Sleimming oma ulakeha

Järgnev kirjeldab koolitus köis, mis sisaldab mitmeid erinevaid harjutusi. Ning on salendava toimega. Tee Vesi oma peamine nagu töötab. Mõnusalt lõõgastav 20 minutiline naha treening on suunatud keha keskosale, puusadele, tuharatele ja reite ülaosale. Niisiis, langeb põrandale, vahel pahkluude pane palli ja hakkab aeglaselt langetada jalad, ja siis jälle tõsta.

Just talje proportsioonid määrab kujundi ja kujundab ilus üleminek reied.

Tselluliidi esinemine on suuresti seotud naiseliku kehakujuga. Intensiivsem vereringe võimaldab ülakehal ladestunud rasvhappeid kiiremini põletada - rasv väheneb enamasti rindade arvelt! Tulemuseks on saledam ülakeha, paraku rasv ja tselluliit alakehal püsivad endiselt! Mis on tselluliit?

Kuid kaugeltki mitte kõik tüdrukud võivad kiidelda ideaalne ajakirjandus, mis kujundab nende alaväärsuskompleks ja takistab nautida omaenda kehaga. Ärge heitke meelt, on ilus kõht saab iga kaalulangus udaipur ja naine, peaasi välja harjumus regulaarselt treenima ja jälgida toitumist.

Harjutused slimming belly ja külgedel Rasva meie keha ei kao kohapeal, nii et ei ole olemas treeningprogrammi, mille eesmärk on just põlemine liigsed kilod konkreetses valdkonnas. Kui sul on raske treenida press kodus, ja siis moos tema saiakesi ja juua magus tee, siis mingeid tulemusi ei näe.

Kindlasti harjutustega on võimalik tugevdada oma abdominals, teha mao tuppe ja sobib, aga vabaneda rasva aitab teil täpselt õige toitumine ja suurendada kehalist aktiivsust.

sleimming oma ulakeha

Ja parandada oma füüsilist aktiivsust saab, täites südame ja harjutusi kodus. Niisiis, millised neist on kõige tõhusam? Keerates ajakirjandus — see on kõige tavalisem ja tõhusad harjutus. Seda saab teha nii algajate ja kogenud teostaja ja igas kohas ilma täiendavaid seadmeid. Algne positsioon: jalad kõverdatud põlved, jalad kindlalt seista põrandal, nimme täielikult vastu põrandale, käed rist rinnal ja twist ülemine sleimming oma ulakeha keha põlved ja kubemes.

Harjutused kõhu-ja külgedel

Oluline on jälgida, et ülakeha oli ümar, ja sa tõstsid teda just tänu keerates, mitte arvel tõsta sirge seljaga, nii kaob kogu mõte kasutada ja tõuseb trauma. Keerates saab teha, kui kogu amplituudi, täiesti tõstes ülakeha, nii lihtsalt tõmmates pea ja õlad, kuid igal juhul ei unusta ümar alaselja valu. Jalad täitmisel muutu, ei osale nad on kiirenenud. Leevendamiseks teha saab panna jalad tõus sleimming oma ulakeha all, näiteks tool või diivan. Ka võib panna käed erinevatel seisukohtadel, mida lähemale käe kaussi, seda lihtsam harjutus.

Algajatel on soovitatav hoida käed umbes rinna ja juba siis tüsistus ülesanne on hoida pea taga, kuid see ei ole ristile omavahel ja ei tõmba ennast kaela, muidu võib haiget saada. Teine oluline punkt twistings — igal juhul ärge langetage pea lõpuni põrandale, säilitage pinge kogu harjutusi. Keerates on peamine harjutus kaalulangus kõht ja oluliste kõhulihastest. Ulata talle kõige rohkem tähelepanu ja tehke esimene algab koolitus keeruline. Õhupalliloomad — tõhus ja intensiivne harjutus treeningu ajakirjandus.

Jump Rope kaalulangus - hüpped moodustada ilus figuur - Harjutused

Heida selili ja käed lahja põrandat, põlved, saab natuke painutada, jalad veidi kõverdatud ja tõstetud põrandast. On väljahingamine püüa tõmba korpus jalge ette, et sulgete raamatu, seejärel tagasi algasendisse. Tehke iga kordus kiiresti, sõidab tee rõhku töö ajakirjandus ja kätega hoidke tasakaalu. Diagonaal keerates põrandal aitavad läbi töötada viltune lihaseid ajakirjandus ja kiirendavad vabaneda rasva eristuv hammaste külgedel. Tehnika on üsna lihtne — heitke tasasele pinnale, haarake kätega üle pea, jalad painutada oma põlvi ja tõsta neid üles nii, et põranda ja hip on tekkinud sleimming oma ulakeha nurk.

