Sprint rasva poletamiseks, Kuidas põletada rasva ja püsida tervena

Kui treening muutub intensiivsemaks, näiteks tõstesangu või jookseb kiirendusega sprint , on keha sunnitud glükogeenivarudest veelgi sügavamale kühveldama. Samade tulemuste saamiseks peate kõndima umbes tund versus umbes 20—30 minutit. Selle protsessi nimetus on EPOC treeningujärgne liighapnikutarbimine , mis tähendab, et sellest treeningust taastumise ajal tarbid sa märksa rohkem hapnikku kui pärast rahulikumat harjutuskorda. Tavaliselt südame löögisagedus suureneb ja püsib pikka aega kõrge kardiotreeningu ajal ning suure raskusega jõukoormuse korral on südame kokkutõmbumiste kiirendus lühike. Pärast rasvkoest vabanemist transporditakse rasv vere kaudu lihastesse ning selle põletamiseks on vaja hapnikku ja ensüüme. Puhka 3 minutit.

Tõenäoliselt mõtled, et sind ootab selle liigse kihi hävitamiseks ja äsja lihvitud musklite nähtavale toomiseks ees lõputu piin jooksu- velo- või ellipstrenažööril. Ent õnneks pole see siiski vajalik. Mis on HIIT? Intensiivne intervalltreening HIIT High Intensity Interval Training on rasvapõletustreening, mis toimub sedavõrd intensiivselt, et keha jätkab kalorite põletamist kogu ülejäänud päeva, püüdes saadud koormusest taastuda.

Rasva kaotamiseks peate oma ainevahetussüsteemi aktiveerima

Selle protsessi nimetus on EPOC treeningujärgne liighapnikutarbiminesprint rasva poletamiseks tähendab, et sellest treeningust taastumise ajal tarbid sa märksa rohkem hapnikku kui pärast rahulikumat harjutuskorda.

Tänu sellele põletab keha ka õhtul diivanil istudes kuni üheksa korda rohkem rasva kui ta suudaks põletada pärast tunniajast mõõdukas tempos rassimist liikuval rajal. Mõistagi räägin ma intensiivtreeningust.

kana reied rasva kadu

See eeldab sinult väljumist oma tavapärasest mugavusstsoonist ja tõsist pingutust. Ent kui oled valmis seda tegema, võin kinnitada, et kulutad treeningmasinatel vähem kui poole tavapärasest ajast ning tulemuseks on oluliselt saledam keha. Esiteks on seda tüüpi treening tunduvalt tõhusam kui ühtlases tempos harjutamine, suurendamaks maksimaalset hapnikutarbimist treeningu ajal VO2.

See omakorda annab sulle märksa parema vormi näiteks sõpradega jalgpalli mängides.

Tõenäoliselt mõtled, et sind ootab selle liigse kihi hävitamiseks ja äsja lihvitud musklite nähtavale toomiseks ees lõputu piin jooksu- velo- või ellipstrenažööril. Ent õnneks pole see siiski vajalik. Mis on HIIT? Intensiivne intervalltreening HIIT High Intensity Interval Training on rasvapõletustreening, mis toimub sedavõrd intensiivselt, et keha jätkab kalorite põletamist kogu ülejäänud päeva, püüdes saadud koormusest taastuda.

Teiseks võib pikk mõõduka intensiivsusega treening tekitada kataboolse protsessi, mis hakkab lihasmassi kahandama. Tõepoolest, püüdlused saleneda võivad hoopis vähendada neid raske vaevaga kasvatatud muskleid.

Soovid pidevalt uueneva ilumaailmaga sammu pidada?

Selle põhjuseks on asjaolu, et su kehas on kahte liiki lihaskiude: kiired ja aeglased. Aeglased lihaskiud sobivad paremini vastupidavustreeninguks nt tunniajaline jooks ühtlases tempossamas kui kiiretele lihaskiududele meeldivad lühikesed ja intensiivsed harjutused nt raskuste tõstmine või sprint. Kui me kasutame ühte nimetatud treeningrežiimidest, kipuvad ka meie lihased võtma endale vastavaid omadusi. Näitena võid kujutleda maratonijooksja ja sprinteri keha. Sprinteri kehas on palju kiireid lihaseid ning tema lihasmass on märksa suurem.

Maratoonaril seevastu on palju peenikesi aeglasi lihaskiude, tänu millele tuleb tal üle pikkade distantside kaasas kanda võimalikult vähe keharaskust.

Need mõlemad on äärmuslikud näited, kuid ometi aitab see mõista, kuidas erinevat liiki treening mõjutab kehakuju. Kolmandaks, kui intensiivset intervalltreeningut kasutada koos kergelt liigkalorilise dieediga mis ületab kehakaalu hoidmise tasetvõib tulemus olla anaboolne, nii et lihasmass kasvab ilma olulise suurenemiseta keharasvade hulgas.

