Smart kaalulangus eesmargid naited,

Saavutatav — kas on reaalselt vajadust ning ülekaalu? Keskenduge pikaajalistele ja lühiajalistele eesmärkidele. Küsige, mida soovite saavutada. Mõlemad eesmärgid peate uuesti läbi vaatama. Personaaltreening 1x —

Pealtnäha nii lihtne ongi, nüüd tuleb vaid tegutsema hakata.

smart kaalulangus eesmargid naited

Misiganes eesmärgi püstitamisel järgmine kord mõtle läbi need 5 punkti. Lõpetuseks, leia enda ümber inimesed, kes on Sinule sel teekonnal toeks. Kui alles alustad või oled tõesti juba mitu aastat asjatult higistanud, siis võta ühendust personaaltreeneriga, kes Sinu senise teekonna kaardistab ja aitab treeningplaani koostada ning ellu viia.

Pealegi, jõuludeni on tervenisti 2,5 kuud jäänud, sellega jõuab veel palju ära teha. Tee omale sel aastal varane jõulukingitus ning sea seekord end ja oma tervis prioriteediks!

Trennis näeme! See tähistab viit omadust, mis eesmärgil peavad olema: spetsiifiline, mõõdetav, saavutatav, asjakohane ja ajakontroll. SMART-lähenemine on üks populaarsemaid ja tõhusamaid vahendeid realistlike ja saavutatavate eesmärkide seadmiseks. Võite olla liikmelise organisatsiooni juht või väikeettevõtte omanik.

Või lihtsalt keegi, kes soovib kaalust alla võtta. Sammud 1.

Eesmärkide seadmise protsessi esimene samm on otsustada, mida soovite saavutada. Selles etapis võite olla üldine.

smart kaalulangus eesmargid naited

Ükskõik, kas see on pikaajaline või lühiajaline eesmärk, lähtub enamik inimesi üldisest ideest. Liigute üldisest konkreetseks, lisades üksikasjad ja määrates ajastuse.

Kuidas muuta oma eesmärgid reaalsuseks? Kirjutas: Personaaltreener Kristiina Lauri Eesmärk on miski, mis paneb meid tegutsema ning annab tegutsemiseks motivatsiooni. Selleks, et motivatsioon aga ei kaoks, peab eesmärk olema reaalne, peaaegu käega katsutav, kuid sellegipoolest pingutust nõudev. Kui ka Sina tunned, et oled juba pikalt trennis käinud, higistanud ja pingutanud, ent kõike seda asjatult, siis jätka lugemist… Eesmärkide seadmiseks on loodud tehnika, mis kannab nimetust SMART mudel. SMART on akronüüm, kus iga täht kannab edasi konkreetset sõna, millele tuleks tähelepanu pöörata.

Näiteks on teie esialgne eesmärk olla terve. Selle teadmine on konkreetse eesmärgi loomise esimene samm. Ole täpne. Teie võimalused konkreetse eesmärgi saavutamiseks on suuremad kui üldine eesmärk. Nii et teie ülesanne on selles etapis analüüsida 1.

smart kaalulangus eesmargid naited

Enamasti on küsimus ajastamises. Kasutades ülaltoodud näidet, peaksite endalt küsima, mida tähendab "tervislikum"?

9 SMART-eesmärgi näidet kaalulangetamiseks aastal 2021

Äkki rohkem trenni? Kas süüa tasakaalustatud menüüd? Kõik koostisosad on seotud tervisega ja sõltuvalt sellest, mida soovite teha.

smart kaalulangus eesmargid naited

Tehke kindlaks kaasatud inimesed. Hea viis konkreetse eesmärgi seadmiseks on vastata kuuele "W" küsimusele: kes kesmis mismillal millalkus kusmis mis ja kell täht Miks. Alustuseks küsige, kes on sellega seotud.

Kui eesmärk on kaalust alla võtta, on õige vastus teie. Kuid mõned eesmärgid nõuavad teistega ühendamist.

Top7: Eesti staarid, kes on tänavu ropult kaalu langetanud

Küsige, mida soovite saavutada. See on põhiküsimus, mida loodate saavutada. Kui soovite kaalust alla võtta, peaksite vastama küsimusele "mida" konkreetsemalt! Kui palju kaalu soovite kaotada?

Mis on nutikas eesmärk?

Tehke kindlaks, kus see juhtus. Tehke kindlaks, kus võitlete oma eesmärgi nimel.

Kui soovite kaalust alla võtta, saate treenida tööl lõunapausi ajal kõndideskodus kaalulangetusharjutused ja treenida. Mõelge, millal see juhtus. Koostage oma eesmärkide saavutamiseks kindel ajakava ja tähtaeg.

