku sööki - näiteks saia, küpsiseid või pastat. Normaalsest kõrgem veresuhkur julgustab teie keha vabastama suuremas koguses insuliini, andes signaali, et teie rakud neelavad ekstra suhkru ja toovad selle vereringest välja.

Mõõdukas süsivesikute tarbimine, mis sisaldab täisteratooteid, köögivilju ja puuvilju sisaldavaid kvaliteetversioone, hoiab insuliinitaset kontrolli all ega too tavaliselt kaasa liigset rasva ladustamist. Kuid kui sööte suures koguses süsivesikuid - eriti valget jahu või suhkrut - siis pumpate välja nii palju insuliini, et teie maksa- ja lihasrakud maksimeerivad liigse glükoosi - või suhkru - säilitamist ja üks kord täis, kogu lisa läheb teie rasvarakkudele.

Insuliin julgustab teie keha sellest rasvast kinni hoidma, pannes selle lukku ja takistades selle vabastamist energia saamiseks. Söömine rasvavarude hoidmiseks Et takistada keha jõudmist sellesse insuliini rasvavarude säilitamise tsüklisse, piirake saia, valge riisi, sooda ja maiustuste tarbimist.

kas kohvi poleb rasva

Selle asemel paku endale toidukordade kõrvale lisandit salatit, maguskartulit, talvekõrvitsat, röstitud lillkapsast, aurutatud brokolit või praetud sparglit.

Tarbides rafineeritud süsivesikute asemel täisteratooteid soodustad sa kaalu langust ja sellega koos muutub ka nägu saledamaks. Joo rohkem vett Mitmed erinevad uuringud on tõestanud, et vesi täidab kõhtu ja aitab kaalu kaotusele kaasa.

Juues vett enne söömist alandab märkimisväärselt tarbitud kalorite kogust söömise ajal. Maga palju Vähene uni tõstab kortisoolitaset kehas.

Kalorite ülejääk ja rasvade juurdekasv

Kõige populaarsemaid kaalusid valmistab Tanita. Populaarseima "rasva kadu jälgiva" valmistab Omron. Keharasva kaalud ja monitorid töötavad ALS-i kaudu, ehkki see pole sama asi kui tavaline ALS-analüüs, mis tehakse käsivarre ja jala elektroodide abil.

Tootjad viitavad ALS-i usaldusväärsuse toetamiseks kiiresti teaduskirjandusele, kuid ALS-skaala või "monitori" skaala täpsuse tõestamiseks on vähe uuritud. Suur osa avaldatud uuringutest ALS-i kohta on tehtud rutiinsete ALS-i mõõtmiste abil laboris, kus te lamate ja randme ja jala külge kinnitatakse elektroodid. Nende uuringute tulemusi ei saa ALS-i skaalade ega monitoride suhtes rakendada, sest need meetodid ei mõõda kogu keha juhtivust.

kaalukaotus nadalaga

Skaala mõõdab ainult alakeha. Monitori testimine mõõdab ainult ülakeha. BAS-kaalude kasutamise eeliseks on mugavus ja võimalus kodus mõõtmisi teha - ükski meetod ei saa neid mugavuse ja kasutusmugavuse osas ületada.

Mugavuse saavutades kaotate aga täpselt. Kui otsustate skaala kasutada, pidage meeles, et erinevatel kellaaegadel tehtud mõõtmised võivad anda ebajärjekindlaid tulemusi, kuna keha vee küllastus kõigub kogu päeva jooksul. Kui usute, et skaala annab teile järjepidevaid ja korratavaid mõõtmisi, jätkake selle kasutamist. Kuid ärge üllatage, kui esineb olulisi kõikumisi ja kummalisi andmeid.

Söömine rasvavarude hoidmiseks Teie keha salvestab liigsed kalorid keharasvana. Osa sellest rasvast, mida nimetatakse hädavajalikuks rasvaks, on hea tervise jaoks vajalik - see aitab vitamiinide imendumisel, temperatuuri reguleerimisel ja naistel lapse kandmisel. Kuid liiga palju keharasva võib põhjustada terviseriski. Ärge heitke lisarasvade kogunemist, mis täidab teie keskosa ja paneb pagasiruumi natuke liiga palju rämpsu, süües just nii palju, et teie kehakaal püsiks - nii kasutab teie keha teie söödud kaloreid energia saamiseks.

Kuni kaalud pole saanud teaduslikust seisukohast nõuetekohase kinnituse, peetakse neid "eksperimentaalseteks". Infrapuna meetod Infrapunameetod põhineb valguse neeldumise ja peegeldumise põhimõtetel. Mõõtmised tehakse optilise kiu sondi asetamisega bicepsi kühmu. Sond saadab infrapunakiirte kiire lihasesse, kus toimub murdumine, ja seejärel mõõdetakse kogu keha rasva hindamiseks lainepikkus. Futrex on kõige levinum infrapuna seade.

