Ketogeense kaalulangus menuu

Või ja koor: Otsi mahedaid, kui võimalik. Kuid erinevalt ketoosist on ketoatsidoos eluohtlik tervislik seisund, mida sageli täheldatakse diabeetikutel ja mis tekib siis, kui ketooni sisaldus kehas muutub ülemääraseks.. Üks uurimus leidis, et ketodieedil olevad inimesed kaotavad 2,2 korda rohkem kaalu kui need, kes on kaloripiiranguga madala rasvasisaldusega dieedil. Kuidas ketoos tundub?

Kui leiate end vestlusest dieediga või kaalukaotusega, siis on tõenäoline, et kuulete ketogeensest ehk keto-dieedist. Keto dieedist on saanud üks populaarsemaid meetodeid kogu maailmas, et kaotada liigset kaalu ja parandada tervist.

Teadusuuringud on näidanud, et madala süsivesikusisaldusega ja rasvasisaldusega dieedi vastuvõtmine võib soodustada rasva kadu ja isegi parandada teatud seisundeid, näiteks II tüüpi diabeet ja kognitiivne langus 1, 2.

Selles artiklis selgitatakse, mida keto dieedi järgimisel süüa tuleks ja mida vältida, ning tutvustatakse nädala alustamiseks keto söögikorda.

Toitumise menüü retseptid kehakaalu langetamiseks kodus

Ketogeense dieedi põhitõed Keto dieedil on reeglina väga vähe süsivesikuid, palju rasva ja mõõdukalt valku. Ketogeense dieedi järgimisel väheneb süsivesikute sisaldus tavaliselt alla 50 grammini päevas, ehkki on olemas dieedi rangemad ja lõdvemad versioonid 3. See süsivesikute vähendamine sunnib teie keha oma peamise energiaallika asemel glükoosi asemel kasutama rasvu - seda protsessi nimetatakse ketoosiks.

Ketoosi ajal kasutab teie keha alternatiivse kütuseallikana ketoone - molekule, mis saadakse maksas rasvadest, kui glükoosisisaldus on piiratud.

kui leiba pole, võite rasva ladestamine käsivarrel kaalust alla võtta

Ehkki rasva välditakse sageli kõrge kalorsuse tõttu, näitavad uuringud, et ketogeensed dieedid aitavad kaalulangust märkimisväärselt tõhusamalt kui madala rasvasisaldusega dieedid 4. Lisaks vähendavad keto dieedid nälga ja suurendavad täiskõhutunnet, mis võib olla eriti kasulik, kui proovite kaalust alla võtta 5. Kokkuvõte Ketogeenne dieet põhineb väga madala süsivesikusisaldusega rutiinil.

Süsivesikuid on tavaliselt vähem kui 50 grammi päevas, asendades need enamasti rasva ja mõõduka koguse valguga. Ketogeense dieedi söögikava Ketogeensele dieedile üleminek võib tunduda tohutu, kuid see ei pea olema keeruline. Teie tähelepanu peaks olema süsivesikute vähendamisel, suurendades samal ajal söökide ja suupistete rasva- ja valgusisaldust.

burning fat magab

Ketoosi jõudmiseks ja sellesse püsimiseks tuleb piirata süsivesikute sisaldust. Kuigi mõned inimesed võivad ketoosi saavutada vaid siis, kui söövad vähem kui 20 grammi süsivesikuid päevas, võivad teised olla edukamad palju suurema süsivesikute tarbimisega.

Üldiselt, mida väiksem on teie süsivesikute tarbimine, seda lihtsam on ketoosi jõuda ja selles püsida.

Teaduspõhised toitumissoovitused ülekaalu ja diabeedi puhuks

Seetõttu on ketogeensel dieedil kehakaalu edukaks kaotamiseks parim viis keto-sõbralike toitude juurde jäämine ja süsivesikuteriksete esemete vältimine. Keto-sõbralikud toidud, mida süüa Ketogeense dieedi järgimisel peaksid söögid ja suupisted keskenduma järgmistele toitudele: Munad: Parim valik on pastöriseeritud orgaanilised terved munad. Kodulinnud: Kana ja kalkun. Rasvane kala: Looduses püütud lõhe, heeringas ja makrell.