Nüüd alustage twist korpus vasakule ja paremale kordamööda. Seejuures tõmba küünarnuki juurde hõimule vastupidine jalad st vasaku põlve süstla parem küünarnukk ja vastupidi.

Arvustused

Korpus on pidevalt hoiame retorta ja kuni harjutuse lõpetamist ei kastetakse pea põrandal. Igal pool teeme umbes kordust. Kas mitte liiga sageli teha harjutusi viltune lihaseid ajakirjandus. Üks kord nädalas on rohkem kui piisavalt ja tüdrukud geneetiliselt lai vöökoht on parem loobuda sellest harjutused. Asi on selles, et piht võib suureneda mahu arvelt vino lihaseid, nii et tehke diagonaal keerates mitmekesisuse ja sleimming oma ulakeha anda uuring otsese kõhu lihaseid.

Uksetihend on väga hea harjutus, mille abil tugevdada mitte ainult ajakirjanduses, vaid ka elaborating kogu keha. Põlved ja peopesad panna põrandale, sokid seisa põrandal, jalad moodustavad sirge mantel.

sleimming oma ulakeha

Seejuures ponnistus lihased ajakirjandus ja tuharad, kogu keha peab olema heas korras. Kui teed trimmib kõik lihased on pinges, ei peaks painduma või mõhk üles vaagen, selg peab olema tasapinnaline, põlved õgvendada.

Harjutused slimming belly ja külgedel

Püüa hoida selles asendis nii kaua kui võimalik, kuid ärge üle pingutage. Alusta väike — sekundit ja järk-järgult too aeg riba kuni 1, minutit. Vaakum — tõhus harjutus, mis tuli meile jooga.

sleimming oma ulakeha

Seda on kõige parem teha hommikul tühja kõhuga ja õhtul enne läheb voodi juurde. Edasi hingata tõmba kõht võimalikult sügavalt, peab ta justkui "jääda" tagasi, ja hoidke selles asendis sekundit.

HARJUTUSED SLIMMING BELLY, KÜLGEDEL JA TUHARAD

Vaakum on võimalik teha kodus seistes, istudes, lamades või seistes püksid, nagu teil on mugavam. See ei ole lahti rasva ladestumist, kuid tugevdab lihaseid ajakirjandus, aitab toime tulla probleem longus kõht ja tumidus. Kuid märgatavaid tulemusi tuleb täita vaakum iga päev juba mitu kuud.

Press võimalik treenida kodus lõpus või alguses täisväärtuslikku trenni.

Harjutused slimming belly ja külgedel

Aga kui kõht on oma nõrk koht, siis parem vali selleks õige tegevus. Death tulemusi oluline on mitte üle pingutada, sest lihased ajakirjandus on vaja taastuda, nii minutit korda nädalas on täiesti piisav.

Kui teed põhilisi harjutusi press, sa quaesitiore kui ülemised ja alumised lihased. Kuid sageli on just allamäge kõht on kõige probleemse ala, mis tavaliselt on tingitud valest toitumisest.

sleimming oma ulakeha

Oma kompleksis saab teha rõhku allosas, täites tõus, jalgade kohalt pikali ja tagasi keerates. Kõik harjutused tuleb teostada tugevas tempos kuni põletustunne on elaborating valdkonnas.

Parem kaks korda nädalas tõsiselt laadida press, kui iga päev trenni lõdvestunud rütmis. Vabaneda vastik rasva oma talje abil südame kiire kõndimine, jooksmine või ujumine. Harjutuste kompleks tablette kõhu piirkonnas ja külgedel Vaakum hommikul tühja kõhuga iga päev minutit.

Rasvapõletus kehamähis – Thermo-Fatburn

Keerates ajakirjanduses lamades — kordust, 3 komplekti. Keerates ajakirjanduses, jalad tõstetud platvorm — 20 kordust, 3 komplekti.

  • Slimming ne mek
  • Millal mu keha poleb rasva

Õhupalliloomad — 15 kordust, 3 komplekti. Liist — korda. Leida riba iga korjab individuaalselt. Täiendada trenni saab kasutada, et tuharad.