Une kvaliteedi kaalulangus, Uskumatud tulemused

Ööuni peab kestma seitse kuni üheksa tundi. Uuringusse lülitasid teadlased 77 inimest, kellel oli II tüüpi diabeet või eeldiabeet, ja jälgisid neid kuue kuu jooksul. Näljahormoon, mis sul kogukamana ühtesid isusid tekitas, ajab sul nüüd suu hoopis teiste roogade järele vett jooksma. Ärevus, depressioon ja enesehinnanguprobleemid jäävad ning võivad isegi süveneda. Nad leidsid, et mõlemad rühmad parandasid oma üldist une skoori umbes 20 protsenti, rühmade vahel erinevusteta. Kuidas unepuudus takistab teil kaalust alla võtta?

Ehkki meditsiiniringkond on une ja kehakaalu vahelist keerulist suhet endiselt lahti harutamas, on ilmnenud mitmeid potentsiaalseid seoseid, mis toovad välja hea öörahu võimalikke kaalulangetamise eeliseid ja unepuuduse negatiivseid tervisemõjusid. Seos une ja kehakaalu vahel Viimase mitme aastakümne jooksul on ameeriklased magamiseks kulutanud palju aega langes pidevaltnagu ka selle une enda teada antud kvaliteet.

Suures osas sama ajaperioodi keskmine ameeriklaste kehamassiindeks KMI kasvasmis peegeldab suundumust suurema kehakaalu ja rasvumise kõrgenemise suunas. Vastuseks neile suundumustele hakkasid paljud teadlased oletama kaalu ja une võimalike seoste kohta. Arvukad uuringud on näidanud, et piiratud uni ja halb unekvaliteet võivad põhjustada ainevahetushäireid, kehakaalu tõusu ning rasvumise une kvaliteedi kaalulangus muude krooniliste terviseseisundite riski suurenemist.

Kuigi meditsiiniringkondades jätkub arutelu selle suhte täpse olemuse üle, osutavad olemasolevad uuringud positiivsele korrelatsioonile hea une ja tervisliku kehakaalu vahel. Une ja kehakaalu ühendamise keerulistes üksikasjades on veel palju avastada.

Mitmed hüpoteesid pakuvad võimalusi täiendavateks uuringuteks lootuses, et mõistmise suurendamine kaalu ja une vahelistest suhetest aitab vähendada rasvumist ja paremaid kaalulangetusmeetodeid. Kas unepuudus võib söögiisu suurendada?

Üks levinud hüpotees kehakaalu ja une seose kohta hõlmab seda, kuidas uni mõjutab söögiisu. Kuigi me arvame, et söögiisu on lihtsalt mao nurisemine, kontrollivad seda tegelikult neurotransmitterid, mis on keemilised käskjalad, mis võimaldavad neuronitel närvirakkudel omavahel suhelda. Arvatakse, et söögiisu keskmes on neurotransmitterid greliin ja leptiin.

ross koolituse kaalulangus

Ghrelin soodustab nälga ja leptiin aitab kaasa täiskõhutundele. Keha loomulikult suurendab ja vähendab nende neurotransmitterite taset kogu päeva jooksul, andes sellest märku vaja tarbida kaloreid. Unepuudus võib mõjutada nende neurotransmitterite keha reguleerimist. Ühes uuringus olid 4 tundi maganud meestel greliinisisaldus une kvaliteedi kaalulangus ja leptiini tase vähenenud võrreldes 10 tundi maganud meestega.

hommikusook toit mis soodustavad kaalulangust

See greliini ja leptiini düsregulatsioon võib unepuuduses inimestel põhjustada söögiisu suurenemist ja täiskõhutunde vähenemist. Lisaks on mitmed uuringud näidanud, et unepuudus mõjutab toidu eelistusi.

kas zumba on hea rasvapoletaja

Unepuuduses inimesed valivad toite, mille sisaldus on kõrge kalorid ja süsivesikud. Teised hüpoteesid une ja suurenenud söögiisu vahelise seose kohta hõlmavad keha endokannabinoidne süsteem ja oreksiinneurotransmitter, mille sihtmärgiks on mõned une abivahendid. Paljud teadlased usuvad, et une ja neurotransmitterite düsregulatsiooni vaheline seos on keeruline ja neurobioloogilise suhte täpsemaks mõistmiseks on vaja täiendavaid uuringuid.

Kas uni suurendab ainevahetust?