Rasvapõletuse pulsikalkulaator

See tähendab, et saad kujundada endale soovitud lihased, ilma et peaksid veetma lõputuid tunde liikuval rajal. Kui sa nüüd oled veendunud, et see on parem meetod, siis kuidas täpselt see käiks? HIIT'i üksikasjad Intensiivse intervalltreeningu tegemiseks on mitu sprint rasva poletamiseks võimalust.

Üks võimalus on teha kõike väljapanevaid sprinte, mille käigus maksimaalne VO2 hetkeks ületatakse, koos järgnevate piisavate taastumisperioodidega.

  1. Kas peaksite jooksma või kõndima, et rasva põletada ja kaalust alla võtta? - Lood
  2. Kas tühja kõhuga treenimine «põletab» tõepoolest rasva? - Tervis
  3. Intensiivne intervalltreening rasva põletamiseks - Alkeemia
  4. Kodu Sobivus Kuidas kasutada lühikesi jookse, et saada suurt kasumit Kuidas kasutada lühikesi jookse, et saada suurt kasumit Tõenäolielt pole a pärat eda juhtumit oma tüdrukõbra iaga kekkooli purtinud.
  5. Kategooriateta 9 viisi rasva kiiremaks kaotamiseks Kui teil on vaja kiiresti kaalust alla võtta, aitavad need üheksa suurepärast näpunäidet seda teha.
  6. Kolm asja, mida silmas pidada kõrge intensiivsusega intervalltreeningut harrastades 4

Teise variandina võid läbida veidi pikemaid sprindilõike tempos, kus maksimaalne VO2 jääb napilt saavutamata, ning samuti koos järgneva piisava taastumisega. Teine variant harjutab keha tegutsema väga intensiivselt mõnevõrra pikema perioodi vältel ning lühema taastumisajaga.

Sprint veel

Esimese meetodi korral tuleb 5 minuti jooksul teha mugava intensiivsusega soojendus. Sellele järgneb 15 kuni 30 sekundit maksimaalset pingutust ja 2 minutit taastumist.

Sõltuvalt oma praegusest treenituse tasemest võid taastumise ajal kõndida või aeglustada sprindi väga kergeks sörgiks. Tõenäoliselt on sprindi intensiivsus siiski selline, et oled sunnitud taastumise ajal kõndima. Tee läbi 6 kuni 10 sellist tsüklit ja lõpeta jahutusharjutustega.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator

Sellele järgneb minutit kestev taastumisperiood. Vajalik taastumisperiood on lühem kui esimese meetodi puhul, sest jooksu intensiivsus on väiksem. Korda seda tsüklit 5 kuni 8 korda ja lõpeta jahutusharjutustega. HIIT'i lisamine treeningprogrammi Kirjeldatud harjutused on väga intensiivsed ning neid tuleks teha mitte üle korra nädalas.

9 viisi rasva kiiremaks kaotamiseks

Hea mõte oleks teha neid kangiharjutustest vabadel päevadel, ent kui siiski pead neid tegema samal päeval, on tungivalt soovitav teha seda mõnel teisel ajal, et saaksid pühendada neile kogu energia. Sarnaselt kangitreeninguga tuleb ka intervalltreeningu järel juua või süüa kiiresti imenduv eineet taastada kaotatud glükogeenivarud ja parandada lihaskudesid.

Lõpetuseks pean rõhutama, sprint rasva poletamiseks seda tüüpi treening ei sobi igaühele.

mine slimmer plaaster mk

Kuna see on äärmiselt intensiivne, leiavad paljud, et nad ei suuda sellisel tasemel harjutada ning jätavad treeningu lõpuks üldse ära. Sellisel juhul on märksa parem siiski teha mõõdukamas tempos vastupidavus- ja rasvapõletustreeningut. Sellegipoolest võiks püüda treeningu käigus aeg-ajalt end mõneks minutiks ka rohkem pingutada.

kust leida kiire tooni kaalulangus

See aitab parandada ainevahetust ehkki kaalulangus spring hill määral kui HIIT ja üldist treenituse taset, nii et ühel hetkel on ehk võimalik ka HIIT oma treeningprogrammi lisada.

Võta treeningust maksimum HIIT on parim valik nii sel juhul, kui oled äsja kasvatanud uusi lihaseid, kui ka selleks, et lisada endale lihaskudet minimaalse kaasuva rasvakogusega. See võimaldab veeta treeningmasinatel märksa vähem aega ning lisaks ei tekita see ka kataboolse protsessi ohtu, mille tagajärjel lihaskude võib hoopis väheneda.

kaalulanguse omatehtud napunaited

Peale selle suurendab see kehas lihaseid kasvatavate anaboolsete hormoonide hulka. Seega kui astud järgmisel korral liikuvale rajale, muuda oma rasvapõletustreening kraadi võrra kangemaks.

Usu mind, sa ei kahetse seda!

ig fat burner