Rasva jaa poletamine. Kuidas pÔletada rohkem rasva? - Paljas Porgand

Irisiinil on vĂ”ime valgeid rasvarakke pruunideks kasulikemaks muundada. Keha sunnib end rohkem tööle, kui katsetame uut trenni vĂ”i spordiala. KĂ”ige vĂ€rskemad Liigume uudised otse sinu postkasti RasvapĂ”letus nĂ”uab aega ja pĂŒhendumist ning nĂ€ljutamine, ranged dieedid ja ĂŒletreening ei anna paraku tulemusi, tĂ”devad Erik ja Kati Orgu ning annavad mĂ”ned soovitused tĂ”husaks rasvakontrolliks. Uuring viitab, et ilma söömata trenni tegemine vĂ”ib olla kasulikum, kui soovid rasvkoest vabaneda ning see vĂ”ib ka pikemaajalises perspektiivis tervisele kasuks tulla. Ole vormis. TĆĄilli ei toimi aga nii hĂ€sti inimestele, kes seda regulaarselt palju tarbivad, kuna keha on sellega juba harjunud, kuid halba mÔÔdukas koguses tĆĄilli tarbimine tervisele kindlasti ei tee.

jalgi oma kaalulangust parim toit et suua abi kaalulangus

Kas te kĂ”nnite rasva pĂ”letamise tsoonis? Kuigi ĂŒkskĂ”ik milline treening vĂ”ib pĂ”letada kaloreid, kiireneb 45 minuti pikkune kĂ€imine mobiliseerima keha rasvavarudesse panema ja sÀÀsta rasva.

PM Tervis KĂ”hurasvast vabanemiseks söö jĂ€rjepidevalt valku ja kiudaineid. FOTO: shutterstock. Kaalukaotusega seostatakse sageli kardiotreeninguid, kuid teadlaste sĂ”nul on raskustega treenimine ĂŒks parimaid viise rasvaprotsendi vĂ€hendamiseks, vahendab Healthline.

Jalgratturid suudavad saavutada seda intensiivsust, mis kasutab rohkem rasva kĂŒtusena. Fat Burning Zone RasvapĂ”letuse tsoon saavutatakse intensiivse harjutuse ajal, kui teie sĂŒdame löögisagedus on 60 kuni 70 protsenti teie maksimaalsest sĂŒdame löögisagedusest.

Selle tsooni sĂŒdame löögisageduse vahemik sĂ”ltub teie vanusest. Sul on vĂ”imalik kasutada sĂŒdame löögisageduse tsoone vastavalt vanusele, et leida Ă”iged numbrid. SĂŒdame löögisageduse kontrollimiseks vĂ”ite oma impulssi vĂ”tta.

Toidud, mis aitavad rasva pÔletada -

Teie mobiiltelefonile on olemas ka sĂŒdame löögisageduse rakendused ja arvukatele treeninglibudele ja smartwatchidele integreeritud impulssmonitorid. RasvapĂ”letustsooni saab saavutada kiirel teel.

  • Kaalulangus ipswich
  • Toidud, mis aitavad rasva pĂ”letada Mis on need toiduained, mis aitavad rasvapĂ”letusprotsesse kehas kiirendada?
  • Allahindlused slim-alla oma nagu

Selles tsoonis hakkate hingama raskemaks, tundma suurenenud koormust ja tĂ”enĂ€oliselt higistamist, kuid te ei saa ikkagi vestlust jĂ€tkata. Kui leiate, et teie sĂŒdame löögisagedus on endiselt alla 60 protsendi teie maksimumist, kasutage neid nĂ€punĂ€iteid kiiremini liikumiseks. Kui kaua kĂ”nnite rasvade pĂ”letamiseks?

kaalulangus munasarja tsustid parim kiire kaalulangus toidu

RasvapĂ”letustsoonis on vaja vĂ€hemalt 45 minutit jalgsi, et keha saaks salvestatud rasva pĂ”letada. TĂ€iendavate minutite jalutamiseks pĂ”letatakse rohkem rasva. Rasva pĂ”letamine jalutuskĂ€ik Alustage minutilise soojendusreĆŸiimiga lihtsamal tempos.

See pĂ”letab sĂ€ilitatud veresuhkru ja glĂŒkogeeni energiat lihastes.

Vahel tekib rasvapĂ”letuse pikal teekonnal tunne, et kĂ”ige lihtsam viis kaalu langetada, on lĂ”igata oluliselt vĂ€iksemaks oma pĂ€evast kalorite hulka, lootuses, et vĂ€hem toitu tĂ€hendab kiiremat rasvakaotust. Kuid tulemus on otse vastupidine! Esmalt röövib keha energiat lihaste arvelt ning alles hĂ€daolukorras lĂ€heb rasvade kallale. Niisiis tuleneb kaotatud kaal lihasmassilt mitte rasvalt. SĂŒĂŒes tasakaalukalt ja tervislikku toitu ning jÀÀdes kindlaks oma treeningplaanile, on vĂ”imalus tĂ”eliseks rasvakaotuseks!

