Head voimalused rasva poletamiseks. Kõhurasva Põletamine - 15 Nippi Lameda Kõhu Saamiseks - Boost-Up Fitness

Eraldi märgime, et suurema pulsiga treenimine koormab keha liigselt ja võib põhjustada terviseprobleeme. Kardio on viis, kuidas lisaks tervisele saadavat kasu kulutada veel mõnisada kalorit.

head voimalused rasva poletamiseks

Võtke vürtsikas Füüsilisel treeningul on palju eeliseid. Psühholoogilisel tasandil aitab see teil end paremini tunda, kuna vabastate endorfiinid, see aitab leevendada pingeid, vähendada stressi ja aitab paremini magada. Samamoodi on see väga tervislik alternatiiv ja võimalus, mida peame kõik ellu viima. Kuid lisaks tervisliku elu soovile on paljudel inimestel eesmärk on parandada oma figuuri. Kuigi füüsilise treeningu kinnisideeks ei peaks olema, kellele ei meeldi hea välja näha?

  1. Paindjoon 9 nippi rasvade kiireks põletamiseks Kui soovite rippida, teate hästi väljakujunenud toitumisreeglid mida tuleb järgida: sööge iga päev kuus kuni kaheksa söögikorda, hoidke süsivesikud vaos ja oma valkude tarbimine kõrge.
  2. 15 NäPUNäIDET AINEVAHETUSE KIIRENDAMISEKS JA KAALU LANGETAMISEKS MUGAVALT - PSÜHHOLOOGIA -

Seotud artikkel: "Füüsilise harjutuse harjutamise 10 psühholoogilist kasu" Suurendage ainevahetust, kaalu langetamise võti Harjutus on kalorite põletamise võti, aga ka toitumine ja psühholoogilised aspektid.

Kas sa teadsid üks kaalulangetamise võtmeid on suurendada meie ainevahetust, et põletada rohkem kaloreid? Kui olete 30 aastat möödas, olete mõistnud, et vanusega on neid raskusi, mis järele jäävad, põletada. Seda seetõttu, et ainevahetus aeglustub aastatega, midagi täiesti looduslikku ja bioloogilist. Nüüd on meie harjumustel ja söömise või treenimise viisil positiivne või negatiivne mõju ka ainevahetuse kiirenemisele. Sellepärast on vaja teada mõningaid võtmeid, kui teie eesmärk on vähendada keha rasvaprotsenti.

Võib-olla olete huvitatud: "10 psühholoogilist nippi kaalu langetamiseks" Kuidas suurendada ainevahetust Head voimalused rasva poletamiseks mis need võtmed on?

Kuidas saaksite oma ainevahetust suurendada? Allpool leiate rea käitumisi ja harjumusi, mis teid aitavad. Ära unusta hommikusööki Mõned inimesed otsustavad hommikusööki mitte süüa või vähe süüa, arvates, et nii langetatakse kaalu.

  • 9 võimalust, kuidas juba ühe päevaga kõht paremasse vormi voolida - Anne & Stiil
  • Kaalulangus ja a1c
  • Kuidas põletada rohkem rasva koos teostamisega by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Kaalukoolitus, jooksmine, kõndimine, jooga ja pilates Kui teie eesmärk on põletada rohkem rasva, on meil teile head uudised.
  • Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator - Leukeemia

See käitumine on täiesti vale, kuna hommikusöök on tõenäoliselt päeva kõige olulisem söögikord. Uuringud on seda näidanud head hommikusööki söövad inimesed kulutavad päeva jooksul rohkem kaloreid. Penn State'i ülikooli toitumisprofessori ja raamatu autori Barbara Rollsi sõnul Volumetrics kaalujälgimiskava"Meie keha aeglustub magades ja ei kiirene uuesti enne, kui me midagi sööme. Tehke raskusi On inimesi, kes usuvad, et ideaalne viis kaalust alla võtta on kardiotreening, nii et nad jätavad jõutreeningu vahele.

Niimoodi mõtlemine on viga jõutreening kiirendab ainevahetust.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator

See ainevahetuse kiirenemine toimub mitte ainult seansi lõpus, vaid lihaseid luues suurendab põhiainevahetust, mis on energiakulu, mida meie keha puhkeseisundis teeb.

