10-minutilise rasva kadu

Kui treenite näiteks 20 minutit pulsil lööki minutis, siis saate pingutust oluliselt vähendades mõõta, kui kiiresti teie pulss langeb. Tehke 15 paremal küljel ja seejärel 15 vasakul küljel.

Siiski on oluline, et nädalavahetustel suurendaksite oma kaloreid hooldustasu võrra võrra. See on vajalik ainevahetuse aeglustumise vältimiseks. Rasva kaotamise reegel 2: vaadake peeglit ja pilte, mitte oma kehakaalu.

Kas 10-minutiline kõhuplastik töötab?

Olge rohkem kursis sellega, kuidas näete peeglis või piltidel ja oma vöökoha suurust, mitte kogu kehamassi skaalal, kuna selline mõõtmine ei erista teie rasva ja lihase suurust. Enamik ajast, just alustanud kulturistid ütlevad mulle, et nad peavad kaotama kuskil naela rasvasisaldusega.

Kuid ma ei oleks peaaegu sama muret kaalu pärast, nagu oleksin nii, nagu te näeksite peeglisse ja oma talje suurust. Selle põhjuseks on asjaolu, et kui alustate oma kehakaalu väljaõpet, hakkate võtma lihasmassi ning selle tulemusena ei pruugi skaalal kehakaalu langus olla.

Seepärast puudutage just seda, kuidas teid näete pildid on suurepärane võimalus seda jälgida ja lõpetage oma kehakaalu ületamine. Rasva kaotamise reegel 3: Kontsentreerige kaalutreeningutel rasva kaotamiseks. Jah, sa kuulsid õigesti.

  1. Kaheksa reeglit, mis aitavad teil rasva kaotada ja rasvade kaotuse retsepti by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Kuidas kasutada kulturismi eesmärgil rasva kadu?
  2. Vahelduva paastumise kaalulangus 8 nadalat

Kuigi ma pidevalt kuuleb rida: "Ma kaotan rasva kõigepealt, tehes südame ja seejärel jõudes lihase pärast kogu rasva kadumist", see pole parim viis rasva kaotamiseks! Selle põhjuseks on asjaolu, et kui te kasutate kardiot kui ainsat harjutusallikat, siis kaotate sama palju rasva ja lihaseid. Lõpptulemus on väiksem, kuid endiselt rasvavariant ennast madalama ainevahetusega lihaste kaotuse tõttu.

10-minutilise rasva kadu

Kasvatades lihaseid on tõesti saladus püsiva rasva kadu, sest rohkem lihaseid teil on, seda rohkem kaloreid te põletada puhkusel igal konkreetsel päeval. Lisaks on lihase kasvatamine võti, et saavutada kindel ja silmatorkav keha, mida kõik tahavad, kuid dieediga ja südame üksi ei anna.

See 10-minutiline treening laseb teie armastusel hakkama

Rasva kaotamise reegel 4: Kui võimalik, proovige kasutada esimest asja hommikul tühja kõhuga. Mul on tõesti meeldiv kasutada esimest asja hommikul tühja kõhuga, kuna ma saan alati kiireima rasva kadu tulemusi.

10-minutilise rasva kadu

Tehke 15 paremal küljel ja seejärel 15 vasakul küljel. Pildi suum Pildi suum 30 jalgratta krõbinat. Lama selili, põlved kõverdatud ja käed pea taga.

10-minutiline armastuskäepidemega treening

Ärge ühendage käsi kokku. Harjutage kõhulihaseid, tõstes õlad ja ülaselja maast lahti. Samal ajal liigutage paremat küünarnukki vasaku põlve suunas, nii et need kohtuksid keha keskel. Järgmisena vahetage oma asendit, tuues vasaku küünarnuki parema põlve juurde.

Kaheksa reeglit, mis aitavad teil rasva kaotada ja rasvade kaotuse retsepti

Jätkake nii kiiresti kui võimalik, hoides siiski oma kere maast üles tõstetuna. Pildi suum Kas soovite rohkem treeninguideid? Vaadake meie päevast relvade väljakutset ja päevast kehakaalu väljakutset! PubMedi uuringud "kõhuplastika vöö" ja "minutiline kõhukinnisus" kohta ei andnud tulemusi.

Abdominoplastika on kõhuplastika operatsioon. See parandab lihaste ja naha anatoomiat.

  • Need ei sobi teie kõhnatesse teksadesse ja neist vabanemine võib olla üsna keeruline.
  • Miks sa küsid?
  • Kas minutiline kõhuplastika vöö töötab? - Tervis -
  • Selle infomaterjali kohaselt võite vaid 10 minutiga päevas saada samu tulemusi nagu siis, kui teete plastikakirurgi kõhupiirkonna Tummy Tuck Miracle salendava süsteemiga tuntud ka kui minutiline kodus kõhuplastide meetod.

On raske ette kujutada, et 10 minutit päevas vöö kandmine suudaks need samad probleemid lahendada. Võite parandada oma lihase definitsiooni ja kehahoiakut, kuid see pole tingitud vööst, vaid sellest, et teete trenni. Samuti on tõenäoline, et dieetide tõttu võis elundite ümbruses olla vistseraalne rasv. Kui ütlete oma kehale, et ei ole superfit ja et see ei saa alati arvestada piisavalt kaloritega, siis mis on loogiline vastus?

Võrdle seda sellega, kui ütled oma kehale, et kui see pole superfit, ei pruugi see ellu jääda see on vale, kuid teie keha rakud ei tea, et te treenite ainult lõbu pärastkuid see võib alati arvestada piisavalt kaloritega.

10-minutilise rasva kadu

Ilmselt reageerib teie keha sellisel juhul erinevalt. Algne sisu on saadaval stackexchange -is, mida täname cc by-sa 3. Järgmine töö paremal küljel.

25 treeningut 25 minutiga või vähem

Istuge tagumikul kõverdatud põlved ja jalad maapinnaga. Teie kere peaks olema kraadise nurga all tagasi põrandale.

Hoidke hantlit mõlema käega. Tõstke jalad maast üles, ületades need pahkluude juures ja tasakaalustades tagumikku. Sellest asendist keerake oma torso paremale ja puudutage oma hantlit keha kõrval maapinnaga.

Seejärel keerake tagasi vasakule, puudutades raskust keha vasakule küljele.