Vistseraalse rasva kadu toidud

Raske on hinnata, kui palju vistseraalset rasva teil on. Lükake õlavardad aeglaselt põrandalt maha, püüdes mitte kasutada kaela ja alaselja. Naistel, kellel juba on suured puusadega vöökohad, mis on vistseraalse rasva marker, tekivad stressi korral rohkem kortisooli

Alumine rida Vistseraalne rasv, tuntud ka kui kõhtrasv, leitakse teie kõhuõõnes.

Kuidas vabaneda vistseraalsest rasvast

Liiga palju siseelundite rasva kandmine on äärmiselt kahjulik. See on seotud kõrgema II tüüpi diabeedi, insuliiniresistentsuse, südamehaiguste ja isegi teatud vähktõve 1, 2, 3 riskiga. Õnneks võivad tõestatud strateegiad aidata teil vistseraalset rasva poletage reie rasva naissoost. See artikkel selgitab, miks vistseraalne rasv on kahjulik, ja pakub tõestatud strateegiaid, mis aitavad teil sellest vabaneda.

Mis on siseelundite rasv? Vistseraalset rasva tuntakse tavaliselt kõhurasvana. See on teie kõhuõõnes ja ümbritseb siseorganeid.

kuidas saada oma keha rasva poletamiseks kas kreatiin takistab rasva kadu

Raske on hinnata, kui palju vistseraalset rasva teil on. Väljaulatuv kõht ja suur vöökoht on aga kaks märki, et teil on seda liiga palju.

Vähendage siseorganite rasva - Vihjeid -

Teisest küljest hoitakse nahaalust rasva täpselt naha all. See on rasv, mida saate hõlpsalt näppida peaaegu igast kehapiirkonnast. Liiga palju vistseraalse rasva kandmine on tõsine terviseprobleem. Uuringud on näidanud, et liigne vistseraalne rasv on seotud II tüüpi diabeedi, insuliiniresistentsuse, südamehaiguste ja isegi teatud vähivormide 1, 2, 3 suurema riskiga.

Nende markerite kõrgenenud tase on seotud ülalkirjeldatud terviseprobleemidega 4, 5. Kokkuvõte: Vistseraalne rasv asub teie kõhuõõnes ja ümbritseb teie organeid. See on terviseprobleem, mis on seotud kõrgema krooniliste haiguste riskiga.

Sisemise rasva ilmnemise põhjused kehas võivad olla järgmised: rasvade ja suhkrut sisaldavate toitude liigne tarbimine; mitte piisavalt aktiivne pilt elu; unepuudus, sage stress. Istuva eluviisi korral koguneb rasv kehas veelgi kiiremini. Vanemas eas inimene kaotab lihasmassaeglustab keha kalorite põletamist ja suurendab rasvaprotsenti.

Miks on siseelundite rasv kahjulik? Rasvarakud ei vaja muud kui lihtsalt liigse energia salvestamist.

Nõuanded nahaaluse rasva normaalseks eemaldamiseks

Nad toodavad ka hormoone ja põletikulisi aineid. Aja jooksul võivad need hormoonid soodustada pikaajalist põletikku ja suurendada krooniliste haiguste riski 6, 7, 8, 9.

kaalulanguse tuhjadeta kaalulangus 1 nael nadalas

Selle üheks näiteks on südamehaigus. Pikaajaline põletik võib põhjustada arterite sisemuses naastude teket, mis on südamehaiguste riskifaktor. Naastu on vistseraalse rasva kadu toidud ja muude ainete kombinatsioon.

See kasvab aja jooksul suuremaks ja võib lõpuks rebeneda. Kui see juhtub, hüübib arterites olev veri ja blokeerib verevoolu kas osaliselt või täielikult. Pärgarterites võib tromb jätta südame hapnikuta ja põhjustada südameinfarkti Portaalteooria aitab selgitada ka seda, miks vistseraalne rasv on kahjulik 11, See soovitab, et vistseraalne rasv vabastab põletikulised markerid ja vabad rasvhapped, mis liiguvad portaalveeni kaudu maksa.

Portaalveen kannab verd sooltest, kõhunäärest ja põrnast maksa.

Vistseraalse rasva kaotamise viisid

See võib põhjustada rasva kogunemist maksas ja potentsiaalselt maksa insuliiniresistentsuse ja II tüüpi diabeedi tekkeni 11, Kokkuvõte: Vistseraalne rasv võib soodustada pikaajalist põletikku, vistseraalse rasva kadu toidud võib omakorda suurendada krooniliste haiguste riski. Portaaliteooria aitab selgitada ka seda, miks see on kahjulik. Proovige madala süsivesikute sisaldusega dieeti Madala süsivesikusisaldusega dieedid on tõhus viis vistseraalse rasva vähendamiseks.

Tegelikult on paljud uuringud näidanud, et madala süsivesikusisaldusega dieedid on vistseraalse rasva vähendamisel tõhusamad kui madala rasvasisaldusega dieedid 13, 14, 15, Lisaks võib vistseraalset rasva vähendada ka ketogeenne dieet, mis on väga madala süsivesikusisaldusega dieet Ketogeensed dieedid vähendavad drastiliselt süsivesikute tarbimist ja asendavad selle rasvaga.

kui ma votan rasvapoleti kui mattides xls slimming ab arvustused

See võib seada teid loomulikusse metaboolsesse olekusse, mida nimetatakse ketoosiks Huvitaval kombel tegid nad seda, söödes päevas umbes kalorit rohkem Kokkuvõte: Madala süsivesikusisaldusega dieedid on eriti efektiivsed vistseraalse rasva vähendamisel. Uuringud näitavad, et ketogeenne dieet võib aidata vähendada ka vistseraalset rasva.