Kui te ei tea toitumisest ega sporditreeningutest palju, võite mõelda, Ja mida see tähendab põhiainevahetuse jaoks? Noh, väga lihtne, lihas paneb sind rohkem kaloreid kulutama ka siis, kui oled puhanud ja füüsilist tegevust ei tee.

Tehke sprinte Ja just see, et füüsiline treening on hea alternatiiv basaalse ainevahetuse suurendamiseks. Nagu me eelmises punktis ütlesime, arvavad paljud inimesed, et lihtsalt joostes põletavad nad rohkem rasva.

Kuigi on tõsi, et kui harjutame pikka aega mõõduka intensiivsusega jooksmist, põletame rohkem rasva, intervalltreening põletab rohkem kaloreid. Seda järjestust saate teha 10 või 15 korda kuigi peaksite seda alati oma sobivuse järgi kohandama. See tekitab teie kehas tasakaalustamatuse, mis võimaldab teil järgmise 24 tunni jooksul põletada rohkem kaloreid, isegi kui te puhkate. Treeni tühja kõhuga Tõsi, olen kommenteerinud, et hommikusöök on vajalik, sest pärast tundide pikkust und, kuni inimene toitu sööb, ei aktiveerita ainevahetust uuesti.

Kuid võite treenida tühja kõhuga, nii et teie ainevahetus käivitab ja kiirendab rasva põletamise protsessi. Tühja kõhuga treenimise eesmärk on vähendada glükoosi või glükogeeni varusid rasva põletamise alustamiseks treeningu ajal. Kui valite selle võimaluse, peate pärast treeningut olema hästi hüdreeritud ja sööma, vastasel juhul võite päeva jooksul lõpuks väga väsinud olla.

Hoolitse rasva eest Rasv on organismile hädavajalik, seetõttu peaksite seda tarbima mõõdukalt.

head voimalused rasva poletamiseks

Ajakirjas avaldatud Itaalia teadlaste uurimise kohaselt Kliinilise endokrinoloogia ja ainevahetuse ajakiri madala rasvasisaldusega toidu söömine põletab rohkem kaloreid. Rasvarikkad toidud sisaldavad rohkem kaloreid ja muud makrotoitained, näiteks süsivesikud, toodavad suuremat termogeneesi, see tähendab, et nad kulutavad toidu põletamiseks rohkem kaloreid. Söö valku Termogeneesi kuningas on valk.

On selge, et valkude tarbimine aitab suurendada ainevahetust. Lisaks aitavad valgud kaasa lihase moodustumisele, seega suurendate oma põhiainevahetust, kui kombineerite selle mõne füüsilise treeningu strateegiaga, näiteks kaalutööga. Tarbi Omega 3 Kui kavatsete tarbida rasvu, veenduge, et need oleksid terved, st monoküllastumata või polüküllastumata.

Kui te ei tea, kuidas seda tüüpi rasvu eristada, võite lugeda meie artiklit: "Rasvade tüübid head ja halvad ja nende funktsioonid". Üks rasvatüüp, mis teile ainevahetuse kiirendamise mõttes kasuks tuleb, on oomegarasvhapped. See on põhjus, miks toitumisspetsialistid soovitavad kala süüa. Lõhe, makrell või heeringas on turbo stardi keskmine kaalulangus võimalused.

Rasvumisuuringute uuring näitas, et kui treenime, aitab hea annus kalaõli tõhusamalt rasva põletada. Seotud artikkel: "20 tüüpi valke ja nende funktsioone kehas" 8. Söö mitu korda päevas Mõned inimesed usuvad, et palju vähem süües kaotavad nad palju rohkem kaloreid.

head voimalused rasva poletamiseks

On tõsi, et kui me sööme vähem kui kulutame, võime kaalust alla võtta, kuid ei tasu mitte süüa ega süüa väga vähe. Seetõttu on ideaalne süüa mitu korda päevas eksperdid soovitavad viis. Samuti, kui olete üks neist inimestest, kes harjutab regulaarselt füüsilisi harjutusi, peate treenima ja optimaalse energiataseme saamiseks sööma.

