Kuidas poletada rasva oma alumises kohus

Esiteks vaadake oma toitumine üle ja muutke oma dieeti. Tagasi algasendisse ja korrake teisel poolel.

Sööda palli Rasvade kärpimine kõhust nõuab toitumise ja füüsilise koormuse kombinatsiooni.

kuidas poletada rasva oma alumises kohus

Isegi kui sa jooksed mitu miili nädalas ja osaled ab treeningutel, ei kõhtu kõht rasva, kui te ei vähenda tarbitud kalorite hulka. Lisaks on kohapealne vähendamine müüt. Kaalu langetamisel määravad teie kehaosad, mis vähendavad kehakaalu, suures osas teie geenid. Kuid madalamad kõhuharjutused aitavad tugevdada ka sinu keskosa ja suurendada kalorite põletamist.

kuidas poletada rasva oma alumises kohus

Hang ja lift Saate suunata oma madalama abs, tehes vastupanu harjutusi, milles sa tõmbad põlvi või jalgu rinnale. Näiteks, põlveliigeseid tõstke riputamiskohalt lõualuu baaris.

Warren Buffett speaks with Florida University

Alustage seda, kui hoiad riba käed, mis on veidi laiemad kui õlgade laius, ja peopesad ees. Hingata ja painutada põlvi kraadise nurga all, tõsta need oma rinnale.

Kuidas kaotada rasva

Curlige puusad tipptasemel ja seejärel tagasi aeglaselt algasendisse. Tehke 12 kordust.

  • Kui jälgite regulaarselt pikka aega kõiki eelnevaid lõike, kuid ei jälgi tulemusi, peaksite võib-olla minema arsti juurde, võtma hormoonide testid kehas ja valima võimaluse nende taseme normaliseerimiseks kehas.
  • Kogu aeg - umbes 15 minutit.

Suurema väljakutse jaoks hoidke oma põlve vahele ravimipall või pikendage jalgade tõstmiseks alamjalgu. Vältige jalgade kukkumist laskumisele või õõtsumisele, mis võimaldab teie kõhulihastel lõõgastuda. Lase armastuse käepidemed Kahjuta oma talje, tehes külgplaate ja pagasiruumi, et tugevdada viltusi.

Nahaalune kõhurasv meeldib. Kuidas vabaneda kõhust nahaalusest rasvast treenimisega

Näiteks alustage külgsilda, asudes vasakul küljel pahkluudega kokku ja parempoolne jalg on paigutatud vasakule. Prop oma keha üles oma vasakule küünarnukile. Tõstke puusad üles, kuni keha moodustab kaelast jalgadele diagonaali. Hoidke seda asendit 20 sekundit. Pöörake asukoht ja korrake harjutust teisel poolel. Alustage pagasiruumi, valetades oma külgede ja peopesadega põrandat lamades.

Kuidas kaotada rasva mehe ja naise kõhu alt

Laiendage mõlemad jalad laele, hoides neid kokku. Laske jalad aeglaselt vasakule küljele, kuni nad on põrandast umbes tolli kaugusel. Lase oma paremal tuharal tõsta oma puusade väänamise ajal. Tagasi algasendisse ja korrake teisel poolel.

Kuidas vabaneda kõhurasvast | Nipid, kuidas saavutada tervislik vööümbermõõt

Tehke 8 kuni 10 kordust paremale ja vasakule. Tasakaal ja kriis Kuigi kriis töötab teie ülemine abs, tagasikäik liikumine tõmmates oma põlved suunas rinnus maksustavad lihaseid oma alumisele kõhule.

kuidas poletada rasva oma alumises kohus

Kui teete treeningpallil tagasikäigu, suurendate treeningu intensiivsust ja töötate ka oma südamiku stabiliseerivaid lihaseid. Näiteks asuge palli taga, asetades oma puusad alla oma õlgadele. Saavuta mõlema käega pea kohal ja taga, toetades tuge statsionaarset objekti, näiteks tooli või pinki.

Kuidas naiselt suurt kõhtu eemaldada: tõhusad ja lihtsad meetodid

Tõstke jalad üles ja painutage põlvi kraadise nurga all, hoides oma sääred põrandaga paralleelselt. Hingata ja kõverdada põlvi oma rindkere poole, kasutades oma madalamat abs ja puusaliigeseid.

kuidas poletada rasva oma alumises kohus

Sissehingamine ja algasendisse naasmine. Sööda palli Olge oma sisemine ja välimine abs ning parandage koordineerimist, tehes jalgratta kriisiga. Alustage tasakaalustades põrandal istuvaid luude vasaku põlve painutatuna ja oma rindkere ja parema jala poole pikendatuna ja ülespoole tõstes.

  • Sööda palli Rasvade kärpimine kõhust nõuab toitumise ja füüsilise koormuse kombinatsiooni.
  • Kuidas vabaneda kõhurasvast Nipid, kuidas saavutada tervislik vööümbermõõt Vöökohal olev liigne rasv tekitab terviseprobleeme Foto: depositphotos.

Kujutage ette jalgrattaharjutust, mida tegite jõusaali klassis. Laiendage oma käsi külgedele õlgade kõrgusel, hoides palli paremas käes.

Kuidas kõhurasva kaotada (meestele)

Säilitades selja sirge, toetage tasakaalu säilitamiseks veidi tagasi. Keerake oma paremat põlve, viies kuidas poletada rasva oma alumises kohus vasakule painutatud põlve kõrvale ja tõmmake mõlemad käed pea kohal ja hoidke palli.

kuidas poletada rasva oma alumises kohus

Liigutage pall vasakule käele ja laske käed algasendisse. Samal ajal laiendage oma vasaku jala enda ees, hoides seda põrandast üles. Jätkake palli läbimist ja jalgsi aeglaselt jalgrattaga sõitmiseks 12 kuni 15 kordust. Populaarsed Kategooriad.