Paeva rutiini poletamine

Korralikuks toimimiseks ja kalorite tõhusaks põletamiseks vajab keha piisavat igapäevast puhkust. Lisaks rohkele puhkusele on oluline ka kogu päeva jooksul juua palju vett - see võib pikas perspektiivis isegi kaalu mõjutada. Nagu alat Core harjutused: Prone Plank Paljudel meist on standardne rutiin, kuid võib-olla unustame, et meie südamiku kõhu, alaselja, puusade ja vaagna lihaste töötamine on olulisem kui lame kõhuga või kuue pakiga. Veendumaks, et teil on parim kuju kõikidele oma bikiinidele või üheosalistele , on meil teile Bikini Ready treeningvideo seeria. Brigitte ol Vastupanu bänd Harjutus: Väline reie Tugevusõpe mitte ainult ei toonud lihaseid ega suurenda ainevahetust, vaid suurendab ka luu tihedust.

Jagage kalorid kogu päeva jooksul.

Kolme traditsioonilise söögikorra asemel sööge arvukalt suupisteid, mille eesmärk on suurendada ainevahetust ja põletada rohkem kaloreid. Ideaalsed on neli või viis väikest sööki, mis jagunevad kogu päeva jooksul ühtlaselt.

Proovige süüa iga kolme tunni tagant, et vältida liigset nälga ja hoida ainevahetust taaselustatuna. Ärge kunagi jätke hommikusööki vahele.

Päeva esimene söögikord paneb teie ainevahetuse liikuma, võimaldades teil kohe kaloreid põletama.

paeva rutiini poletamine risti treener vs jooksulint kaalulangus

Mõned uuringud on näidanud, et need, kes söövad tavaliselt hommikusööki, söövad päeva jooksul vähem kaloreid, samal ajal kui inimesed, kes selle tähtsa söögikorra vahele jätavad, on rasva poletamise lahendused valmis sööma rohkem, et korvata hommikusöögi puudumise tõttu kaloreid. Hommikueine eeliste täielikuks nautimiseks ilma etteantud kalorikogust ületamata valige madala kalorsusega ja rohkesti kiudaineid pakkuv toit.

paeva rutiini poletamine rasva kadu 5 nadala jooksul

Kaerahelbed, täisteraleib, puuviljad, jogurt ja kooritud piim on suurepärased valikud. Lisage maitseaineid oma roogadele vürtsidega. Kuumas pipras sisalduv kapsaitsiin põhjustab põletatud kalorite kasvu. Seega õppige, kuidas oma roogasid asjatundlikult vürtsitada, et selle uhke aine eeliseid nautida. Tükeldage kuum pipar ja lisage see hautisele.

Populaarsed Kategooriad

Andke spagettidele tomatikastmes kerge hoogu, lisades sinna pool tl tšillipulbrit. Maitsesta võileivad, mähised ja köögiviljatoidud vürtsika kastmega.

paeva rutiini poletamine ideaalne kaalulanguse tempo

Pange tähele, et paljud valmis vürtsikad kastmed sisaldavad rikkalikult naatriumi, osutudes mõnikord kahjulikuks neile, kes kannatavad hüpertensiooni kõrge vererõhu või muude paeva rutiini poletamine all. Võimalusel kasutage alati peeneks viilutatud tooreid tšillihelbeid.

Kofeiin põletab ainult mõned kalorid rohkem kui tavaliselt, kuid see on suurepärane liitlane, kui on vaja panna rohkem liikuma. Rohelise tee kasulikud omadused näivad olevat kõige soodsamad; lisaks sellele, et saate põletada rohkem kaloreid, takistavad need ka süsivesikute imendumist.

Tee või kohvi joomine ilma suhkru või piimata võib harjuda; sellega seoses vali suulae ostmiseks kõrge kvaliteediga kohvioad või teelehed.

paeva rutiini poletamine slimming hd taustapildid

Joo päevas kaheksa klaasi vett. Vett juues lubate kehal põletada rohkem kaloreid. Uuringus leiti, et kaheksa klaasi veega päevas joomine kokku 2 liitrit aitab kehal päevas põletada veel umbes kalorit.

Super-komplektide loomine ja põletamine

Hoidke pudel vett alati käepärast, et te ei unustaks juua ja jälgige oma edusamme. Magama tundi öösel. Korralikuks toimimiseks ja kalorite tõhusaks põletamiseks vajab keha piisavat igapäevast puhkust. Kui olete unepuudusest väsinud, ei soovi te enam liikuda ega pühenduda põletatud kaalulanguse eelroogi retseptid arvu suurendamisele, näiteks söödes korralikult ja treenides.

Seetõttu tagage tundi ööpäevast und, et keha saaks täisvõimsusel toimida.

Video: kuidas põletada kaloreid Vaata Kas see video aitas teid? Vaata uuesti X artikli kokkuvõte Lihtsaim viis kalorite põletamiseks on see, et hakkate iga päev üha enam kõndima.

  1. Kui mõte jõuaali jookulindil higitama hakata, et kaloreid põletada, ei meeldi teile, on teil hea meel teada, et aate igapäevaeid tegevui tehe kulutada palju kaloreid.
  2. Treeningu rutiinne: kõhutantsud IV Kui otsite uut treeningrutiini, mis aitab teil sel suvel huvi pakkuda ja motiveerida, on meil ideaalne idee - kõhutants!

Minge trepist, parkige auto kõige kaugemal kohast, kuhu peate jõudma, ja jalutage lõunapausil jalutuskäigu ajal. Või kui helistate telefonis, kõndige istumise asemel ringi, et põletada lisakaloreid.

Kui soovite suuremat mõju, proovige oma päevale lisada umbes 30 minutit intensiivsemaid südame-veresoonkonna harjutusi, näiteks jooksmist, jalgrattasõitu või ujumist. Kaasake oma rutiini ka jõuharjutusi, näiteks tõukeid, sirutusi ja plaane, et suurendada lihasmassi ja varustada keha paremini kalorite põletamiseks.

Video: Learn 140 MUST KNOW English Words and Phrases used in Daily Conversation 2021, Mai

Lõpuks pidage meeles, et juua palju vett ja järgida tervislikku ja tasakaalustatud toitumist, et saaksite oma eesmärgid kergemini saavutada. Et teada saada, kuidas hüdraatuna püsides kaloreid põletada ja piisavalt magada, lugege artiklit!

Tips Esimene samm, kui soovite kaalust alla võtta, on dieedi ja treenimise paeva rutiini poletamine. Artiklis analüüsitud toimingud ei võimalda teil kaalust alla võtta, kui te ei otsusta oma dieeti tõsiselt parandada.

Jälgige treenitud kalorite arvu ja päevas treenitud kalorite arvu.