Ragus naha ja kaalulangus

Mudilastel jätkub tähelepanu vaid kõige põnevama tegevuse jaoks ja nad ei pruugi märgatagi, kui keha liialt jahtub. Hala ei muuda asja, targem oleks oludega kohaneda.

Enamik plaani inimesi soovib tulemusi kiiresti näha.

rasvapoleti votmine ilma soomiseta

Igal kaalumisel soovite näha madalamat numbrit skaalal või soovite jälgida erinevusi riiete kulgemisel. Mõned dieedid ja tooted kehakaalu kaotamiseks ütlevad, et sinna pääseb lihtsalt ja kiiresti.

slimming puusad ja talje

Kuid need võivad sisaldada ohtlikke ravimeid või kahjustada teie tervisele ohtlike toitumisharjumuste eeliseid. Selle kõige asemel aitavad vähesed muudatused dieedis ja regulaarne liikumine kiirendada kehakaalu langetamist loomulikult ja ohutult, mis aitab eesmärgi kiiremini saavutada. Kaalukaotust ragus naha ja kaalulangus kiirendada mitmesuguste harjutuste kombinatsioon. Nii südame- kui ka jõuharjutused võimaldavad põletada erinevat tüüpi ja erinevat kogust kaloreid. Pidage meeles, et kehakaalu kaotamisel põletate rasva ja suurendate oma lihasmassi.

tummy salendav keha shaper

Aeroobseid treeninguid kasutatakse peamiselt pulsi suurendamiseks ja kalorite koheseks põletamiseks. Selliste harjutuste hulgas on jooksmine, kõndimine, ujumine ja jalgrattasõit. Tugevusharjutused aitavad teil ainevahetust parandada, sest kui lihased tõmbuvad kokku, põlevad nad rohkem energiat kui puhkeolekus.

61 kg kaalulangus

Lisaks võivad jõuharjutused aidata teil lihasmassi suurendada, mis aitab toetada suuremat ainevahetust. Mida rohkem lihasmassi teil on, seda rohkem kaloreid põletate isegi puhkeasendis. Sellise treeningu hulgast leiame tõstetud raskuse, jooga ja Pilates'i. Kaasa ka intervalltreening.

Läki ujuma, kohe!

Intervalltreening, mis hõlmab keskmise ja kõrge intensiivsusega harjutusi, võib teie ainevahetust oluliselt parandada. Aeroobsed harjutused nõuavad treeningu ajal suurenenud hapniku kasutamist, mis viib teie ainevahetuse efektiivsemale kasutamisele isegi siis, kui treeningud on lõpetatud kuni 24 tundi pärast treeningute lõppu.

Intervallharjutused hõlmavad lühikesi intensiivse treeningu perioode, mis vahelduvad mõõduka treeninguga. Teete seda lühema ajaga, võrreldes regulaarsete kardiovaskulaarsete harjutustega.

Suurendage oma igapäevaelu tegevusi. Samuti on võimalik oma igapäevaelus kaloreid kergesti põletada, suurendades tehtud tegevuste arvu. Ragus naha ja kaalulangus asju, mida teete juba oma päeva jooksul, näiteks jalgsi autost või auto juurde või aiandusse.

Aja jälg kivis. Ragusa | Vikerraadio | ERR

Igapäevaste tegevuste suurendamise abil on lihtne ja kiire suurendada päevas põletatud kalorite arvu. Mõelge tüüpilisele päevale ja leidke piirkonnad, kus saate rohkem liikuda või rohkem kõndida.

Vahest prooviks midagi kraadi võrra särtsakamat ja teeks suvise suplusega otsekohe algust? Arter hüppas raagus kalda äärsesse merre ja plaanib seda kindlasti korrata. Sellegipoolest on kummaline kuulata igal sügisel korduvat nutulaulu: «Sel aastal polnud suve ollagi. Ujuma ei saanud kordagi! Äkki sa lihtsalt ei läinud?

