Kas kaalulangus aeglane ainevahetus, 15 hoiatusmärki on teie ainevahetus aeglasem kui peaks

Süsivesikud on olulised! Seda võib nimetada dieedi puhkuseks ning tegemist on suurepärase meetodiga, kuidas ainevahetust turgutada.

Ühel hetkel tekib olukord, kus toitu peaaegu enam ei olegi ning üritatakse edasi treenida. Samas eesmärkidel lähemale ei saa sammukestki.

Sarnased artiklid

Kas ainevahetust on veel võimalik korda saada? Esimeseks sammuks oleks puhkamine. Treeninge vähem ning ärge hakake suure hooga sööma. Tõstke kaloraaži väga väikeste sammudega.

poletada sugavat rasva soogisoodaga

Mõistlik oleks kerge liigutamine ning paha ei teeks ka arstlik kontroll. Varuge aega ja ärge hakake väikese kaalutõusu pärast taas samu lollusi kordama. Kui aja möödudes on enesetunne ja jõudlus paranenud, siis võib väikeste sammudega taas oma eesmärgi poole liikuda.

personal sleimming klubid

Aeglane kaalukaotus vähendab atroofia lihaste lagunemine riski ning võimaldab kehal aeglaselt kohaneda. Kaloreid tasuks kärpida pigem ettevaatlikult ja vältida tasuks vastupidavustreeningutega liialdamist. Tuleb meeles pidada, et keha reageerib igale muutusele! Ka süsivesikutel on ainevahetuse kiirendamisel leptiini rasvapõletusega seotud hormoon aktiveerides oluline roll.

Tähtis on hoida menüüs ka piisaval määral rasvasid.

Navigeerimine

Kaalulangetamise tempo võiks jääda vahemikku 0,5—1 kg nädalas, sugugi halb ei ole ka kaalulangetamise tempo vaid üks kilogrammi kuus. Kaalulangetamine oleks soovitav jagada etappideks. Üks etapp võiks kesta 10—12 nädalat. Kui olete valinud kcal energiasisaldusega toitumise, siis on eeldatav kaalulangus 0,5—1,0 kg nädalas sõltub algkaalustseega 10—12 nädalaga umbes 5—10 kg.

Kogu tõde ainevahetuse kiirendamisest

Selle aja möödudes on sageli saavutatud kaalulanguses platoo ja kaal enam ei lange. Seega on ülekaalu tekkimises süüdi ikkagi liigsöömine, mitte aeglane ainevahetus. Ainevahetus läheb dieeti pidades säästurežiimile Nii ja naa. See on tõsi, kuid see juhtub vaid väga range dieedi korral. Säästurežiimil energia kulutamine pisut aeglustub. See ei takista aga kaalulangust, sest muutus on palju väiksem, kui üldiselt arvatakse.

Samal teemal

Aeglaselt kaalust alla võttes pole säästurežiim märkimisväärne takistus. Kui kaal dieeti pidades ei lange, on lihtne süüdistada selles säästurežiimi.

kaalulanguse tuhjadeta

Proovisin toortoitumist jms kuid tulemuseks olid ainult puhitused ja veepeetus. Hakkasin rohkem vaatama teadusuuringute ja muu info poole, mis ei tulenenud peavoolu meediast ning tõsiselt end harides panin kokku endale toitumiskava, kust jätsin välja valge jahu, suhkru ja vähendasin soola tugevalt.

Loobusin ka kartulist, valgest riisist ja lahjadest piimatoodetest.

rasva kadumise energia puudujaak

Salati armastaja ma ei ole, kuna tahan süüa nn soolase toidu puhul sooja toitu ning külma poole pealt ongi kodujuust, kohupiim, maitsestamata jogurt. Köögivilju aurutan või praen kookusrasvaga ning sooje kastmeid teen peamiselt vahukoorega.

Kui inimene on otsustanud kaalu langetada siis tahab ta seda teha võimalikult kiiresti.

poletage keharasva 5 miili

See on täiesti normaalne, kuid probleemid tekivad siis kui me ei tea täpselt mida teha. Näiteks alustatakse dieeti suure hooga, vähendades toidukoguseid ja lisades palju aeroobset treeningut siis alguses loomulikult kaal langeb kiiresti, kuid aeglustub või koguni peatub üsna ruttu. Ehk kui oled mõnda aega juba dieedil olnud ja enda toidukoguseid tunduvalt vähendanud, siis keha harjub sellega ära ning tasakaalustab sissetuleva energia väljaminevaga.

Mis on ainevahetus?

Lisades siia veel ka hulganisti treeninguid, langeme veel suuremasse kalori defiitsiit ning olukord süveneb veelgi. See tähendab, et kui me tarbime vähem, siis automaatselt ka kulutame vähem kaloreid.

Selle tagajärjel aeglustub või koguni peatub ka kaalulangus. Peamiselt põhjustab seda aeglustunud ainevahetus ning mingil määral ka alateadlik aktiivsuse vähenemine.

Sa said kaalus juurde

Ehk lihtsalt liigutame vähem nii, et ei pruugi sellest ise arugi saada. Kuidas seda vältida ning hoida kaalulangus toimivana, selleks peame ergutama enda ainevahetust. Kuidas hoida enda ainevahetust erksana?

Eelnevalt saime selgeks, et mida vähem energiat me tarbime, seda enam meie ainevahetus aeglustub ning aina vähem energiat meie organism kulutab.