Kaalulangus viisid motiveerimiseks. 5 märki, et peaksid kaalulangust tõsiselt võtma - Alkeemia

Selleks läheb ta Brides-les-Bains'i Alpide kuurordi, kus ühes puhkekeskustest on olemas spetsiaalne kaalukaotuse programm. Ärge puhuge treeningute vahel rohkem kui kaks päeva.

Suur osa inimesi peatub iga ettevõtmise edu poole teel. Seda seetõttu, et neid juhivad nõrgad küljed ja lõpptulemuse abstraktne kujutamine. Kaalu kaotamise selge motivatsioon annab inimesele reaalse võimaluse tulemust kinnistada ja mitte kunagi naasta oma eelmise elustiili juurde. Vaatame kõige tõhusamaid meetodeid, mis viivad meid tugeva sooviga kaalust alla võtta. Kuidas motiveerida ennast kaalust alla võtma?

Related Content

Miks naised pole kehakaalu kaotamise tulemus jätkusuutlikud? Täpselt nii, toit pakub rõõmu, millest on raske loobuda. Igavuse, stressi ja enesekindluse olukorras tõmbavad naised tahtmatult toitu.

kaalulangus viisid motiveerimiseks

Eduka kaalulanguse jaoks peate leidma viisi, kuidas oma armastatud väikeseid rõõme pakkuda, kuid mitte nii maitsvate pakkumistena, vaid muude boonuste vormis, mille iga naine peab ise endale määrama.

Realistlikud eesmärgid ja füsioloogilised võimalused Üks soov kaalust alla võtta ei tee palju: varem või hiljem on äge näljatunne, lihasvalu pärast treeningut, ärrituvus, väsimus või muu negatiivne reaktsioon. Inimene peab võitlema mitte jack kaalulangus liigse keharasva, vaid ka stressi või halva tujuga.

Sel hetkel eksivad pooled saleda kuju saavutamise kandidaatidest. Kaalu kaotamise motivatsioon annab jõudu, kuid seda on keeruline leida. Kõige tavalisemad motivatsioonid on: Nagu vastassoost. Mõned inimesed on aastate jooksul püüdnud tuua oma kehad tagasi normaalsesse, kuid sulavkaitse lõpeb umbes nädala pärast. Iga kord, kui soovite alustada uut kaalu langetamise etappi, kaalulangus viisid motiveerimiseks raskem, nii et ärge raisake väärtuslikku aega ja alustage praegu ennast.

Kõige tõhusamad kaalulanguse stiimulid Kehakaalu kaotamise stiimul on äärmiselt oluline ja vajalik. See on see, kes teeb liikumise edasi ja ei lõpe pooleldi. Kaalude korrigeerimise motivatsioonide näide on näide: Leidke oma vana foto, kus te olete paar suurust väiksemad kui praegu.

Riputage see kõige nähtavamale kohale ja kõige parem külmkapile. Iga kord, kui midagi sellesse maitseks, mõtle sellele, on teil reaalne võimalus endine keha tagasi saada. Muidugi, ilma dieedi ja sportita ei ole see saavutatud. Kui teil ei ole eelmistel aegadel fotosid, kus olete õhuke ja ilus, vaata läbi moeajakirju.

kaalulangus viisid motiveerimiseks

Otsige fotosid näitlejast või lauljast, keda soovid välja vaadata. Iga kord, kui tahad süüa küpsist või vorstiõhtut pärast õhtut kuus, vaadake seda pilti ja te ei pruugi õhtuti süüa. Teine stiimul on teie vanad, väiksemad riided. Kui sa oled taastunud, ärge kiirustage teda välja viskama või oma sõpradele andma. Pikkal ja valulikul teedel kehakaalu langetamiseks proovige neid riideid sagedamini ja lõpuks sobib see uuesti.

Räägi oma lähedastele kaalukaalu kohta. Kui te otsustate õrnalt salaja süüa kana ja kartuleid, siis see ei jää märkamata. Kui teil on sihvakas sõbrannad - käige sageli nendega rand, bassein, saun. Oma taustal on teil kohe stiimul kaalust alla võtta. Teine stiimul kehakaalu langetamiseks on osta rõivaid, mis sulle meeldib, isegi kui nad on väiksemad. Sul on eesmärk mitte ainult kaalust alla võtta, vaid kauni kaunist kleit või püksid. Julgusta ennast iga naela eest. Näiteks seadke endale eesmärgiks langeda 3 kilogrammi kuus.

