Rasvaskaotus paevas,

Pakkimine rasva kõrvaldamiseks kõhus. Nende suurepärased allikad on kashi. Inimesed on väga ülehinnatud kaalulanguse koolituse tähtsuse tõttu.

Sporditoitumine hõlmab mitmeid liike ja suurt arvu tootjaid. Ilma temata ei ole sportlased sportlased, kes vajavad raske lihaskoe kasvu. ACA-d ei saa kehas sünteesida, mistõttu nad sisenevad organismi toidu sisaldava valguga ja liigitatakse asendamatute aminohapetena. Mis on BSAA aminohapped? Lihaste koe koosneb valgust ja valku aminohapetest, mis on kaelakea peal pärlitena tõusnud. Nii et lihased kasvavad, on vaja uusi helmesi aminohapped. Valgu biosünteesi on võimatu ilma oluliste komponentideta nöörites kaelakee - aminohapped BCAA.

Aminohapete BCAA-leutsiini, isoleutsiini ja valiini koostis. Need on kolm võimsat relva, millega keha reageerib kiiresti stressi ja koormuste ajal.

SWA kasutusjuhised. BCAA (BCA) - Sport Toit: ülevaateid, foto

Kui treening ja lihased on koormatud, on need kolm aminohapet täpselt esimest, kes aitavad ja taastada lihaskiud.

Aminohappe kompleks BCAA on inimkeha jaoks hädavajalik. Rasvaskaotus paevas BCA keemiline struktuur meenutab filiaali, nii et nad said sellise nime.

Nad on tuntud oma võimsa mõju poolest, vähendades väsimuse tunnet treeningu ajal ja toitma lihaseid koormuse ajal, sest need on otseselt nendega ja mitte maksas. Koolituse ajal tegutsevad BCAA aminohapped kütuseallikana, kui koolitus on lõppenud, on nad kaasatud lihasmassi mõjuga.

Vastuvõtu mõju on suurendada valgu sünteesi, insuliini ja glükagooni tootmist. Rasvaskaotus paevas leutsiin on insuliini sekretsiooni kõige võimsam stimulaator, mis mängib pärast treeningut olulist rasvaskaotus paevas pärast koolitust.

Tulemuse saamiseks - võtta aminohapete AMA kohe treeningu lõpus. Valin Hargnenud ahela aminohappel on alkohoolsete jookide fermentatsiooni protsessis tööstuslik rakendus ja on paljude oluliste rasvaskaotus paevas keskse ehituse blokeerimise protsessis.

Mitu kaloreid on dieedil?

Valin on vajalik energiavarude loomiseks inimkehas ja suurendab lihasmassi füüsilist tugevust. Toiduained Rasvaskaotus paevas suurt kogust valiini, on populaarsed sportlaste ja kulturistidega, kes soovivad lihaste kasvu kiirendada.

Leutsiin See võtab keskse koha lihaskoe metabolismis, soodustab kasvu ja säilitamist. Paljude valkude oluline hoone plokk toetab koe paranemisprotsesse. Täiskasvanud tuleb tarbida 10 kuni 50 mg leutsiini kehakaalu kilogrammi kohta. Keha puudust võib põhjustada B6-vitamiini puudumisest. Isoleutsiin Aminohape kuulub märksõna Lihaste koe energiavarustuses.

See on oluline ulatuslike harjutuste või ägeda nälja perioodidel. Kui isoleutsiin on veres piisavates kogustes esinevates kogustes, ei saa keha juurdepääsu ladustamisreservidele, mis paratamatult viinud leutsiini vähenemiseni ja lihasmassi vähenemiseni. Seda mõju tuleks vältida sportlaste üritab suurendada lihaskaal.

Selleks, et nende komponentide tarbimine veelgi kasu saada, oleks tore lisaks: play sport jooksmine, sport jalutuskummi, squats, pushups, vajutage igasuguse minimaalse füüsilise pingutuse jaoks vajalikud; sagedamini olla väljas. Mitte kõik tüdrukud, kes vaatavad nende kaalu, teavad sellist kaalulangust, nagu kalorite loendamine. Võite seda kaalulangus ilma dieedita öelda.

