Pear keha kuju kaalulangus

Kuigi te ei pea alustama sprinti ega tapma end iga päev südamega, mõistke, et lihtsalt iga päev jalutades ei jõuta soovitud tulemusteni. Ringrong lõhkeainega pirnikujulise keharasva juurde Sa pead oma ema tänama pirnikujulise keha eest.

Ringrong lõhkeainega pirnikujulise keharasva juurde Sa pead oma ema tänama pirnikujulise keha eest.

toores toidu kaalulangus uks kuu

See tähendab, et teie keha rasva varumine määratakse suuresti geneetika abil. Kuid see ei tähenda, et teile oleks määratud äikesereied ja sadulakotid. Tervislik toitumine ja rohke treenimine võivad aidata teie rasvavarusid kõigis õigetes kohtades soovitud õhema kuju jaoks. Näpunäide Tervisliku toitumise ja regulaarse treeningu abil saate pirnikujulist keha saledamaks muuta.

Kaotada Kõht Rasva Ja Pirnikujuline Kehatüüp, Et Vähendada Diabeedi Riske - Tervis

Kehakujud ja rasva kadu Sajad geenid teie kehas määravad rasva ladustamise koha. Inimesed, kellel on õunakujuline keha, hoiavad rasva keskkoha ümber. Neil võivad olla õhukesed käed ja jalad, kuid vöökohas veidi lisapolstrit. Pirnikujulised kehad kipuvad puusas, reites ja tagumikus rasva kinni hoidma.

Toitumine kaalulangus harjutused

Teie ülakeha võib olla õhuke, kuid alakeha on raskem ja paksem kui soovite. Saate seda muuta. Kui pühendute rasvade põletamiseks vajalikule ja kannatlikkust, näete, et mõõtmised hakkavad vähenema ja riided sobivad paremini. Kuid, on vaja olla oma ootuste suhtes realistlik. Kui teil on lai vaagen, võivad teil ka pärast salenemist olla laiad puusad, kuna te ei saa oma luustiku struktuuri muuta.

t10 rasvapoletid

Isegi õhukestel pirnikujulistel naistel on puusad laiemad. Tõde täppide vähendamisest Kõik tahavad leida võlupalli oma probleemsetele aladele.

rasva kadu kohv

Õunakujulised inimesed võivad lamedama kõhu lootuses lõputult krõmpsutada. Või võite teha tonni kardiot, kuid ei näe alakehas mingeid muutusi, kuigi käed ja nägu on õhemad. See on sellepärast, et rasva kadu jaoks pear keha kuju kaalulangus saa te oma kehapiirkondi sihtida. Kaloreid ja rasva põletades kaotate kogu keha rasva.

Kuid see rasv võib tulla teie keha kõikjalt mujalt, enne kui näete oma puusades ja reites salenemist. Pirnikujuline kaalulangus võib olla pettumust valmistav sest piirkonnad, kus keha hoiab rasva kinni, on sageli viimased kohad, kus ta sellest lahti laseb.

Võtta tahaksin kaalust alla

See rasv on teie keha kaitse. Igaks juhuks, kui tekib energiapuudus, soovib teie keha veenduda, et sellel on varusid. See ei anna neist nii kergesti loobuda.

Looge kalorite defitsiit Rasva kadu on keeruline. Seda mõjutavad geneetika, vanus, sugu, stress, hormoonid, terviseseisundid, ravimid ja paljud muud tegurid. Kuid, suurt rolli mängib kalorite ülejääk. Teie keha kasutab toidust saadud kaloreid energiana.

Mida see ei saa kohe kasutada, see salvestub tulevaste vajaduste jaoks rasvana. Ja see hoiab seda seal, kus on geneetiliselt ette nähtud selle säilitamine pear keha kuju kaalulangus inimeses. Rasva kaotamiseks peate vähendama kalorite tarbimist, nii et keha peatab energia ülejäägi ja hakkab kaevama juba seal olevatesse ladustatud rasvadesse.

Tarbitavate kalorite vähendamine ja treeningu abil kalorite põletamine loob vajaliku puudujäägi.

The case of Phantom Fencer

Kui hoiate seda kalorite defitsiiti aja jooksul, näete, et puusades ja reites hakkavad teie rasvavarud vähenema. Põletage kaloreid südame treeningu abil Liikumine on teie üldise tervise jaoks ülioluline, rasva kadu uriini kaudu see on ka peamine viis, kuidas saate kontrollida oma energiakulu ja tasakaalustada seda oma kalorite tarbimisega.

slim alla vorgus

Kui teie päevane kalorite vajadus onkuid te tarbite pidevalt kalorit päevas, võib treeningu kaudu kalorit põletada kaalu langetamine, isegi ilma dieeti muutmata.