8x8 rasva kadu

Haaret piiravad harjutused: Kui haare teid piirab, kandke igal treeningul rihma. Kuid siin on maht kuningas ja teie romboid väsivad isomeetriliselt kaua enne reide.

Kui olete valmis tõsiseks hüpertroofiaks - koos rasva kadumisega - valmistage end ette nädalaks põrguks.

rasvakahjumi maar paastumise ajal sprint rasva poletamiseks

Purustavalt "aus" treening Gironda nimetas oma 8x8 süsteemi "ausaks", sest sa teed spordisaalis ausat päeva tööd: 8 komplekti 8 kordust koos vaid sekundilise pausiga komplektide vahel. See treening viis teadaolevalt selle inimese halastamatult tõhusa süsteemi tõttu koolitatavate põlvele - isegi siis, kui nad kasutavad pügmi raskusi.

Kõige muljetavaldavamad tulemused on saadud kogu keha rutiinide tegemisest korda nädalas nädala jooksul.

  • 8x8: Aus treening hilja, suurepärane Vince Gironda - Atleetvõimlemine
  • Sliming sussid
  • Kas sa poletad kullastunud rasva
  • Suurus ja tugevus Toite periodiseerimisprogramm 5x5 meetod on suurepärane programm suuruse ja tugevuse jaoks.
  • Lihase tomblemine kaalulangus
  • Minu kaalulangus vahelduva paastumisega

Parimate tulemuste saamiseks segage liitliigutusi ühe liigese liigutustega, alustades oma kaalust umbes 40—50 protsenti ühe korduse maksimumist, liikudes seejärel üles või alla - vastavalt vajadusele, et ennast proovile panna, säilitades samal ajal range vormi. Kui teil on hea lihaste vastupidavus, võite olla võimeline rohkem kaalu kasutama.

  1. Много веков назад - хотя, вне всякого сомнения, после того, как этот мир был покинут - здесь опустилось огромное цилиндрическое тело; а затем оно снова поднялось в космос, предоставив планету ее воспоминаниям.
  2. Eemaldage bicep rasva

Teie eesmärk on lõpetada kõik 8 komplekti. Kui otsa lõpus kulub gaasi, vähendage kaalu nii, et saaksite järjekindlalt lüüa kõigi 8 komplekti kõik 8 kordust - võtmata komplektide vahel rohkem kui 30 sekundit - ja säilitades samal ajal vormi!

Harjutused, mida tuleb vältida oma 8x8 rutiinis Vinge Gironda, kes oli saavutatud kulturist ja koolitaja eile, oli seda treeningut silmas pidades ühte eesmärki silmas pidades: löömaks lihaseid kasvu. Hilisõhtune Vince Gironda, keda hellitavalt tuntakse kui "Raudset guru", töötas välja hüpertroofia lähenemisviisid, mida kasutatakse endiselt 60 pluss aastat pärast seda, kui ta oli need välja töötanud. Ajastul, mis ulatus Ta kattis oma elus palju territooriumi, pidades silmas palju ebaharilikke koolitusi ja toitumisideesid, mis tundusid sobivat tema värvikale isiksusele.

Vince Gironda 8x8 stiilis treening 1 Hack Squat 8 komplekti, 8 kordust 2 külgsuunalist tõusu sooritades haarates ühe käega liikumatut konstruktsiooni ja kallutades seda käe tõstmiseks konstruktsioonist eemale.

Kui te pole palju mahukat treeningut teinud ja olete välja mõelnud oma toitumise, võib see treening süüdata mõne tõsise lihaste hüpertroofia. Mis tahes koolituse korral aitab see teada saada, mida te loodate saavutada.

une ja kaalulanguse uuring pumbake kaalulangus

Siin on eesmärk saada nahka lõhestav pump, suurendades samal ajal teie konditsioneerimistaset. Eesmärk on tõsta etteantud parameetrite piires võimalikult palju kaalu. Rutiini läbi töötades peaksite suutma oma konditsioneerimist ja kasutatavat kaalu suurendada.

kas rasva poleb higi kaalulangus makrode loendamata

Niipea, kui 50 protsenti teie maksimumist muutub rutiinseks, lööge seda kuni 65 protsenti! Samal ajal olge valmis vajadusel kaalu langetama; see ei saa olema maailma lõpp.

kuidas oma rasva kaes langeda kuidas eemaldada gyno rasva

Gironda rutiini korral on tehniline rike tõrge. Suurus ja tugevus Toite periodiseerimisprogramm 5x5 meetod on suurepärane programm suuruse ja tugevuse jaoks. See on lihtne, hõlpsasti kasutatav ja arendab raskest tõstmisest müogeense tooni.

poletage rasva uleoo parim rasva poletamine venib

Mida tähendab müogeenne? Müogeenne kontraktsioon viitab müotsüütide kokkutõmbumisele, mis pärineb müotsüüdi enda omadustest. Kui teid huvitab ainult jõud ja jõud, siis siin on lihtne viis, kuidas integreerida 5x5 meetod viidete periodiseerimisprogrammi, mida nimetatakse meetodiks See toimib järgmiselt: Esimesed kaks nädalat: 2 nädala jooksul järgige 5x5 meetodit 3-minutilise puhkeajaga.

rasva kadu kala slimming spa ravi nyc

Tehke kogu keha jaoks ainult 5 harjutust. Vaheldumisi 2 treeningut 5 päeva jooksul nädalas 2 nädala jooksul.

8x8: Aus treening hilja, suurepärane Vince Gironda

Treening nr 1: Pull-ups: 5x5, puhata 3 minutit Deadliftid: 5x5, puhkus 3 minutit Kallak barbell vajutage: 5x5, puhata 3 minutit Treeningu logi logimiseks klõpsake siin. Treening nr 2: Ees kükitavad: 5x5, puhata 3 minutit Istuvad kaabliridad: 5x5, puhkus 3 minutit Treeningu 2 prinditava logi saamiseks klõpsake siin.

Kolmas nädal: Kolmandat nädalat vähendage helitugevust 5-minutilise puhkeajaga 3x3-ni.