Kuidas intervalli treening poletab rasva, Kuidas põletada ROHKEM rasvu! – stalkerfestival.ee

Poes käimine võttis väga kaua aega, kuna pidi lugema palju peent kirja pakenditel. Võite lugeda raamatuid või ajakirjaid, mis toovad välja parimat treeningut või harjutust rasva põletamiseks, kuid tõsi on see, et mis tahes harjutus, mis viib teid sihtmärk südame löögisageduse tsooni, aitab teil põletada kaloreid ja kaotada rasva. Kui valid viis harjutust ja teed iga harjutust 3—5 seeriat, oled toiminud õigesti.

kuidas intervalli treening poletab rasva

Trimmi keha õigesti! Kui eesmärk on energiat kulutada ja rasvu põletada, tuleb kavasse valida baasharjutused. Enamasti on need harjutused jalgadele ja seljale või kombineeritud liigutused, mis kaasavad ühe korduse tegemiseks töösse korraga kaks või enam liigest.

Mida rohkem liigeseid on korraga haaratud, seda rohkem lihaseid on töös ja seda rohkem kulutad ka energiat. Võrdle näiteks kükki ja biitsepsitõsteid kangiga!

kuidas intervalli treening poletab rasva

Lihtsustatult — ühe küki soo-ritamiseks kaasab meie keha võib-olla lihast, biitsepsitõste teeb ära 20 lihast. Mõtle, milline kasutegur energiakulu silmas pidades! Sobivad mitmesugused kükid, tõmbed nt traditsiooniline jõutõmme, sumo-jõutõmme, lõuatõmbed, Rumeenia jõutõmmesõudmisharjutused.

Registreeru

Samuti surumised — seistes ja lamades, kangi ja hantlitega. Sellest, milline harjutus jõusaalis rohkem energiat kulutab, on väga lihtne aru saada. Mida enam on harjutust sooritades töös terve keha, seda raskem ja energiakulukam see harjutus on. Energeetiliselt on eriti kulukad veel sellised harjutused, kus on kombineeritud baasliigutused.

  1. Fat burning outfits
  2. Kohe saad teada, miks kõrge intensiivsusega treening võib olla parim variant vöökoha trimmimiseks.
  3. Selleks ei ole vaja vahetada treeningmeetodit, vaid lisada intensiivsust.

Kang rinnal, kükitakse alla, kuidas intervalli treening poletab rasva üles ja tehakse seistes surumine kohe peale. Teine sarnane näide on kangi rinnalevõtmine maast, mida annab edukalt kombineerida jõutõmbega. Ei ole otstarbekas minna jõusaali eesmärgiga kaloreid kulutada ning valida siis isoleeritud harjutusi biitsepsile, kõhule, säärtele või teistele pisikestele lihastele.

kuidas intervalli treening poletab rasva

Selline lähenemine oleks ajaraisk! Kuidas treeningut üles ehitada? Energiat kulutavas jõutreeningus peaksid seeriad olema pigem pikemad, sest mida rohkem energiat kulub, seda enam tühjendatakse lihaseid süsivesikutest.

kuidas intervalli treening poletab rasva

Korduste arv võib vabalt varieeruda 15 ja 25 ja rohkema vahel. Väike süsivesikute hulk on soodus tingimus selleks, et organism hakkaks keharasvu energiaks kasutama. Seeriate arvu valikul soovitan silmas pidada klassikalisi juhtnööre: 15—25 tööseeriat treeningul.

  • Kuidas põletada rohkem rasvu? - Toit ja trenn - Tervis
  • Eemaldage rasva koik
  • Kas lsd poleb rasva
  • Kui tõhus selline treening kehakaalu mõttes on?

Sellist arvu peetakse mõõdukaks. Kui valid viis harjutust ja teed iga harjutust 3—5 seeriat, oled toiminud õigesti.

Samal teemal

Puhke- intervallid seeriate vahel määravad otseselt, kui kulukas on treening kokkuvõttes. Klassikaline jõutreening puhtalt jõule suunatud ei kuluta tegelikult väga palju kaloreid. Samas on raskustega ja kordusseeria meetodil tehtavad harjutused võimalik muuta vägagi energia-kulukaks tegevuseks.

Kehtib seaduspära: mida lühemad on puhkepausid seeriate vahel, seda suurem on kalorikulu.

Hitt - kõrge intentsiivsusega treening

Siiski soovitan alustada pigem mõõdukalt, 45—60 sekundi pikkuse puhkepausiga. Kui sageli treenida?

Optimaalne treeningusagedus ka lihtsa eesmärgi huvides võib varieeruda 2—4 korrani nädalas. Põhiline on, kuidas hakkab meie kehakaal langema või mitte langema.

Related Content

Üks on kindel, vähem kui kaks treeningut nädalas ei tooda mingit tulemust ning üle nelja treeningu nädalas pole ka vaja teha, kui toitumine on samuti paigas. Igati korrektne on väita, et keskmiselt kolme treeninguga nädalas on kindlasti võimalik oma eesmärgi saavutamiseks piisavalt ära teha.

Ent väga palju oleneb ka toitumisest, geneetikast ja tervest elustiilist. Võimalusi on väga palju.

  • ENNE PIDU ÜKS JALUTUSKÄIK! 4 nippi, kuidas jalutades rohkem rasva põletada - Tervis Pluss
  • Berberiini kaalulangus
  • Kaalulangus petmine paev
  • Siin on kuidas põletada rohkem rasva teostamisega by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Teie põlevad küsimused Ükskõik, milline on teie sobivus ja kaalujälgimise eesmärgid, on rasvade põletamine alati hea asi.

Näidiskava Eesmärk: vähendada kehakaalu rasvade arvelt. Sagedus: kolm treeningut nädalas.

Logi sisse

Iseloom: treeningul töötatakse läbi korraga terve keha. Puhkepausid seeriate vahel: 45—60 sekundit kohanemiseks võid vabalt alustada ka pikemate puhkepausidega. Kuidas kava järgi treenida?

kuidas intervalli treening poletab rasva