Kuidas poletada rasva puhkepaevadel

Töödeldud valge jahu tooted nagu leib, koogid, pasta ja mõned muud tooted tuleks kõrvaldada. Kuid tulemus on otse vastupidine!

Tavaliselt on soovitatav mitte kunagi tarbida vähem kui kalorit päevas. Kui teie kalorikogus on teie vanuse, soo või kehalise aktiivsuse taseme jaoks liiga väike, siis võite kaotada lihasmassi, kuna te ei võta piisavas koguses toitaineid, mis on vajalikud keha normaalseks funktsiooniks. Kui te eemaldate päevas umbes kalorit, võite kaotada 0,5—1 kg nädalas, kuid ärge minge kaugemale.

Söö piisavas koguses valku.

Kuidas joosta rasva põletada

Kui proovite kaloreid vähendada, piirate ka päeva jooksul valgu tarbimist; selle toitaine ebapiisav kogus põhjustab aga lihasmassi vähenemist. Naised peaksid tarbima vähemalt 46 g valku päevas ja mehed 56 g. Saate seda hõlpsalt saavutada, söödes iga söögi ja suupistega valguallikat.

Ärge kunagi minge alla selle minimaalse läve. Valige kvaliteetsed valguallikad, näiteks tailiha punane liha, linnuliha, kala, oad, läätsed, tofu, kreeka pähklid või looduslik pähklikreem, munad ja madala rasvasisaldusega piimatooted.

  • Kuidas põletada rasva, kaotamata lihaseid - Vihjeid
  • Poletage rasva sidruni
  • Keha taastamine: kuidas see tegelikult töötab? - Elu -
  • Kuidas põletada rohkem rasva? - Anne & Stiil

Osa valku kaalub umbes 85— g ja vastab lihaviilule, mis on sama suur kui peopesa või kaardipakk. Söö palju puu- ja köögivilju. Mõlemad toidugrupid on madala kalorsusega, kuid on kõrge toitainete sisaldusega ja võimaldavad teil end täisväärtuslikult tunda, kuna võite võtta suures koguses.

See võimaldab teil tarbida madala kalorsusega sööki, kuid samal ajal rikkalikku ja rahuldust pakkuvat. Iga päev peaksite sööma kaks portsjonit puuvilju ja köögivilja. Selle koguse austamiseks peaksite sööma puu- või köögiviljaroogi iga toidukorra ajal. Osa puuviljadest vastab väikesele puuviljale, köögiviljade osa aga 60— g rohelisi lehtköögivilju. Söö portsjonit süsivesikuid päevas. Madala süsivesikusisaldusega dieedi järgimine aitab teil kiiremini kaalust alla võtta ja vähendada rohkem rasva kui kuidas poletada rasva puhkepaevadel rasvasisaldusega või madala kalorsusega dieet.

Seda tüüpi toitumine keskendub süsivesikute igapäevase koguse vähendamisele. Sõltuvalt järgitud dieedi tüübist võib see vastata ka g süsivesikutele päevas. Mida väiksem on dieedis lubatud süsivesikute sisaldus, seda väiksem on toiduvalik. Nii võib kohata jõusaalis inimesi, kes treenivad kõvasti, kuni paevase kaalulanguse kinnitused teeb piuksu ja end seejärel online-i unustavad. Ära võta telefoni kaasa või lülita see lihtsalt välja!

Nii ei anna sa võimalust millelgi end treeningu ajal segada. Sama kehtib ka sõbrannade kohta. Naised on jutupaunikud ja paratamatult jäävad jõusaalis lihastemägede peale kihistama või teiste naiste vormi kadestama. Leppige sõbrannaga kokku, et treeningu ajal te üksteist ei sega või jäta sõbrannatamise aeg kohvikutesse.

kui palju kaalulangus kondides 3 km iga paev

Ära peta ennast Äkki sa vaid arvad, et toitud väga tervislikult ja treenid korralikult? Vaata üle oma igapäevane toitumine ja treenimine.

Kuidas põletada rasva ilma lihasmassi kaotamata

Kas sa ikka liigud piisavalt, teed sa trenni hingeldama panevalt, kas maiustad liiga tihti või sööd toite, mis sinu toitumiskavasse ei peaks kuuluma? Kui siit ja sealt tuleb väike kõrvalekalle, siis ei saagi oodata märkimisväärseid tulemusi. Pidage meeles, et suur osa jooksmisest on teie mentaliteet. Pikema jaotuse jagamine juhitavatesse osadesse või mängimine mõttega, et läbida distants, võib aidata teil iga jooksu läbida.

