Minu kaalulangus vahelduva paastumisega

Siinkohal on oluline aga märkida, et on olemas rida uuringuid, mis kinnitavad kui oluline on tervislik tasakaalustatud toitumine ja piisav füüsiline koormus, et aeglustada või ennetada vanusest tingitud terviseprobleeme. Viiendaks on mu isiklik lemmik - ajaline efektiivsus.

Inimese ainevahetus on nii keerukas süsteem, et isegi ühel ja samal inimesel ei ole ka baasainevahetus iga päev ühesugune, rääkimata sellest, et keha reageerib erinevatel eluperioodidel isegi ühele ja samale toidule erinevalt.

Tavaliselt vastatakse sellele küsimusele, et sa sööd liiga palju mis mõnikord on ka tõsi ja liigud liiga vähe mis pole kehakaalu alandamisega kuigivõrd seotud. Kui oled jõudnud keskikka, võid ühel päeval avastada, et jookse või ära jookse, söö nii mõistlikult ja tervislikult kui vähegi oskad, aga kehakaalu see grammigi ei kõiguta.

mma kiire kaalulangus rasva kadu var

Ma ei teadnud siis veel midagi hormoonidest ja uskusin lihtsat matemaatikat, millega tervisenõustajad meid alailma minu kaalulangus vahelduva paastumisega — söö vähem ja liigu rohkem, negatiivne kaloribilanss viib kaalu languseni. Täna ma tean, et nii lihtne see kahjuks ei ole.

Vahelduvpäeva paast: põhjalik algajate juhend

Mu vanus lähenes le kui hakkasin elus esimest korda regulaarselt jooksmas käima. Ülekaalu oli mul siis umbes 20 kilo ja kehamassiindeks näitas rasvumist, aga see ei takistanud mul omaette jooksurajal tiksuda kasvõi 10 kilomeetrit.

Tavalised igapäevased jooksuringid olid 5-kilomeetrised, nädalavahetusel sörkisin pikemaid otsi. Peale jooksu võimlesin ja venitasin veel umbes pool tundi.

Kikkpoksija Hendrik Themas räägib intermittent fasting’ust

Kuni nda eluaastani mängisin ka korvpalli — kaks korda nädalas trenn meestega ja üks kord nädalas naistega, lisaks oli kesknädalal 1,5-tunnine sulgpallitrenn. Kõige igapäevasem küsimus tuttavatelt, kes juhtusid mu trennikoormusest kuulma, oli, et noh, kui palju sa siis ka kaalu oled langetanud. Ja kõik nad üllatusid, kui ütlesin, et mitte grammigi. Aga tõsi see oli — vaatamata pea igapäevasele suure koormusega treenimisele ja tervislikule toitumisele nagu ma tollal asjast aru sain ei muutunud mu kaal mitte kuhugi poole.

Mul on aastast konto leheküljel fitday. Tore oli jälgida küll, et olen päeva jooksul kulutanud kcal ja söönud kcal, aga kahjuks see kilokalorit ei töötanud reaalses elus.

Mida süüa? Kui palju süüa? Millal süüa? Sama palju kui küsimusi, on ka vastuseid, sest ühele sobib üks ja teisele teine. Rääkisime Hendrikuga lähemalt, milline on tema kogemus.

Tänagi apollo kaalulangus ohupalli meile ülikoolis, et kaalu aitab langetada ainult ja ainult negatiivne kaloribilanss ja iga kord kui sellist väidet kuulen, tahaks tõusta püsti ja pidada kolmetunnise loengu inimese füsioloogiast.

Ausalt öeldes mitte ükski asi ei töötanud enne kui olin endale selgeks teinud, mismoodi hormoonid meie ainevahetust mõjutavad, kuidas ohjata menüüs süsivesikute vähendamisega ülemäärast insuliinitootlust ning kuidas hoida toiduga veresuhkru tase stabiilne. Sest insuliin salvestab liigse glükoosi rasvana ja glükoosi me saame peamiselt süsivesikutest, mida sõin tollal nii palju nagu tervele inimesele soovitatakse.

Lisaks hüpitavad süsivesikud veresuhkrut minu jaoks väga ebamugavalt. The New York Times avaldas huvitava artikli sellestmis on saanud neist inimestest, kes kaotasid kehakaalu telesaates The Biggest Loser. Kõik need kaalulangetajad on tänaseks oma kehakaalu kasvatanud, osad on täna isegi raskemad kui enne saatesse tulekut.

