Puusad rasva poletamine. 5 nippi, kuidas vabaneda sangadest! (+VIDEO!) - Paljas Porgand

Parema jala ületamine vasaku jala taha on nagu kuninga kummardus. Lisaks kehakaalu langetamise ja keha erinevate osade toonimise toetamisele on kardiotreening näidanud ka diabeedi või kõrge vererõhu paremaks kontrollimiseks, uneharjumuste parandamiseks ja isegi Parandage meeleolu. Aga kui sörkimas käid, siis tee vahepeal sprinte, ja kas vahepeal või lõpus jällegi neid toredaid harjutusi, mis HIIT videotest tuttavad — pingile astumised, kükid, jne jne. Meestel koguneb liigne rasvkude kaalus juurde võttes just vööpiirkonda.

Näo ja kaela korrektsioon. Pinguldavad näoniidid. Oma rasva siirdamine mikrolipofilling Ninaplastika. Reite plastika.

Kas tühja kõhuga treenimine «põletab» tõepoolest rasva? Siiski soovitavad uurijad piirduda ühe tühja kõhuga tehtud treeninguga nädalas, sest kõhule ja puusadele kogunenud rasvakihist sel moel treenides lahti ei saa. Birminghami ülikooli teadlased jälgisid kümnekonna klubi profijalgrattureid, kel tuli kolm korda nädalas pikemalt sõita ning seejärel — tund pärast treeningu lõppu — läbida sprint, vahendas Eesti Rahvusringhääling.

Pooltel sportlastest lubati sprindi eel süüa, ülejäänuil mitte. Ehkki sportlased, kellel treeningu eel süüa ei lubatud, olid tugevat pingutust nõudnud sprindis küll aeglasemad, põletasid nad teise katsealuste rühmaga võrreldes rohkem rasva ja vähem süsivesikuid. Hespeli sõnul puusad rasva poletamine tühja kõhuga treenimisest olle kasu isegi diabeetikutel, kes saaksid nõnda veresuhkru taset paremini kontrolli all hoida.

puusad rasva poletamine

Bostoni Tuftsi ülikooli ülekaalulisust ja ainevahetust uuriva labori juht Andrew Greenberg aga vaidleb kolleegile vastu. Protsess ei pruugi hõlmata kogu keha rasvkudet, millest enamus asub kõhupiirkonnas.

puusad rasva poletamine

Puusadele ja tuharatele ladestunud rasva saab põletada intensiivsema treeninguga ja treeninda tuleb kaua ja palju, et tulemused silmaga näha oleksid,» nentis ta.

Ka tema meelest on kasulik treeningu-eelsest toitumisest loobuda — kuid üksnes aeg-ajalt. Aga kogu ülejäänud aja tuleks enne treeningut suurel hulgal süsivesikuid tarbida, et jätkuks jaksu tõsisemat trenni teha.

Nagu juba mainitud, on laienenud vöökohta põhjustavaid faktoreid mitmeid. Seega on ka lahendusi mitmeid!

Suure pingutuse ja energiavaeguse tõttu langev veresuhkur võib tema sõnul viia peapöörituseni, suurendada vigastusteohtu ning ülepea jaksab inimene tühja kõhuga ikkagi vähem trenni teha. Nii tuleks enne trenni süüa kas või üksainus banaan.

puusad rasva poletamine

Tagasi üles.