Päeva jooksul tehtud tegevused võivad olla sama olulised kui teie tehtud harjutused, kuna need lisavad teie igapäevasele kaotusele kaloreid. Proovige parkida kaugemale, kõndida võimalusel ja ohutult. Vabatahtlikult kõndige sagedamini oma koeraga või treppige. Tehke regulaarselt vaheldumisi tehtud harjutusi. Keha kohaneb aja jooksul teie treeninguga, olenemata sellest, kas jooksete samas tempos või tõstate igal treeningul sama raskust.

termopro kaalulangus kommentaare

See muudab teie harjutused aja jooksul tõhusamaks. Uued harjutused aitavad uusi lihaseid väljakutsuda ja tagavad, et teie ainevahetus püsib kaalu langetamiseks treenimise ajal kõrge. Sama treeningu ajal saate teha ka erinevat tüüpi tegevusi. Näiteks võiksite jooksulint veeta 20 minutit ja jätkata minutilise ujumisega. Te ei pea iga päev erinevaid harjutusi tegema.

Mitme nädala jooksul on oluline aeg-ajalt muudatusi teha.

Ülemine suulae on keedetud, nii et saate eesnaha eraldada, seejärel lõigake õhukesteks nuudliteks.

Treeningute vaheldumisega kaotate kaalu, kuid väldite ka neid tehes igavust. Kui teil hakkab treeningute ajal igav, suurendate loobumise riski. Kõrge valgusisaldusega dieet aitab teil kaalust alla võtta. Samuti on uuringud näidanud, et toitumisviis ja toitumisharjumused võivad kiirendada kehakaalu langetamist loomulikult. Kui soovite kaotada kaalu, mida esindavad rasv ja mitte lihaspeate oma lihasmassi säilitama, tarbides piisavalt valku.

kaalulangus ilma veini

Igas toidukorras sisalduv tailihavalk aitab teil end kauem täisväärtuslikult tunda, kuna võrreldes süsivesikute või rasvadega võtab seedimine kauem aega. See võib aidata teil vedru kaalulangus napunaited vähem kaloreid tarbida. Piimatooted, mereannid, munad, kaunviljad, tailiha ja tofu on lahja valgu suurepärased allikad. Valgud võivad kiirendada ka termogeneesi, see on kalorite hulk, mille keha põletab toidu seedimisega.

Kõrge valgusisaldusega dieet võib loomulikult põletada rohkem kaloreid. Tehke puu- või köögiviljad poole söögikordadest.

Kuidas kaalulangust loomulikult kiirendada

Kiu- ja veerikkad puu- ja köögiviljad aitavad kauem täiskõhutunnet tunda, samal ajal vähem kaloreid neelates. Need toidud on rikkad toitainete poolest, mida vajate tasakaalustatud ja tervisliku toitumise saamiseks.

Kaasa nädala toidukordadesse erinevaid puu- ja köögivilju. Mitmekesine toitumine võimaldab tarbida vajalikke toitaineid otse dieedist.

RAGU KASTE - KASTMED -

Proovige tarbida kaks kuni kolm portsjonit puuvilju päevas umbes pool tassi või väike portsjon portsjonit ja neli kuni kuus portsjonit köögivilju päevas üks tass või kaks tassi rohelisi lehtköögivilju ühe portsjoni kohta. Piirake oma teravilja tarbimist. Toidud, nagu leib, riis ja pasta, sisaldavad palju süsivesikuid.

Ehkki need võivad olla osa tervislikust ja tasakaalustatud toitumisest, on uuringud näidanud, et nende tarbimise vähendamisega saate kiiremini kaalust alla võtta. Teravilja portsjon on umbes 30 g ehk pool tassi. Ärge ületage ühte kuni kahte portsjonit päevas. Kui otsustate süüa teraviljapõhiseid toite, valige täisteraviljad, milles on palju kiudaineid ja muid toitaineid.