Üks asi, mis nende kõigiga juhtunud on, on see, et nende ainevahetus on nii palju aeglustunud, et nende kehad suudavad kulutada sadu kilokaloreid vähem kui nende vanus ja kehakoostis kõiksugu tarkade arvutuste järgi eeldaks. See on ilmselt ka üks põhjus, miks peale suurt kaalulangetust on nad tagasi kogunud kümneid kilosid kehakaalu.

Teema: Vahelduv-paast

Küsisin kord ühel konverentsil Mai Maserilt, kes on Figuurisõprade mentor ja oli omal ajal tegev ka kaalujälgijate juures, kas ta teab, kui palju on neid endisi kaalujälgijaid ja figuurisõpru, kes ka mitu aastat peale rühmas käimist on samas kaalus. Kaalu langetamise meetodid, mis eeldavad, et sa pead vaeva nägema, tühja kõhtu kannatama ja samas tohid süüa kõike, aga väiksemas koguses, ei tööta.

Ma ei tea ka oma tutvusringkonnas mitte ühtegi inimest, kes olles figuurisõprade rühmas või kunagi kaalujälgijana kaalu langetanud, ei oleks täna paksud.

tops kaalulangus winnipeg tony locketti kaalulangus

Mõni neist elab, muide, väga aktiivset elu, teeb kõvasti trenni ja on ikkagi oma paksuse tagasi saanud. Minu kaalulangus vahelduva paastumisega, aga tõsi.

isagenix 30 paeva kaalulangus kuidas poletada rasva rinnus

Täpselt samamoodi ei pruugi kehakaalule püsivat kasu olla bariaatrilisest operatsioonist. Kui enda kehale sobivat söömisviisi ja toitu ei leita, tuleb paksus tagasi kõigil, kellel sellega probleem on olnud.

Põhiline, miks mitmesugune dieeditamine ei aita, on see, et me unustame hormoonid.

sunnitusjargne periood ja kaalulangus kaalulangus beaver county pa

Kaalutõus ei ole mitte kilokalorite manustamise tasakaalustamatus, vaid hormonaalne häire. Ja ma tahan rõhutada, et ülekaalulisus ei tule sellest, et inimene on distsiplineerimatu, et tal pole iseloomu või et ta on laisk ja loll ja õgib kogu aeg.

  • Rasva kadu maapahklivoi
  • Haridus Vahelduv paastumine ei ole parem kui tavaline dieediga kaalulangus, uus uuring leiab Ülemaailmse dieetitööstusega, mille väärtus on95 miljardit USA dollarit, on selge, et maailm on kaalulangus.
  • Jalgi oma kaalulangus vorgus
  • Vahelduv paast on üks viis vahelduva paastu tegemiseks.
  • Madal raua kaalulangus
  • Kikkpoksija Hendrik Themas räägib intermittent fasting’ust | TerviseTrend

Ma näen neid inimesi pigem kui ohvreid. Siinkohal võiks näidata näpuga nii toiduainetetööstuse kui meditsiinisüsteemi peale. Kui annad oma kehale liiga palju glükoosi sööd palju süsivesikuidsalvestab hormoon nimega insuliin üleliigse glükoosi su kehasse rasvana.

rasva poletamine co to znaczy riiklik lemmikloomade salendav konkurents

See juhtub ka siis, kui su pankrease beeta-rakud ei suuda enam piisavalt töövõimelist insuliini toota ja pead diabeetikuna seda juurde süstima, et rakud saaksid toidetud ja veresuhkur püsiks normis. Insuliini liig, ükskõik kust see tuleb, hoiab kehas rasva kinni ja salvestab seda sinna juurde. Diabeetikutele on tuttav koidikufenomen dawn phenomenon. See on kõrge veresuhkru tase hommikul peale ärkamist.

Pankrease alfa-rakud toodavad glükagooni, see hormoon annab maksale teada, et nüüd on vaja inimesele energiat anda ja vallandab maksast glükogeeni, mis läheb glükoosina verre. See protsess algab tavaliselt paar tundi enne ärkamist ja kestab veel mõni aeg peale seda, kui oled oma päevatoimetustega alustanud. Koidikufenomeni tõttu peab diabeetik, kes on harjunud hommikusööki sööma, jälgima, et süsivesikute hulk päeva esimeses toidus oleks võimalikult väike Dr Bernstein soovitab mitte rohkem kui 6 grammi, lõuna- ja õhtusöögis 12 grammi.

