Vo2 maksimaalne rasva kadu

Ja veel mitmed eelised. Harvardi tervise kirjastuse andmetel võib naela kaaluv inimene 30 minuti jooksul tunnise tunnikiirusega jalgrattaga sõites põletada umbes kalorit. Igal juhul on selge, et madala või keskmise intensiivsusega rasva tarbimine on mõttetu; isegi kõhna sportlase kehal on piisavalt rasvavarusid ja see rasv on lihastele kiiresti kättesaadav.

Kõik uuringud pole nende leidudega nõus.

rsp rasvapoleti ulevaade

Uuringus osalejad järgisid hüpokalorilist dieeti ja tegid ühe tunni jooksul püsiradio aeroobset treeningut jooksulint kasutades kolm korda nädalas. Kõigil osalejatel oli vaatamata erinevatele treeningprotokollidele rasvamassi, vööümbermõõdu ja kehakaalu langus.

Järgige harjutuste soovitusi Nagu paljud muud liiki aeroobsed treeningud, on ka jalgrattasõit tõhus viis liigse rasva kaotamiseks.

Rühmade vahel olulisi erinevusi ei olnud. Autorid juhivad ka tähelepanu sellele, et kuigi tühja kõhuga treenides võib rasvade põletamine suureneda, on mõningaid tõendeid selle kohta, et keha kompenseerib seda hiljem süsivesikute põletamise teel hiljem. Alumine rida Kui te ei saa veeta rasva kaotuse nimel 90 minutit jalgrattasõitu, pole kõik veel kadunud.

Igasugune jalgrattasõit, mis aitab kaasa kaloripuudusele - põletab rohkem kaloreid kui sisse võtate, aitab kaasa rasva kadumisele.

Rasv spordis

Need isikud osalesid kuus nädalat kestnud jalgrattaseansside kavas, kolm korda nädalas, iga kord 30—60 minutit. Harjutuse intensiivsus oli esialgu madal, kuid järk-järgult kasvas, kui osalejate vormisolek paranes.

Si Kuigi põhiliseks rasvumise näitajaks on kaal, ja seda on kerge kõikjal mõõta, kuid see ei näita veel rasvumise ulatust. Seetõttu on inimesed ekslikul teel — soovist võidelda rasvumisega, on mindud kergemat teed, ja asutud võitlema kaaluga. Kui keegi siin rõõmuga teatab, et on kaotanud kaalust 5 kilo, kas see on siis nii, et temal on rasva vähenenud 5 kilo.

Uuringu tulemustest selgus, et keharasv on vähenenud ja kehamass on suurenenud. Selle artikli autorid tõid välja ka selle, et treenimine on vaid väike osa rasva kadu võrrandist. Dieedil on suur mõju teie keharasva kaotamisele - isegi kui olete pidevalt jalgrattaga sõitmas.

fat burner fart

Järgige harjutuste soovitusi Tervise- ja inimressursside osakonna andmetel vajavad terved täiskasvanud tervisliku kehakaalu säilitamiseks vähemalt minutit mõõduka intensiivsusega või 75 minutit tugeva intensiivsusega aeroobset treeningut nädalas.

Liigse rasva kaotamiseks peate tõenäoliselt need arvud ületama.

chino hills kaalulangus fontana

Nagu ütles Mayo kliinik, peate ühe naela rasva kaotamiseks põletama umbes kalorit. Kuid lihasrakkudes hoitakse alati lisarasva. Milline intensiivsus on parim?

usa kaalulanguse turg

Seega on see hea treenimistase pikkadeks treeninguteks, kus jalgratturid proovivad oma lihaseid rasva parema tarbimise nimel animeerida. Aga kaalulangus?

Intervallid Trumpi püsikiiruse harjutusega rasva kadu Video: 4.

Kaalu kaotamiseks sõltub aga kalorite põletamine. Kui veri voolab pärast treenimist tagasi rasvarakkudesse, imab ta selle rasva ja transpordib selle lihastesse, kus see muundub kiiresti energiaks.

tervislik kaalulangus uhe kuu jooksul

Nüüd teame, millised intensiivsused sobivad kõige paremini rasva ja kalorite põletamiseks, kuid kuidas oleks teise küsimusega: kas jalgratturid peaksid tõesti treenimise ajal rasva tarbima?

Kui jalgratturid saaksid oma verd rohkema rasvaga rikastada, ilma et nad peaksid rasvarakkudest seda saama, võib neil olla rohkem energiat. Uuringu lõppedes paranesid mõlemad treeningugrupid kardiovaskulaarse väljundi ja hapniku tarbimise osas märkimisväärselt.

HIIT Indoor Cycling Workout - 45 Minute VO2 Max Intervals

Kuid ainult HIIE rühm vähendas märkimisväärselt kogu kehamassi, rasvamassi, pagasiruumi rasva ja tühja kõhuga insuliini taset. Uuringu autorid väitsid, et HIIE olemus nõuab rasvade kasutamist kütusesegu koostises ja et lühikesed katsed seaksid ATP-PC süsteemi suurema nõudluse kui glükolüütiline süsteem ja seega tekitaksid vähem laktaate kui pikad.

tiu 5 paev slim tasuta

Need andmed.