Kuidas liigne kaal mõjutab une kvaliteeti? - Tüsistused

Ainevahetus on keemiline protsess, mille käigus keha muudab selle, mida me sööme ja joome, ellujäämiseks vajalikuks energiaks. Kõik meie ühised tegevused, alates hingamisest kuni võimlemiseni ja kõik muu vahepealne, on osa ainevahetusest.

Kuigi sellised tegevused nagu treenimine võivad ajutiselt ainevahetust magada ei saa. Tegelikult on paljud uuringud näidanud, et unepuudus olgu see siis induktsioonist, unetusest, ravimata uneapnoest või muudest unehäiretest viib tavaliselt metaboolne düsregulatsioon.

Halb uni on seotud suurenenud oksüdatiivse stressi, glükoosi veresuhkru talumatuse diabeedi eelkäija ja insuliiniresistentsusega.

  • On siiski erandeid.
  • Kaer tervise kasu kaalulangus
  • Kuidas siseneda kaalulangus fitbitile

Ärkvel veedetud lisaaeg võib suurendada söömisvõimalusi ja vähem magamine võib häirida ööpäevaseid rütme, mis viib kaalutõusuni. Kuidas on uni seotud kehalise aktiivsusega? Une kaotamine võib põhjustada vähem energiat treenimiseks ja füüsiliseks tegevuseks. Väsimustunne võib muuta ka spordi ja sportimise vähem ohutuks, eriti sellised tegevused nagu tõstmine ja või need, mis nõuavad tasakaalu.

mk 2866 rasva kadu

Kuigi teadlased on töötab endiselt selle seose mõistmisekson hästi teada, et treenimine on kaalulanguse ja üldise tervise säilitamiseks hädavajalik. Regulaarne treenimine võib parandada une kvaliteeti, eriti kui see harjutus hõlmab loomulikku valgust. Kuigi isegi väike jalutuskäik päevasel ajal võib aidata und parandada, võib suurem aktiivsus avaldada dramaatilisemat mõju. Nädalas vähemalt minutit mõõduka intensiivsusega või 75 minutit kõrge intensiivsusega treeningutega tegelemine võib parandada päevast kontsentratsiooni ja vähendada päevast unisust.

Hankige uusim teave unerežiimist meie uudiskirjastTeie une kvaliteedi kaalulangus aadressi kasutatakse ainult saidi thesleepjudge. Lisateavet leiate meie lehelt privaatsuspoliitika. Uni ja rasvumine Lastel ja noorukitel on seos ebapiisava une ja suurenenud rasvumisohu vahel tõestatud, kuigi selle seose põhjuste üle vaieldakse endiselt.

Laste ebapiisav uni võib põhjustada ainevahetushäireid, nagu varem räägitud, hommikuse hommikusöögi vahele jätmise ja suurema magus, soolane, rasvane ja tärkliserikas toit.

spartan fat burner

Täiskasvanutel on uuringud vähem selged. Kui varasemate uuringute ulatuslik analüüs viitab sellele, et inimesed, kes magavad vähem kui 6 tundi öösel, on suurema tõenäosusega diagnoositakse seda rasvumisenaon nende uuringute jaoks keeruline välja selgitada põhjus ja tagajärg.

Rasvumine iseenesest võib suurendada und tekitavate seisundite tekkimise riski Uneapnoe ja depressioon. Pole selge, kas nendes uuringutes on rasvumise põhjuseks vähem une kvaliteedi kaalulangus, kui ülekaalulisus põhjustab osalejate vähem magamist või võib-olla nende mõlema segu.

Kaalulangus võib parandada une kvaliteeti Kaalulangus võib parandada une kvaliteeti Enamiku jaoks, kui leiate mõne viisi mõne kilo maha raseerimiseks, sobiksite end paremini oma riietesse, parandate võib-olla enesehinnangut ja naudite suurepärast ööund. Ja eelised on veelgi suuremad, kui võite kaotada paar talje suurust. Johns Hopkinsi teadlased avastasid, et kehakaalu langus, olgu see põhjustatud ainuüksi dieedimuutustest või toitumisest koos treeninguga, võib aidata parandada ülekaaluliste või rasvunud inimeste unekvaliteeti. Uuringusse lülitasid teadlased 77 inimest, kellel oli II tüüpi diabeet või eeldiabeet, ja jälgisid neid kuue kuu jooksul.

Kuigi selle seose mõistmiseks on vaja rohkem uuringuid, julgustavad eksperdid täiskasvanute rasvumise ravimisel unekvaliteeti parandama. Magage kehakaalu langetamise ajal Piisava ja kvaliteetse une saamine on tervisliku kehakaalu langetamise kava oluline osa.

