Kuidas toonida ja libiseda jalgade alla

Pea toidupäevikut. Ta ütleb, et see aktiveerib reie välimist osa, libiseb ja isegi alakõhus.

Kükitamiaendie aamiek painutage põlvi ja langetage tagu Sisu Seisa jalad õlgade laiuselt ja hantlid mõlemal küljel kui kasutate latti, hoidke seda pea taga või rinna kõrgusel. Kükitamisasendisse saamiseks painutage põlvi ja langetage tagumik põrandale. Hoidke selg sirge ja hoidke istet, kuni reied on põrandaga paralleelsed.

Kuidas tuharad toonida

Põlv peaks alati sirguma jala kohal, laskmata põlvel varvast mööda libiseda. Lükake end tagasi algasendisse.

kuidas toonida ja libiseda jalgade alla

Korda kolm korda kordusega iga kord. Libedad sammud hantlitega. See harjutus arendab glute, nelipealihaseid ja reieluu, aidates jalalihastel igakülgselt areneda.

kuidas toonida ja libiseda jalgade alla

Treenida saab ilma raskusteta, kuid kui soovite, et lihased kasvaksid suuremaks, on oluline suurendada liikumise kaalu. Seisa jalgadega õlgade laiuselt ja hoia hantleid külgedel.

Soovi korral võite hantleid hoida õlgade kõrgusel. Astuge suur samm edasi, langetades vastassuunalise põlve põrandale.

kuidas toonida ja libiseda jalgade alla

Nii et kui kõnnite parema jalaga, laske vasak põlv põrandale. Hoidke kuidas toonida ja libiseda jalgade alla maapinnaga risti, põlved joondatud jalgadega.

  • Kategooria: Eluviis Esinevad jooga mitte ainult ei aita pingutada lihaseid, vaid suurendab ka teie energia taset, tugevdab keha, suurendab teie paindlikkust ja aitab vabaneda kõigist ekstra jobu.
  • Kvadrid, reieosad, vasikad, adduktorid, alaselg ja tuharalihased.
  • Kehakaalu langus surma ajal
  • Kaalulangus hull nhs
  • Amy Schumeri treener jagab oma treeningut kogu kehaga - ja see pole nali Amy Schumeri treener jagab oma treeningut kogu kehaga - ja see pole nali Me võime teada, et Amy Schumer on naljakas tüdruk, kes suudab käsu peale nalja murda, kuid on üks asi, mida uue filmi Snatched staar tõsiselt võtab: tema treeninguid.
  • Kuidas tuharad toonida

Ärge laske põlvel varvastest mööda liikuda. Tõstke end tagasi algasendisse ja tehke kohe vastupidine samm edasi. Proovige harjutada kolm korda 15 kordusega iga kord.

Tuharate tuletõrjehüdrandid ATG kükitab tuharate ja jalgade toonimiseks Kükid on parim harjutus tuharate ja jalgade toniseerimiseks, sest lisaks soovitud tagumiku saavutamisele aitavad need tugevdada kogu alakeha ja samal ajal teha kardiot. ATG kükitamise korral perse maani, inglise keeles tagumik maaniidee on lisage põhikükile kaalu intensiivsuse suurendamiseks. Valige riba, mille kaal vastab teie füüsilisele vastupanule. Pange riba õlgadele ja langetage oma torso nii kaugele kui võimalik, kuni tuharad puudutavad peaaegu põrandat.

Kui olete selle harjutuse õppinud, saate selle suurendada 4 või 5 korduseni, igaüks korduseni ja kasutada suuremaid raskusi. Harjuta platvormil hüppamist. See harjutus aitab kaasa lihaskoe arengule ja nõuab väga vähe treeningvarustust.

kuidas toonida ja libiseda jalgade alla

Libisemiseta üles hüppamiseks vajate tugevat platvormi või platvormi. Mida kõrgem platvorm, seda raskem on harjutus. Ärge kasutage selle harjutuse tegemisel hantleid, sest libisemise korral peate võib-olla kasutama käetoet.

  • Kas soovite kena toonides kuut pakki?
  • Jalad on kehas üks suurimaid lihaseid ning suuremate lihaste töötamine nõuab rohkem energiat ja tulemuseks on suurem kalorite põletamine.
  • Salon body wrapsi kaalulangus
  • Kaalulangus spa bc
  • Пока робот изучал пустынные лабиринты, они вдвоем следили за проплывавшими по экрану километрами пустых, устланных пылью коридоров и проходов.
  • KUIDAS TUHARAD KINNITADA: 14 SAMMU (KOOS PILTIDEGA) - ENTSÜKLOPEEDIA -

Seisa poodiumil ees, varbad ettepoole suunatud. Hüppa kõvasti üles ja maandu jalgade ülaosaga platvormile. Hüppa alla algsesse asendisse.

  1. Здесь были насекомые - ярко окрашенные существа, носившиеся над водной гладью.
  2. Harjutus seinaistmel - kuidas teha ja mis on selle eelised? - Nahahooldus -
  3. Kaalulangus nao
  4. Slimming terapeut
  5. А больше никто никогда не приходит.
  6. Munad poletavad rasva

Töötage aeglaselt, kuni saate seda teha kolm korda järjest, igaüks 15 korda. Lõpuks saate teha neli või viis kordust, keha ohuke seade korraga.

70 joogaasendit keha keha toonimiseks, tugevdamiseks ja detoksimiseks

Traditsiooniline raskuste tõstmine kindlate kinnitusjalgadega. See harjutus aitab arendada lihaskoe lihaseid, luues jalgadele aluse, toonides ja suuremad.

Hoiatus Kes ei taha toonitud peput? Tuharate välimuse parandamine on tegelikult üsna lihtne, kuna tuharad on sisemiselt lihased, nii et neid saab sihtida ja toonida. Mõned peamised harjutused muudavad tuharad kiireks - eeldusel, et teete ka oma teed üles. Proovige neid samme ja toonitud tagumik on teie. Samm 1.

Laadige hantlid kangile raskuseni, mida saate ilma puhketa 10 korda tõsta. Kui teil pole hantleid, võite kasutada kahte hantlit. Seisa jalgadega õlgade laiuselt. Asetage kang või hantlid enda ette.

kuidas toonida ja libiseda jalgade alla