BCAA - kasu ja kahju, 10 funktsiooni 1. ACA suurendab lihasvalgu sünteesi.

On kasvav lihasmassi ja säilitades selle mitte-koolituse ajal taastumine pärast kahju. See toimub alaniini, asparagiiliste ja glutamiinhapete tarbimisel. Segu kõrgendatud leutsiini sisaldust suurendatakse lihasmassi suurenemisega vanuse sportlastest, mis püüavad keha leevendust.

Selle proportsioonid on valiini ja isoleutsiini suhtes 4: 1. ACA suurendab rasva põletamist rasvaskaotus paevas ja glükoositaluvust isoleutsiin. Rasvaskaotuse koolitusperioodide ajal vähendab sportlane toitumise kalorisisaldust ja võtta toiteväärtuse lisandeid kõrge BCAA sisuga.

Leutsiin suurendab energiatarbimist, mistõttu rasva "lehed" kiiremini ja samal ajal vähendab näljatunnet. Selle tulemusena inimene sööb vähem energia mõjutab rohkem lõpuks see toob kaasa rasvase kaotuse. Isoleutsiin, omakorda suurendab rasva põletamist ja takistab selle kogunemist.

ACA parandab hormonaalset tasakaalu tugevuse ja vastupidavuse tõttu testosterooni suurenemise tõttu ja vähendades kortisooli taset lisaks põletikuliste protsesside vähenemisele. BCAA arendab jõudu enam kui 4 grammi leutsiini vastuvõtmisel päevas. Parem neuromuskulaarne koordineerimine. Kestvus tõuseb neeruprobleemide ja kaalulangus väheneb.

ACA-d kasutatakse inimkeha energiaallikana, enneaegse väsimuse ja väsimuse tõttu takistatakse trüptofaani inhibeerimise tõttu ajus. Füüsiliste harjutuste ajal saadetakse signaalid ajule, et keha on väsinud. See toob kaasa vähenemiseni.

Kahjulike toodete tagasilükkamine Alkohoolsed joogid aeglustavad ainevahetust Ja vältida rasva põletamist kõhus.

Aminohappe trüptofaan vastutab signaali edastamise eest, valiin suudab vähendada aktiivsust ja rasvaskaotus paevas numbrit, nii et väsimuse kustutamine "kustutamine". SWA säilitab lihaskiudude terviklikkuse. Vähendab valusaid tundeid lihastes, võimaldab teil treenida sagedamini spordipotentsiaali tõhusaks ja maksimeerimiseks.

Mis on rasva maos

Vähendab lihaste katabolismi laguneminekaitseb lihaskoe. Väldib lihaste massi vähenemist, kui BCAA rasvaskaotus paevas vereplasmas langeb järsult. Normaliseerib insuliini tootmise ja metaboolse kiiruse, vähendab diabeedi riski. ACA kaitsta keha vananemisest kasutatakse onkoloogia ja maksa ravis. Suurendada uue mitokondrite moodustumist, vähendades seeläbi lihasmassi vanusega seotud kadu.

Igapäevane vajadus BCAA naistele naistele ja meestele Seal oli püsiv stereotüüp, et spordi toitumine on mõeldud ainult meestele. Kui tüdruk on huvitatud alustada koolituse, ta hoolib, kui palju ja millises annuses arvutada ravimite vastuvõtmise spordi toitumise.

Annus arvutatakse kehakaalu ja mitte soo alusel. Juhised BCAA kasutamiseks naistele ja meestele Igaüks tõsiselt tegeleb spordiga, inimene teab, et pärast koolitust on valgu vastuvõtt kohustuslik lihasmasside kasvuks, suurendada tugevust ja kiiremat taastumist.