Kuidas vistseraalse rasva kõrvaldada?

Tehke rohkem aeroobseid treeninguid Regulaarsed aeroobsed treeningud on suurepärane viis vistseraalse rasva söömiseks. Seda nimetatakse üldiselt südameks ja see põletab palju kaloreid.

kuidas poletada rasva jooksul kaalulangus toitumisspetsialisti

Tegelikult on paljud uuringud näidanud, et aeroobne treening võib aidata teil kaotada siseelundite rasva, isegi ilma dieedita 18, 19, 20, Näiteks võrreldi inimesega tehtud 15 uuringu analüüsi, kui hästi vähendasid erinevad liikumisharjutused vistseraalset rasva dieedita.

Nad leidsid, et mõõduka ja kõrge intensiivsusega aeroobsed harjutused olid kõige tõhusamad vistseraalse rasva vähendamisel ilma dieedita Sellegipoolest on tavalise aeroobse treeningu ja tervisliku toitumisega kombineerimine vistseraalse rasva suunamiseks tõhusam kui kummagi üksi tegemine.

kui kaua sa poletad rasva parast kaalu koolitust kuidas poletada rasva oma kehas

Kui soovite alustada aeroobse treenimisega, alustage vilgas kõndimise, sörkjooksu või jooksmisega vähemalt kaks kuni kolm korda nädalas. Kokkuvõte: Aeroobne treening vistseraalse rasva kadu toidud eriti efektiivne vistseraalse rasva vähendamisel. Vistseraalse rasva eraldamiseks proovige seda kombineerida tervisliku toitumisega.

Proovige süüa lahustuvamaid kiudaineid Kiud võib jagada kahte laia kategooriasse - lahustuvad ja lahustumatud.

Meeste vistseraalne rasv - põhjused ja tervisemõjud

Lahustuv liik seguneb veega, moodustades viskoosse geelitaolise aine. See aitab aeglustada lagundatud toidu tarnimist maost soolestikku Kui lahustuv kiudaine jõuab käärsoole, fermenteerivad soolebakterid seda lühikese ahelaga rasvhapeteks. Need rasvhapped on käärsoolerakkude peamine toitumisallikas. Huvitav on see, et need võivad söögiisu pärssides aidata vähendada ka vistseraalset rasva. Näiteks näitavad uuringud, et lühikese ahelaga rasvhapped aitavad suurendada täisväärtushormoonide, näiteks koletsüstokiniini, GLP-1 ja PYY 23, 24 taset.

Need võivad aidata vähendada ka näljahormooni greliini taset 25, 26, Kiudainete tarbimise suurendamiseks proovige süüa rohkem linaseemneid, bataat, kaunviljad ja terad. Võite proovida võtta ka lahustuva kiu toidulisandi.

Nõuanded nahaaluse rasva normaalseks eemaldamiseks - Pähklid

Kokkuvõte: Lahustuvama kiu söömine võib aidata vähendada vistseraalset rasva, vähendades söögiisu ja hoides soolestiku baktereid tervena. Proovige süüa lahustuvamaid kiudainerikkamaid toite või võtta lahustuva kiu toidulisandit.

Söö rohkem valku Valk on rasva kaotuse kõige olulisem toitaine. See võib aidata vähendada ka näljahormooni greliini taset 29 30, Uuringud on näidanud, et valk võib aidata kiirendada ka teie ainevahetust, mis omakorda soodustab kehakaalu langust ja vistseraalse rasva kadu 32, Lisaks näitavad paljud uuringud, et rohkem valku söövad inimesed kannavad vähem vistseraalset rasva 34, 35, Valgu tarbimise suurendamiseks proovige lisada igale söögikorrale valguallikat.

Meeste vistseraalne rasv - põhjused ja tervisemõjud - Joogid May

Üksikuid suurepäraseid allikaid on liha, kala, munad, piimatooted, kaunviljad ja vadakuvalk. Kokkuvõte: Rohkem valkude söömine võib aidata teil kaotada kaalu ja vistseraalset rasva. Proovige süüa rohkem valgurikkaid toite, mis aitab vähendada vistseraalset rasva. Lisage suhkru omastamise piirmäär Lisatud suhkur on väga ebatervislik.

Võitlus kõhurasvaga: toidud, mille söömine aitab pihta peenena hoida

See ei sisalda vitamiine ega mineraale ning liiga suure koguse tarbimine võib põhjustada kehakaalu tõusu. Samuti on uuringud näidanud, et inimestel, kes söövad rohkem lisatud suhkrut, on tavaliselt suurem vistseraalne rasv 37, 38, Suurtes kogustes võib fruktoos muutuda maksas rasvaks.

See võib suurendada vistseraalse rasva ladustamist 37, 40, Seega võib vähem lisatud suhkru ja fruktoosi söömine olla tõhus viis vistseraalse rasva kaotamiseks. Näiteks asendasid teadlased 41 9—aastase lapse uuringus fruktoosi dieedis tärklisega, mis andis sama palju kaloreid.

Lisanduva suhkru tarbimist saate vähendada, kui sööte lihtsalt rohkem terveid toite, näiteks värskeid köögivilju, puuvilju, tailiha ja kala.