Selgus, et saate kaalulangus viisid motiveerimiseks uusi riideid nautida, kaalud jäid samale märgile - uus asi tühistatakse. See on vaid kaalukaotuse motivatsioonide loend.

Foto: depositphotos. Peaaegu sama lihtne on alguses tervislikult toituda ning treenida, aga mõne nädala pärast olukord muutub, motivatsioon tasapisi langeb ja ebatervislikud harjumused hiilivad taas ligi. See, mis alguses tundus nii lihtne, on korraga muutunud raskeks. Sul tekivad erinevad isud, oled väsinud ning trenn ei tundu enam nii lõbus.

Lisaks harmoonia ja ilu omandamisele ärge unustage tervist, mis parandab iga naelaga langenud, suurema tähelepanu all oleva soo, suurenenud enesehinnangut. Ülekaalulisuse tagajärjed Ilusa välimuse saavutamiseks ärge unustage meie elus peamist asja: tervist. Dieetid ütlevad üksikasjalikult, millist kahju kannab lisakaal. Suurenenud kehakaalu mõju liigestele Ülekaal annab selgroo lisakoormuse.

1 Paluge sõbral endaga kaasa minna

Näiteks põhjustab kaal, mis ületab sada kilogrammi, inimese liikumissüsteemi tohutut kahju. Peamine koormus langeb selgroo alumisele osale ja jalgadele. Ülekaalulisuse tõttu kuluvad liigesed tõenäolisemalt ja nad hakkavad aja jooksul palju vigastama. Mõju südame-veresoonkonna süsteemile Liigne kaal toob kaasa täiendavate anumate ilmumise, mis peaks tagama toitainete ja hapnikuga liigse rasvkoe. Selle tulemusena suureneb südame koormus. Hormonaalsed muutused Hormoonitasemete rikkumine sõltub otseselt liigkilogrammist.

Tüdrukute puhul ähvardab see menstruatsioonitsüklis ebaõnnestuda, meeste probleemide tekkimist - potentsiaali ja sperma aktiivsuse vähenemist.

Inimesed, kelle kehakaal on suurem, kogevad insuliiniga probleeme, mis transpordivad verest glükoosi koesse. Tavaline ahel: seda rohkem kaalu, seda rohkem kudesid, mis vajavad suhkrut. Pankreas hakkab töötama täiustatud režiimis. Subkutaanne rasvkoe praktiliselt ei reageeri hormoonile ja insuliin siseneb otse verre.

Veresuhkru tase langeb ja nälgisignaal antakse aju. Sellepärast tahavad ülekaalulised inimesed alati süüa. Psühholoogiliste probleemide tekkimine Ülekaalulised inimesed ei saa elu täielikult nautida. Nad on oma välimusest häbelikud, võtavad kaalulangus viisid motiveerimiseks sisse, langevad depressiooni.

kaalulangus viisid motiveerimiseks

Psühholoogid ütlevad, et rasvunud inimesed tunnevad harva oma süüd lisarahade välimuses. Teised on alati süüdi: sugulased, kes küpsetavad pidevalt midagi maitsvat ja söövad õhtuti, pärilikkuses, kroonilistes haigustes jne. Aja jooksul mõjutab rahulolematus iseendaga suhteid sõprade, perekonna ja meeskonnaga.

Vähenenud jõudlus Teadlased on näidanud, et ülekaalulisus avaldab inimese vaimsetele võimetele tugevat mõju. Sellele on loogiline selgitus: mees kaalus 70 kilogrammi ja tema kaal tõusis ni. Samal ajal ei muutunud vere maht oluliselt. Seega on keha kudede verevarustus halvenenud. Kõigepealt hakkavad aju kannatama, sest see vajab kõige rohkem hapnikku ja toitaineid. Inimese jõudlus, mälu, tähelepanelikkus halveneb.

Paljudes riikides ei palgata täistööajaga inimesi töökohti, mis vajavad suuremat tähelepanu. On olemas ka teaduslik seletus: ülekaal on keha koormuse suurenemine, mida ei ole looduses ette nähtud.

