Kaalulangus kasu katkendliku paastumise

Inimesena, kes uurib ja aitab luua üldsusele ka toitumisalaseid juhiseid, näitab Peeke, kuidas on sobiv töö- ja isiklik elu. Mis on hea paljudele, ei pruugi siiski olla hea kõigile! Päris toitainetihedate toitude pidev söömine toidab meid füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt.

Alumine joon Kaalukaotuse katkendlik paastumine: kas peaksite seda proovima?

Evidence-Based Weight Loss: Live Presentation

Inimkeha on ajaloo vältel õppinud hakkama saama nii pidu kui ka näljahädadega tänu vajadusele. Tänapäeva maailmas, kus rohkem kui pooled Ameerika elanikkonnast üritavad kaalust alla võtta või säilitada, pöörduvad mõned inimesed kaalulanguse poole taas selle pidu või näljahäda lähenemise poole. Ära jäta ilma: kalorine toidukorra plaan kaalust alla võtta Mis on vahelduv paastumine?

  1. Kas paastumine on parim viis pühadekilodest vabanemiseks? - Naistekas
  2. Kõik, mida pead paastumisest teadma Photo by bruce mars from Pexels Kui veel mõnda aega tagasi oli paastumine pigem kitsale ringkonnale tuttav protseduur, siis tänaseks on see saanud paljudele inimestele lausa elustiiliks.
  3. Kuidas teha vahelduvat paastumist? Tüübid, eelised, kõrvaltoimed - Nahahooldus -
  4. Mcdonald rasva kadu
  5. Mis 20 naela kaalulangus naeb valja
  6. 18 paeva vee kiire kaalulangus

Vahelduv paastumine on määratletud kui söömisharjumused, mis tsüklivad minimaalse kalorikoguse nii madal kui — kalorit perioodide ja aegade vahel, millal saate süüa nii palju kui soovite kaloripiirangud puuduvad.

Kuigi eeldus on lihtne, on vahelduva paastumise "reegleid" vähem; pole mingit ametlikku ajakava, mida järgida, et teada saada, millal paastuda ja millal süüa, ning puuduvad selged kalorimäärad, mis aitaksid teie tarbimist suunata.

Mõned järgijad peavad vahelduva paastumise määratluseks tunnist perioodi, mille jooksul tarbitakse minimaalselt kaloreid, millele järgneb tunnine piisava tarbimise periood; teised piiravad paastumise päevi vaid kahe päevaga nädalas ja järgivad ülejäänud viiel nädalapäeval piiranguteta dieeti. Kas vahelduv paastumine töötab?

kaalulangus kasu katkendliku paastumise naita keha ohuke

Seotud: Tervislikud kalorsed õhtusöögid Enamik inimesi kaotab seda tüüpi kavade puhul kaalu, kuid see ei tähenda, et see kõigile sobib. Pojednic ütleb siiski, et katkendliku paastumise üldine kontseptsioon tähendab üldiselt edukat kehakaalu kaotamist.

Kas paastumine on parim viis pühadekilodest vabanemiseks?

Mida ütleb teadus vahelduva paastu kohta? Vahelduv paastumine kõlab paljutõotavalt, kuni uurimistööd lähemalt uurite. Ameerika vähiuuringute instituudi toitumisnõustaja Karen Collins, MS, RDN, märgib ühte olulist probleemi kaalulanguse katkendliku paastumise soovitamisel: suurem osa senistest uuringutest on tehtud loomadega.

kaalulangus kasu katkendliku paastumise kas ma peaksin votma oma rasvapoleti iga paev

Kuid uuringuid jätkatakse. Hiljuti ajakirjas JAMA Internal Medicine avaldatud uuringus vaadeldi vahelduva paastumise mõju ülekaalulisele ja rasvunud inimesele. Uuringus osalejad jaotati juhuslikult ühte kolmest grupist: vahelduva päeva paastumine, kus osalejad tarbisid paastupäevadel 25 protsenti kogu kalorivajadusest ja "pidudel" protsenti kogu kalorivajadusest; kaloripiirangute rühm, kus inimesed tarbisid kõigil päevadel 75 protsenti kogu kalorivajadusest; ja kontrollrühm ilma sekkumiseta.

