Realistlik kaalulangus 3 kuu jooksul

Lahja valk on suurepärane näide toitaineterikkast toidust, mis aitab kaalulangetada. Rasvunud patsientidele ainult kontrollitud keskkonnas ja meditsiinilise järelvalve all. Tavaliselt määratakse ülaltoodud kiirused tervislikuks, ohutuks ja kauakestvaks. Vastavalt kaotate kuu aja jooksul kg.

Hoiatus Kui soovite 3 kuuga kaotada 23 kg, peate kaotama keskmiselt 1,8 kg nädalas. See tähendab, et päevas peate põletama rohkem kaloreid kui 3 kuud tarbinud.

Ehkki see on võimalik, pole see enamiku inimeste jaoks realistlik. Kaotada üks nael 0,45—0,9 kg nädalas on tervislikum eesmärk, mida paljud inimesed saavad teha.

Kui soovite kaalust alla võtta, peate seadma eesmärgid ja määrama, kui palju kaloreid võite nende eesmärkide saavutamiseks päevas süüa. Järgmisena peate oma toitumisharjumusi kohandama ja regulaarselt kehalist tegevust tegema, et saaksite rohkem kaloreid põletada. Samm 1. Oma eesmärkide teadmine aitab teil luua efektiivse toitumis- ja treeningkava. Kui soovite kaotada kokku 23 kg, peate seadma nädala eesmärgiks 1,8 kg.

Kuid pidage meeles, et seda kiiret kaalukaotuse meetodit peetakse ebatervislikuks. Ideaalis peaksite nädalaga kaotama 0,45—0,9 kg, mis vähendab 3 kuu jooksul teie kehakaalu 5,5—11 kg. Näpunäide: Proovige eesmärk paberile kirjutada, seejärel postitage see kohta, kus seda sageli näete, näiteks vannitoa peeglile või kapiukse siseküljele.

Arvutage ainevahetuse kiirus või BMR põhiline ainevahetuse kiirus Teate päevas põletatud kalorite arvu.

Kuidas kaalust alla võtta kuus (fotodega) - Vihjeid -

Päeval põletatud kalorite arv sõltub teie vanusest, kaalust, pikkusest ja aktiivsuse tasemest päeva jooksul. Keha põhiliste kalorite arvu arvutamiseks saate kasutada veebipõhist BMR-kalkulaatorit.

realistlik kaalulangus 3 kuu jooksul

Päevas põletatud kalorite arvu arvutamiseks kasutage ühte kalkulaatorit. Määrake, kui palju kaloreid peate vähendama, et saaksite kaalust alla võtta. Nüüd, kui teate põhilisi vajalikke kaloreid, määrake selle arvu abil toidust saadavate kalorite arv, mida tuleks vähendada. See võib aidata teil ka eesmärkide seadmisel, kui palju kaloreid peaksite iga päev treenides põletama.

My Friend Irma: Irma's Inheritance / Dinner Date / Manhattan Magazine

Seadke eesmärgid realistlikult. Ärge vähendage oma kalorikulu päevas alla Näiteks kui teie BMR onvähendage oma päevast kalorikogust ni, et saaksite kaotada 10 naela nädalas.

  • Soo seda mitte et 20+ parima kaalulangus toidu
  • 6 harjumust mida uuel trennihooajal muuta - Reval-Sport
  • Kuu aega aja andmine on uurepärane võimalu kaalulangetamie rutiini alutamiek.
  • Kaalulangus cd
  • Teeb kooritud piima poleb rasva

Kui soovite nädalas kaotada 10 naela, peate päevas põletama täiendavalt kalorit. See on ebareaalne disain, kuna peate iga päev intensiivselt tegema kardiotreeninguid umbes 2 tundi.

Olge järjekindel, isegi kui te ei näe tulemusi kohe Olete juba ammu kuulnud, kuidas arstid räägivad KMI-st või kehamassiindeksist, ja võite isegi teada oma oma pealaest, eriti kui teile öeldi, et teie number on ebatervislikus vahemikus.

Selle asemel keskenduge esimese sammuna minutilise kardiotreeningu tegemisele, suurendades keha intensiivsuse korral intensiivsust ja kestust. Jälgige toite ja treeninguid, mida teete rakenduse abil toidupäevik. Täpse ööpäevase kaloriarvu leidmiseks peate jälgima kõike, mis teile kõhtu läheb. Treeningute jälgimine ajakirja või rakenduse abil võib olla abiks, kui teate, kui palju kaloreid põletate, samuti kui palju kaloreid peate vähendama.

Kindlasti registreerige rakenduses tarbitud joogid ja toidud. See võib aidata teil seatud eesmärkidest eemaldumist vältida. Köögiviljad ja puuviljad on toitainerikkad toidud, kuid sisaldavad vähem kaloreid kui muud toidud, näiteks kartulikrõpsud, koogid ja leib. Kalorikulu vähendamiseks asendage toidud, mida tavaliselt sööte, köögiviljade ja puuviljadega. Proovige igal toidukorral pool taldrikut köögiviljade ja puuviljadega täita.