15 MINUTI KARDIO *ilma raskusteta* l Rasva Põletav Trenn Minuga Koos, Luminescence uus kollektsioon!

Kui jalad on head, jookse järgmise varda juurde. Rasva põletamine on kõige tõenäolisem siis, kui jooksete aeglaselt ühtlases tempos. Rasvapõletuse suurendamiseks võite alati lisada selliseid elemente nagu intervallid või mäed, kuid suurema osa jooksude ajal selle aeglaselt hoidmine aitab teil rasva aja jooksul põletada ja seda hoida. Mõelge välja oma ühtlane tempo, joostes miili raskelt. See on teie võistlustempo. Treeni sellest kaks kuni kolm minutit aeglasemas tempos. Kui soovite joosta kiiremini, peate ka kiiremini treenima.

Pidage meeles, et mida kauem jooksete, seda aeglasemalt peaksite minema.

  • Kuidas põletada rohkem rasva? - Paljas Porgand
  • 30 naela kaalulangus mees
  • Rasva põletamine joostes: 14 sammu (piltidega) - Kaalu Kaotama
  • Rasva vähendamine kehas - Vihjeid -

Hea rusikareegel on see, et jooksu ajal peaksite saama mugavat vestlust läbi viia. See aitab teil sattuda rasvapõletustsooni. Piisavalt joogivee omamine on tervisliku seisundi oluline osa, kuid see võib suurendada ka teie võimet kauem joosta.

Keha taastamine: kuidas see tegelikult töötab?

See kehtib eriti kuuma ilmaga. Jooksul vee võtmine võib hoida teid hüdreeritud ja võib aidata teil läbida vahemaa. Joo üks või kaks tundi enne jooksu kindlasti 8—16 untsi vett. Kui jooksete tund aega või vähem, jooge 3—6 untsi iga 15—20 minuti järel.

Kui keegi jookseb ühe kuni nelja tunni jooksul, jooge 3 kuni 6 untsi iga 15 kuni 20 minuti järel. Pidage meeles, et hüdreeritud vedeliku säilitamiseks piisab veest, kuid kaotatud naatriumi või elektrolüütide täiendamiseks võite segada vett ja spordijooki.

Kuidas põletada rasva, kaotamata lihaseid

See on eriti tõhus taktika, kui jooksete kauem kui üks tund. Proovige osta spordijooki, mis pole koormatud suhkruga, mis võib teie süsteemis õrna tasakaalu rikkuda. Vedelike asendamiseks laske pärast jooksu 8—24 untsi. Nii nagu soojendamine ja kvaliteetjooks on olulised, et end rasva põletamise ajal tervena hoida, on ka hea jahutus. See võib aidata teie verevoolu viia puhkerežiimile, vältida pearinglust ja aidata lihastel taastuda.

kaalulangus vaia rand

Aeglustage jooksu lõpupoole, püüdes saada umbes viis kuni 10 minutit aeglast jooksu või sörkimist. Seejärel lülitage kolm kuni viis minutit kiirele ja õrnale jalutuskäigule.

Kuidas vähendada rasva kehas

Kaaluge selliste elementide lisamist nagu külma veega vann, vahtvaltsimine või venitamine ja jooga liigutused, mis aitavad teie kehal veelgi taastuda.

Need on eriti kasulikud, kui teete pikemaid või raskemaid pingutusi. Kõik seda tüüpi dieedid kasutavad rattasõiduks erinevaid parameetreid, kuid üks ühine omadus on see, et nad nõuavad, et sööksite rohkem süsivesikuid ja kaloreid just nendel päevadel, millal te treenite, kui päevadel, mida te ei treeni.

lm kaalulangus ime

Tõeline võti on see, et sööte rohkem trenni sisaldavatel päevadel ja vähem päevadel, mis seda ei tee. Selle põhjuseks on see, et keha vajab taastumiseks ja energia kasutamiseks kaloreid. Nii et kokkuvõttes aitab rattasõit kaotada rasva, samal ajal lihaseid kasvatades, hormoone optimeerides ja isegi kauem elada.

Kuidas põletada rohkem rasva?

Nüüd õppige, kuidas seda teha. Kalorite rattasõit Enne rattasõitu on vaja teada palju põhjalikku teavet. Ehkki see võib tunduda väga lihtne, on siiski väga oluline määratleda mõned olulised terminid. Teate, et kulutate treenitavatel päevadel rohkem kaloreid, kuid mis on täpselt treening?