Kuidas murda kaalulangus varisemine keto. Kaalukaotus - Depressioon

Pole probleemi. Kuidas tunda selles olukorras esimesi küllastumise signaale?

Kategooriateta 10 viisi, kuidas oma kaalulangetamise platoo lõpetada Kasutage neid kindlaid meetodeid, et murda läbi sellest kangekaelsest kaalulangetamise platoost ja lõpuks need viimased viie etapi kaalukilod maha kaevata.

Kaalukaotus Kaal, mis oli kunagi pjedestaal, kus tähistate oma iganädalasi kaalumisvõite, lakkas järsku loigastumast. Olete koondanud oma petupäevaküpsised, lisanud iganädalasele treeningule täiendava treeningu ja vähendanud tervislikke toite, mida see pole, kuid miski ei tee skaala teie kasuks.

See on täiesti ärritav.

Söö vähem: toitumisnõuanded

Kuid see ei pea olema masendav ega lüüa. Fitnessi ja toitumise eksperdid ütlevad kaalukaotus platood on üsna tavalised ja on võimalusi neist läbi murda. Kuigi kaalulangus võib mitmel põhjusel seiskuda, on paljude jaoks peamine probleem see, et naela langetamine muudab teie trimmeri üha keerulisemaks.

See on saak 22, kuid see on mõttekas: kui teie kaal langeb, langeb ka teie põhiline ainevahetuse kiirus energiahulk, mida keha vajab teie südame ja teiste elutähtsate elundite funktsioneerimiseks. Kui teie põhiainevahetus langeb, ei vaja keha enda ülalpidamiseks nii palju kaloreid. Kuid kuna selle metaboolse muutuse eest ei hoiataks häiret, tarbib enamik inimesi sama palju kui oma kaalukaotuse alguses. Halb uudis on see, et kui te ei kuluta neid täiendavaid kaloreid, mida teie keha enam ei vaja, lakkab skaala teie kasuks langemast.

Alumine rida: kui soovite jätkata salenemist, peate muutma oma dieeti ja treeningplaani. Ehkki see võib kõlada valdavalt, pole vaja vaevuda. Kombineerisime uuringuid ja grillisime käputäis toitumis- ja treeninggurusid, et teada saada, millised nipid ja näpunäited aitavad teil neid viie etapi kilosid kaotada.

LOW-CARB DIETS REVIEW - BBC News - Nutritionist Rhiannon Lambert

Kulbi saamiseks klõpsake slaididel. Ja kui sööte tonni pakendatud toite isegi pealtnäha tervislikkepeaks see midagi muutma, stat! Kuigi kogu dieedi uuendamine on koksi kaalulangus realistlik, on suupisteaja muutmine hea koht alustamiseks. Proovige köögiviljapulki näksida hummuse või õunte abil maapähklivõiga.

Need on mõlemad lihtsalt kaasaskantavad kui teie pärastlõunane laastukott, kuid on palju parem nälja peletamisel ja eesmärkide saavutamisel.

Miks alumine või ülemine lõualuu valutab, mida teha lõualuu valuga

Ehkki see võib tunduda vastuoluline, võib sagedamini söömine aidata teil need lisakilod ohjeldada, selgitab dr Sean M. Wells, personaaltreener ja raamatu autor Double-crossed: Ülevaade kõige ekstreemsematest treeningprogrammidest. Söö söögikordade vahel kaks kalorset suupistet, milles on vähemalt 10 grammi valku ja viis grammi kiudaineid.

Kategooriateta 10 viisi, kuidas oma kaalulangetamise platoo lõpetada Kasutage neid kindlaid meetodeid, et murda läbi sellest kangekaelsest kaalulangetamise platoost ja lõpuks need viimased viie etapi kaalukilod maha kaevata. Kaalukaotus Kaal, mis oli kunagi pjedestaal, kus tähistate oma iganädalasi kaalumisvõite, lakkas järsku loigastumast. Olete koondanud oma petupäevaküpsised, lisanud iganädalasele treeningule täiendava treeningu ja vähendanud tervislikke toite, mida see pole, kuid miski ei tee skaala teie kasuks. See on täiesti ärritav.