  1. Kuidas alustada?
  2. See tähistab viit omadust, mis eesmärgil peavad olema: spetsiifiline, mõõdetav, saavutatav, asjakohane ja ajakontroll.
  3. Kaalulangus chatni
  4. Minge õue ja võtke värsket õhku Helista sõbrale Küsi abi Pidage meeles ka puhkuste, seltskondlike ürituste ja väljas söömise planeerimine.

See keskendub suures osas protsessi lõpus eesmärgi saavutamiseks. Praegu mõtlete ainult üldisele pildile. Selle asemel andesta endale.

Lõpumõtted SMART-eesmärkide kohta kaalulangetamise näited Sellel lehel võib olla sidusettevõtte linke, mis tähendab, et saame väikese vahendustasu kõigest teie ostust.

Pidage meeles, et üks viga ei kahjusta teie arengut. Kokkuvõte: Täiuslikkuse poole püüdlemisel kaotate kiiresti motivatsiooni.

Viimased blogipostitused

Lubades endale paindlikkust ja andestades endale, võite motivatsiooni säilitada kogu kaalukaotuse teekonna vältel. Õppige oma keha armastama ja hindama Uuringud on korduvalt leidnud, et inimesed, kes ei armasta oma keha, langetavad kehakaalu vähem. Kehakujutise parandamiseks sammude astumine aitab kaalust alla võtta ja kaalulangust säilitada. Pealegi valivad parema kehakujutisega inimesed suurema tõenäosusega dieedi, mida suudavad säilitada, ja proovivad uusi tegevusi, mis aitavad neil oma eesmärkideni jõuda.

Järgmised tegevused võivad aidata teie kehapilti paremaks muuta: Harjutus Hinnake, mida teie keha suudab Tehke midagi enda jaoks, näiteks tehke massaaži või maniküüri Ümbritsege ennast positiivsete inimestega Lõpeta enda võrdlemine teistega, eriti modellidega Kanna riideid, mis sulle meeldivad ja sobivad sulle hästi Vaadake peeglisse ja öelge enda jaoks välja meelepärased asjad Kokkuvõte: Keha kuvandi suurendamine aitab teil motivatsiooni kaotada.

1. Tehke kindlaks, miks soovite kaalust alla võtta

Kehapildi parandamiseks proovige ülalnimetatud tegevusi. Leia endale meeldiv harjutus Füüsiline aktiivsus on kaalulangetamise oluline osa.

See mitte ainult ei aita teil kaloreid põletada, vaid parandab ka teie enesetunnet. Parim on treening, mis teile meeldib ja millest saate kinni pidada. Harjutamiseks on palju erinevaid tüüpe ja viise ning endale meelepärase leidmiseks on oluline uurida erinevaid võimalusi.

Mõelge, kus soovite treenida. Kas eelistate olla sees või väljas? Kui olete aga cm pikk ja kehakaal on 75 kg, siis võiksite esialgseks eesmärgiks võtta 65 kg.

Päevane energiakogus Järgmise sammuna peaksite välja selgitama, kuidas hetkel toitute: palju saate energiat, kas selle saamine erinevatest põhitoitainetest on tasakaalus, kas saate piisavalt kiudaineid, vitamiine ja mineraalaineid.

smart kaalulangus eesmargid naited

Kui teie kehamassiindeks on 25 ja 29,9 vahel võiksite valida kaalu langetamiseks — kcal päevase energiahulga, kui aga üle selle, siis alustage — kcal dieediga. Energiadefitsiit so energiakogus, mille võrra vähendate oma soovituslikku energia saamist võiks olla umbes — kcal sõltub inimese baas- ehk põhienergiavajadusest päevas.

  • 16 VIISI, KUIDAS MOTIVEERIDA ENNAST KAALUST ALLA VõTMA - ILU -
  • Kuidas alustada? | Tervisliku toitumise informatsioon
  • 9 SMART-EESMäRGI NäIDET KAALULANGETAMISEKS AASTAL - PSÜHHOLOOGIA -
  • Kuidas seada SMART-eesmärke | Vihjeid | May
  • Kuidas muuta oma eesmärgid reaalsuseks? - MyFitness

Sellest — kcal võiks tulla söögi arvelt, kcal aga liikumise suurendamise so umbes 60 minutit aktiivset liikumist päeva kohta arvelt. Päevane toiduenergia ei tohiks olla alla põhiainevahetuse käibe PAVsee on energiakulu, mis on seotud lakkamatult toimuvate põhifunktsioonidega nagu vereringe, hingamine, eritusprotsessid, kudede ainevahetus ja lihastoonuse minimaaltaseme säilitamine.