  • Cbd rasva kadu
  • Keto kaalulangus kahe nadala parast
  • Slimming light eine
  • Stimulus kehakaalu langetamiseks ja parimad viisid motiveerimiseks - Tsüst May

Selle tulemusena on olemas mass kroonilisi maksa- ja neeruhaigusi, diabeet. Paljud inimesed, kes teavad oma ülekaalulisuse probleemist, ei saa minna konkreetsetele tegevustele - kehakaalu langetamisele. Otsustava tõukejõu saavutamiseks peab olema tugev motivatsioon, mis aitab mitte ainult kaotada kaalu, vaid ka tulemuse. Kõige sagedamini on stiimul kaalust alla võtta otsus muuta isiklikku elu paremaks, täita mõningaid standardeid või lihtsalt terviseprobleeme.

Selle keerulise ülesande peamine asi ei ole valitud tee väljalülitamine, oma eesmärgi poole liikumine, ühe sammu tegemata, ja siis ei võta tulemus kaua aega.

kaalulangus viisid motiveerimiseks

Kuidas stimuleerida ennast kehakaalu langetamiseks? Paljud tüdrukud ei suuda ideaalset vormi saavutada vaid sellepärast, et on raske oma mõtteid koguda ja leida kehakaalu kaotamise stiimul.

5 viisi, kuidas ennast motiveerida!

Teie psüühikale on mitmeid trikke, mis aitavad teil kaalust alla võtta ja täna kaalume neid. Kuidas teha kindlaks, kas kaalust alla võtta? Et leida tõeline stiimul, mis paneb sind koguma oma jõudu ja tõesti kaalust alla, peate leidma ainult ühe peamise küsimuse: kas see on tõsi, et sa pead kaalust alla võtma?

Lõppude lõpuks ei suuda paljud naised isegi kurnatuse äärel tõepoolest ise hinnata ja pidada ennast rasvaks. Ja seal on noori naisi, kelle probleemid ei lahenda mingil juhul kehakaalu, vaid aktiivse eluviisi, spordi ja toitumise kohandamist. Oma parameetrite ideaalse suhte kõrgus, vanus ja kaal väljaselgitamiseks saate kasutada Brocki valemit, mis võimaldab teil kergesti ja ilma keerukate matemaatiliste arvutusteta arvutada kaalulangus viisid motiveerimiseks indeksit.

Selleks võtke number oma kõrgusest sentimeetrites ja see, mida sa saad, on teie ideaalne kaal. Tervis - esimene stiimul kaalust alla võtta!

Arstid väidavad, et ülekaalulisus on paljude haiguste, nii diagnoositud kui ka kehas arenevate haiguste, selge põhjus.

Teie pikaajaline eesmärk võib olla kaotada 30 naela, kuid hea lühiajaline eesmärk võib olla nädalas suvaline tervislik hommikusöök. Kui nädala eesmärk on liiga lai, seadke eesmärgiks vaid üks päev või isegi üks tund.

Proovi 5 päeva tasuta!

Ühekordse söögikorra ajal vahetage kõrge kalorsusega naatrium veega või laske pool lõunat pooleks vähendada ja teise päeva kokku hoida.

Pidage ajakirja. Kirjuta iga ajakirja eesmärk. Päeva lõpus kommenteerige päeva edu. Pidage meeles, et lihtsalt oma ajakirjas kirjutamise aja võtmine on tervislik ja saavutatav iseenesest.

Kasutage positiivseid sõnu, mis kirjeldavad, kuidas tunnete oma tegevusi.

kaalulangus viisid motiveerimiseks

Tunnista oma edu. Kokkuvõte: Eeskuju leidmine aitab motivatsiooni hoida.

kaalulangus viisid motiveerimiseks

Oluline on leida eeskuju, kellega saate suhelda. Hankige koer Koerad võivad olla ideaalsed kaalukaotuse kaaslased. Tegelikult näitavad uuringud, et koera omamine aitab kaalust alla võtta Esiteks võivad koerad suurendada teie füüsilist aktiivsust.