Rühm Prantsuse teadlasi toetab Wellsi ettepanekut. Nad leidsid, et valgusisaldusega suupistega söödud uuringus osalejad tundsid end kauem täisväärtuslikumana ja sõid järgmisel söögikorral vähem kui osalejad, kes sõid süsivesikurikkaid suupisteid või ei suupisteid üldse.

Kui võtate vähem kaloreid, tähendab see, et teie kaadrist lendab suurem kaal. Sellised tärkliserikkad suhkruga koormatud süsivesikud ei sisalda küllastavaid koostisosi nagu kiudained, nii et need ei hoia teid täis ja võib-olla olete sekunditeks tagasi tulnud.

Lisaks takistab valk rasvade kaotamisel lihaste lagunemist. Mida rohkem on teil lihasmassi, seda rohkem kulutate puhkeolekus kaloreid.

kuidas murda kaalulangus varisemine keto

See on win-win. Uuringud näitavad, et hommikune lahja valk võib nälga pidurdada ja söögiisu terve päeva kontrolli all hoida. Kõvaks keedetud munad ja jogurt on mõlemad kaasaskantavad valguvalikud, mida saate jookide ajal süüa.

Me ei eelda, et annate oma lisanädalate kärpimiseks kaks nädalat ette teate - ja õnneks ei pea te seda tegema. Pidage siiski meeles, et isegi kui jõuate jõusaali regulaarselt pärast tööd, pole see tõenäoliselt piisav selleks, et neutraliseerida tunde, mille olete kuidas murda kaalulangus varisemine keto laua taga loginud. Tõlge: Kui sööte juba tervislikult, võib päeva jooksul rohkem liikumine muuta teie iganädalased kaalutlused taas võidukaks.

Serena Williamsi kombel oma kontoris ringi spurtimine pole vajalik, vaadake tulemusi; lihtsalt toolilt tõusmine ja iga tunni tagant kaks minutit jalutamist võib selle triki ära teha, ütleb Matheny.

  • Kuidas blokeerida süsivesikute imendumist ja kaalust alla võtta?
  • Olgu siis sõnastus ükskõik milline — alates väljendist nälginud lubage naerda!
  • Suudle rasva kadu
  • Millega alustada dieeti kaalulangus
  • Taiendav nahk kaalukaotusest
  • Ravi ja ennetamise põhimõtted Nüüd ütleme teile, mida teha, kui teie lõualuu valutab.
  • Kaalulangus b6
  • Rasva ladestamine maos, kuidas kehakaalu alandamine ei ole väga kiire kaalust alla võtta Planeerida dieeti Anavar lõikamine.

Kõigest kaheminutiline kõndimine iga kaheksa tunni järel annab naelasele täiskasvanule iga päev täiendavalt 45 kalorit. Ehkki see ei pruugi palju tunduda, põletate sellest kinni pidades kolme või nelja kuu pärast ühe kilo rasva ära. Seadke telefoni alarm alatiseks üks kord tunnis, et te ei unustaks pidurit. Kahjuks pole kõik allikad võrdsed. Näiteks mittemahepõllumajanduslik liha sisaldab sageli kemikaale, mida nimetatakse endokriinseid häireid tekitavateks aineteks või obesogeenideks ja mis võivad soodustada kehakaalu suurenemist või raskendada salenemist, stimuleerides söögiisu, suurendades keha rasvarakkude suurust ja arvu ning muutes ainevahetust soodsaks rasva ladustamine.

Ajakirjas avaldatud Kuigi nende kemikaalide kõigi mõjude paremaks mõistmiseks on vaja teha rohkem uuringuid, mängige seda ohutult ja valige rohuga toidetud, orgaaniline, hormoonideta veiseliha ja kana ning tehistingimustes kasvatatavate sortide asemel valige looduslik lõhe.

