Slim alla kuid hoidke lihaseid. Kehakaalu külgedel - Eco Slim

Tõmmake need enda ees kõhu tasemel. Share Send Vasika lihased asuvad alumiste jalgade tagaküljel. Tehnika: võtke hantlid käes, vajutage fitball seljaga seina vastu, astuge samm edasi. Mõju: töötatakse välja suurim puusade lihas, moodustatakse reljeef, luuakse verevool ja lümfiringet. Hea välimuse on raske seletada.

slim alla kuid hoidke lihaseid

Seisuharjutuste näited: Lihtsad kükitused. Sirutage käed ette, istuge 15 korda sügavalt. Hoiak õlaribadel. Lama matil, tõsta õrnalt jalad, puusad, kere ülespoole, nii et keha moodustab ühtlase vertikaalse joone.

Toetage piht peopesaga, toetades küünarnukid põrandale. Selles asendis peate pool minutit hoidma. Pange oma jalad laiaks, eemaldage naha kaalulangus - 45 ° külgedele. Kummarduge, puudutades vasaku käega paremat varba, tõmmake parem käsi tagasi ja üles. Korda sama teise käega. Nõuab 2 lähenemist 15 korda. Küljel tõmblevad käed.

Laiendage käed külgedele. Võtke vasak käsi vööst tagasi, paremale - sirutage vasakule. Naaske algasendisse ja korrake seda vastupidises suunas. Käsi kiiged peaksid meenutama lööke.

slim alla kuid hoidke lihaseid

Harjutus pingutab külgi tõhusalt, kui seda korratakse 30 korda. Seisvad krõmpsud. Pange oma käed kukla taha. Kallutage vasakule, tõmmates vasak põlve küünarnukini. Pärast 15 kaldumist korrake sama palju kordi paremale. Istuv treening Joonistamine jalgadega. Istudes pange käed peopesadega enda selja taha põrandale. Ühendage jalad ja tõstke need üles, kirjutage jalgade otstega väljamõeldud arvud: 0, 1, 2, 3 ja nii edasi, kuni 9.

Algajatele piisab, kui üks kord viia järk-järgult 3 kordust lühikese ajaga vaheajad. Edasi paindub. Istudes laota jalad laiali. Ühendage sõrmed pea tagaosas. Painutage omakorda vasaku küünarnukiga paremale reiele, parema slim alla kuid hoidke lihaseid vasakule 7 korda. Jalg tõstab. Istu matil, hoia selg püsti. Tõstke oma jalad kordamööda üles, hoides neid sirgelt, tõmmatud varbaga. Iga jalaga vähemalt 5 kordust.

Tagumikuga kõndimine.

Rasvapoleti Mumbais Mina tarbisin 35 päeva jooksul päevas keskmiselt kcal ja on järgmise 5 nädala oma kehakaalu juures ei saa ma trennida nagu tippvormism. Ma kaotasin 8 kg viimase kuu jooksul. Lemmiktoiduainetena võib möödunud 5 nädala jooksul esile tõsta tuunikala 10 7kg Uus kaal oma kehakaalu juures ei saa ma trennida nagu tippvormism.

Põrandal istudes siruta käed ette. Liikuge tuharatel edasi-tagasi, nagu sammud 10 pööret, 10 - tagasi.

slim alla kuid hoidke lihaseid

Hoidke jalad püsti. Valeharjutused Lihtsad keerdkäigud. Heitke pikali, siduge sõrmed kukla alla, painutage põlvi. Liiguta küünarnukid ettepoole. Tõstke pea põrandast cm kaugusele. Ärge tõstke seljatükki põrandalt. Korduste arv on individuaalne, peate seda tegema, kuni tunnete lihastes kuumust. Ettevaatust: Ärge tõmmake oma pead kätega liiga palju, et mitte kahjustada kaelalülisid.

Täpsemad krahhid. Korrake eelmist harjutust, kuid tõstke kergelt painutatud jalad üles. Torso tõstmine keerdumisega. Lähteasend - harjutuste 1.