Mis kõige tähtsam, uuringud on näidanud, et dieedi ajal une kaotamine võib vähendada kaotatud kaalu kogus ja julgustada ülesöömine. Näpunäited kvaliteetseks uneks kaalulanguse ajal Võimalusi on palju parandada und. Siin on mõned uuringupõhised näpunäited, kuidas paremini magada, kui proovite kaalust alla võtta: Hoidke regulaarset unegraafikut : Suured unegraafiku kõikumised või püüdmine unele järele jõuda nädala hilisõhtute järel võivad põhjustada muutusi ainevahetuses ja vähendada insuliinitundlikkusthõlbustades veresuhkru tõusu.

Magage pimedas toas: Kunstliku valguse, näiteks teleri või öölambi, kokkupuutel magamise ajal on see seotud suurenenud riskiga kehakaalu tõus ja rasvumine.

14 nippi paremaks uneks

Ärge sööge vahetult enne magamaminekut: Hiline söömine võib vähendada kaalulangetuskatsete edu Stressi vähendama: Krooniline stress võib põhjustada halba und ja kehakaalu suurenemist mitmel viisil, sealhulgas kuni söömiseni negatiivsete emotsioonidega toime tulema Ole varajane lind: Inimesed, kellel on hiline magamaminekuaeg, võivad tarbida rohkem kaloreid ja olla a suurem kaalutõusu risk.

Varased linnud võivad suurema tõenäosusega säilitada kehakaalu, kui öökullidega võrreldes. Tervisliku suhte säilitamine oma kehaga Kehakaalu muutmise otsustamine on isiklik otsus, mis tehakse kõige paremini arsti juhendamisel.

Ärge võtke kogu tervist ja kaalulangetamise teave, mida lugesite veebis nimiväärtuses. Kaalulangus ei sobi kõigile ja ei tähenda alati paremat tervist.

Pidage meeles, une kvaliteedi kaalulangus tervis on elukestev teekond, mis hõlmab lisaks tervislikele harjumustele ka tervislikke suhteid oma kehaga. Kui kaalute kehakaalu langetamist, pakub riiklik tervishoiuinstituut kasulikku ressurssi ohutu kaalulangetusprogrammi valimine. Kas see artikkel oli kasulik?

  1. Kuidas liigne kaal mõjutab une kvaliteeti?
  2. Miks on uni kaalulanguse jaoks nii oluline? | Uni Fond - Uneteemad
  3. Regulaarne füüsiline aktiivsus aitab parandada une kvaliteeti.
  4. Kuidas eemaldada naorasv ja kahekordne loug
  5. Vähene uni on kaalutõusu ja rasvumise peamine riskitegur Mitmetes uuringutes on selgunud, et halb uni on seotud kaalu tõusmisega ning suurema kehamassiindeksiga.
  6. Aga paraku on nii, et ülekilode kadumisega võivad tekkida mõned ootamatud ja ehmatavad kõrvalnähud, mis ei ole üldse nii meeldivad kui numbri võrra väiksema kleidi sisse mahtumine või kõrvalseisjate komplimendid.
  7. Kas tais leib poleb rasva
  8. Kaalulangus Võib Parandada Une Kvaliteeti - Söömishäire

Ogilvie, R. Une ja rasvumise epidemioloogia. Une tervis, 3 5— Flegal, K. Ameerika Ühendriikide täiskasvanute rasvumise suundumused, — JAMA, 21— Spiegel, K. Lühike suhtlus: une piiramine tervetel noortel meestel on seotud leptiini taseme languse, greliini taseme tõusuga ning nälja ja söögiisu suurenemisega.

Sisehaiguste annals, 11— Greer, S. Unepuuduse mõju toidu soovile inimese ajus. Loodussuhtlus, 4, Hanlon, E. Unepiirang suurendab endokannabinoidarahhidonoüülglütserooli ringleva taseme igapäevast rütmi.

Seos une ja kehakaalu vahel

Uni, 39 3— Nixon, J. Unehäired, rasvumine ja vananemine: kaalulangus coach washington dc roll.

Vananevate uuringute ülevaated, 20, 63— Ainevahetus: MedlinePlus Medical Encyclopedia.

Laaditud Meditsiiniline entsüklopeedia. Kas saate oma ainevahetust kiirendada?.

kaetud luud ja kaalulangus

Sharma, S. Uni ja ainevahetus: ülevaade. Rahvusvaheline endokrinoloogia ajakiri, Depner, C. Une ja ööpäevaste häirete metaboolsed tagajärjed. St-Onge M.