Realistlikud kaalulangus eesmargid 3 kuu jooksul

Tüdrukute kehakaalu langetamise psühholoogiline motivatsioon Kui naine soovib kaalust alla võtta, kuid see ei õnnestu, siis pole õiget motivatsiooni. Ka 2-kuulise kehakaalu säilitamisega määrati lämmastikus uriinis, et oleks võimalik kontrollida vastavust valgu täiendavale tarbimisele.

Hoiatus Kui soovite 3 kuuga kaotada 23 kg, peate kaotama keskmiselt 1,8 kg nädalas. See tähendab, et päevas peate põletama rohkem kaloreid kui 3 kuud tarbinud. Ehkki see on võimalik, pole see enamiku inimeste jaoks realistlik.

Kuidas motiveerida kaalust alla võtma

Kaotada üks nael 0,45—0,9 kg nädalas on tervislikum eesmärk, mida paljud inimesed saavad teha. Kui soovite kaalust alla võtta, peate seadma eesmärgid ja määrama, kui palju kaloreid võite nende eesmärkide saavutamiseks päevas süüa. Järgmisena peate oma toitumisharjumusi kohandama ja regulaarselt kehalist tegevust tegema, voi kohvi kaalulangus retsept saaksite rohkem kaloreid põletada.

realistlikud kaalulangus eesmargid 3 kuu jooksul 24 tundi kiire kaalulangus

Samm 1. Oma eesmärkide teadmine aitab teil luua efektiivse toitumis- ja treeningkava. Kui soovite kaotada kokku 23 kg, peate seadma nädala eesmärgiks 1,8 kg.

3 VIISI, KUIDAS 3 KUUGA KAOTADA 23 KG KAALU - NÕUANDEID -

Kuid pidage meeles, et seda kiiret kaalukaotuse meetodit peetakse ebatervislikuks. Ideaalis peaksite nädalaga kaotama 0,45—0,9 kg, mis vähendab 3 kuu jooksul teie kehakaalu 5,5—11 kg. Näpunäide: Proovige eesmärk paberile kirjutada, seejärel postitage see kohta, kus seda sageli näete, näiteks vannitoa peeglile või kapiukse siseküljele.

Hoiatus Kahe kuuga 25 naela kaotamiseks peate keskmiselt kaotama 2,5 kilo nädalas, see tähendab, et põletatud kalorid peavad olema rohkem kui kalorit päevas. Kaalukaotuse määra peetakse tervislikuks vahemikus 0,5 kg - 1 kg nädalas, mis tähendab, et tarbitavate kalorite kogus on — rohkem kaloreid päevas.

Arvutage ainevahetuse kiirus või BMR põhiline ainevahetuse kiirus Teate päevas põletatud kalorite arvu. Päeval põletatud kalorite arv sõltub teie vanusest, kaalust, pikkusest ja aktiivsuse tasemest päeva jooksul.

Motivatsioon, mis aitab kaalust alla võtta Stress Kaalukaotuse motivatsioon pole ainult pilt külmkapis olevast üliõhukesest mudelist. Kaalu langetamiseks hea tuju on igaühe enda asi ja see pole lihtne. Sageli pakuvad nad raamatutes midagi, mis konkreetsele inimesele ei sobi, mistõttu enamik meist ei saa dieeti "istuda", harjuda pideva füüsilise koormusega.

Keha põhiliste kalorite arvu arvutamiseks saate kasutada veebipõhist BMR-kalkulaatorit. Päevas põletatud kalorite arvu arvutamiseks kasutage ühte kalkulaatorit. Määrake, kui palju kaloreid peate vähendama, et saaksite kaalust alla võtta.

realistlikud kaalulangus eesmargid 3 kuu jooksul naorasva eemaldamise viisid

Nüüd, kui teate põhilisi vajalikke kaloreid, määrake selle arvu abil toidust saadavate kalorite arv, mida tuleks vähendada. See võib aidata teil ka eesmärkide seadmisel, kui palju kaloreid peaksite iga päev treenides põletama. Seadke eesmärgid realistlikult.