Mis on vahelduv paastumine? Toitumisspetsialisti sõnul on siin vaja teada

Uuring kestis ühe aasta ja jagunes kaheks etapiks - kuuekuuliseks kaalukaotusetapiks ja kuuekuuliseks kehakaalu säilitamise faasiks. Peamised mõõdetud tulemused olid kehakaalu muutused, millele järgnesid metaboolsed muutused, näiteks vererõhk, pulss, insuliiniresistentsus ja tühja kõhu glükoos.

Uuringu tulemused ei näidanud erinevust vahelduva paastumise ja tavapärase kaloripiirangu vahel kehakaalu või metaboolsete tegurite muutuste osas. Pojednic ütleb, et tulemused on ennustatavad: "Ükskõik, millisel dieedil viibite, toimuvad metaboolsed muutused," ütleb ta.

Teisisõnu, enamik dieete on alguses kaloripiirangu tõttu edukad. Raskus seisneb pikaajalises hoolduses.

Kaalukaotuse Katkendlik Paastumine: Kas Peaksite Seda Proovima?

Collins osutab meie toidukeskkonna tegelikkusele kui kaalulanguse püsimist piiravale tegurile. See muutub pikaajalise kaalukaotuse väljakutseks. Taastage vähem kilosid Ühes uuringus võrreldi IF-režiimi südametervisliku toitumisega ja teadlased leidsid, et kuigi mõlemad rühmad kaotasid võrreldavad kaalukogused, siis IF-režiimi grupp saavutas kaotatud kaalust vähem. Kuna paljud dieedipidajad, kes kaotavad kaalu, võtavad suurema osa sellest tagasi, on pikema kaalulanguse eeliseks väiksema kilo tagasi saamine.

Kiire Kiire On selge, et katkendlik paast ei takista teid aja jooksul söömast seda, mida soovite.

Teises uuringus leiti, et võrreldes igapäevase kaloripiiranguga suutsid IF-kaalulanguse režiimi kasutanud osalejad kaalu kaotades säilitada rohkem lahja lihasmassi. Põletage rohkem kaloreid Ehkki selle valdkonna uuringud on alles lapsekingades, viitavad mõned varakud uuringud sellele, et paastumine võib teie ainevahetuse kiirust pisut tõsta, see tähendab, et võite isegi puhkeolekus põletada pisut rohkem kaloreid.

Tõstke potentsiaalselt oma aju Esile kerkivad uuringud viitavad sellele, et paastumisel võib olla teie ajule teatud eeliseid. Ühes varajases uuringus rottidega leiti, et IF aitas mälu parandada, samas kui teises loomuuringus leiti, et kaalulangus kasu katkendliku paastumise aitas kaitsta aju vananemisest tulenevate kahjustuste eest. Kuigi me ei saa neid tulemusi tingimata veel üldistada inimestega, tasub tõendite kogunemisel siiski tähelepanu pöörata.

Kaalukaotuse katkendlik paastumine: kas peaksite seda proovima?

Parandage veresuhkru taset Ühes eeluuringus leiti, et tühja kõhuga režiim aitas parandada insuliini sekretsiooni, tootes uusi pankrease rakke I ja II tüüpi diabeediga hiirtel.

Inimkatsetes aitas paastumine parandada osalejate insuliinitundlikkust, samas kui kirjanduse uus ülevaade leidis, et IF oli insuliiniresistentsuse vähendamisel sama kaalulangus kasu katkendliku paastumise kui päevane kaloripiirang. Seotud: 12 Healthy Võimalusi veresuhkrut langetav 5. Hoidke oma kolesterooli taset kontrolli all Lühikeses esialgses uuringus inimestega leiti, et paastumine vähendas kolesterooli ja vererõhu taset, samas kui teises uuringus leiti, et see suurendab hea kolesterooli taset ja vähendab halva kolesterooli taset meestel.

Kahjuks soovitas hiljutine IF-eksperdiaruanne, et andmete ja esialgse uuringu metoodika mõningate vastuolude tõttu vajame IF-i südame tervise potentsiaali kinnitamiseks veel palju uuringuid. Vähendage vähiriski Varastes loomkatsetes näis, et IF vähendas lümfoomi riski rottidel, samas kui teises uuringus leiti, et tühja kõhuga suurendati vähirakkudega nakatatud rottide pikaealisust. Kahjuks, ehkki need uuringud võivad olla edaspidiste uuringute jaoks huvitavaks hüppepunktiks, on veel liiga vara arvata, et vähktõvest paastumisest on inimpatsientidel mingit tõeliselt mõõdetavat kasu.

kaalulangus kasu katkendliku paastumise fat burning food combinations tasuta

Vahelduva paastu miinused: Nii et isegi kui suur osa teadusuuringutest on noored ja loomapõhised, näib, et IF-l võib olla tõsiseid eeliseid. Aga kuidas on sellega seotud võimalike riskidega? Vaatame lähemalt.

