Kast huppab poletada rasva.

Pingutage oma jõuga iga kord, kuid ärge liiga tugevasti suruge. Sa kulutad rohkem kaloreid, sest lihtsalt kulub raskeks joostmiseks rohkem energiat.

​[🛑BETA] NOOBS PLAY DEAD BY DAYLIGHT FROM START LIVE!

Selle tegemiseks vajate mingit tüüpi plyometric kasti või tugevat tõstetud pinda. Hüppate kasti peale üles, maandudes mõlema jalaga, sirgutades siis jalad ülaservas. Siis hüppate tagasi alla ja siis kohe tagasi üles nii kiiresti kui võimalik.

Kui teil on põlveprobleeme või tunnete end seda tehes lihtsalt mugavamalt, võite ka karbist tagasi astuda, mitte alla hüpata. Karbi kõrguse valimine sõltub teie praegusest sobivuse tasemest, kuid enamik naisi soovib alustada 14—tollise karbiga, samas kui enamik mehi soovib alustada 20—tollise karbiga. Tavaliselt kasutan tollist kasti.

Hea figuuri saladused: kas meeste ja naiste treening ja toitumine võiks erineda?

Alustage kolme või nelja komplektiga, mis hõlmavad 10 kuni 20 kastihüpet kolm kuni neli korda nädalas, või lisage need lihtsalt tavalistele suure intensiivsusega löögitreeningu HIIT treeningutele.

Siin on kuus põhjust, miks karbihüppeid armastada: 1. Nad annavad teile hämmastavaid vasikaid. Hüppamine suurendab teie jõudu ja lihastoonust ning suurendab nii ülakeha kui ka alakeha tugevust nagu hullumeelne. Kastihüpped kast huppab poletada rasva teid hüppama piisavalt kõrgele, et oleksite sunnitud kasutama kõiki jalgade lihaseid, et teid kasti tõsta.

Nad põletavad tonni kaloreid ja põletavad rasva.

kaalulangus 19 paeva jooksul parim kaalulangus nyc

Kiire tempoga hüpates põletab keha — kalorit tunnis võrrelge — kalorit tunnis kõndimise ajal. Ja kuna kõrge intensiivsusega hüppamine stimuleerib muutusi mitokondrites kus kütus muundatakse raku tasandil energiakspõletab keha enne süsivesikuid rasva - see on alati hea uudis kõigile, kes proovivad kaalust alla võtta.

Tuck hüpata on üks tapja käik, mis aitab teil neid kangekaelseid naise nagu hullumeelseid heita! Tuck hüppab, tuntud ka kui Knee Tuck hüppab ja Knee-to-Chest hüppeid, on üks vahendaja arenenud plyometric harjutusi.

Need aitavad teil säilitada tasakaalu ja koordinatsiooni vanemas eas. Kuna enamus meist tahaks ideaalis vanemaks saades ikkagi terve ja aktiivne olla, on parim asi, mida saate teha, olla jätkuvalt aktiivne ja suurendada oma jõudu, tasakaalu ja koordinatsiooni nüüd. Ja kuna kastis hüppavad abi tasakaalus, kaitsevad need teid vigastuste eest kogu vanaduseni.

Jookse targemini, kiiremini ja kauem, et rohkem rasva põletada

Lisaks aitavad need hoida teie luud terve elu tugevana ja tervena. Neid saab teha ilma varustuseta. Kui te ei soovi oma boksi osta ega meisterdada ning teil pole seda spordisaalis juurde pääseda, saate ikkagi teha karpi hüppeid!

  • JOOKSE TARGEMINI, KIIREMINI JA KAUEM, ET ROHKEM RASVA PõLETADA - SOBIVUS -
  • Kaalulangus hervey lahe

Leidke lihtsalt piisavalt kõrge pink või trepid või isegi laud kui teil on tõsiseid humalaid ja hakake hüppama! Lihtsalt veenduge, et see on tõesti vastupidav - te ei soovi hüppamise ajal mingit võimalust selle liikumiseks, mis võib kergesti põhjustada vigastusi.

Need suurendavad teie sportlikke võimeid.

  1. Kas soovite olla paindlikum?
  2. Ixekizumabi kaalulangus
  3. Kaalulangus sanam jung
  4. 5 crossfiti treeningut kõhurasva põletamiseks - lihased ja vormisolek
  5. Kas alustate rasva poletamist parast 30 minutit
  6. Soomise ajakava rasva poletamiseks
  7. Hea figuuri saladused: kas meeste ja naiste treening ja toitumine võiks erineda? - Anne & Stiil

Sõltumata sellest, kas teile meeldib vabal ajal rulatada, surfata või korvpalli mängida, aitavad kastihüpped parandada teie vertikaalset hüpet, kiirust ja vastupidavust, samuti suurendavad teie koordinatsiooni, mis aitab teil silma paista mis tahes spordialal, mida soovite teha.

Kui te pole neid veel proovinud, saate varsti teada, mida ma mõtlen.

mida suua teha keha ohuke kaalulangus retsepti tuunikala

Kastihüpped sunnivad teid oma koordinatsiooni kiiresti suurendama, sest kui olete väsinud, on see liiga lihtne, et peaaegu täielikult kastist ilma jääda ja põsed esiservale lüüa. Pole lõbus aga kast huppab poletada rasva saate kiiremini paremaks, tõesti! Nad on tõesti lõbusad!

Kuidas kaotada rasva ja kaenlaaluseid

Kui olete mõnda proovinud ja mõistnud, et võite tegelikult nii kõrgele hüpata, muutuvad kastihüpped varsti lõbusaks. Need mitte ainult ei muuda teid end sportlikuks ega too esile oma sisemist last, vaid ka seda, et mida kõrgemalt te hüppama õpite, seda rohkem tunnete end vabaks.

Sellest ka põhjus, miks mehed on kõvemad lõuatõmbajad. Naiste tugevus on puusad, mis on meeste omadest laiemad ja lamedamad. Kuid see tugevus võib osutuda nõrkuseks, kui tarvis on teha kiirus- või hüppeharjutusi. Jälle need hormoonid! See kindlustab neile suurema lihasmassi ja -vastupidavuse, mis ka areneb kiiremini kui naistel.

Mis võiks olla toredam kui see? Vaadake rakendust 12 minutit sportlast, kus on palju tonni kõrge intensiivsusega intervalltreeningu HIIT treeninguid ja palju karbihüppeid.

Selle tegemiseks vajate mingit tüüpi plyometric kasti või tugevat tõstetud pinda. Hüppate kasti peale üles, maandudes mõlema jalaga, sirgutades siis jalad ülaservas. Siis hüppate tagasi alla ja siis kohe tagasi üles nii kiiresti kui võimalik.

Ja hakka hüppama! Toimetaja Valik.

kaalulangus 56 paeva jooksul rope fat burneri vahelejatmine