Jalutage 30 minutit paeva kaalulangus

Selle teooria põhjal peaksite vähendama oma kalorite tarbimist päeva võrra 7 päeva jooksul, et kaotada 1 nael 0,45 kg nädalas. Seda tehes näed oma füüsise paranemist kiirelt. Kiudained aitavad toidul seedetrakti kaudu liikuda ja suruvad jäätmed jämesoolest välja. Need looduslikud diureetikumid uriini ja väljaheite tootmist suurendavad toidud võivad aidata teil väljaheidet teha. Miks peaksite kaalust alla võtma kõndima. Pidage meeles, et külmutatud jogurt on hea jäätise asendaja, kuid see on maiuspala, nii et ärge lubage seda liiga palju.

Suurendage oma kõndimist kaalulangetamise treeninguid Kui teie eesmärk on õhem siluett, võib 20 minutit päevas kõndimine olla tervislik täiendus teie kaalulangetusplaanile.

Miks peaksite kaalust alla võtma kõndima.

Koos vähendatud kalorsusega dieediga suurendavad minutilised jalutuskäigud iga päev põletatud kalorite kalorite arvu, mis võib lisada aja jooksul kaotatud kilo. Kui teil on mugav 20 minutit päevas kõndida, võite veelgi suuremate tulemuste saavutamiseks soovida suurendada oma minutite arvu või kõndimise kiirust.

Näpunäide Jah! Niikaua kui kulutate rohkem kaloreid kui kulutate, aitab minutiline jalutuskäik suurendada põletatud kaloreid, alustada kaalulangust ja täita minimaalset soovitatud kehalist aktiivsust. Kuid pikemad või kiiremad jalutuskäigud aitavad teil kaalulangetamisest veelgi rohkem kasu saada. Liikumine on veelgi tõhusam, kui see on seotud tervisliku toitumisega.

Laadige alla MyPlate'i rakendus, et jälgida oma tarbitud ja kulutatud kaloreid, et saada ülevaade tervisest.

Samal teemal

Veel põhjusi jalutamiseks Kaalulangus pole ainus kasu, kui kõnnite 20 minutit päevas. Harvardi tervise kirjastuse andmetel võib kiire minutiline elektrikäik vähendada teie südamehaiguste riski 30 protsenti.

jalutage 30 minutit paeva kaalulangus

See võib samuti aidata vähendada diabeedi ja teatud tüüpi vähi riski, samuti võib teie vererõhku ja kolesterooli alandada. Igapäevaste jalutuskäikude tegemine võib samuti parandada teie tähelepanu ja parandada und.

Riikliku unefondi andmetel võib isegi 10 minutit päevas kõndimist oprah kaalulangus seni teie une kvaliteeti ja edendada vaimset erksust ärkveloleku ajal.

Kuidas jalgsi kaalust alla võtta? Teatud punkte peate meeles pidama, kui soovite kaalust alla võtta kõndides. Kalorite lugemine võib teid palju aidata ja selleks on mitu rakendust. Mida vähem kaloreid tarbite, seda kiiremini kaotate kaalu. Kui jätkate söömist ja kõnnite iga päev 30 minutit, ei kaota te kaalu üldse.

Kui palju peaksite kaalulanguse nimel kõndima? Vastavalt USA tervishoiuministeeriumi HHS kehtestatud kehalise aktiivsuse juhistele peaksite saama vähemalt minutit nädalas mõõduka intensiivsusega füüsilist tegevust, näiteks kõndimist.

Teie ainevahetus ja seedesüsteem käivituvad tõhusamalt ja eemaldavad kehast kiiremini jäätmed. Keskendu eriti kardiotreeningutele vastupidiselt jõutreeningutele ; Sellised tegevused nagu jooksmine või sörkimine suurendab teie pulssi ja aitab teil kaloreid põletada.

Kui kõnnite 20 minutit päevas, annab see nädalas kokku kuni minutit. Selle miinimumi põhjal võiksite suurendada oma minutite arvu ühel või mitmel päeval, kõndides võib-olla paar korda nädalas vähemalt 30 minutit. Või minge tõeliselt suureks, kahekordistades oma iganädalased minutid ni, parandades tulemusi veelgi. Kõndimise intensiivsust saate suurendada ka mäest üles minnes, jooksulindile kallet suurendades või lühikeste jõupuhangutega kõndides, sörkides või joostes.

jalutage 30 minutit paeva kaalulangus

Tegelikult ütlevad HHS-i juhised, et rasva poletamise ulevaated on vaja ainult 75— minutit intensiivse intensiivsusega treeningut või kogu nädala jooksul mõõduka ja jõulise tegevuse kombinatsiooni.

Arvutage kõndides põletatud kaloreid Kõndimisel kulutatud kalorid sõltuvad teie tehtud sammudest, läbitud vahemaast ja kehakaalust. Mida raskem olete, seda suurem on miili kohta põletatud kalorite arv. Näiteks põletab Harvardi tervise kirjastuse andmetel keskmine naelane inimene umbes kalorit miili kohta.

Miks on oluline kõndida - kaalulangetamiseks ja muuks.

Sammulugeja aitab teil jälgida oma sammude arvu ja vastavaid kulutatud kaloreid 20 minuti jooksul kõndides. Enamik inimesi teeb miili kohta miili kohta umbes sammu ja suudab umbes miili kõndida 20 minutiga. Kõndimisel kulutatud kalorite hindamiseks võite kasutada ka veebikalkulaatorit või rakendust nagu MyPlate.

Järgmisena saate arvutada, kui palju kõndimist peate kaalust alla võtma. Ühe naela keharasva kaotamiseks peate Mayo kliiniku andmetel põletama umbes kalorit.

Kõndimine kehakaalu langetamiseks

Oletame, et teie minutiline jalutuskäik kulutab umbes kalorit. Sellisel juhul kuluks ühe kilo kaotamiseks 35 päeva jalutamist 20 minutit päevas eeldades, et pole muid treeninguid ega toitumisharjumusi.

jalutage 30 minutit paeva kaalulangus

Suurendage oma kõndimist kaalulangetamise treeninguid 20 minutit päevas või kauem kõndimine on vähese mõjuga tegevus, mis on hõlpsasti teie igapäevases režiimis.

Pole vaja muud varustust kui hea paar jalutuskingi! Kasutatavate sammude ja kulutatud kalorite arvu suurendamiseks kasutage kogu päeva jooksul kõndimise võimalust. Pargige kaugemale, minge trepist üles, kõndige igal võimalusel sõitmise asemel sihtkohta ja lisage mõni minut oma minutilisele jalutuskäigule, et suurendada jalutage 30 minutit paeva kaalulangus kalorite hulka.

  1. füüsilise tööga kaalust alla?
  2. Sliming party riided
  3. Kuidas kaotada 2,3 kg päevas: 11 sammu (fotoga) - Vihjeid -
  4. Rasva poletamise napunaited jooksulint
  5. jalutamine ja kaal
  6. Kuidas kõndimine aitab kaalust alla võtta? - Nahahooldus -