Kas magab kulma ruumi poletada rasva, Kas magame paremini külmades või soojades ruumides?

Lõpuks võib teie keha pärast mitmekordset ärkamist lihtsalt ärkvel püsida, süvendades veelgi kvaliteetsema une saamise probleemi. Lihtsalt proovi hommiku asemel joosta hoopis õhtul! Veendu, et põranda- ja seinakattematerjalide üleminekukohad oleksid niisketes ruumides kaetud või kataksid üksteist. Kohtades, kuhu satub vesi, kasuta alati üksnes niisketele ruumidele mõeldud seinakattematerjale. Uuringud on näidanud, et kehas, kes üritab soojendada, aktiveeritakse immuunsüsteem.

Viited Külm kokkupuude, ulatudes krüoteraapiast kuni jäävannideni, on kaalulangetajate maailmas trend, kuid mis saaks siis, kui midagi pisut vähem jõhkrat annaks sama metabolismi soodustava eelise?

kaalulangus vaia rand hot power burning fat review

Külmaga kokkupuute ja suurenenud kaloripõletuse vaheline seos pole just uudis. Kuulsin esimest korda kulturistidest, kes langetasid oma majapidamises kasutatavaid termostaate, et suurendada metabolismi juba Isegi siis polnud kontseptsioon uus. Nüüd on aktsepteeritud fakt, et "külmad keskkonnad suurendavad märkimisväärselt ainevahetust puhke- ja treeningute ajal Ainevahetuse kiirus võib puhkeolukorras äärmise külma stressi ajal kuni viiekordistada, sest värisemine tekitab kehasoojust, et säilitada stabiilne põhitemperatuur.

Ja kui värisete, põletate kaloreid. Kuid kas peate oma tagumiku tõesti külmetama, et saada kasu ainevahetuse kunstlikust suurendamisest? Mitte just. Teadlased mõistavad nüüd, et isegi väike ümbritseva õhu temperatuuri alandamine võib aidata teie kehal soojust genereerida, julgustades sellel moodustama pruuni rasvkoe BAT. BAT on spetsiifiline rasvkude, mis aitab soojust hoida rasva kiire põletamisega. Jah, lugesite seda õigust: PVT on rasv, mis põletab rasva.

Seega on küsimus selles, kuidas saaksite oma keha stimuleerida selle metaboolselt kas magab kulma ruumi poletada rasva koe tootmiseks rohkem? Need hiljutised paljastused on viinud uute teadusuuringute lainele, milles kas magab kulma ruumi poletada rasva kerge külmaga kokkupuute mõju ainevahetusele ja potentsiaalselt rasvumisele. Külma särituse trend Näib, nagu kõik teaksid kedagi, kes kasutab külma kokkupuudet, et oma teed kergema füüsise poole häkkida.

Timothy Ferriss 'raamatu 4-tunnise keha populaarsemaks muutmise viiside hulka kuulub ämbrite jäävee joomine, jääkülma dušide või vannide võtmine, lühikestel lühikestel jalutuskäikudel käimine ja T-särk, külmadel päevadel keha kihistamine jääpakkidega, kodu termostaadi kukutamine.

Viimane sõna Temperatuurispektri äärmuslikud otsad pole kunagi rahuliku une jaoks head, kuid meie keha temperatuurikõikumiste mõistmine ja siht-unetemperatuuri saavutamise lihtsustamine on hea samm. Kas mäletate viimast korda, kui ärkasite keset ööd, jalad higistes linades sassis, nagu oleks teie magamistuba maagiliselt saunaks muudetud? Kleepuva ja niiske öö magamine pole midagi muud kui armetu, kuid värisemine läbi kibeda öö, pooleldi külmunud varbad ei tee ka teie unekvaliteedile paljusid soove. Kas on olemas ideaalne temperatuur, mis hõlbustab parima kvaliteediga und, või on iga inimene erinev? Küll aga on nii hea olla jahedal õhtul tekimägedesse toppida

Ausalt öeldes kõlab see kõik minu jaoks üsna armetusena - lisaks ei ole palju konkreetseid uuringuid ühegi rasva kadu suurendamise meetodi toetamiseks. Kuid selliste pooldajate nagu Ferriss ja NASA endise uurija Ray Cronise'i positiivsed anekdootlikud tõendid on kindlasti intrigeerivad.

