3 naela kaalulangus uleoo

Ei tea, kas see on tervislik. Niisiis, klõpsake siin, et teada saada kolme lihtsat rohelise tee valmistamise meetodit. Liha või kana valmistamisel eemaldage nahk, visake rasv ära ja ärge pange seda riivsaia või muude tarbetute süsivesikute hulka. Murdke paast Shutterstock Kui soovite kaalust alla võtta, murda kiiresti!

Hoiatused Kahjuks pole endiselt võluvalemit, kuidas üleöö kaalu kaotada; peate 3 naela kaalulangus uleoo toituma ja liikuma. Tahtejõu, keskendumise ja distsipliini abil on aga võimalik kogu kuu jooksul kaotada palju kaalu ja jõuda oma kaua unistatud eesmärgini. Selles artiklis anname teile mõned näpunäited, mis aitavad teil kaalu kiiremini kaotada, kuid ole ettevaatlik, kaalus korraga ja kiiresti kaotada pole nii tervislik kui järkjärguline ja aeglane kaalulangus.

Seega, kui soovite kiiret tulemust, on see artikkel teile, kuid kui otsite pikaajalist eesmärki, otsige toitumisspetsialisti ja tehke toidu ümberõpe.

3 naela kaalulangus uleoo

Sammud 1. Püüdke vähem süüa, vähendage esimeste nädalate jooksul järk-järgult oma igapäevast kalorikogust ja sööge ainult nii palju, et kaalust alla võtta ilma nälga jäämata. Kalorite arvestamine võib olla igav ja nõuab pikas perspektiivis kindlasti distsipliini, kuid see on kindel viis kaalu langetamiseks!

Dieedi põhireegel on: põletage rohkem kaloreid kui tarbite.

Kaalukaotus | Mai

Leidke toitumisspetsialist, pidage toidupäevikut või kasutage kalorite arvestamise rakendust, et jälgida söödavate toitude toiteväärtust ja arvutada, kui palju kaloreid teil edasiminekuks vaja on.

Kalorikoguse madalal hoidmiseks on esimestena dieedist eemaldatud toiduks liiga töödeldud tooted, suhkrurikkad ja kõrge naatriumisisaldusega toidud ning suupisted.

Niisiis, kui soovite tõesti kaalust alla võtta, jätke hüvasti krõpsude, pitsade, kookide ja maiustustega, mis sisaldavad ühe portsjoni kohta rohkem kaloreid, mis tähendab, et isegi kui sööte vähe, saate kaalus juurde ikkagi rohkem kui sööte suuremaid tervislike toitude portsjoneid.

Teie toitumine peaks põhinema grillitud, röstitud või aurutatud toitudel, eelistatavalt rasvaga või ilma, näiteks või ja õli. Lihtsaim viis tarbitud kalorite arvu järsult vähendada on lõpetada kiirtoidu söömine ja sooda joomine. See lihtne muudatus aitab juba mõnel inimesel nädalas kaotada 2—3 kg.

Te arvate, et nutikas mõõtkava teaks erinevust kassi ja inimese vahel, kuid ilmselt mitte. "

Kuritarvitage tervislikke toite. Taldriku täitmine madala kalorsusega toitudega on dieedi saladus. Kas teadsite, et kcal köögivilja jätab teile rasvata, kuid kcal praetud kana on "puhas kaloraaž" ja jätab ainult rohkem, kui soovite?

Niisiis, teadke, mida süüa, et teie keha tunneks end küllastunumaks. Puuviljad, köögiviljad, täisteratooted, täisteratooted, madala rasvasisaldusega piimatooted ja tailiha on kõik tihedad, madala kalorsusega toidud, mis aitavad teil kaalust alla võtta.

Näiteks puu- ja köögiviljad on peamiselt veepõhised ning sisaldavad väga vähe kaloreid ja väga vähe rasva. Niisiis, mõeldes, et 1 g rasva on samaväärne 9 kcal, on hea hoiduda töödeldud toitudest nii palju kui võimalik ning eelistage alati kõige tervislikumaid ja värvikamaid toite looduslikult.

Kiudainerikkad toidud, nagu enamik kaunvilju, pähkleid, pähkleid ja seemneid, on suurepärased, kuna kiudaine sisaldus grammis on ainult 1,5—2,5 kcal. Vältige toidu ettevalmistamisel täiendavate kalorite lisamist.

