Psulliumi kaalulanguse uuring. Mis On Glükomannaan Ja Miks Dr Oz Armastab Kaalulangus Toidulisandit | Kaalukaotus

Inimesed kasutavad psülliumi toidulisandina. Olete ilmselt näinud psylliumit oma kohalikus apteegis lahtistavas vahekorras. Vormid Psülliumkiudaineid on toiduga tarbimiseks ja toidulisanditeks saadaval erinevates vormides.

Lisame tooteid, mis meie arvates on meie lugejatele kasulikud. Kui ostate sellel lehel olevate linkide kaudu, võime teenida väikese vahendustasu. Siin on meie protsess. Psüllium on kiudainetüüp, mis toimib õrna, lahtiselt moodustava lahtistina. Psüllium, sarnaselt teiste lahustuvate kiududega, läbib peensoole ilma, et see oleks täielikult lagunenud või imendunud.

Selle asemel imab see vett ja muutub viskoosseks ühendiks, mis on kasulik kõhukinnisusele, kõhulahtisusele, veresuhkrule, vererõhule, kolesteroolile ja kaalulangusele.

Selles artiklis selgitatakse kõike, mida psülliumi kohta teada on, sealhulgas seitset viisi, kuidas see teie tervisele kasulik võib olla. Mis on psüllium? Psüllium on lahustuv kiud, mis on saadud hariliku õuna seemnetest Plantago ovata, ürdi, mida kasvatatakse peamiselt Indias 1.

Kiudainete roll kilpnäärmehaigete kaalulanguses

Inimesed kasutavad psülliumi toidulisandina. See on saadaval kest, graanulid, kapslid psulliumi kaalulanguse uuring pulber. Tootjad võivad ka hommikuhelbeid ja küpsetisi rikastada psülliumiga. Psülliumi kest on Metamucili peamine toimeaine, kiudainelisand, mis vähendab kõhukinnisust. Suurepärase vees lahustuvuse tõttu võib psüllium imada vett ja muutuda paksuks, viskoosseks ühendiks, mis takistab seedimist peensooles.

Kiudainete eelised Kiudaineid on kahte tüüpi: lahustumatud ja lahustumatud. Mõlemad kiudained võivad inimeste tervisele kasu tuua. Lahustumatud kiudained ei lahustu vees ja see aitab toidul seedesüsteemi läbida. Lahustumatud kiudained võivad soodustada regulaarset roojamist.

Selle vastupidavus seedimisele võimaldab reguleerida kõrge kolesterooli, triglütseriidide ja veresuhkru taset. See võib aidata ka kehakaalu reguleerimisel ja leevendada nii kõhulahtisust kui ka kõhukinnisust 2, 3, 4, 5. Pealegi talub keha psülliumit erinevalt mõnest teisest tugevast kiudaineallikast. Kasu Psüllium on saadaval erinevates vormides ja sellel on palju kasu tervisele.

Psüllium leevendab kõhukinnisust Psüllium on lahtistav mass. See töötab väljaheite suuruse suurendamise ja kõhukinnisuse leevendamise kaudu 1, 2. Esialgu toimib see seondudes osaliselt seeditud toiduga, mis liigub maost peensoolde. Seejärel aitab see vee imendumist, mis suurendab väljaheite suurust ja niiskust.

Lõpptoode on suurem ja hõlpsamini läbitav väljaheide. Psulliumi kaalulanguse uuring uuringus leiti, et psülliumil, mis on lahustuv kiud, oli väljaheidete niiskusele, kogukaalule ja tekstuurile suurem mõju kui nisukliidel, mis on lahustumatud kiud 6. Teine uuring näitas, et 5, 1 grammi g psülliumi võtmine kaks korda päevas 2 nädala jooksul suurendas oluliselt kroonilise kõhukinnisusega inimestel veesisaldust ja väljaheidete massi, samuti roojamise koguarvu 7.

Nendel põhjustel soodustab psülliumilisandite tarvitamine regulaarsust. See võib aidata kõhulahtisuse raviks Uuringud näitavad, et psüllium võib leevendada kõhulahtisust 1, 2. See toimib vett imava ainena. See võib suurendada väljaheite paksust ja aeglustada selle kaalulangus sudamepuudulikkus kaalulangus terviklik lahenemine kaudu.

Üks vanem uuring näitas, et psülliumi kest vähendas oluliselt kõhulahtisust 30 inimesel, kes said vähi kiiritusravi 8. Teises vanemas uuringus ravisid teadlased kaheksa psulliumi kaalulanguse uuring, kellel oli laktoosist põhjustatud kõhulahtisus, 3,5 g psülliumiga kolm korda päevas. See pikendas nende mao tühjendamise aega 69 minutilt psulliumi kaalulanguse uuring minutile, millega kaasnes jämesoole aeglustumine, mis tähendas vähem roojamist 9.

Psüllium võib seega nii ära hoida kõhukinnisust kui ka vähendada kõhulahtisust, aidates tõhusalt soolestiku liikumist normaliseerida.

7 kiudainelisandit: rohkem kui ainult kaalulanguse jaoks

See võib vähendada veresuhkru taset Kiudainelisandite võtmine võib aidata kontrollida keha glükeemilist reaktsiooni toidukorrale, näiteks vähendada insuliini ja veresuhkru taset. See kehtib eriti vees lahustuvate kiudude nagu psüllium 4, 10, 11 kohta. Tegelikult toimib psüllium selle mehhanismi jaoks paremini kui muud kiud, näiteks kliid. Seda seetõttu, et psülliumis kiude moodustavad geelid võivad aeglustada toidu seedimist, mis aitab reguleerida veresuhkru taset.