Kui nad vannutavad külma ainega ainevahetuse kiirendamise ja väljaulatuvuse poole, siis on see võib-olla väärt veel üks pilk.

Kategooriateta 17 üllatavat viisi une kaalust alla võtmiseks Need hämmastavad näpunäited kahandavad teie vöökohta, kui te edasi lükkate! Nende ekspertide toetatud trikkide abil saate teada, kuidas unes kaalus alla võtta. Kaalukaotus Mitu sööki sa eile sööd? Hoolimata sellest, et vastasite ülaltoodud küsimusele, on tõenäoline, et sõite tegelikult palju sagedamini, kui mäletate. Enamik meist pakib nüüd iga päev mitu minisööki, vastavalt a õppida Salki Instituudis.

Külmad vestid: kas teadus on olemas? Jätkuv huvi külma käes viibimise vastu on viinud külmavestide arendamiseni.

Kas külmad vestid võivad tõesti rasva põletada? - Atleetvõimlemine

Need vestid on põhimõtteliselt jääkotihoidjad, mis erinevalt jäävannidest jahutavad su keha maha, andes samas vabaduse liikuda ja tegeleda muude tegevustega. Vestid peaksid olema suhteliselt talutavad, kuna need on suunatud külma suhtes vähem tundlikele kehaosadele; õlad, rind ja õlavarred. Idee on alandada keha mõõdukalt, kuid mitte nii palju, et te väriseksite.

Aga kas nad tegelikult töötavad?

sloimming alla masin 24h rasvapoleti keha en sobib

Ta oli enam kui valmis, kuid hoiatas mind, et ma ei peaks imet ootama. Ta ütles, et enne, kui ma olen vest mitu nädalat regulaarselt kandnud, ei näe ma puhkeprotsessis vahetut mõju.

Temperatuuri ja unerežiimid

Teadlased mõõdavad külma mõju ainevahetuse kiirusele puhkeenergia kulutamise REE testiga. See on üsna lihtne: pärast tunnist paastumist ja tunnist trennist hoidumist lebate lihtsalt 20 minutit pimedas ruumis pea kohal asetseva suure plastkapsliga. Seal lebades hõivatakse teie poolt välja hingatud õhk kapsliga ja analüüsitakse, et teha kindlaks, millist tüüpi makrotoitaineid teil sel hetkel energiat kulub.

See teave koos tarbitava õhu kogumahuga ja üldise teabega pikkuse, kaalu, soo ja vanuse kohta võimaldab teadlastel hinnata kalorite arvu, mida teie keha põletaks, kui viibiksite selles asendis 24 tundi otse.

kaalulangus varvides kaalulangus parast psulliumi

Kuna üks Hayesi külmadest õlgadest oli käes, helistasin ülikooli, kus õpetan, ja kavandasin kokkusaamise, et mõõta, kuidas vest mu ainevahetust mõjutab. Testisõidu vesti juhtimine Kaks päeva enne testi libistasin vest ja selle jääpakid sügavkülmast välja ning panin üle varrukateta T-särgi.

Pingutasin pandlad, et jää jääks kehale lähedale, ja käisin oma päeva ringi eesmärgiga hoida vesti seljas, kuni jääpakid sulasid. Pean ütlema, et ma ei ole külmaga fänn, kuid isegi kui külmavärin oli märgatav, ei häirinud see mind. Tegin hommikusööki, viisin koerad välja ja vastasin e-kirjadele ning tundsin end hästi. Kuid tunni möödudes, kui see oli märgistatud ja jääpakid polnud veel sulanud, hakkasin külmemaks minema - palju külmemaks.