Metaboolse akna ilmub kohe pärast treeningut ja tal on tohutu mõju treeningu edule. Sõltumata sellest, kas koormused on koormatud vastupidavuse või lihaste mahu esinemissageduse jaoks. On vastuvõetamatu, et jätta "kuldne tund" ja jätta ennast, ilma metaboolse protsessi korrektselt muutusi kasutamata.

Sel põhjusel kaotate liha mass ilma toidu lisaaineteta. Kõik kangekaelne töö fitness toas on täiesti kadunud, sest ei saa sattunud toiteallikas, glükogeeni ja valgu rasvaskaotus paevas ei taastata.

Pärast koolitust on vaja kiiresti peatada kangaste lagunemise protsessi, mistõttu aktsepteeritakse aminohapped.

Mitu kcal võib olla päev. Mitu kaloreid on vaja kaaluda kaalust alla. Energia, mis kulub töö käigus

Enne klasside algust "hoolitsevad nad" lihaste toitumine See on eriti oluline neile, kes: tal on tugev lihasmassi ja vajab valgu suured annuseid; algab koolitust; katkestatud klasside. Eesmärk - saada lihasmassi ACA aktsepteeritakse otse alguses koolituse ajal ja pärast treeningut.

Top 7 kõige tõhusamad harjutused kiire rasva põletamise jaoks Selleks, et keha oleks ilus ja tervis on tugev, on vaja juhtida tervislikku eluviisi. Toitumine on selle elustiili üks komponente, kuid ärge unustage füüsilist tervist. Statistika ütleb, et täna on iga kolmas isik ülekaal. See puudub kilogrammi, siin on väike rasvareserv, mis on nii meestel kui ka naistel silutud, külgedel ja kõhus. Enamikul juhtudel mehed ei ole nii mures, sest nende "kiirustada" naised, kellele ekstra kilogrammi on igavene probleem ja peavalu.

Vastuvõtu korral on vedela vorm mugav. Aminohapped ja mõned suhkrud lahustatakse vees. Sõitmine kogu treeningu vähe, et tagada aminohapete, süsivesikute ja vedelike pidev voolu.

Aminohappekapslites joovad nad hommikul, et vältida katabolismi lihaseid. Mida intensiivsem ja pikem treening, seda rohkem ACA kasutatakse kütusena. See võimaldab aminohapete annust koormate ajal energiat säilitamiseks, rongi suurema intensiivsusega algusest lõpuni. Eesmärk - Slimming Lisaks ülalkirjeldatud eeskirjadele lisatakse aminohapped päeva jooksul toidu vastuvõtmise vahel.

See takistab valgu kiudude hävitamist perioodil "nälg". Kuidas võtta aminohapped BSAA?

Online kalkulaator BPU ja igapäevase kalorsuse arvutamiseks

Iga kord, kui vajate grammi. Lihase massi kirjutamisel hoolitsedes hommikuse aminohapete voolu voolu rasvaskaotus paevas kohe pärast ärkamist peatada lihaste hävitamise peatamiseks, mis kestab une ajal. Täiendav annus igal ajal päeva jooksul GY tagab vaimse energia suurenemise, vähendada näljatunnet ja aidata lihaskasvu aidata. Kindlasti võtke BCA annus enne ja pärast koormust. Sama põhimõtte kohaselt on BCAA aminohapete vastuvõtmine tüdrukutele või kulturistidele, mis on "kuivatis" või soovivad vähendada kehas rasvasisaldust.

Oluline on arvestada, et dieedi kalorite vähenemine on vähendatud, lihased säilitavad oma suuruse ja riigi ACA oluliste aminohapete vastuvõtmise tõttu.

Väiksemate annuste kasulikkus ei ole tõenäoliselt märgatav, ei piisa keha vajadustele. Pange tähele, et kõik tootjad ei tule ausalt sageli nad tahtlikult alahinnata aminohapete annust osa, kuid kulude lehtede kõrge.

Enne ostmist võrrelda mitmeid ravimeid, et hinnata osade arvu ja annuse.