Ühes uuringus andsid teadlased 51 II tüüpi diabeedi ja kõhukinnisusega inimesele 10 g psülliumi kaks korda päevas. Selle tulemuseks oli kõhukinnisuse, kehakaalu, veresuhkru taseme ja kolesterooli vähenemine Kuna psüllium aeglustab toidu seedimist, peaksid inimesed seda võtma pigem koos toiduga, mitte eraldi, seega on sellel suurem mõju veresuhkru tasemele Näib, et vähemalt 10,2 g päevane annus võib soodustada madalamat veresuhkru taset 14, See võib suurendada küllastust ja aidata kaalulangust Kiudained, mis moodustavad viskoosseid ühendeid, sealhulgas psülliumi, võivad aidata kontrollida söögiisu ja aidata kaalulangust 12, Psüllium võib aidata söögiisu kontrollida, aeglustades mao tühjenemist ja vähendades söögiisu.

Söögiisu vähenemine ja kalorite tarbimine võivad kaalulangetamist toetada. Ühes uuringus leiti, et enne hommiku- ja lõunasööki kuni 10,2 g psülliumi võtmine viis nälja, söömishimu ja söögikordade vahelise täiskõhu märkimisväärse vähenemiseni võrreldes platseeboga Teine vanem See tähendab, psulliumi kaalulanguse uuring Teadlased peavad enne psülliumi tegeliku mõju langetamisele teadma tegema rohkem uuringuid.

See võib vähendada kolesterooli taset Psüllium seondub rasva ja sapphapetega, aidates kehal neid väljutada. Nende kaotatud sapphapete asendamise protsessis kasutab maks kolesterooli, et rohkem toota. Selle tulemusena väheneb vere kolesteroolitase 2. Lisaks võib psüllium aidata tõsta HDL hea kolesterooli taset Ühes uuringus põhjustas 8,1 nädala jooksul 5,1 g kaks korda päevas võtmine üld- ja LDL-kolesterooli vähenemise ning HDL-taseme tõusu l II tüüpi diabeediga inimesel Huvitav on see, et 21 uuringu ülevaates teatati, et üld- ja LDL-kolesterooli vähenemine sõltub annusest.

Viited Psyllium kest isabgol või ispaghula on taime seemnete välimine kate Plantago ovata.

See tähendab, et 20,4 g psülliumi päevas ravimisel täheldati suuremaid tulemusi kui 3,0 g päevas Tundub, et see on südamele kasulik Igasugused kiudained võivad südamele kasulikud olla. Ameerika Südameliit AHA väidab, et kiudained võivad parandada kolesterooli ning vähendada südamehaiguste, insuldi, II tüüpi diabeedi ja rasvumise riski Vees lahustuvad kiud, sealhulgas psüllium, võivad psulliumi kaalulanguse uuring vähendada vere triglütseriide, vererõhku ja südamehaiguste riski 1, 3.

See aitab vähendada südamehaiguste riski 3. Autorid soovitavad hüpertensiooni ravimisel kasutada psülliumi Sellel on prebiootiline toime Prebiootikumid on seedimatud ühendid, mis toidavad soolebaktereid ja aitavad neil kasvada. Teadlaste arvates on psülliumil prebiootiline toime Kuigi psüllium on fermentatsioonile mõnevõrra vastupidav, suudavad soolebakterid fermenteerida väikese osa psülliumkiududest. See kääritamine võib toota lühikese ahelaga rasvhappeid SCFAsealhulgas butüraati.

Uuringud on seostanud SCFA-sid tervisega seotud eelistega 26, Kuna see fermenteerib aeglasemalt kui muud kiud, ei suurenda psüllium gaasi ja seedetrakti ebamugavust.

Ohutus Enamik inimesi suudab psülliumi hästi taluda. Näib, et 5—10 g annustel kolm korda päevas pole tõsiseid kõrvaltoimeid. Inimesed võivad siiski märgata krampe, gaase või puhitus 15, Samuti võib psüllium teatud ravimite imendumist edasi lükata, seetõttu soovitavad arstid inimestel sageli hoiduda selle võtmisest koos teiste ravimitega.

Ehkki aeg-ajalt võivad psülliumi allaneelamisel või käsitsemisel tekkida mõned allergilised reaktsioonid, nagu lööbed, sügelus või hingamisraskused Annustamine Psülliumi tavalised annused on 5—10 g, koos toiduga vähemalt üks kord päevas. Kiudainete osas pole aga rohkem alati parem.

Kuidas toimib Psyllium Husk kaalulanguse jaoks (teadus toetab) - Nahahooldus -

Oluline on võtta seda koos veega ja juua seejärel kogu päeva jooksul regulaarselt. Lahtise lahtise toidulisandina on tavaline lähtepunkt 5 g klaasi veega 3 korda päevas. Inimesed saavad seda järk-järgult suurendada, kui nad peavad seda talutavaks. Tootest sõltub, mitu grammi on 1 tl või supilusikatäis, kuid 1 supilusikatäis on tavaline soovitus psülliumkoore serveerimiseks.

Parim on järgida pakendil olevaid annustamisjuhiseid või tervishoiutöötaja nõuandeid. Siit saate lugeda, kui palju kiudaineid päevas saada ja kui palju on liiga palju.

Lisame tooteid, mis meie arvates on meie lugejatele kasulikud. Kui ostate sellel lehel olevate linkide kaudu, võime teenida väikese vahendustasu.

Kokkuvõte Psüllium on tavaline lahtistav aine. Samuti võib see leevendada kõhulahtisust ja vähendada triglütseriidide, kolesterooli, veresuhkru ja vererõhu taset. Inimesed saavad lisada selle kiudainelisandi oma toitumiskavasse ja võtta seda regulaarselt tervisliku toitumise osana.

Kui inimesed soovivad osta psülliumi, siis on veebis valik tuhandete klientide arvustustega.