  • Puhka end välja: 30 toimivat nippi, mis aitavad paremini magada - Anne & Stiil
  • Tervis Praeguse suvesooja kõrvale on täpselt paras lugeda, kuidas karastada oma keha ja vaimu talisuplusega, sest just praegu on kõige õigem aeg otsida kõige külmema veega rand, et hakata endas treenima sitkust talvekülmades vastupidamiseks.
  • If Kodukindlustus - Soovitused kodu kaitseks | stalkerfestival.ee
  • Jamie sangouthai kaalulangus
  • Alpha venus fat burner
  • Ed sheerani kaalulangus viin
  • Kaalulangus ja ebatervislik
  • Samm ups kaalulangus

Kahe tunni pärast olid jääpakid endiselt külmad ja ma hakkasin värisema. Panin dressipluusi üle vesti, et näha, kas see aitaks.

Atleetvõimlemine

Mitte eriti. Kolmkümmend minutit hiljem sain tehtud. Ma ei saanud enam chilliga hakkama ja võtsin vesti ära, kuid mul kulus tunde, et jälle sooja tunda. Laboris REE testi päeval jõudsin hommikul laborisse ja tegin testi kõigepealt vesti kandmata. Pärast 20 igavat minutit näitasid minu REE tulemused, et praeguse ainevahetuse kiiruse korral põleksin järgmise 24 tunni jooksul hinnanguliselt kalorit. See kõlas umbes õigesti.

  • 17 üllatavat viisi une kaalust alla võtmiseks - Kaalukaotus
  • Soovitused Kuidas kaitsta oma kodu õnnetuste eest?
  • Keha karastamisega talveks on täpselt õige aeg algust teha | Tervis | ERR
  • Kaalulangus neerupuudulikkuse tottu
  • Kaalulangus ajakohane
  • Kuidas keha poleb rasva paastumise ajal
  • Krooniline koha kaalulangus oo higistamine
  • 5 lb kaalulangus 2 paeva jooksul

Järgmisena võtsin Cold Shoulderi vesti labori sügavkülmast välja ja kandsin seda umbes 10 minutit, enne kui uuesti testi teha, et külm sisse vajuks. Pärast veel minutist istungit plastkapsli all lamades - seekord siis, kui külm vest on sisse lülitatud - näitasid REE tulemused, et põleksin järgmise 24 tunni jooksul hinnanguliselt kalorit. Tulemused olid mõistlikud: mul oli külmem, nii et mu keha tegi kõvasti tööd, et säilitada stabiilne südamiku temperatuur.

Kuid tulemuste suurus valmistas pettumuse. Jah, ma võiksin kaotada veel 50 kalorit päevas - pidin ainult hoidma külma vesti kogu päeva. Ma ei suutnud seda kolm tundi kanda. Minu lühike katse andis kasu, olgu see siiski tühine. See tekitas ka palju küsimusi: kui ma oleksin vest enne testi tegemist kauem kandnud, kas tulemused oleksid olnud märkimisväärsemad?

Mis oleks, kui ma oleksin enne testi tegemist nädal regulaarselt seljas olnud?

  1. Viited Külm kokkupuude, ulatudes krüoteraapiast kuni jäävannideni, on kaalulangetajate maailmas trend, kuid mis saaks siis, kui midagi pisut vähem jõhkrat annaks sama metabolismi soodustava eelise?
  2. Üheksa põhjust, miks kaaluda hilisõhtutel treeningsaali minekut 1 Liigume.
  3. Uneteadus: kas on parem magada külmas toas kui soojas toas? - Teadus -

Mis oleks, kui ma oleksin seda kuu aega kandnud? Ja isegi kui REE-test näitas lõppkokkuvõttes päeva jooksul põletatud kalorite olulist juurdekasvu, kas keegi tegelikult tahaks veeta nii palju aega iga päev, et tunda külma? Kulturismi või füüsisportlase kas magab kulma ruumi poletada rasva, kes otsib igat võimalikku serva, on külma vesti kandmine ilmselt mugavam ja tasuv, kui hoida vahelduvvoolu seadet pidevalt 60 kraadi juures.