Mida rohkem insuliini on su pankrease beeta-rakud eelmisel päeval tootnud või mida rohkem oled seda süstina vajanud, seda aktiivsem on öine glükagooni tootmine ja seda kõrgema veresuhkru hommikuks saad. Mida kõrgema veresuhkrunäidu hommikul mõõdad, seda rohkem insuliini vajad glükoositaseme kontrolli alla saamiseks.

Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine.

See on surnud ring seni, kuni sa ei hakka oma verele toiduga vähem glükoosi andma ehk et kuni ei piira süsivesikute tarbimist vähemalt 50 grammini päevas või veelgi madalamale. Kortisool omakorda stimuleerib insuliini tootmist ja kuidas insuliin mõjutab kehakaalu, seda juba kirjutasin.

See on üks põhjus, miks osadel inimestel stressis olles kehakaal tõusma hakkab.

Need kuus nädalat on tunne vaimustav: söön üle päeva kõike, mida vaid tahan, ja mu kleidid lähevad aina suuremaks! Ainuke mure: kas ma selle dieediga endale väga haiget ei tee? Noor Ameerika arst Krista Varady avaldas hiljuti oma dieedi, kus edu saladuseks on tema uuringute valguses see, et paastuda tuleb üle päeva. Minu kui terviseteemadel kirjutava ajakirjaniku arusaamad kaalulangetusest räägivad sellele dieedile täiesti vastu.

Sa ei pea selles seisundis ennast isegi toiduga lohutama, kehakaal võib tõusta selletagi. Leptiini peetakse peamiseks kehakaalu reguleerivaks hormooniks. Leptiini nimetatakse ka rahuloluhormooniks ja näljahormooniks, sest leptiini roll on öelda ajule, et nüüd aitab söömisest, nüüd on küllalt.

  1. Shzen kaalulangus
  2. EKSPERIMENT | Kas vahelduvpaast on vaeva väärt? - Anne & Stiil

Leptiini toodavad kehas rasvarakud ja mida rohkem rasva kehas on, seda rohkem leptiini organism toodab. Ja vastupidi — mida vähem rasva kehas on, seda vähem leptiini, mida vähem leptiini, seda kindlam signaal ajule, et nüüd on käes näljaperiood ja tuleb süüa. See on just see, miks siis, kui mõne dieediga keha rasvasisaldust vähendanud oleme, hakkame rohkem sööma ja vähem kilokaloreid minu kaalulangus vahelduva paastumisega.

Rasvunud inimesel võib kujuneda leptiiniresistentsus. Kehas on küll palju leptiini, kuid see ei suuda ajule selgeks teha, et käes pole näljaperiood.

  • Kuulake soojuse rasva poleti ulevaade
  • Paastumisel on ilmselt sama palju pooldajaid kui kriitikuid ning kõigile toidust loobumine või tavapäraste toidukoguste piiramine ei sobi.
  • Prinditav igapaevase kaalulangus diagramm pdf
  • Soovitan ka seda 8-tunnist akent.
  • Heleda tulekahju kaotus
  • Vahelduv-paast - Perekooli Foorum

Pidev näljatunne ajab inimese sööma ja pideva söömisvajadusega on pea võimatu võidelda. Jälle üks surnud ring. Greliini tase organismis tõuseb siis, kui kõht on tühi, enamasti enne sööki, aga ka näiteks hüpoglükeemia puhul. Peale sööki greliini tase langeb. Kusjuures süües näiteks fruktoosi, ei toimu sarnast greliini tootmist ja aju ei saa kätte samasugust küllastustunnet nagu glükoosi tarbimisel. See on üks põhjus, miks peaksime fruktoosi tarbimisega olema äärmiselt ettevaatlikud link uurimuselerääkimata sellest, et fruktoosi tarbimine soodustab ka insuliiniresistentsust, stimuleerib vistseraalse rasva teket siseorganite rasvumist ja kergitab vere triglütseriidide taset link uurimusele.

Paastumine_FB Live 14.05

Neid hormoone, mis kehakaalu mõjutavad, on muidugi rohkem, tõin lühidalt välja ainult kõige tähtsamad tegelased. Olulisim nende hulgas on muidugi insuliin kui rasva salvestav hormoon ja ülekaalulisuse raviks peaks alustama just insuliinitaseme langetamisest.

Rasvane toit annab ka kiiresti küllastustunde, mis kestab pikka aega. Ära karda rasva! Kui hakkad vähendatud süsivesikutega menüüga kaalu alandama ja loobud igasugusest suhkrust ja tärklisest, ei pea sa isegi kilokaloreid lugema, esialgu ei tohigi.