Kaalulangus maratoni tempos

Hommikul panin vee keema ja suundusin pessu. Sööd liiga ühekülgselt ja arvad, et teed seda tervislikult. Teiseks võib see tervisele ka ohtlik olla.

Home Nr. Miks kaal ei lange? Tavaliselt kipub olema ikka nii, et vähemalt paar-kolm kilo tundub olevat üleliia.

  1. Praegu oled sa alles alustaja ja sellest see hasart.
  2. Oletage Maratoni valmis 3 kuu jooksul

Vormiloojad puutuvad iga päev kokku küsimusega, miks minu kaal ei lange. Järgnevalt toome välja mõningad kaaluseisaku põhjused ja võimalikud lahendused.

Sain netoajaks 02h 08min 58sek. Kuhu jäi see 2h ja 30min?

Sa sööd liiga vähe! Üldlevinud on arvamus, et mida vähem sööd, seda kiiremini kaal langeb. Osaliselt vastab see tõele — kaal langeb eriti kiiresti veel siis, kui teed päev läbi trenni ja mitte midagi ei söö.

Aga kui jätkusuutlik selline tegevus on?

Mida räägitakse Spartast

Kas sinu eesmärk on langetada pelgalt kaalunumbrit või siiski rasvaprotsenti, et ka parem välja näha? Me näeme päevast päeva inimesi peamiselt naisikelle päevane kaloraaž on madalam isegi baasainevahetuse kaloraažist. Rabarberi kaalulangus retseptid juhul on organism tohutul säästurežiimil, ainevahetus ei toimi korralikult ja seetõttu ei lange ka kehakaal.

Sellepärast alustame tihtipeale kaalulangetamise teekonda hoopis kaloraaži tõstmisest, sest ei ole võimalik tervislikult kaalu kaotada, kui organism on katki. Sul ei ole ülevaadet oma energiatarbimisest!

kuidas kaalulangus tervena kuidas ohutada raske reied

Selleks, et kaalu alandada, tuleb tekitada energiadefitsiit, mis tähendab kas suuremaid kulutusi või väiksemat energiatarbimist. Kui soovid täpset ülevaadet oma energiatarbimise kohta, pead toiduvalikuid jälgima, toiduaineid kaaluma ja selle kõik kirja panema.

Siinkohal loevad ka väiksed tükid šokolaadi, kohvile lisatud suhkrusiirup, tarbitud alkohol, maitseveed jne. Ebapiisav füüsiline koormus. Kaloraaž võib olla küll madal, aga kui su füüsiline koormus piirdub hommikul autosse istumise, päeval printerini liikumise ja õhtul jalutuskäiguga toidupoes, siis ei ole see kaalulangetamiseks enamasti piisav.

Püüa liikuda iga päev vähemalt tund aega.

Suspense: Dead Ernest / Last Letter of Doctor Bronson / The Great Horrell

See ei tähenda ilmtingimata treeningut, piisab ka pikemast jalutuskäigust. Oluline on, et sunniksid ennast liikuma.

Teie esimese maratoni treeningu väga sooritatav juhend

Piirad ennast liialt ja annad mingil kaalulangus maratoni tempos kõikidele isudele järele. Loobudes täielikult ühest või teisest toidust tekitame nn keelatud vilja efekti. Kaalu langetamiseks ei ole vaja täielikult loobuda tuntud patutoiduks peetavast šokolaadist.

sleep vs rasva kadu keo kaalulanguse ulevaated

Sööd liiga ühekülgselt ja arvad, et teed seda tervislikult. Tervislik toitumine tähendab mitmekülgset menüüvalikut. Mida mitmekülgsemalt toitud, seda suurem on tõenäosus, et saad toidust kätte kõik vajalikud vitamiinid ja mineraalained. Tervislik toitumine ei tähenda vaid kanafilee ja juurviljade söömist. Ära unusta tarbida ebatervislikuks tituleeritud süsivesikute allikaid nagu näiteks kartul ja riis.

  • Miks kaal ei lange? – Ajakiri SPORT
  • Kaalulangus mees 50
  • Mõõduka tempoga jooks — parim kaalulangetaja Kaire Kenk,
  • Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter nädalane maratoni treeninggraafik kogenud maratoni jaoks Kui olete juba maratoni teinud ja regulaarselt käitate, ei pea te järgmise marsruudi jaoks ette valmistama mitu kuud.

Loevad ikkagi toitude kogused ja makrotoitainete optimaalne vahekord. Ei ole mingit imetoitu, mis hoobilt su kaalu langetaks. Samuti pole vaja mõelda, et üks või teine konkreetne toiduaine muudab kedagi paksuks.

Keskendud vaid aeroobsele treeningule, kaalulangus maratoni tempos see põletab rasva. Kindlasti oled kuulnud ütlust sweat is the fat crying. Tegelikult higistad aeroobse treeninguga välja kehast vedelikke, mitte aga rasva.

Oletage Maratoni valmis 3 kuu jooksul

Aeroobne koormus on alati omal kohal, kuid ära unusta sealjuures ka jõutreeningut. Mida suurem on lihasmass, seda rohkem kulutab keha kaloreid. Oled liigselt stressis. Vastutusrikka töö ja muude kohustuste tõttu on stress kerge tekkima. Paraku on ülemäärane stress üks põhjuseid, miks kaal tihtipeale ei lange. Kuna tööl ja eraelus on pinget niigi, siis ära tekita seda juurde alatasa oma kaalu peale mõeldes. Iga muutus võtab aega ja tulemused ei saabu üleöö.

Miks kaal ei lange?

Kui teed asju õigesti ja saavutad sobiva rutiini, siis täituvad ka soovitud eesmärgid. Magad liiga vähe. Unevõlg ei luba organismil normaalselt funktsioneerida. Puhkust vajavad nii vaim kui füüsis. Nii paranevad ka treeningute tulemused ja astume soovitud eesmärgile jälle sammukese lähemale.

Nagu nägid, on hulk põhjuseid, miks seatud eesmärgid tihtipeale ei täitu.

diivan 5k rasva kadu toit mis poletab rinnarasva

Inimkeha ei ole masin ja kaalulangus ei ole lineaarne. Tihti võtab treeningute ja toiduvalikute paikasaamine aega mitu nädalat, et leida optimaalne vahekord. Ära unusta, et normaalne kaalulangetamise tempo on kuni grammi nädalas. Vaid sellise kaalulanguse puhul saame olla kindlad, et kehakaal langeb rasva, mitte lihase või organismi veevarude arvelt.

Loomulikult on ka siin erandeid, näiteks rasvunud või rasvumisele kalduvate inimeste näol, kellele liigne ülekaal tekitab juba terviseriske, kuid normaalse kehakaalu või kerge ülekaalu puhul ei tahaks kindlasti soovitada kiiremat kaalulangust, kui 2 kg kuus.

Tekst: Egert Oiov, vormiloojad.