Ja vesti kandmine oleks kindlasti vähem valus kui jäävanni võtmine. Külm vest ei pruugi olla "kiire parandamine" ega kindel lahendus kaalulangus, kuid kui saate seda endale lubada ja olete nõus pühenduma vesti kandmisele tund aega kaks korda päevas - ja regulaarselt trenni tegema - võite lihtsalt kaotada lisakaalu. Võti, muidugi, taandub ennast järjekindlalt külmaga paljastamiseks. Rohkem uuringuid, mis jätavad küsimusi Selle artikli uurimisel küülikuaugust mööda sõites sattusin kokku eriti huvitava uuringuga Virginia Commonwealthi ülikooli teadlaste poolt.

Neil oli neli noormeest, kes elasid neli kuud järjest temperatuuriga kontrollitud uurimisüksuses. Esimese ja kolmanda kuu jooksul hoidsid teadlased temperatuuri temperatuuril 75 ° Fahrenheiti kraadi.

Peamised õnnetused kodus - kaitse oma kodu õnnetuste eest!

Teise kuu jooksul langetasid nad temperatuuri 66 kraadini F. Neljanda kuu jooksul tõstsid nad temperatuuri 81 kraadini F. Nelja kuu jooksul kontrolliti ja jälgiti kõigi katsealuste söögikoguseid ning iga kuu olid noored mehed läbisid testide patarei. Mehed puutusid selle temperatuuriga kokku vähemalt 10 tundi päevas. Magama minnes kandsid nad tavapäraselt väljastatavaid haiglariideid voodilinaga katte jaoks.

See tähendas, et teisel kuul, kui uurimisüksust hoiti temperatuuril 66 kraadi, ei olnud neil võimalik kasutada tekke ega rõivaid, et end soojas hoida. Pärast seda teist kuud leidsid teadlased, et meestel oli BAT maht 42 protsenti ja rasvade metabolism 10 protsenti suurem.

Calling All Cars: A Child Shall Lead Them / Weather Clear Track Fast / Day Stakeout

See näitas, et nad põletasid kuu aja pärast temperatuuril 66 kraadi rohkem rasva kui soojematel temperatuuridel. Samuti kogesid nad söögijärgset insuliinitundlikkuse paranemist ja positiivseid muutusi oma metaboolsetes hormoonides, sealhulgas leptiinis ja adiponektiinis. Need kõik olid positiivsed tulemused. Kuid teadlased avastasid ka, et hoolimata suurenenud rasvade ainevahetusest ei ilmnenud meestel pärast külmaga kokkupuutumise kuud kestvaid muutusi keha koostises.

Kui temperatuurid normaliseerusid, olid meeste PVT-varud ja rasvade ainevahetus samal tasemel kui enne külmaga kokkupuudet.

gdf15 kaalulangus kuidas kaotada lihasrasva

Hea uudis on see, et pikaajaline kokkupuude külmaga võib suurendada teie pruuni rasvkoe - rasva parim kaalulangus toitumisspetsialistlik nyc rasva - varusid. Nii nagu dieet ja treening, võib ka külmaga kokkupuude aidata teil saavutada kaalualaseid eesmärke. Peate lihtsalt olema valmis veetma palju päevi ja kuid, ilma et oleksite kunagi soojas. Mõned inimesed ütlevad, et nad pigem unustavad külma vesti, lähevad hoogsalt jalutama või lühikesele jooksule ja saavad samad tulemused.

Kuid, hei, kui otsite seda lisaelamust ja teil on mõni paar taala, siis otsige! Viited McArdle, W. Treeningfüsioloogia: toitumine, energia ja inimese jõudlus.

Wang, Q. Adipogeneesi jälgimine valge rasvkoe arengu, laienemise ja regenereerimise ajal. Loodusmeditsiin, 19 10— Külm aklimatiseerumine värbab inimese pruuni rasva ja suurendab mittehõõrduvat termogeneesi.

Ajakiri Clinical Investigation, 8 Lee, P. Temperatuuri järgi kohandatud pruun rasvkude moduleerib inimeste insuliinitundlikkust.