Näiteks g nahata kana on suurepärane võimalus, kui te seda õlis ei praadida. Liha või kana valmistamisel eemaldage nahk, visake rasv ära ja ärge pange seda riivsaia või muude tarbetute süsivesikute hulka.

Ärge praadige toitu, isegi kui see on köögivili, kuna sellisel viisil valmistades kaotavad nad toiteväärtuse.

Kaalulangus ja füüsiline koormus Kui teie vöökoht tunneb end tavapärasest tihedamalt või teie teksad lihtsalt ei tõmba enam kinni, ei toimunud teie kehakaalu muutus tõenäoliselt üleöö. Ameeriklased võtavad kehakaalu umbes 1—2 naela aastas, vastavalt Kuigi see väike juurdekasv ei pruugi tunduda murettekitav, kogunevad need väikesed kilod aja jooksul, mis põhjustab ülekaalulisust ja rasvumist. Teie parim valik tervisliku kehakaalu langetamiseks on eirata dieete, mis lubavad koheseid tulemusi, ja võtta kaal aeglaselt, kuid kindlalt, nael või kaks nädalas. Kalorite loenduri kasutamine aitab teil püsida õigel rajal ja tagada iga päev vajaliku toitumise saamine.

Aurutage toitu, et vältida rasvade kasutamist toidu valmistamisel, ja maitsestage hästi, kuna vürtsid suurendavad ainevahetust ja kiirendavad kalorite põletamist. Söö rasva põletavaid toite. Nälgida pole mõtet; peate valima sobivad toidud, mis põletavad teie rasva.

Nii et hakake rohkem tarbima: Oomega-3 rikkad rasvased kalad, mis vähendavad kehas leptiini taset, hoides nälga kontrolli all ja suurendades ainevahetust või võttes kalaõli lisandit, kui te ei söö kala ; Õunad, eelistatult üks päevas, kuna need on pektiinirikkad, mis vähendab keha imenduva rasva hulka, lisaks on kiudainerikkad ja madala kalorsusega; Ingver veresoonte laiendamiseks ja küüslauk, et vähendada insuliini taset ja suurendada koos teie ainevahetust; Oliiviõli, mis on küll kalorite poolest rikas heade rasvade monoküllastumata poolest, mis aitavad lisaks paljudele muudele tervisega seotud soodustustele ka halba kolesterooli LDL alandada.

Joo palju vett.

3 naela kaalulangus uleoo

Vesi on tervise parim liitlane, kuna lisaks sellele, et see on kehale hädavajalik, vähendab see ka teie isu, pannes kaalu kaotama. Niisiis, jooge terve päeva jooksul palju vett. Joo kaks klaasi vett enne iga sööki, et tunda end täielikumana ja süüa vähem.

3 naela kaalulangus uleoo

Ehkki iga inimese vedelikuvajadus on erinev, soovitatakse üldiselt meestel juua päevas umbes 4 L vett ja naistel 3 L vett, sealhulgas toitudes ja jookides leiduvat vett. Roheline tee on suurepärane võimalus täiendada oma veetarbimist, samal ajal aitab see teil kaalust alla võtta, kuna see on rikas antioksüdantide poolest, mis suurendavad ainevahetust.

Söö mitu väikest söögikorda. Sööge hästi, söödes iga toidugrupi jaoks soovitatava koguse ja kui parast kaalukaotust kuidas sailitada, jätke lõunaboksid nädalaks valmis, et vältida dieedist loobumise riski. Ära jäta hommikusööki vahele! Teie keha vajab seda avalööki kohe, kui ärkate, et päevaga läbi saada. Nii ei kaota te ainult kaalu, pidama oma kaalu pikemas perspektiivis.

Kategooria: Tervislik Eluviis Mitu korda olete kaotanud 10 naela, et see lihtsalt uuesti tagasi panna? Kaalulangus on raske, kuid need naised on selle läbi elanud ja saavad aru, mis on vajalik, et näha skaalal head mõõtu. Vaadake, kui palju kaalu nad kaotasid ja kuidas nad seda tegid! Lindsay Klix 60 naela: Pärast esialgset edu kaalujälgijatega hakkas Lindsay kartma kaalukaotus platoo.