Lithovit kaalulangus Toit kaalust alla 10 kg kahe kuu jooksul Olete kindel, et peate kaalus alla võtta 15 kg, Ja võib- olla ainult 10. Et sa tahad kaotada 10 kg kuus mega. Viis päeva hiljem - miinus 3, 5 kg! Ja kuidas ta sellega 3 kuu jooksul 10 kg ab kaalust alla vaja veel 5 kg rasvamassi vähendada, aga viimase kahe kuuga pole. Kuu jooksul vähenes Mai kaal 15 kg.

Ärge vähendage oma kalorikulu päevas alla Näiteks kui teie BMR onvähendage oma päevast kalorikogust ni, et saaksite kaotada 10 naela nädalas. Kui soovite nädalas kaotada 10 naela, peate päevas põletama täiendavalt kalorit. See on ebareaalne disain, kuna peate iga päev intensiivselt tegema kardiotreeninguid umbes 2 tundi. Selle asemel keskenduge esimese sammuna minutilise kardiotreeningu tegemisele, suurendades keha intensiivsuse korral intensiivsust ja realistlikud kaalulangus eesmargid 3 kuu jooksul.

Jälgige toite ja treeninguid, mida teete rakenduse abil toidupäevik. Täpse ööpäevase kaloriarvu leidmiseks peate jälgima kõike, mis teile kõhtu läheb.

Kõrge valgu tarbimine säilitab kehakaalu säilitamise pärast kehakaalu langust inimestel

Treeningute jälgimine ajakirja või rakenduse abil võib olla abiks, kui teate, kui palju kaloreid põletate, samuti kui palju kaloreid peate vähendama. Kindlasti registreerige rakenduses tarbitud joogid ja toidud. See võib aidata teil seatud eesmärkidest eemaldumist vältida. Köögiviljad ja puuviljad on toitainerikkad toidud, kuid sisaldavad vähem kaloreid kui muud toidud, näiteks kartulikrõpsud, koogid ja leib.

Kalorikulu vähendamiseks asendage toidud, mida tavaliselt sööte, köögiviljade ja puuviljadega. Proovige igal toidukorral pool taldrikut köögiviljade ja puuviljadega täita. Näiteks selle asemel, et lõunaks kartulikrõpsudega võileiba süüa, sööge seda salat köögiviljad või kauss värsket melonit.

Proovige teha katkendlik paastumise dieet et seedesüsteem saaks pikemat aega puhata.

Kuidas kaalust alla võtta kuus (fotodega) - Vihjeid -

Vahelduv paastumine tähendab, et viimase söögikorra ja järgmisel päeval esimese söögikorra vahel ei tohi süüa tundi. Pange kõik suupisted ja söögid iga päev samal kellaajal s. Söögikordade kestuse piiramine tunnini vähendab teie üldist kalorikulu. Määrake ajavahemik, kui olete kõige aktiivsem, näiteks töö- või koolitundide ajal.

Näiteks olete võib-olla otsustanud süüa kõik oma söögikorrad päeval kella 8. Kui määrate söögiajaks 10 tundi, alustage söömist kell 7 hommikul ja lõpetage söömine iga päev kell Ehkki kaalu kaotamiseks ei pea te madala süsivesikute sisaldusega dieeti pidama, leiavad mõned inimesed, et see aitab, kuna see võib vähendada või piirata süsivesikute tarbimist. Uurige dieete nagu Atkins, Keto ja South Beach, et leida teile kõige paremini sobiv plaan.

Mõne madala süsivesikusisaldusega dieedi korral peate arvestama süsivesikute koguse, teised programmid aga piiravad ainult toitu, mida tohib süüa. Valige dieediprogramm, mille järgi saate teie arvates pidevalt elada.

