Kuidas poletada rasva ja ehitada lihaseid kiiresti tasuta. kiudainete seemnete dieedi hüperstimulatsioon öko tursi kaalulangus

Sa annad alla ostusoovile. Lühidalt: joo ja mölla!

Teiseks võib see tervisele ka ohtlik olla. Parem on enne hommikust trenni end natuke süsivesikutega turgutada — juua kas või klaas mahla või süüa ära mõni puuvili. Ka pika ja kurnava treeningu järel ei tohiks treeneri sõnul süsivesikuid unustada, ehkki võib tunduda, et need nulliksid ära kogu kaalulanguse nimel tehtud pingutuse.

Kui valku on vaja lihaste ülesehitamiseks, siis süsivesikuid on vaja energia taastamiseks.

kuidas poletada rasva ja ehitada lihaseid kiiresti tasuta

Küll aga hoiatas ta, et süüa õhtul kilo viinamarju, mis võib paljudele näida tervisliku valikuna, on pea sama, mis «pista pea suhkrutoosi ja süüa suhkrut». Üks tähtsamaid põhitõdesid, mida treener soovitab toitumise puhul järgida: toidukordade vahe ei tohiks olla pikem kui neli tundi. Kuid kui süüa päevas neli-viis korda, peaksid ka toidukogused olema väiksemad.

Tihedamalt, aga väiksemates kogustes on oluline süüa seetõttu, et siis ei teki enne järgmist toidukorda nii suurt nälga, et võiksime korraga liiga palju süüa. Samuti on oluline pärast söömist 15—20 minutit oodata, kuni ajju jõuab impulss, mis annab teada, et magu on täis. Alles siis tasub mõelda, kas tahaks veel midagi süüa või mitte. Ise eelistan alati erinevaid putrusid korda nädalas. Kui seal on ikka katteks lõhe sibularõngastega või hoopis mingi kodujuustusegu Muide heeringas hoiab kõhtu väga hästi täis ja Oprahi saates kiideti just hommikust omletti - see on jah ka hea.

treeningnõuanded

Puder jah kõhtu pikaks ajaks ei täida. Täidaks kogus, millest saaks juba korraga kcal kätte, aga mis siis ülejäänud päeval saab? Minuga juhtus nii. Need teadmised muudavad teie praktika veelgi tõhusamaks. Tsüklite tarbimine tsüklina. Kõik see süsivesikuteta jama on lihtsalt jama.

kuidas kaaluda paar madala kalorsusega dieet kehakaalu langetamiseks nädalas naela kolm päeva

Süsivesikud moodustavad teie keskel suurema lisakaalu, kuid nad teevad oma töö vähemalt parima. Süsivesikud on peamine energiaallikas. Kui eemaldate süsivesikud dieedist täielikult, väheneb teie ainevahetus.

kuidas poletada rasva ja ehitada lihaseid kiiresti tasuta

Selle probleemi vältimiseks on kõige lihtsam vastus süsivesikute tarbimise tsükli muutmiseks. See hoiab teie keha ära arvata, suurendab ainevahetust ja suurema osa ajast keskendub keha rasva töötlemisele.

Seda saab teha kahel viisil Sööge mõne päeva jooksul vähese süsivesinike sisaldusega sööki, seejärel päeva või kaks keskmise süsivesikusisaldusega söögikorda, seejärel ülejäänud nädala jooksul kõrge süsivesikusisaldusega sööki.

Sööge paar päeva madala süsivesikusisaldusega sööki, seejärel nädala jooksul kõrge süsivesikusisaldusega sööki. See nõuab suuremat püsivust! Rekordiks on, et pruun riis, riis, bataat, täisteraleib, täisterapasta, köögiviljad ja mitut sorti puuviljad on suurepärased süsivesikute allikad.

Töödeldud toidud ja valged toidud pole head! Proovi süüa häid rasvu. Jah, ka rasval on oma koht. Rasv võib tunda end täiskõhuna, stabiliseerida insuliini taset ja hoida energiat. Te ei soovi liigset rasva, kuid igapäevaseks toitumiseks vajate vähe rasva. Avokaadod, kreeka pähklid, mandlid, oliiviõli, looduslik maapähklivõi, munakollased ja päevalilleseemned on rasvased toidud, mida ei tohiks dieedist välja jätta.

Söö mõõdukalt! Aega oma sööki.

KUIDAS PõLETADA RASVA JA EHITADA LIHASEID (KOOS PILTIDEGA) - NÕUANDEID -

Ehkki see, mida sööte, ei mõjuta treenimisel treenitud kalorite hulka, mõjutab see teie keha põletavate kalorite liike. Ja me tahame neid rasvakaloreid põletada, nii et need on teie valikud: Kui treenite hommikul, tehke seda enne hommikusööki. Teie keha põletab rasva kohe. Tass kohvi ei tee teile siiski haiget ja me selgitame välja, miks järgmine. Kui treenite pärastlõunal või õhtul, sööge enne treenimist tundi ja sööge toite, milles on vähe süsivesikuid. See on sama kontseptsioon - soovite, et teie keha läheks "kiiresse" režiimi.

Tühja kõhuga treenides olge alati ettevaatlik.

Peatage, kui hakkate pearinglust tundma. Tarbi enne treeningut kofeiini. Seal on põhjus kohvi juua ja tumedat šokolaadi süüa! Uuringud on näidanud, et inimesed, kes tarbivad enne treeningut kofeiini, põletavad rohkem rasvakaloreid. Te ei soovi üle parda minna, kuid tasub juua tass kohvi võimalikult must või süüa unts tumedat šokolaadi Kohvi joomise põhjus?

kuidas poletada rasva ja ehitada lihaseid kiiresti tasuta

Neid on kaks: esiteks stimuleerib kohv närvisüsteemi, suurendab ainevahetust ja juhendab keha alustama ladustatud rasva lagundamist. Teine suurendab ainet Epinefriin - adrenaliini kiirustamatu allikas.

Selle suhtes olge alati ettevaatlik. See võib tekitada uimasust või iiveldust, eriti kui juua kohvi ainult enne treeningut. Lihtsalt rahune maha. Juua vett. See on suurepärane nõuanne kõigile. Vesi puhastab teie nahka, aitab teie elundeid, hoiab energiat ja aitab teil kaalust alla võtta.

Teie lihased on töö jätkamiseks hüdreeritud. Nii et jooge! Kui ärkad, lähed magama ja oled söönud.

#2 Söö süsivesikuid!

Kas läheduses on pudel vett. Joo regulaarselt. Te tunnete end täielikumana, mis aitab teil kaotada kaalu ilma, et peaksite tegema pingutavat treeningut.

Oleme seda varem käsitlenud - soovite oma söögikordade ümber paigutada treeningute ümber ja soovite treeninguid ajastada söögikordade ümber.

kuidas poletada rasva ja ehitada lihaseid kiiresti tasuta

Mida tuleb mõista, on teie keha põletada rohkem rasva kaloreid tühja kõhuga. Nii et kui saate hommikul trenni teha, siis tehke seda. Teie ainevahetus suureneb ülejäänud päeva jooksul ja tunnete end üldjuhul energilisemalt.

Marta Ma kohe kardan, et oled hakanud putru sööma.