Viljakuse probleemid Raskeid toitumispiiranguid ei soovitata tavaliselt viljastumiseks proovivatele naistele, seega on mõistlik, et varase loomkatsega leiti, et paastumine kahjustab rottide viljakust. Jällegi, kuigi me ei peaks sellele varasele uuringule liiga palju kaalu panema, pole seda tüüpi kaloripiirangud IF või mõne muu piirava dieedi kaudu soovitatav rasedatele ja imetavatele naistele ega neile, kes proovivad rasestuda.

Kõrge väljalangevuse määr Kõige piiratumate dieetide väljalangemise määr on tavaliselt kõrgeim ja kui see pole pargis jalutamine. Ühes uuringus leiti, et väljalangemise määr oli IF-dieeditajate seas märkimisväärselt kõrgem kui päevaseid kaloreid piiravate dieedipidajate seas, nii et kui pikaajaline muutus on teie eesmärk, ei pruugi see olla parim dieet selle töö jaoks.

"Vahelduv paast aitas mul kaotada 48 kilo - siin on see, mida ma söön (ja millal)"

Binge-sarnased kalduvused Ehkki IF-i kordamine on palju, jääb põhikontseptsiooniks püsivad dieedid - paastufaas ja söömisfaas, millest viimane võib põhjustada ohtlikke tendentse. Kui olete suurema osa päevast piiranud ja üritanud iga kord, kui kellegi lõunasöögil saatel mõnus on, hallata vaid sissetallatud metsalist, on üsna loomulik minna üle parda, kui kell lööb "pidu".

Mõnede jaoks võivad need söömisperioodid varjutada paastu ajal tekkivat kalorite defitsiiti, nurjates kõik kaalulangetamisega seotud pingutused ja riskides ohtliku ebakorrektse söömiskäitumisega. Kas peaksite proovima vahelduvat paastu? Enne vahelduva paastumise proovimist on oluline kaaluda mõnda punkti.

Kuidas teha vahelduvat paastu, mida süüa ja sellest kasu

Esiteks ei ole paastumise päevad nullkalorilised päevad, vaid päevad, kus tarbitakse 25 protsenti vajalikest kaloritest. See võib tähendada, et inimene, kes vajab kalorit päevas, sööks paastupäevadel kalorit. Teiseks, "pidusöögipäevad" pole piiramatu kalorsusega päevad, nii et ärge ärge põnetagege "petupäevade" üle, mis on täidetud kaalulangus 55 paeva jooksul, topeltjuustuburgerite ja friikartulitega.

Uuringus koosnesid "pidusöögipäevad" protsendist tavapärasest kalorikogusest, seega sööks seda toitumisharjumust järgiv inimene neil päevadel umbes kalorit kui tavaliselt söövad nad kalorilist dieeti.

Ja lõpetuseks tuleks keskenduda toitainete tihedusele kõigil päevadel, et tagada mikrotoitainete piisav tarbimine, kuna on olemas tõendeid selle kohta, et vahelduv paastumine ei pruugi pakkuda piisavat toitumist - see tekitab toitumisasjatundjatele nagu Pojednic probleeme. Alumine joon Nagu paljude kaalukaotusega seotud küsimuste puhul, on keeruline vastata, kas paastumine viib kaalulanguseni.

kaalulangus kasu katkendliku paastumise kaalulangus fentermiini ajal

Iga dieet, mis piirab kaloreid, võib olla tõhus strateegia lühiajaliseks kaalukaotuseks. Kuid kaalulangus kasu katkendliku paastumise vahelduva paastumise pikaajalise efektiivsuse kohta on piiratud ja puuduvad uuringud, mis viitaksid sellele, et katkendlik paastumine oleks parem kui kaalukaotuse järjepidev kaloripiirang.

Vahelduv paast aitas mul kaotada 48 kilo: siin on see, mida ma söön ja millal - Healths -

Mõne jaoks võib vahelduv paastumine olla viis kaalulangusprotsessi alustamiseks. Teised võivad välja lülitada tõsiste kaloripiirangutega päevad. Pole vahet söömisharjumustest, rõhutab Collins järjepidevate harjumuste olulisust.