Harjutused kõhu ja külgede salendamiseks - tõhusad kodused harjutused

Kallutage diagonaalselt ettepoole: vasak küünarnukk paremale, seejärel slim alla kuid hoidke lihaseid küünarnukk vasakule. Tehke 15 korda iga käega. Jalgade tõstmine vööst väljas. Lähteasend - harjutusel.

  1. Kas ma peaksin slim alla siis lahtiselt ules Poletada rasva maha puusad ja reied Tehnika: alaselg surutakse simulaatori taha, käed kinnitatakse käsipuude külge.
  2. Keerukad harjutused et saleneda kõhtu pool ja lyashek

Jalad on põlvedest painutatud ja suletud. Tõstke need üles, tõstes talje põrandalt. Nõuab 3 komplekti 15 kordust.

Viiendaks peate oma dieedi kavadesse lisama südame ja juhendamise. Toidulisandid on soovitatavad paljudele häiretele ja vaimse tervise probleemidele. Sa saad seda ilma retseptita. Kuidas saab toota, mis sulle sobib? Peate välja selgitama, mida need toidulisandid saavad teha.

Ettevaatust: ärge painutage selgroogu liiga palju, et mitte anda sellele ohtlikku koormust. Lama sirgelt, pange käed keha külgedele. Tõstke sirgendatud jalgade jalad põrandast maksimaalsele võimalikule kõrgusele. Ühendage ja levitage jalgu 5 korda. Laske jalad alla. Korda korda. Pöörake jalad külje poole.

Heitke külili, toetuge küünarnukile. Pöörake sirget jalga 20 korda üles. Korrake harjutust teisel pool. Lisaks külgmistele kõhulihastele moodustavad kiiged puusade ja tuharate ilusa joone.

Ei ole võimalik juua kokteili ja kohe otsustanud, et ta sõlmib oma dieeti.

Klassikaline harjutus kõhu ja puusade pingutamiseks. Lamades selili, pange käed kukla alla ja pedaalige kõverdatud jalgadega õhus. Harjutus on efektiivne, kui seda tehakse 5 minutit.

slim alla kuid hoidke lihaseid

Asend - põranda poole. Kõverda küünarnukid. Puhake sokkide ja käsivartega põrandal. Hoidke asendit pool minutit. Keha peaks olema rangelt horisontaalne.

Slim alla ulemise tagasi kaed

Kestaharjutused Pulgaga keerutamine. Istu toolil, siruta jalad õlgade laiuselt laiali. Pange pulk õlgade tagaküljele. Haarake pulga mõlemast otsast kätega. Pöörake küünarnukid vasakule ja paremale. Harjutus on efektiivne, kui teete seda — korda, kolmes komplektis.

Fitball krõbistab.

  • Poletage rasva abs umber
  • Mutamax odmerjanje
  • Kiirem viis rasva kaotuse nadalas 5 kodus

Lamage alaselg fitballil, haarake sõrmed kukla alla, pange jalad õlgadest laiemaks ja toetage neid põrandale. Tõstke pea ülespoole, ümardades selja. Korrake kolm korda 20 korda. Sellest harjutusest on olemas ka teine versioon.

Slim alla reie lihaseid

Lama põrandal, pane jalad fitballile, käed pea taha. Tõstke oma õlad põrandalt, ümardades selga. Hula-rõnga pöörlemine. Vöö ümmargune liikumine rõnga pööramise ajal pingutab külglihaseid kiiresti ja kaotab rasva.

Ma juua kokteili dieeti osta

Võite alustada 5 minutiga. Aja jooksul pikeneb harjutus poole tunnini.

slim alla kuid hoidke lihaseid

See on oluline - kui vöökohta liigutate, peate käed laiali sirutama. Hantli kükid. Algajate sportlaste hantlite kaal on 1—3 kg. Tõeliste hantlite puudumisel võite kasutada liivakotte või veepudeleid.

Eterometria Arti Inferiori - Diagnosi e Trattamento

Tehke sügavat kükitamist, milles kaalud puudutavad põrandat. Selleks, et ajakirjandus pingutaks täies jõus, peate sisse hingama allapoole liikumise, jalgade sirgendamisel välja hingama.

slim alla kuid hoidke lihaseid

Hantli painutused. Võtke hantlid mõlemasse kätte. Pange oma jalad õlgadest veidi laiemaks.