Kõhn keharasval

Kõrgus, kaal, vanus, sugu, kehatüüp ja aktiivsuse tase sisestatakse masinasse ja seade prindib tulemused. Selle meetodi eelised on see, et see on kiire, lihtne ja mitteinvasiivne atraumaatiline. Puuduste hulgas on masina kõrge hind 3 eurotküsitav täpsus ja töökindlus. Ümbermõõt ja antropomeetriline meetod Need kehakoostise määramise meetodid, rasvakihi paksuse hindamine koosnevad luu läbimõõdu või jäseme ümbermõõdu mõõtmisest mitmes kohas.

looduslikud viisid kaalulanguse kaalumiseks

Vööümbermõõdud mõõdetakse mõõdulindi abil, luu läbimõõt aga antropomeetri abil. Mõlemad meetodid põhinevad eeldusel, et luustiku suurus, keha jõudlus ja lahja kehamass on omavahel seotud. Läbimõõtusid või ümbermõõtusid kasutatakse regressioonivõrrandites kehamassi määramiseks ilma rasvata ja seega arvutatakse keha rasv.

Puusa ja talje suhte määramine on üks näide ümbermõõdu meetodi rakendamisest. Võib-olla olete neid graafikuid näinud veebis või spordiajakirjades. Asendate lihtsalt oma mõõtmed, pikkuse ja kaalu ning - palun! Analüüsid on lihtsad, kuid palju vähem täpsed kui muul viisil saadud. Ma ei soovita seda meetodit teile.

Proovi 5 päeva tasuta!

Kasutage seda ainult siis, kui ligikaudsed väärtused on teie jaoks piisavad. Muud meetodid Keharasva mõõtmiseks kasutatakse palju muid meetodeid, näiteks keha kaaliumisisaldus, kogu keha elektrijuhtivus, isotoopide lahustumine, kreatiini eritumine uriiniga, üldkaltsium, üldlämmastik, kogu plasma kreatiniin, kompuutertomograafia, magnetresonantstomograafia. Tomograafia, ultraheli, neutronite aktivatsioon analüüs ja kahekordne footoni neeldumismeetod.

Kuigi mõned neist kõrgtehnoloogilistest meetoditest võivad olla laboris uskumatult täpsed ja kasulikud, pole ükski neist teie dieediprogrammis teie isiklikuks kasutamiseks peaaegu ideaalne. Nälja kaudu kaalukaotust uurides on eri teadlased saanud erinevaid tulemusi — kel on õnnestunud ööpäevas kaotada 1 kg, kellel vaid 0,5 kilo. Selline kaalukaotus teeb kõik meie dieeditarid õnnelikuks, aga… Esitame endale küsimuse — kas see efektne kaalukaotus tuli rasva arvelt või mitte.

sidruni abi kaalulangus

Nälgija organism kulutab suhteliselt vähe energiat — füüsilisel aktiivsusel maksimaalselt kcal ööpäevas, mis vastaks g rasvale nagu ka karmi dieedi puhul. Kuid kogu ülejäänud kaalu kadu toimub teiste pehmete kudede arvel. Näljas organism läheb valkude kallale, et sellest teha glükoosi, sest glükoos on vajalik Krebsi tsükli katalüsaatori sünteesimiseks. Krebsi tsükkel — organismis energia saamise peamine allikas.

Seega, ka näljutamine — on üks näide, kus üldkaalu kaotus on tunduvalt suurem, kui rasva kaotus, ning, nagu nägite, et ka kõige radikaalsema dieedi või näljutamisega on rasva maksimaalne kadu organismis vaid g ööpäevas.

Aga, on võimalik ka selline situatsioon — rasva kadu on suurem, kui kaalu kadu. See võib esineda, kui turske inimene tahab kaalu kaotada kehakultuuri abil. Sellel juhul organismis toimub üheaegselt kaks protsessi — väheneb rasva mass ja suureneb lihasmass.

Kuna teine protsess osaliselt kompenseerib esimese, siis ÜLDISE kaalu kadu on väiksem…aga meie tavainimene ei ole rahul ka sellise tulemusega.

Keharasva kaotamine võib olla keeruline, kuid tööriistad, mida saate selle saavutamiseks kasutada, pole sugugi nii keerulised. Kõik taandub vähem söömisele ja rohkem liikumisele. Seega on mõistlik, et üldise kalorite tarbimise vähendamine on kõige tõhusam viis rasva põletamiseks. Kui palju peaksite oma kaloreid täpselt vähendama? Enamik eksperte soovitab proovida süüa — vähem kaloreid päevas.

Kuid on olemas ka täiesti uskumatu situatsioon — rasv kaob, kuid kehakaal tõuseb! See on võimalik, kui inimene pikaajalisest nälgimisest väljub aeglaselt ja siis mingi aeg jätkab redutseeritud dieediga, kus on küllaldaselt kvaliteetset valku. Sel juhul organism jätkab oma rasvavarude kasutamist energeetilistel eesmärkidel kiirusega ca g päevas.