Kaevata pole vaja, see on kiireim viis rasva ja sellest tulenevalt kalorite põletamiseks. Kuid ka meelt ei pea heitma, sest õnneks saab seda tüüpi treeninguid teha mitmel viisil. Kõige tavalisemad kardiotreeningud on jooksmine, jalgrattasõit, ujumine, poks, tennis ja tantsimine. Need, kes põletavad kõige rohkem kaloreid, on aga jooksmine, taekwondo, aeroobne tegevus ja vahele köis. Tehke kõrge intensiivsusega intervalltreening ehk HIIT, mis hõlmab lühikeste intensiivsete treeningute sarja lühikese taastumisintervalliga.

Mitmed uuringud on juhtinud kaalulangus keha wrap koolitus sellele, et seda tüüpi treeningud annavad samu füüsilisi eeliseid kui tavalised pikema kestvusega vastupidavuskoolitused. Uskuge või mitte, aga HIIT, hoolimata sellest, et olete palju kiiremini, põletab rohkem kaloreid vähem kordusi.

Tehke jõutreeninguid. Kardiatreening annab juba suurepäraseid kaalulanguse tulemusi, kuid selle mõju tugevneb, kui see on olemas Kombineeritud kulturismi juurde.

Treenige kardiot iga päev, kui soovite, kuid piirake jõutreeningut vaid paar korda nädalas, kuna lihased vajavad aega jõusaali 3 naela kaalulangus uleoo tõstmise kordustest taastumiseks. Treeni sagedamini. Miski ei põle kaloreid kergemini kui kiire treenimine, sest mida rohkem liigute, seda rohkem kaloreid kulutate. Tehke siis umbes tunni pikkuseid, vähemalt kolm kuni neli korda nädalas treeninguid, mis erinevad kardiovaskulaarse aktiivsuse, jõu ja sobivuse treenimiseks.

Treeningutest taastumiseks võtke terve nädala jooksul paar puhkust, kuna kulutate tavaliselt rohkem energiat kui tavaliselt ja sööte vähem kui tavaliselt.

Harjutage füüsilist tegevust, mida soovite regulaarselt kasutada. Kui teile ei meeldi jooksulint, proovige joogat, ujumist, kick-boxingut, mägirattasõitu, ronimist, crossfit-i või midagi muud, mis hoiab teid aktiivsena kehakaalu langetamisel. Ole treeningu osas realistlik. Kui olete vormist väljas kas füüsilise tegevusetuse või füüsilise probleemi tõttuon raske aktiivsesse ellu 3 naela kaalulangus uleoo, eriti keskmise või kõrge intensiivsusega treenimisega.

Siiski on alati võimalik rutiinist taastuda, isegi kergemate treeningutega, ja oma eesmärgini jõuda, isegi kui tulemuste nägemine võtab natuke aega. Oluline on mitte paigal seista, sest just regulaarne liikumine põletab kaloreid ja tugevdab lihaseid. Isegi lühikesed jalutuskäigud, trepist üles minemine ja auto pesemine arvestavad teie kalorikulu. Nii et 3 naela kaalulangus uleoo muretsege, kui te ei saa või ei suuda pidevat treeningrutiini järgida; lisage lihtsalt igapäevastesse tegevustesse rohkem liikumist, kuni leiate aega vastavalt treenida.

Tehke paastumist kardiotreeninguid. Tehke teatud tüüpi südame-veresoonkonna treeninguid, näiteks jookske või ujuge, tühja kõhuga. Mõned uuringud näitavad, et ilma toidust ilma glükogeenita suhkur, mis siseneb teie vereringesse toidust hakkab keha tarbima oma rasvavarusid, et muuta see kasutusvalmis energiaks.

See osutus tõeks sportlaste uuringus, kes harjutasid kiiret kardiotreeningut ja kellel oli rasvade põletamise määr palju kiirem kui traditsioonilistel treeningvormidel.

Parim aeg paastuga treenimiseks on hommikul, kohe pärast ärkamist, kuna teie veresuhkur on juba piisavalt madal, kuna te pole eelmisest õhtust midagi söönud.

Kaalukaotus

Tühja kõhuga tehtavate harjutuste puhul, näiteks 20—30 minutit mõõdukas tempos joostes, hoidke intensiivsus madal ja kestus lühike, mis 3 naela kaalulangus uleoo tulemuste nägemiseks enam kui piisav. Proovige Tabata meetodit. Sellel meetodil põhinevad harjutused, mis on nimetatud selle leiutanud teadlase järgi, on lihtsad, kuid lõpmata väljakutseid pakkuvad: peate tegema vaid ühe või liitliigutuse ja tehke seda 20 sekundit korraga, kümne sekundiga puhata nende vahel kokku neli minutit kaheksa ringi.