JÀtkake jalgsi rasvapÔletustsoonis minutit vÔi rohkem. LÔpetage viis kuni 10 minutit lihtsamal tempos jahtumiseks.

MitÀ on ruskea rasva ja mitÀ sillÀ on tekemistÀ avantouinnin kanssa?

Fat Burning Walking Rasva jaa poletamine : Vaadake rohkem nÀpunÀiteid ja tehnikaid rasva pÔletamise jalutuskÀigu nautimiseks. Millal teha rasva kaalulangus labi vilgas kondimine kÔnnib Kui teile meeldib rasvavaba kÔndimine viie vÔi enama pÀeva nÀdalas, saavutatakse terviseohtude vÀhendamiseks soovitatud treeningu kogus.

Rasva pÔletamise tsoon kattub mÔÔduka intensiivsusega treeningtsooniga. Saate teha iga pÀev rasvapÔletustunde vÔi vahetada selle intensiivse treeninguperioodiga. Kui soovite keha rasva kaotada, peate tegema rasvade pÔletustunni kÔige nÀdala jooksul.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni kÀigus rohkem rasva pÔletada

Liiklejad, kes Ă”petavad distantsiĂŒritust nagu poolaraton vĂ”i maraton, peaksid kĂ€ima kiirusel, mis asub rasupĂ”letustsoonis nende pika pĂ€evakoolituse jaoks igal nĂ€dalal. Kas kĂ”ndimine on parem rasvapĂ”letuseks kui suure intensiivsusega harjutus? Suure intensiivsusega treening ei sĂŒtti nii palju rasva energia kui mÔÔduka intensiivsusega rasva jaa poletamine, kuid kogu treeningu kĂ€igus pĂ”letatud kalorid vĂ”ivad aidata kaalulangus.

Walking on suurepÀrane kardiovaskulaarne aeroobne harjutus, mida enamik tervislikke tÀiskasvanud saavad ilma seadmeteta vÔi spetsiaalse vÀljaÔppega teha, kuid see pole ainus.

fitbit hr kaalulangus macys sliming puksid

Parim rasvade pÔletamise harjutus on see, mida te igapÀevaselt naudite ja teete. Teised mÔÔduka intensiivsusega treeningud hÔlmavad jalgrattasÔitu tasasel maastikul, vesi aeroobikat, hÔlpsat sörkimist, elliptilist treenerittantsutantsimist, aiandust ja ka tenniset.

Kuidas pÔletada kiirelt rasva?

VĂ”ite oma treeningute rutiinid segada ja nautida neid tegevusi. Te saate oma keha vĂ€ljakutsega uutmoodi vĂ€lja arendada ja tasakaalustada oma lihaste arengut, tehes erinevaid fĂŒĂŒsilisi tegevusi.

  • 275 naela kaalulangus
  • Lihtne viis, kuidas kerge trenni kĂ€igus rohkem rasva pĂ”letada Rasva pĂ”letamine ja kalorite pĂ”letamine on erinevad asjad.
  • Kuidas eemaldate rasva oma kaelast

Rasva pĂ”letamise vahendid Heart Rate Monitorid : Et olla kindel, et te kasutate mÔÔduka intensiivsusega, on mĂ”istlik kontrollida pulsi. Te vĂ”ite oma impulssi kĂ€sitsi vĂ”tta ja kasutada mis tahes kellaaega, mis nĂ€itavad teie impulsi arvestamiseks sekundit, kuid sĂŒdame löögisageduse monitor vĂ”ib anda tĂ€pseid lugemisi pidevalt.

Jalutuskangad : mugavaks jalutuskĂ€iguks ja vigastuste ohu vĂ€hendamiseks vĂ”ite oma piirkonnas jalgsi kanda sobivate jalatsite jaoks. Kuidas kĂ”ndida kiiremini : Ă”ppida, kuidas kasutada kĂ€ed-ja jalgade paremat kĂ€tt kiirelt kĂ”ndima ja suurendada oma sĂŒdame löögisagedust. SĂ”na alguses Esimene samm rasva pĂ”letamise suunas on lihtsalt liikumiseks.

Mida pead tegema, et rasva pĂ”letada? đŸ”„đŸ”„đŸ”„đŸ”„

Jalgamisaja, tehnika ja kiiruse loomiseks kasutage kiirkĂ€ivitusprogrammikui te pole veel kĂ”ndinud 30 minutit vĂ”i kauem. Esmalt lihtsaks tegemiseks ja pĂ”hitĂ”desid pĂŒĂŒdes sujuvalt saavutada oma eesmĂ€rgi. Related Content.