Artikli autor Rudy Mower on teinud ära suure töö ja leidnud oma väidetele taha mitukümmend teadusuurimust, mille ka kõik siia lingin. Kui tahad kaalu langetada ja seda ka ilma vaevata hoida või saada kontrolli alla oma diabeet, siis pole olemas paremat toitumisviisi kui vähendatud süsivesikutega toitumine. Julgen väita isegi seda, et alates keskeast on see enamusele ainuvõimalik moodus üldse oma kehakaalu kontrolli alla saamiseks, sest siin ei loeta kilokaloreid, mis on vanemas eas hormonaalsete muutuste tõttu tühi töö ja pole jätkusuutlik, vaid tegeletakse oma insuliinitasemega. Rasvumine on hormonaalne probleem, mitte su laiskus ja aplus, jäta see meelde!

Liha: Rohuga söödetud veiseliha, hirveliha, sealiha, oreliliha ja piisonid. Täisrasvane meierei: Jogurt, või ja koor. Täisrasvane juust: Cheddar, mozzarella, brie, kitsejuust ja toorjuust.

Keto dieedi päritolu

Pähklid ja seemned: Makadaamia pähklid, mandlid, kreeka pähklid, kõrvitsaseemned, maapähklid ja linaseemned. Pähklivõi: Naturaalsed maapähkli- mandli- ja kašupähklid.

Kannamma - Video Song - Kaala (Tamil) - Rajinikanth - Pa Ranjith - Santhosh Narayanan

Tervislikud rasvad: Kookosõli, oliiviõli, avokaadoõli, kookosvõi ja seesamiõli. Avokaadod: Terveid avokaadosid saab lisada peaaegu igale söögikorrale või suupistele. Muud kui tärkliserikkad köögiviljad: Rohelised, brokkoli, tomatid, seened ja paprika. Maitseained: Sool, pipar, äädikas, sidrunimahl, värsked ürdid ja vürtsid.

Toidud, mida tuleb vältida Keto dieedi järgimisel vältige süsivesikuterikkaid toite.

Mis on keto dieet

Järgmisi toite tuleks piirata: Leib ja sai: Valge leib, täisteraleib, kreekerid, küpsised, sõõrikud ja rullid.

Maiustused ja suhkrurikkad toidud: Suhkur, jäätis, kommid, vahtrasiirup, agaavisiirup ja kookossuhkur. Magustatud joogid: Soda, mahl, magustatud teed ja spordijoogid.

Ensüümide karnitiin-palmitoüültransferaasi, karnitiin-translase, püruvaadi kinaasi puudus Porfüüria Keto dieedi piirang on: Hüperglükeemiliste ravimite võtmine Hoiatus: Alkoholi hingetest võib keto dieedi ajal olla valepositiivne. Kuigi ketogeensel dieedil on palju tõestatud eeliseid, on see endiselt vaieldav. II tüüpi suhkurtõvega inimestele tuleb diabeedivastaste ravimite annuseid kohandada vastavalt dieedile. Rääkige oma arstiga kõigist muutustest ravis ja elustiilis.

Pasta: Spagetid ja nuudlid. Terad ja teraviljasaadused: Nisu, riis, kaer, hommikuhelbed ja tortillad.

Ketogeense toitumise juhis algajatele

Tärkliserikkad köögiviljad: Kartul, bataat, butternut-squash, mais, herned ja kõrvits. Oad ja kaunviljad: Mustad oad, kikerherned, läätsed ja neerud. Vili: Tsitrusviljad, viinamarjad, banaanid ja ananass. Kõrge süsivesikusisaldusega kastmed: Grillikaste, suhkrurikkad salatikastmed ja kastme kastmed. Teatavad alkohoolsed joogid: Õlu ja suhkrurikkad segajoogid.

Ketogeenne dieet kehakaalu langetamiseks: menüü iga päev

Ehkki süsivesikute hulka tuleks piirata, saab madala glükeemilisusega puuvilju, näiteks marju, nautida piiratud koguses, kui säilitate keto-sõbraliku makrotoitainete valiku.

Valige kindlasti tervisliku toidu allikad ja vältige töödeldud toitu ja ebatervislikke rasvu. Vältida tuleks järgmisi punkte: Ebatervislikud rasvad: Margariin, lühendavad ja taimeõlid, näiteks rapsi- ja maisiõli. Töödeldud toidud: Kiirtoit, pakendatud toidud ja töödeldud liha, näiteks hot-dogid ja lõunasöögiliigid.

Dieettoidud: Toiduained, mis sisaldavad kunstlikke värvaineid, säilitusaineid ja magusaineid, näiteks suhkrualkoholid ja aspartaam.

hoivatud ema kaalulangus suur w

Keto-sõbralikud joogid Suhkrut võib leida paljudest jookidest, sealhulgas mahlast, soodast, jääteest ja kohvijookidest. Ketogeense dieedi ajal tuleb vältida kõrge süsivesikusisaldusega jooke, nagu ka kõrge süsivesikusisaldusega toite.