A Yale Journal of Biology and Medicine Uuring näitas, et soodas ja muudes dieettoitudes leiduvad kunstlikud magusained, nagu mõned madala kalorsusega maitsestatud jogurtid, võivad tekitada suurenenud isu maiustuste, nagu küpsised ja kook, järele.

Mida sagedamini on teil ajus selliseid järeleandmisi, seda tõenäolisem on teil kiusatus.

kuidas murda kaalulangus varisemine keto

Lisage kunstlik kraam ja pidage kinni kogu looduslikust toidust, et veelgi kaalulangetamist soodustada. Kuigi magamine ei saa tosina sõõriku langetamist vastu, mängib uni kaalulangetamisel uskumatult olulist rolli ja sellest vähesest saamine võib tekitada platoo.

Kuidas blokeerida süsivesikute imendumist? Süsivesikute imendumist blokaatorid kaalulangus

Vastavalt a Science Daily uurige, kui olete hästi välja puhanud, toodab teie keha vähem greliini - hormooni, mis vähendab energiakulu ja kutsub esile nälja. Tõlge: Teil on vähem isu ja kulutate rohkem kaloreid, muutmata oma rutiinis midagi muud. Miski pole sellest parem! Keskmise värisemise optimaalsete tulemuste saavutamiseks võtke eesmärgiks 7—8,5 tundi silma kinni öö jooksul.

kuidas murda kaalulangus varisemine keto

Lisaks tujukusele ja kõhu kortsutamisele võib stress kaalulangetamise kriiskava peatuse saavutada! Saage taas rajale ja hakake tähelepaneliku meditatsiooni abil kaalu langetama. California ülikooli teadlased leidsid, et neil, kes selles praktikas osalevad, on kortisooli tase madalam.

10 viisi, kuidas oma kaalulangetamise platoo lõpetada

Miks siis mitte proovida? See võib lihtsalt aidata teil oma platoost läbi kukkuda. Sa hüppad. Sa kükitad. Kuid skaala ei liigu.

Millega alustada dieeti kaalulangus

HIIT kõrge intensiivsusega intervalltreening või metaboolne konditsioneerimine võib sleimming halloweeni kostuumid teie kaalulangetamise edu võti, ütleb Wells. See treeningstrateegia koosneb intensiivsest raskest tööst kuidas murda kaalulangus varisemine keto lühikeste taastumissegmentidega ja stimuleerib lihaseid ehitavaid hormoone ning aitab rasva praadida.

Kui te ei ole jõusaali liige, proovige ringjoont, mis koosneb keharaskuste harjutustest, nagu tõuked, burpeed, hüpped ja kehakaalu kükitamine vahetage julgelt oma lemmikud.

kuidas murda kaalulangus varisemine keto

Tehke 10 kordust kolmest valitud harjutusest ja järgige seda võistlust minutiliste hüppedega. Puhake minut ja korrake seda vooluringi neli korda. Kui teil on juurdepääs raskustele või kuulute jõusaali, järgige sama korduste loendamise ja taastamise vormingut, kuid vahetage selliseid harjutusi nagu ravimipallide slummid, kelgutõsted, kasti hüpped ja tõmbed.

Kaalukaotus

Kui me keskendume ekraanil olevale draamale rohkem kui toidule meie taldrikutel, on see küllastunud vihjete võtmine raskem ja tarbetute kalorite vähendamine, vähendades kehakaalu langetamise pingutusi.

Kui te ei suuda harjumust kaotada, kaaluge vähemalt TiVo ostmist või Kuidas murda kaalulangus varisemine keto voogesitust, et saaksite reklaamid vahele jätta. Nii et ei, te ei kujutanud ette, et pint sügavkülmas kutsus teie nime, kui see Baskin Robini reklaam oli peal. Nagu poleks olnud piisavalt raske tervislikust toitumisest kinni pidada?

kuidas murda kaalulangus varisemine keto

Hoidke reklaamid ekraanilt eemal, et aidata naeladel teie raamilt lennata.