Poletage reie rasva kodus

Aga kuidas sa tead, kui nad kasutavad? Tervislikud valguallikad nagu pähklid, oad, tailiha ja munad. Jäta oma vastus Tühista vastus.

Chennai jõulupühade jaoks on vaja külastada 9 kirikut Rasva või lihav olemine ei tähenda, et see oleks maailma lõpp. Maailm saabub otsa siis, kui loobute lootustest taas vormi saada.

See võib nõuda väikest pingutust, kuid see pole võimatu. Nii et teie keha rasvavarude vähendamiseks ja vormi taastamiseks on teie otsustusvõime kõik, mida vajate. Järgige lihtsat ja tervislikku toitumist ning lööge õige treenimisega tagasi õiged lihased, et see vormi tagasi viia.

18 lihtsat ja parimat harjutust reie rasvade kiireks vähendamiseks

Siin on meie 9 peamist harjutust reierasva vähendamiseks kodus, mis toimib väga tõhusalt. Siin on mõned väga lihtsad reierasva kaotamise harjutused, millel puudub erivarustusvajadus ja mida saab teha kodus televiisori lemmikprogrammide vaatamise ajal, et vähendada reie sise- ja välisrasvade lisarasva.

Parimad harjutused reierasva vähendamiseks: Siin on meie 9 lihtsat ja parimat harjutust reide vähendamiseks teie kodus.

  1. Lühidalt: joo ja mölla!
  2. Lisa sooviloendisse Installi Reaalajas jälgija Põletage kõhurasva, kaalust alla võtmine on parim kaalulangetusrakenduse tõhus viis selle tasuta kaalulangetusrakendusega, et soovite kaalust alla võtta maailma populaarseima tervise- ja treeningrakendusega.
  3. 11 paeva slim alla
  4. Kaalutlused Reie ja kõhu rasvast vabanemine on paljude naiste jaoks murettekitav, kuna rasv koguneb nendesse piirkondadesse.

Vaatame neid lähemalt. Liblika venitus: Üks lihtsamaid ja tõhusamaid sirutusi; see mõjutab reide ja puusasid.

Kuidas teha: Istuge matil jalad sirgelt ette ja taha sirutades. Pöörake põlved väljapoole ja ühendage tallad kokku teie ees. Võtke peopesast kümme varvast ja viige see õrnalt kubeme lähedale sisse - ärge sundige.

Säilitades asendit ja hoides selga sirge, liigutage põlvi üles ja alla nagu liblika tiivad.

KIIRE VIIS REIE- JA KõHURASVA KAOTAMISEKS - MEDITSIINI- -

Tehke seda vähemalt 30 korda; seejärel painutage ja proovige oma peaga põrandal puudutada. Hoidke poosi ja loendage kümme. Minge aeglaselt tagasi algasendisse. Ärge proovige venitada üle oma võimete.

KUIDAS KAOTADA REIE RASVA - KIIRED VIISID REIE SUURUSE VäHENDAMISEKS KODUS - NAHAHOOLDUS -

Proovige regulaarselt ja märkate reie lihaste suurenenud painduvust. Kuidas teha: Seisa sirgelt jalad õla pikkusest lahus. Käsi külgedel. Nüüd viige käed ees õlaga paralleelselt.

Painutage põlvili nii, et vasikas ja reieluu on risti. Veenduge, et seljaosa oleks sirge.

Kuidas põletada rasva reied

Nüüd hoidke seda positsiooni 10 sekundit. Järk-järgult jätke poletage reie rasva kodus. Korrake seda 30 korda setes komplektides, igaüks võtab vaheajaks 30 sekundit. Esialgu lõpliku positsiooni hoidmine 10 sekundit pole saavutatav, nii et alustage sekundiga ja suurendage järk-järgult. Hüppeliigese puudutus - seistes: Hüppeliigese puudutused venitavad reielihaseid ja täiendavad eelised aitavad toonustada ka kõhupiirkonda.

Kokkupuude toimub mitmel viisil: See vähendab imendumist kaloreid. Oma rasva siirdamine ei ole sobiv peente kortsude täitmiseks. Kuidas operatsioon toimub. Reied; Reite plastika. Suured reied Logi sisse selle Aeroobsega kasvatad just lihaskiudude vahelist rasva, et mida ma enam-vähem või kuidas ma enam vähem toituma.

Kuidas teha: Seisa jalad laiali ja käed küljel. Nüüd tõstke käed järk-järgult kõrgele, sirutades kõhulihaseid. Siht on suunata lagi kõigi kümne poletage reie rasva kodus ja kõhu venitamisega. Pöörake aeglaselt vööst allapoole ja puudutage mõlema käega ühe jala varbad. Veenduge, et põlved oleksid sirged - vajadusel tõstke varbad pahkluu peale.