Näiteks selle asemel, et lõunaks kartulikrõpsudega võileiba süüa, sööge seda salat köögiviljad või kauss värsket melonit. Proovige teha katkendlik paastumise dieet et seedesüsteem saaks pikemat aega puhata. Vahelduv paastumine tähendab, et viimase söögikorra ja järgmisel päeval esimese söögikorra vahel ei tohi süüa tundi. Pange kõik suupisted ja söögid iga päev samal kellaajal s. Söögikordade kestuse piiramine tunnini vähendab teie üldist kalorikulu.

6 harjumust mida uuel trennihooajal muuta

Määrake ajavahemik, kui olete kõige aktiivsem, näiteks töö- või koolitundide ajal. Näiteks olete võib-olla otsustanud süüa kõik oma söögikorrad päeval kella 8.

Kui määrate söögiajaks 10 tundi, alustage söömist kell 7 hommikul ja lõpetage söömine iga päev kell Ehkki kaalu kaotamiseks ei pea te madala süsivesikute sisaldusega dieeti pidama, leiavad mõned inimesed, et see aitab, kuna see võib vähendada või piirata süsivesikute tarbimist. Uurige dieete nagu Atkins, Keto kaalulangus vaiksemad jalad South Beach, et leida teile kõige paremini sobiv plaan.

realistlik kaalulangus 3 kuu jooksul

Mõne madala süsivesikusisaldusega dieedi korral peate arvestama süsivesikute koguse, teised programmid aga piiravad realistlik kaalulangus 3 kuu jooksul toitu, mida tohib süüa. Valige dieediprogramm, mille järgi saate teie arvates pidevalt elada. Ärge sööge töödeldud toitu ja lihtsaid süsivesikuid, näiteks kooke, kreeker, laastud ja röstsai.

Vältige ka suhkrurikkaid toite, nagu soolad, kommid ja magusad teraviljad. Valige selle asemel terved toidud kogu toitmilles on vähe süsivesikuid. Mitte tärkliserikkad kuidas poletada rasva kahe nadala jooksul, näiteks lehtkapsas, brokkoli ja paprika.

realistlik kaalulangus 3 kuu jooksul

Valgu saamiseks vali toidud, mis ei sisalda rasva, näiteks munad, grillitud kana ja madala rasvasisaldusega piimatooted. Joo vett kogu päeva jooksul nii et keha jääb hüdreeritud. Piisava koguse vedelike tarbimine aitab teie kehal korralikult toimida ja hoiab teid terve päeva jooksul täiuslikumana.

  1. Hoiatus Kui soovite 3 kuuga kaotada 23 kg, peate kaotama keskmiselt 1,8 kg nädalas.
  2. Kaalulangus hommikusook ilma munadeta
  3. 3 VIISI, KUIDAS 3 KUUGA KAOTADA 23 KG KAALU - NÕUANDEID -

Paljud inimesed eksivad janu pärast nälja järele. Niisiis, joo üks klaas vett, kui tunned end näljasena, et püsida hüdraatuna ja takistada söömast, kui sa pole tegelikult näljane.

Vältige kaloreid sisaldavaid jooke, nagu suhkrurikkad soolad, mahlad ja alkohoolsed joogid. Need toidud aitavad kalorite hulka lisada vähe toitaineid või üldse mitte.

Pidage meeles, et joomiseks pole kindlat kogust vett. Joo vett, kui teil on janu või higist, et end hüdreeruda. Näpunäide: Kui teile tavaline vesi ei meeldi, maitsestage seda sidrunimahla, puuviljadega marjad värske või paar viilu kurki. Kui soovite ka gaseeritud jooke, võite proovida maitsestatud vahuvett.

  • Kaalulangus 77084
  • Bariaatrilise patsiendi käsitlus enne ja pärast kirurgilist sekkumist - Ravijuhend
  • Jooge pidevalt väikeste lonksude kaupa, söögikordadest eraldi minutiliste vahedega, vähemalt 1,2 liitrit päevas.
  • Parim viis rasva poletamiseks ja toonides
  • Kuidas eemaldada rasva kaest ja jalgadest

Sööge söögikordade vahel tervislikke suupisteid. Snäkid võivad aidata teil end liiga nälga jätta ja süüa suuri sööke. Võtke alati tervislikke suupisteid, et te ei sööks muud ebatervislikku toitu. Mõned tervislikud suupisted, mida peaksite pakkuma, hõlmavad järgmist: Värsked puuviljad tervikuna, näiteks apelsinid ja õunad Värsked köögiviljad, näiteks porgandid ja seller Juustupulgad mozzarella madala rasvasisaldusega Toores mandlid ja kašupähklid ilma soolata Perekond selline kook, mis maitseb kergelt soolaselt ja magusalt Harjutage söömist mõistlikult, et saaksite aeglaselt süüa.

