Uks rasvapoletus

Pärast hommikust jalutuskäiku söö kohe hommikusööki. Kui soovid rasva põletada, siis paremat viisi kui jalutamine ei ole olemas.

Põhireegel on lihtne: põleta kaloreid rohkem, kui Sa sööd! Raskem on vältida endise kehakaalu tagasitulemist. Mitte mingil juhul ära kaota kaalu üle 0, kg nädalas.

  • rasvapõletus – stalkerfestival.ee
  • Kaarsoole massaazi kaalulangus

See on kaalukaotamise juures kõige tähtsam reegel. Me teame, et seda tundub väga vähe. Kui Su kehakaal langeb kiirema tempoga, suurenda veidike söödava toidukoguse hulka.

Su keha suudab nädala jooksul lahti saada ainult teatud hulgast rasvast. Kui Sinu allavõtmise tempo on kiirem, on uks rasvapoletus, et Sa kaotad dieedi käigus ka oma raskesti saavutatud lihased. Mäletad — mida vähem lihaseid, seda vähem energiat keha tarbib, ja Sa hakkad võtma kaalus juurde. Võti on keskenduda pikemale eesmärgile, mitte kiiretele muutustele. Arvuta, palju Sul on vaja kaalu langetada, ja arvesta selleks vajalik aeg.

40 nippi rasvapõletuseks

Näiteks 10 kehakaalu kg langetamiseks vajad sa ainult 2, kuud, mis on tegelikult väga väike aeg kogu sinu elust. Igapäevased kehakaalumuutused ei tähenda midagi.

eluaegne kaalulangus kombacha

Muutused võtavad aega ja üks või kaks päeva on järelduste tegemiseks kindlasti liiga lühike aeg. Suured kaalukõikumised on seotud pigem sinu igapäevaselt erineva elurütmiga ja ei oma kokkuvõttes erilist tähtsust. Mõistlik on oma kaalul hoida silma peal nädalate või kuude lõikes. Hangi keha kompositsiooni kaal. Nagu me rääkisime eelmise punkti all, pole muutused kehas jälgitavad üksnes kaalumise abil. Kaal, mis annab Sulle ülevaate keha rasva- ja lihashulgast, on hea vahend jälgida oma tegelikke edusamme.

Sellisel viisil suudad sa olla, vaatamata numbrile kaalul, motiveeritud. Mõõda ennast ja tee pilte. Järjekordne hea viis jälgida oma edusamme!

Treener selgitab: kas lokaalne rasvapõletus on müüt või tegelikkus?

Meile on tulnud tagasisidet inimestelt, kelle kaalunumbrid pole eriti muutunud, kuid neil on raskusi oma pükste ülevalhoidmisega — vähemalt ilma traksideta. Teine asi on enda pildistamine. Ennast iga päev peeglist vaadates on muutusi raske märgata, kuid kui võrrelda mitme kuu jooksul tehtud pilte, on selgelt näha, mis suunas Sinu keha muutub.

  • Rasvapõletajad I Tõhus rasvapõletaja I rasvapõletus tabletid ja kapslid
  • Parimate kaalulanguse reklaamid

Loomulikult pole mõtet ennast mõõta ega pildistada iga päev, korrast kuus piisab. Lokaalset rasvapõletust pole olemas.

ENNE PIDU ÜKS JALUTUSKÄIK! 4 nippi, kuidas jalutades rohkem rasva põletada

Just nii, Sa lugesid õigesti. Hoolimata sellest, et treenid kõhulihaseid uks rasvapoletus õhtuni, ei ole need isegi kõige subjektiivsemast vaatevinklist rasva alt nähtavale tulnud. Sinu kehaosad on üks suur süsteem: rasv kaob viimasena kohtadest, kus on seda kõige rohkem, hoolimata igapäevasest meeletust treenimisest.

Kaalu lisandumisega toimib see süsteem kahjuks just vastupidi.

Registreerimine

Sea eesmärgid. Kuidas teada saada Sa sead endale võimatud eesmärgid, on läbikukkumine paratamatu. Raske on kaalu kaotada ennast pidevalt läbikukkununa tundes. Pole ime, kui sellisel juhul Sa pidevalt alla annad. Sea endale reaalsed kaalukaotuse eesmärgid.

Põleta rasva ilma trennita

Soovitav on seada endale kaugem eesmärk ning ka väiksemad lühemaajalised kaalulangus coolscupting kuu uks rasvapoletus nädala vaheeesmärgid. Sinu nädalaeesmärk võib olla kaotada 0. Sea eesmärgid, mille saavutamises oled kindel, mistõttu oled Sa alati edukas.

herbal body slimming wrap kommentaare

Need võivad olla nii väikesed, kui tahad, peaasi, et need on saavutatavad. Anna endale aega muutuda ja ära anna alla. Anna oma kehale aega muutustega kohaneda. Märkimisväärsete muutuste nägemiseni võib minna kuid, seepärast ära kaota närvi, kui mõne nädala möödudes midagi otseselt näha pole. Kannatlikkus ja üks-päev-korraga-põhimõte aitavad Sul nautida teekonda muutusteni, selle asemel et keskenduda kramplikult lõplikule eesmärgile. Ära karda ebaõnnestuda.

Treener selgitab: kas lokaalne rasvapõletus on müüt või tegelikkus? - Tervis - sõstalkerfestival.ee

Sa ei ole iga päev täiuslik. Kõigil on häid ja halbu päevi. Halbadel päevadel tõused Sa hilja, unustad koju oma lõunasöögi, lubad endale üleliigse torditüki sõbra sünnipäeval ning jätad vahele oma treeningu. Eksimine on inimlik. Ära anna alla tagasilöökidele vaatamata. Sa pole sellepärast veel läbi kukkunud, et eksisid.

Sa oled lihtsalt inimene, kes annab endast parima, et teha õigeid otsuseid.

kuidas poletada rasva oma nao umber

Allikas: Kaalust alla.