Poletage rasva ehitada lihaste 4 nadalat, Kuidas ehitada rohkem lihaseid ja põletada rasva

Need moodustavad umbes kolmandiku lihasvalgust ja keha kasutab neid lihaskiudude parandamiseks. Aga ei midagi. Siit saate teada, kuidas lihaseid kasvatada ja rasva põletada

Lihase kuju on ka ilusasti välja joonistunud, mitte kuskil pekikihi all peidus. Ega ei ole ikka alati nii, et kui naine, siis vehi trenni teha palju kulub ja lihast üldse ei kasva.

Inimesed ja nende kehad on erinevad ja ei maksa nii tobedaid üldistusi teha. Küll neid noori näeb palju, kelle lihasmass on olematu ning tagumik on vanadekodurahva keskmise lodevusega. Arvatavasti kaalub paremal poolel olev neiu rohkem, kuid on oma füüsilise vormiga palju rahulolevam. Kui see on miski, mida soovid sinagi, siis olen kokku pannud põhiteadmised, millele võiksid loe: PEAKSID igal juhul tähelepanu pöörama. Oled sa naine või mees kusjuures meeste puhul esineb seda muret palju rohkemnõuanne on täpselt sama!

Sa teed ainult kardiot Jah, kardio on efektiivne viis rasva põletamiseks, aga nagu ma juba eeldan, kui oled sellele postitusele klikanud, siis on sinu peamine soov lihasmassi kasvatada ja rohkem toonuses vormi saavutada.

Antud eesmärgi puhul ei tohiks kardio kohe kindlasti mitte ainus või isegi mitte domineeriv olla sinu treeningplaanis.

Soovituslik on hoida kardio minimaalne ja teha seda vaid südame-veresoonkonnale kasuliku mõju tõttu. Pikad kardiosessioonid ei põleta mitte ainult rasva, vaid kahjuks ka lihast.

poletage rasva ehitada lihaste 4 nadalat kaalulanguse sailitamine parast haigust

Seega kui sinu eesmärk on lihast kasvatada, siis ditch the cardio või minimaliseeri see. Soovitan teha minutit kerget kardiot soojenduseks enne lihastreeningut.

Kui soovid inkorporeerida rohkem kardiot või lisaks lihasmassi kasvatamisele ka efektiivselt rasva põletada, siis soovitan igati mõelda HIIT treeningutele.

Lihase kasvatamise viisid

HIIT ehk High Intensity Interval Training on kõrge intensiivsusega intervalltreening, mille eesmärk on ühe ja sama treeningu ajal kasutada nii madala, kui ka kõrge sagedusega südametööd. See tähendab, et treening vaheldub väga intensiivse ja lühikese ning kerge harjutusega. Seejärel 5 või rohkem kordust 60 cm kastile käte tõstetega plank 1 min — vaheta iga ring esimesena tõstetavat kätt kettatõstega istulitõusmine 3 seeriat x 10 kordust raskusega palliga V-istulitõusmine 3 seeriat x 10 kordust veendudes, et pall puudutab maad üle pea küünarvarte kõverdamine kaabliga superseerias küünarvarte sirutamine kaabliga 4 seeriat x 10 kordust kumbagi ilma pausita jalapress masinal 1 seeria x maksimaalne arv korduseid sihi minimaalselt 50 kordust 50 kg juures venitus soo 2.

Vale treeningkava Lihasmassi kasvatamiseks ei ole muud võimalust kui lihaskiude esmalt lõhkuda ehk siis teha raskustega jõutrenni.

Muidugi on palju vaidlusi sel teemal, missugust treeningviisi peaks järgima just hüpertroofia jaoks, kuid pinnale on siiski jäänud enim tuntud viis, milleks on harjutuste puhul setti kordusega. Kaalu langetamine algab köögis, lihasmassi kasvatab aga jõutreening.