Kuidas kaotada 3 kuu jooksul 23 kg kaalu

Ärge sööge töödeldud toitu ja lihtsaid süsivesikuid, näiteks kooke, kreeker, laastud ja röstsai. Vältige ka suhkrurikkaid toite, nagu soolad, kommid ja magusad teraviljad. Valige selle asemel terved toidud kogu toitmilles on vähe süsivesikuid. Mitte tärkliserikkad köögiviljad, näiteks lehtkapsas, brokkoli ja paprika.

Valgu saamiseks vali toidud, mis ei sisalda rasva, realistlikud kaalulangus eesmargid 3 kuu jooksul munad, grillitud kana ja madala rasvasisaldusega piimatooted. Joo vett kogu päeva jooksul nii et keha jääb hüdreeritud. Piisava koguse vedelike tarbimine aitab teie kehal korralikult toimida ja hoiab teid terve päeva jooksul täiuslikumana. Paljud inimesed eksivad janu pärast nälja järele. Niisiis, joo üks klaas vett, kui tunned end näljasena, et püsida hüdraatuna ja takistada söömast, kui sa pole tegelikult näljane.

Vältige kaloreid sisaldavaid jooke, nagu suhkrurikkad soolad, mahlad ja alkohoolsed joogid. Need toidud aitavad kalorite hulka lisada vähe toitaineid või üldse mitte. Pidage meeles, et joomiseks pole kindlat kogust vett. Joo vett, kui teil on janu või higist, et end hüdreeruda. Näpunäide: Kui teile tavaline vesi ei meeldi, maitsestage seda sidrunimahla, puuviljadega marjad värske või paar viilu kurki.

Kaalumuutus pärast maovähendusoperatsiooni - Kaalukirurgia Keskus

Kui soovite ka gaseeritud jooke, võite proovida maitsestatud vahuvett. Sööge söögikordade vahel tervislikke suupisteid. Snäkid võivad aidata teil end liiga nälga jätta ja süüa suuri sööke. Võtke alati tervislikke suupisteid, et te ei sööks muud ebatervislikku toitu. Mõned tervislikud suupisted, mida peaksite pakkuma, hõlmavad järgmist: Värsked puuviljad tervikuna, näiteks apelsinid ja õunad Värsked köögiviljad, näiteks porgandid ja seller Juustupulgad mozzarella madala rasvasisaldusega Toores mandlid ja kašupähklid ilma soolata Perekond selline kook, mis maitseb kergelt soolaselt ja magusalt Harjutage söömist mõistlikult, et saaksite aeglaselt süüa.

Mõistlikult söödes pööratakse suurt tähelepanu söödava toidu aistingule. See võib aidata teil aeglasemalt süüa ja mitte üle süüa. Mõned söömisstrateegiad, mida saab proovida, hõlmavad järgmist: Kõrvaldage söömise ajal tähelepanu hajutamine, näiteks lülitage teler või arvuti välja ja pange mobiiltelefonid minema Hoidke lauanõusid oma mitte domineeriva käega. Kasutage näiteks oma paremat kätt, kui olete vasakukäeline, või kasutage söögipulkasid.

realistlikud kaalulangus eesmargid 3 kuu jooksul eemaldage rasva loualuu umber

Keskenduge söödava toidu aroomile, tekstuurile, välimusele ja maitsele. Kogu päeva jooksul rohkem treenides saate põletada rohkem kaloreid.

Kuidas kaotada 25 kaalu kahe kuuga

Väike lisaliigutus kogu päeva jooksul võib isegi lisada põletatud lisakaloreid. Mõned võimalused, kuidas saate kogu päeva jooksul liikumiseks rohkem ära teha, hõlmavad järgmist: Parkige oma sõiduk sihtkohast kaugemale, näiteks tööle või sisseoste tehes. Kasutage lifti asemel treppe. Jalutage või jalutage jalgrattaga, kui lähete kooli, tööle või teete ülesandeid.

Tegema hüppav tungraud või kükitama kommertsvaheaegadel televiisori vaatamise ajal. Alustage enamiku nädalapäevade treenimisega 30 minutit ja suurendage aega. Regulaarse treeningu tegemine on üldisele tervisele väga hea ning see võib aidata ka kaalust alla võtta.