  1. Tulemused näitasid, et iga dieediga on võimalik sama edukalt kehakaalu langetada, kui seda täpselt järgida.
  2. Ketogeense toitumise juhis algajatele | Vähem süsivesikuid, rohkem köögivilja = tervislik toit
  3. Mida keto dieedi soovitajad sulle ei räägi? - Terve Elu Keskus
  4. Parim protseduur rasva eemaldamiseks loua all
  5. Kuidas eemaldada rasva kaalus 1 ru nädalas nibude taha nädala menüü Dieet n 10; toitumise retseptid: Kuidas kiiresti eemaldada kõht toitumine kodus; Smuuti dieeti kehakaalu langetamiseks; veise retseptid Dieet.
  6. Ketogeenne dieet ahvatleb rasvapõletusega | Toitu tervislikult
  7. Zotrim taimse kaalulanguse abi

Pole tähtis, et suhkrurikkaid jooke on seostatud ka mitmesuguste terviseprobleemidega - alates rasvumisest kuni suurenenud diabeediriski 6, 7, 8. Õnneks on keto dieedil olejatele palju maitsvaid, suhkruvabu võimalusi. Keto-sõbralikud joogivalikud hõlmavad järgmist: Vesi: Vesi loe vihma kaalulangus hüdratsiooni jaoks parim valik ja seda tuleks tarbida kogu päeva jooksul.

Sädelev vesi: Vahuvesi võib suurepärase soodaasendaja.

Kuidas eemaldada rasva kaalus 1 ru nädalas nibude taha

Magustamata kohv: Proovige rasket koort, et oma tassile joe maitset lisada. Magustamata roheline tee: Roheline tee on maitsev ja pakub palju tervisega seotud eeliseid. Kui soovite oma veele veidi maitset lisada, proovige katsetada erinevaid keto-sõbralikke maitsekombinatsioone. Näiteks mõne värske piparmündi ja sidrunikoore viskamine veepudelisse võib hüdratsiooni imetleda.

vesi tuhja keskmise kaalulangus nadalas

Ehkki alkoholi tuleks piirata, on aeg-ajalt väga hea süsivesikusisaldusega joogi, näiteks viina või soodaveega segatud tequila nautimine. Kokkuvõte Tervislik ketogeenne toitumine peaks põhinema kõrge rasvasisaldusega ja madala süsivesikusisaldusega toiduvalikul ning piirama ketogeense kaalulangus menuu töödeldud toodete ja ebatervislike rasvade kasutamist.

kilpkonnad kaalulanguse saatmine

Keto-sõbralikud joogivalikud peavad olema suhkruvabad. Kaaluge vett, vahuvett või magustamata rohelist teed ja kohvi.

3 paevane rasva kadude rutiin

Nädala Keto menüü Järgmine menüü sisaldab vähem kui 50 grammi süsivesikuid päevas. Nagu eespool mainitud, võivad mõned inimesed ketoosini jõudmiseks vähendada süsivesikuid veelgi. See on üldine ühe nädala ketogeenne menüü, mida saab muuta sõltuvalt individuaalsetest toitumisvajadustest. Esmaspäev Hommikusöök: Kaks muna praetud võis praetud maitserohelisega. Lõunasöök: Roheliste voodi peal asetseb sögivaba rohust söödav burger juustu, seente ja avokaadoga. Õhtusöök: Seapraad kookosõlis maitsestatud roheliste ketogeense kaalulangus menuu.

Teisipäev Lõunasöök: Tuunikala salat selleri ja tomatiga aseta rohelistele.

Ketogeense dieedi vastunäidustused

Õhtusöök: Rösti kana koorekastme ja pruunistatud brokkolitega. Kolmapäev Hommikusöök: Juustu ja munaga täidetud paprika.

Lõunasöök: Arugula salat kõvaks keedetud munade, kalkuniliha, avokaado ja sinihallitusjuustuga.

  • 6 lb kaalulangus uleoo
  • Ketogeenne dieet kehakaalu langetamiseks: menüü iga päev - Retseptid
  • Toitumise menüü retseptid kehakaalu langetamiseks kodus

Õhtusöök: Grillitud lõhe kookosõlis maitsestatud ketogeense kaalulangus menuu. Neljapäev Hommikusöök: Täisrasvane jogurt Keto granolaga. Lõunasöök: Praadikauss lillkapsa riisi, juustu, ürtide, avokaado ja salsaga. Õhtusöök: Piisonipraad juustuva brokoli.