Mõistlikult söödes pööratakse suurt tähelepanu söödava toidu aistingule. See võib aidata teil aeglasemalt süüa ja mitte üle süüa. Mõned söömisstrateegiad, mida saab proovida, hõlmavad järgmist: Kõrvaldage söömise ajal tähelepanu hajutamine, näiteks lülitage teler või arvuti välja ja pange mobiiltelefonid minema Hoidke lauanõusid oma mitte domineeriva käega.

Kasutage näiteks oma paremat kätt, kui olete vasakukäeline, või kasutage söögipulkasid. Keskenduge söödava toidu aroomile, tekstuurile, välimusele ja maitsele.

Kogu päeva jooksul rohkem treenides saate põletada rohkem kaloreid. Väike lisaliigutus kogu päeva jooksul võib isegi lisada põletatud lisakaloreid. Mõned võimalused, kuidas saate kogu päeva jooksul liikumiseks rohkem ära teha, hõlmavad järgmist: Parkige oma sõiduk sihtkohast kaugemale, näiteks tööle või sisseoste tehes.

Kasutage lifti asemel treppe. Jalutage või jalutage jalgrattaga, kui lähete kooli, tööle või teete ülesandeid.

realistlik kaalulangus 3 kuu jooksul

Tegema hüppav tungraud või kükitama kommertsvaheaegadel televiisori vaatamise ajal. Realistlik kaalulangus 3 kuu jooksul enamiku nädalapäevade treenimisega 30 minutit ja suurendage aega.

Regulaarse treeningu tegemine on üldisele tervisele väga hea ning see võib aidata ka kaalust alla võtta.

9 sammu, mis on tõestatud KMI langetamiseks

Hea tervise jaoks on soovitatav kehaline aktiivsus minutit 5 kg kaalulangus 1 nadal, mille võib jagada 30 minutiks ja teha 5 päeva nädalas.

Kuid vastavalt oma eelistustele saate oma treeninguaja jagada lühemateks või pikemateks sessioonideks. Kuna teie jõud ja vastupidavus suurenevad, tehke intensiivsemat treeningut, et suurendada põletatud kalorite arvu.

Parimate tulemuste saamiseks tee kehalist tegevust 5 päeva nädalas, igaüks realistlik kaalulangus 3 kuu jooksul minutit. Näiteks võite treenida 3 korda päevas, igaüks 10 minutit, nii et kokku teete iga päev 30 minutit füüsilist tegevust.

Võimalused ühe kuu jooksul kaalust alla võtta

Teise võimalusena võite treenida 3 korda nädalas, igaüks 50 minutit, nii et kogu treeningu aeg on igal nädalal minutit. Näpunäide: Valige kindlasti treeningtüüp, mis teile meeldib, et saaksite seda pidevalt teha. Näiteks võtke osa karate treeningutest, kui teile meeldivad võitluskunstide filmid, või tantsige magamistoas muusika saatel, kui teile meeldib tantsida. Tehke vastupidavustreeninguid nii, et keha põletaks palju kaloreid ka puhkamise ajal. Vastupidavustreening suurendab lihaseid, mis võib suurendada teie BMR-i ja aidata teil põletada rohkem kaloreid.

Kuidas kaotada 3 kuu jooksul 23 kg kaalu

Jõutreening parandab ka teie füüsist ja hõlbustab igapäevaseid tegevusi. Tehke igal nädalal kaks minutist jõutreeningut, et suurendada tehtud kardio treeningut. Veenduge, et olete igal jõutreeningul välja töötanud kõik peamised lihasrühmad, sealhulgas jalad, rind, käed, selg, abs, tuharad ja õlad. Proovige teha suure intensiivsusega intervalltreeningut või HIIT-i kõrge intensiivsusega intervalltreening.

HIIT on harjutus, mis vaheldub kõrge ja keskmise intensiivsusega. Seda harjutust tehes saate lühema aja jooksul põletada rohkem kaloreid. Lisaks võib see harjutus tõsta ka vastupidavust. Näiteks kui kõnnite, tehke seda 5 minutit normaalses tempos ja kõndige siis 5 minutit reipalt. Pärast seda aeglustage 5 minutit normaalseks ja kõndige siis uuesti 5 minutit uuesti. Korrake seda treeningtsüklit 30 minutit, nii et treenimine muutuks intensiivsemaks.

HIIT-i saate rakendada igat tüüpi treeningutes, näiteks jooksmisel, ujumisel, jalgrattasõidul või raskuste tõstmisel.

realistlik kaalulangus 3 kuu jooksul

Näpunäited Proovige oma motivatsiooni hoidmiseks kasutada treenerit.