Hoidke positsiooni 10 sekundit. Järk-järgult tõstke käed kõrgele kohale tagasi.

18 lihtsat ja parimat harjutust reie rasvade kiireks vähendamiseks - Harjutused

Nüüd toimige teise varba puudutamiseks sama protseduuri. Tõstke tagasi üles ja tagasi seisvasse asendisse. Tehke seda vähemalt kümme korda mõlemal küljel, et põletada need liigsed kilod reidelt ja varjata kõhurasva.

Ühe jala varvas - puudutus: See treening põletab reite sisemisi rasvavarusid ja toniseerib ka reie väliseid lihaseid. Kuidas teha: Istuge jalad välja sirutatud õla pikkusega. Pöörake vasak jalg põlvedest kinni ja asetage tald parema jala sisemisele reele.

Hoidke selg sirge ja hoidke vasaku pahkluu vasaku jalaga.

poletage reie rasva kodus 30 paeva kaalulangus valjakutse poletada rasva kodus

Nüüd sirutage parem käsi, et osutada sõrmedele lakke ja painutada järk-järgult edasi. Siht on puudutada parema jala varvasid.

Vajaduse korral viige varbad sissepoole. Hoidke positsiooni 5 sekundit enne, kui lähete tagasi käte püstisesse asendisse. Enne jalgade vahetamist korrake seda vähemalt 10 korda. Ärge unustage selja või reie lihaste üle pingutamist.

Esialgu ei pruugi poseerimine olla täiuslik, kuid varsti korrapäraste pingutustega.

Põlve tõmbamine: See harjutus on vastupidine ab-krigistamisele, kus tõmbate alakeha ja saate selle ülakeha asemel kuju. Kuidas teha: Pikali joogamati peal, sirged käed küljel. Nüüd painutage põlve kohal ja tõstke parem jalg üles.

poletage reie rasva kodus beacon haigla kaalulangus

Tugi keerme jaoks sõrmed ümber põlve. Nüüd tõmmake jalg rinnale võimalikult lähedale. Hoidke asendis 5—7 sekundit ja laske lamamisasendisse.

poletage reie rasva kodus body slim bra

Korda teise jalaga. Võtke kordamööda ja tehke mõlemal jalal vähemalt 15 venitust.

Põletada rasva kõht reied

See harjutus on kasulik kogu reitele ja tuharale. Seljatagused: Seljatoed tugevdavad jäsemeid ja on head reite ja tuharate jaoks. Samuti aitab see vabaneda alaselja piirkonnaga seotud valu. Kuidas teha: Laskuge neljakesi mööda küünarnukke sirgelt ja varbad suunaga selja taha. Vaadake põrandat nii, et seljaaju oleks põrandaga paralleelne. Nüüd tõstke jalg üles ja lööge kõrge nurga all, kus tald peaks olema laega paralleelne ning vasikad ja reied risti.

Kahe sekundi pärast pöörduge neljakesi tagasi. Enne jalgade vahetamist tehke seda 15 korda. Meeldetuletuseks - ärge pingutage üle.

Kiire viis reie- ja kõhurasva kaotamiseks

Reitel ja jalgadel on väga tundlikud lihased ja rasvav keha võib kergesti kahjustada. Alustage 5 või kümne löögiga ja suurendage järk-järgult. Sammud: Varjab reie sisekülge ja tugevdab vasikat. See toimib alakehale toonerina ja parandab painduvust. Toonimine on sama oluline, et nahk ja lihased ei langeks pärast liigsete kilode kaotamist roostes. Kuidas teha: Seiske jalgadega õla pikkuses kaalulangus blood ok käed sirgelt külgedel.

  • 9 lihtsat ja parimat harjutust reie rasva kiireks vähendamiseks kodus!
  • Poletage armastus hakkama rasva kiiresti
  • Vee kiire tervise kaalulangus

Tõstke oma vasak jalg üles ja astuge parema jala maksimaalse sirutusega edasi. Vasak tald peaks olema maapinnal kindel ja põlved ning vasikas risti. Jala ette viies sirgendage käed ees, maapinnaga paralleelselt. Hoidke positsiooni 5 sekundit.

Kuidas kiiresti kaotada reie rasva - kuidas saada kodus reie õhuke

Seejärel pöörduge tagasi normaalsesse asendisse. Sammusuunalisi samme saab teha kas ühe või teise jalaga korraga. Nähtavate tulemuste saavutamiseks on soovitatav teha mõlemal jalal vähemalt 10 korda. Lunges on ka mitu varianti, et seda keerukamaks muuta, mida saab teha 5—7 nädala pärast.

Külgmised löögid: Külgliiklused on suurepärane võimalus reie sisekülje rasvakeste eraldamiseks.