See kõlab lihtsalt, kas pole? Kuid siin eksite. See treening on äärmiselt väsitav ja võib jätta teid "higist tilkuma", kuna Tabata on ainevahetuse mõttes äärmiselt tihe treenimisviis, mis tähendab, et see paneb rasva praktiliselt kiiresti sulama.

3 naela kaalulangus uleoo

Valige lihtsad liigutused, näiteks edasiliikumine või kükitamine, mida saab korrata mitu korda ringi kohta. Alguses asja lihtsustamiseks tehke iga vooru kümme sekundit, ülejäänud 20 osa vahel ja lülitage täisvoorudele, kui tunnete end kõige paremini valmis olevat.

Ärge liialdage. Tabata meetod on üks intensiivsematest treenimisvormidest ja seda peaksid treenima ainult need, kes on hea tervise juures.

हिट हिरोइनले भन्दा सेड्रिनाले लिइन बढी रकम, कति हो पारिश्रमिक ? SEDRINA SHARMA INTERVIEW

Pole tähtis, mida te teete, teie keha kasutab energiat alati teatud kiirusega. Niisiis, TMB pole midagi muud kui kalorite arv, mida keha põletab, isegi kui teete terve päeva jooksul midagi. Seetõttu 3 naela kaalulangus uleoo, kui kiiresti kaloreid põletate, kui palju aktiivsust peaksite tegema ja kui palju kaloreid peate kehakaalu langetamiseks vähendama, võttes alati arvesse teie vanust, sugu ja aktiivsust.

Määrake oma füüsilise aktiivsuse tase. Avastage oma vajalik päevane kaloripõletus.

Retsensendi kommentaarid Mis oleks, kui saaksite päevas naela kaotada? See tähendab 10 naela 10 päeva jooksul! See oleks hämmastav, eks? Kahjuks on loogikal kuradil seda öelda meie kujutlusvõime kohta.

Selle kalorimäära määramiseks korrutage BMR kehalise aktiivsuse määraga. See väärtus on teie kogu energiakulu GETmis, kuigi see näeb välja nagu suur arv, arvestab sellega isegi kaloreid, mida põletate puhkeasendis ja magades. Näiteks kui teie BMR on ja treenite mõõdukalt, siis korrutage 1,ga, et saadasee tähendab teie kehakaalu säilitamiseks põletatud kalorite arv. Niisiis, ühe kuu jooksul 8 kg kaotamiseks peate dieedi ja treeningu abil vähendama vähemalt kalorit päevas. Sue särk, 3 naela kaalulangus uleoo otseses mõttes.

Inimkeha koosneb põhimõtteliselt veest ja rakud kipuvad seda edaspidiseks kasutamiseks ladustama, mis võib põhjustada turset ja vedeliku kogunemist, mis kajastub suuremal arvul skaalal.

Niisiis, vabanege sellest liigsest vedelikust higina, tehes tund pidevat südame-veresoonkonna treeningut või 20 minutit saunas, et higistada samaväärne kogus — g vett. Dehüdratsiooni vältimiseks võtke mõõdukas koguses vett ja hoidke oma neerusid uriini eemaldamiseks ja põie pidevaks täitmiseks.

Poksijad ja võitlejad on higistamist juba pikka aega kasutanud kakluseelsete kaalude arvestamiseks. Maga hästi. Peate olema hästi puhanud, et parandada oma üldist heaolutunnet ja tunda end energiliselt, et päevasest tegevusest läbi saada. Niisiis, magage igal õhtul vähemalt kuus tundi katkematultehkki ideaaljuhul magada kaheksa tundi.

Just selle puhkehetke ajal remondib keha kahjustatud rakke ja kudesid, eraldab sisemiseks kasutamiseks kaloreid ja taastab kogu päeva jooksul vähenenud energiataseme, nii et ärgates tunnete end energilisemalt ja energilisemalt. Ületöötamise, unetuse, stressi ja muude probleemide tõttu ei maga paljud inimesed hästi ja ei suuda ka kaalust alla võtta.

Kui te ei suuda pikka aega öösel katkematult magada, proovige väsimuse leevendamiseks teha terve päeva jooksul paar lühikest kümme kuni minutist uinakut. Näpunäited Keskenduge riietele, mitte skaalale.