Meie organism on intelligentne ja Kui keha märkab, et te ei söö piisavalt, läheb see kaitserežiimi kuna usute, et olete ohtlikus olukorras, kus te ei saa ennast toitaseega teie ainevahetus aeglustub ja säästab kalorikulusid. Üks parimatest ainevahetuse suurendamise strateegiatest on läbi mida nimetatakse NEAT-ks kehalise head voimalused rasva poletamiseks termogeneesmis on igapäevased tegevused, mida me teeme ja mis on seotud kulutatud kaloritega.

Näiteks aitab trepist üles ronimine, kodused tegevused või tööle kõndimine suurendada NEAT-i ja sellest tulenevalt ka ainevahetust. Üllata oma keha Inimorganismil on suur kohanemisvõime.

head voimalused rasva poletamiseks

Seetõttu peame füüsilisi harjutusi tehes oma treeningu intensiivsust või mahtu järk-järgult suurendama. Mõne nädala pärast pole sama koolitus enam nii tõhus.

Kõhurasva põletamine – 15 nippi lameda kõhu saamiseks

Selle vältimiseks saate muuta oma treeninguid ja teha asju, mis teile maksavad ja üllatavad teie keha, näiteks muutused kiiruses, rütmides, kestuses või koormustes. Kontrollige süsivesikuid Süsivesikud on suurepärane energiaallikas ja kuigi neil on kaalulangus laheb aeglaselt head voimalused rasva poletamiseks, ei pea neid dieedist välja jätma.

  • 15 näpunäidet ainevahetuse kiirendamiseks ja kaalu mugavaks kaotamiseks - Psyhology
  • Kuidas eemaldada gyno rasva
  • Jõusaalis 1.
  • 9 nippi rasva kiireks põletamiseks - lihased ja vormisolek

Sa pead lihtsalt teadma, kuidas neid süüa. Selle eest peaksite sööma kompleksseid süsivesikuid, mis sisaldavad madala glükeemilise indeksiga, see tähendab, et nad hoiavad insuliinitaset eemal, nad muunduvad glükoosiks pikema aja jooksul kui nn lihtsüsivesikud ja nad toodavad järk-järgult energiat ja aeglaselt.

Keerulisi süsivesikuid sisaldavad toidud on: pruun riis, enamik puu- ja köögivilju või täistera pasta, muu hulgas.

Semperfi5k

Joo rohelist teed Roheline tee on tervisele väga kasulik ja sisaldab palju antioksüdante, näiteks polüfenoole. Uued uuringud näitavad, et selles infusioonis leiduv aine katehhiin võib suurendada ainevahetust.

Selle uuringu andmed viitavad sellele tema katses osalejad, kes jõid rohelist teed, kaotasid rohkem kaalu kui need, kes seda ei joonud. Nagu teadlased järeldavad, võivad katehhiinid suurendada rasvade oksüdeerumist ja termogeneesi. Viis tassi rohelist teed päevas võib põhjustada kalorikulu 90 kalorit päevas. Mine orgaaniliseks Orgaaniline toit on tervislikum ja samal ajal kiirendab see ka ainevahetust.

head voimalused rasva poletamiseks

Uuringus leiti, et pestitsiidideta kasvatatud puuviljad, köögiviljad ja terad kiirendavad ainevahetust ja aitavad põletada rohkem rasva, sest ärge jätke kilpnääret toksiinide kätte. Pange alkohol kõrvale Kas teile meeldib oma söögikorraga veiniklaas kaasa võtta?

Noh, kui te ei soovi oma ainevahetust aeglustada, parem kõrvaldage see harjumus oma elust. Lisaks ainevahetuse aeglustamisele on mitmed uuringud näidanud, et enne sööki joomine sööb inimesi umbes kalorit rohkem.

Teises uuringus leiti, et keha põletab kõigepealt alkoholi, mis tähendab, et toidust saadud kaloreid hoitakse suurema tõenäosusega rasvana.

Kergete harjumuste sissetoomine oma rutiini mõjutab oluliselt meie tervist.

Võtke vürtsikas Vürtside lisamine toidule kiirendab ainevahetust märkimisväärselt. Vähemalt nii järeldatakse Ameerika Ühendriikide Pennsylvania osariigi ülikooli uurimistööst. Kui soovite rohkem rasva põletada, minge vürtsikas.