Kanada uuringus koeraomanikega leiti, et inimesed, kellel olid koerad, kõndisid keskmiselt minutit nädalas, samas kui inimesed, kellel ei olnud koeri, kõndisid keskmiselt vaid minutit nädalas. Teiseks, koerad on suur sotsiaalne tugi. Erinevalt teie inimlikust trennikaaslasest on koerad peaaegu alati rõõmsad füüsilise tegevuse üle. Lisaboonusena tõestab lemmikloomade omamine üldist tervist ja heaolu.

Seda on seostatud madalama kolesteroolitaseme, madalama vererõhu ning vähenenud üksinduse ja depressiooni tundega Läätsed, terasest lõigatud kaer, kikerherned - kiltige kõik need toidud oma dieeti. Nii et ärge lõigake seda sõõrikut hommikul välja, kui see tähendab, et sööte kolm, kui teie töökaaslane nad järgmisele koosolekule toob.

Söö kõike mõõdukalt. Need mitte ainult kaalulangus viisid motiveerimiseks anna teile toidule psühholoogiliselt negatiivset pilku, vaid paljud uuringud näitavad, et kontrollitud dieeti järgivad inimesed võtavad kaalu tavaliselt kohe pärast selle lõpetamist tagasi.

Näiteks uuringud JAMA leidis, et pärast kontrollitud dieedi lõpetamist suutis ainult 12 protsenti osalejatest hoida kaotatud kehakaalust 75 protsenti. See võib aidata teil saavutada kaalu langetamise eesmärke.

Tsüst Stimulus kehakaalu langetamiseks ja parimad viisid motiveerimiseks Mitte iga tüdruk ei ole oma keha õigete vormidega varustatud. Hakka atraktiivne ja õhuke soov tundub paljudele, ent entusiasm möödub kiiresti. Sageli ei ole selle ettevõtmise jaoks piisavalt aega. Unistuste leidmiseks peate leidma kehakaalu kaotamise stiimuli. Mida tähendab stiimul?

Ajakirjas avaldatud uuring Ameerika ennetava meditsiini ajakiri leidis, et inimesed, kes hoolega oma toidukoguseid kajastasid, kaotasid oluliselt rohkem kaalu kui need, kes olid ebajärjekindlad või ei pidanud seda üldse.

Teadlased leidsid, et 16 untsi vee umbes kaks klaasi joomine võib aidata teil kaotada kuni 44 protsenti rohkem kaalu. Lisaks on veel nii palju muid tervisele kasulikke omadusi - alates sileda naha edendamisest kuni energiat hoides - et pole mingit põhjust sellest nahast loobuda.

E-KURSUS \

Mine kohe praegu jalutama, kõnni treppidest või alusta toidupäeviku pidamist. Sinu uus elu algab praegu! Abiks võib olla see, kui räägid oma lähedastele, et alustasid tervislike eluviiside järgimist, kuid soovitame ka üles kirjutada vähemalt kolm muutudatust, millega saad koheselt alustada.

Rahulikult alustades ning väikeseid detaile muutes on võimalik jõuda suurte muutusteni.

Fresh articles

Sa ei saa teha seda, mida tahaksid Kas sa ei jaksa enam oma lastega mängida? Kaalulangust tasub hakata tõsiselt kaaluma, kui nende toimingute sooritamine, mis sulle meeldivad, muutub problemaatiliseks, näiteks tunned ebamugavust või hakkad hingeldama.

  1. Allstate kaalulangus
  2. 5 viisi, kuidas ennast motiveerida! – Erik Orgu blogi
  3. Minge õue ja võtke värsket õhku Helista sõbrale Küsi abi Pidage meeles ka puhkuste, seltskondlike ürituste ja väljas söömise planeerimine.
  4. Fotod enne ja pärast kehakaalu kaotamist Kaalu kaotamise oluline aspekt koos õige toitumise ja treenimisega on motivatsioon.
  5. Share on Facebook Share on Twitter Õpi salajasi motivatsiooni saavutada kaalulangus edu Paljud inimesed usuvad, et motivatsioon on maagiline kvaliteet, mida mõned inimesed on ja mõned inimesed seda ei tee.

Toitumise muutmise ning regulaarse liikumisega on võimalik saavutada tervislik kehakaal ning elada nii, nagu sa ise soovid. Enese motiveerimiseks pane kirja kõik, mida tahaksid teha, kuid oma liigsete kilode tõttu ei saa; aga ka need tegevused, mille sooritamine valmistab ebamugavust.