Ole tervisliku kaalulangus.

Kaalu kaotamine on pidev töö ning ongi vaja süüa vähem ja kulutada rohkem. Liikuda tuleb! Toidus on toitained õiges vahekorras ning nende imendumine sealt on kõige parem. Maret Läksin Elise juurde kuna teadmised tervislikust toitumisest olid mul olemas. Kaloraaž võib olla küll madal, aga kui su füüsiline koormus piirdub hommikul autosse istumise, päeval printerini liikumise ja õhtul jalutuskäiguga toidupoes, siis ei ole see kaalulangetamiseks enamasti piisav. Pärast eritoitumisega alustamist on seedimine juba paremaks läinud ja kahe kuuga ka kaal märgatavalt langenud ning tunnen end palju energilisemalt, kui varem.

Eestimaised supertoidud, mille võiksid kindlasti menüüsse lisada Pöördusin Elise poole sooviga saada mitu aastat korrast ära olnud seedimine taas endiseks. Pärast toidutalumatuse testi tegemist selgus, et mulle ei sobi päris mitmed igapäevaselt tarvitatavad toiduained.

Elisest oli väga palju abi, et muuta menüü tervislikumaks ja leida alternatiive sobimatutele ainetele.

Mida ei tasu kindlasti teha, kui soovid kaalu langetada?

Pärast eritoitumisega alustamist on seedimine juba paremaks läinud ja kahe kuuga ka kaal märgatavalt langenud ning tunnen end palju energilisemalt, kui varem. Olen väga rahul! Kristina Ma teen palju sporti ning ka töö on liikuv, seega olen alati arvanud, et võin süüa, mida soovin ja kaaluga probleeme ei teki.

Küll aga hakkas kaal vanusega sujuvalt kasvama ning jõudis lõpuks kg peale pikkus cm.

ole tervisliku kaalulangus mida naeb valja 8 naela kaalulangus

See oli lisakoormuseks sportimisel. Ka vererõhk oli viimasel ajal pigem kõrgem.

ole tervisliku kaalulangus kaalulangus savage mn

Oli selge, et oleks vaja kaalu langetada ning vererõhk normi saada. Enne Elisega kohtumist arvasin, et saan igapäevase menüü, mida tuleb punkt-punkti haaval jälgida.

Kiire või aeglane kaalukaotus – kes võidab?

Tegelikult sain lihtsat põhimõtet mida jälgida, et menüü oleks tervislikum. Neid on olnud lihtsam jälgida, kui alguses kartsin. Tänu nendele paarile kohtumisele ning nõuannetele olen kaotanud kaalust ca 10 kg, mistõttu on kergem olla, riided sobivad paremini ning mis peamine, joosta ja sportida on kergem! Timo Elis aitas mind tohutult palju.

Kaalu langetamine

Esiteks, et milliseid tarku ja tervislikke valikuid peaksin tegema oma toidulaual ja samuti andis palju motivatsiooni, et seda elumuutvat teekonda alustada! Ei ole enam pidevalt väsinud ja jõuetu. Maarja Peale toitumisnõustamist õppisin mõistlikumalt toidukordi ja vahepalasid planeerima. Õppisin panema tähele oma nõrkusi ning nende vältimiseks tegema teadlikke strateegilisi otsuseid. Tänu Elisele õppisin ennast kuulama.

Miks kaal ei lange?

Tervislik toitumine ei ole ainult pidevad piirangud, vaid väikesed muudatused. Vaatasime üle minu senised söömisharjumused ja viisime sisse järk-järgulised positiivsed muudatused. Eesmärgiks polnud kiire ole tervisliku kaalulangus või ajutine tervislik toitumine, vaid kestvad positiivsed ja tervislikud harjumused.

Viimasest kohtumisest on möödas juba mitu kuud, kuid mitmed teadlikud harjumused on siiani alles.

Mida ei tasu kindlasti teha, kui soovid kaalu langetada? - Elis Nikolai : Elis Nikolai

See oligi minu eesmärgiks. Maret Läksin Elise juurde kuna teadmised tervislikust toitumisest olid mul olemas. Ma arvan, et sisimas on need meil kõigil olemas, aga minu soov ei olnud mitte nii väga teadmisi juurde saada, vaid tuge ja nõu, kuidas paremaid valikuid teha just neil hetkedel, mil stress või teised tegurid õigelt rajalt kõrvale lükkasid.

ole tervisliku kaalulangus nadala kaalulanguse valjakutseid ideed

Elis pakkus kõige kõrval ka emotsionaalselt tuge, mida ilmselt mul kõige rohkem vaja ole tervisliku kaalulangus. Olen väga tänulik!

  • Selleks kasutatakse ka radikaalseid meetmeid.
  • Toitumisnõustaja soovitused kehakaalu kontrolli alla saamiseks

Katriin Elis aitas mind tohutult palju. Maarja Tänu Elisele olen toitumises palju teadlikum ning teen tervislikumaid valikuid.

Mul on hea meel, et suutsin ka ühe pisikese challenge läbida, sest ilma Eliseta ma seda teinud poleks! Mirjam Otsustasin teha toidutalumatuse testi, kuna mind vaevas pidev kõhukinnisus ja kõhupuhitus, samuti oli mul soov kaalu langetada.

Testi tulemusel sain teada, et mul on gluteenitalumatus, samuti ei sobi mulle pärm ning mõnedki piimatooted. Jätsin need oma menüüst välja ning praeguseks olen kaotanud 10 kg.