Ja muideks, jõutreening ei tähenda sugugi üksnes suurte raskuste tõstmist jõusaalis. Kindlasti on teatud olukordades treeningu intensiivsus ja lihasvalu omavahel ühendatud, ent lihasvalu või -väsimus üksinda kindlasti ei näita tõhusat treeningut.

5 levinud treeningmüüti

Lihaskangus on kõrvalmõju avaldatud pingele, mis Sa lihastele treeningu käigus esitasid. Ennekõike see esineb järgmistel päevadel juhul, kui Sa alustad täiesti uue treeningprogrammiga, lisad oma treeningusse uusi harjutusi, suurendad treeningu intensiivsust või kordad sama tegevust ebapiisava puhkeajaga. Müüt 3: Sa pead iga päev trennis käima! Samal ajal, töötavad oma kõhu lihaseid kaotada oma keha siis oleks võimalik ehitada lihaseid ja lõpuks põletad rohkem et põletada rohkem rasva.

Otsides üksikasju Anavar Ja Winstrol Samal ajal, teil ehitada oma keha lihasmassi kui ka rasva põletada. Sest sa pead rongi ja on tbol rasva kadu dieedi. Kui sa üritad ehitada lihaskoe ja vastupidavus, kuid puuduvad motivatsiooni see võib olla raske teha ka. Õnneks on praegu täiendab saadaval, et võib aidata mitte. Kasvata lihaseid. Keha põletab samal ajal kui pool kilo rasva põletab päevas vaid 2 kalorit.

Tauriin aitab ainevahetust kiirendada ja rasva põletada. Muutmiseks saate harjutuse teha rindkere dip Haarake kahurit kasutades kindlalt kinni, tõmmake mõlemad jalad ülespoole, nii et jalad ei puudutaks maad, laske keha alla, nii et põlved peaaegu puudutaksid maad.

Tõstke oma keha üles, kuni käed on täielikult välja sirutatud. Harjutus viige hantlid otsaesisele.

8 viga, mida lihasmassi kasvatamisel tehakse

Lama tasasel põrandal või jõusaalitoolil. Keerake küünarnukid nii, et riba oleks teie otsmikust mõne tolli kaugusel.

Tugev lihasvalu Lihasevigastusi on kerge kannatada Ületreenimise vältimiseks peate ajakava ja endale eesmärgid seadma. Siin on näide, mis aitab teil välja selgitada, kuidas treening jaotada, nii et teil oleks selleks palju võimalusi laastatud lihased, millel on veel palju aega puhata, on veelgi tõhusamad kui varem: 1. Vähendage ärevust ja stressi. Ükskõik, kas see on surve töölt, kodust või liigse erutuse tundest, peate selle maksimaalselt kõrvaldama või piirama. Murettekitav pole mitte ainult ebatervislik, vaid põhjustab ka kortisooli hormooni suurenemist, põhjustades rasvade ladustamist ja lihaste põletamist.

Lati algasendisse tagasitõmbamiseks sirutage aeglaselt küünarnukid. Hoidke küünarnukid alati koos. Tehke 3 komplekti, igaüks 8 korda.

Harjutus Tõstke hantlid õlaga üle pea. Haarake hantlit ja tõstke see ettevaatlikult üle pea, nii et käsivarred, hoides hantlit kindlalt, oleksid pea taga. Siruta käed ja tõsta hantlid üle pea, ole ettevaatlik, et hantlid ei tabaks pead.

poletage rasva ehitada lihaste 4 nadalat 30 paeva tervisliku kaalulanguse valjakutse

Hoidke küünarnukid koos. Tehke 3 komplekti x 8 korda. Keskenduge käsiharjutustele käsivartele.

8 viga, mida lihasmassi kasvatamisel tehakse - Paljas Porgand

Käsiharjutus painduvate hantlitega on kõige tõhusam jõudu tugevdav harjutus esikäe lihastele. Nagu teisi harjutusi, tuleb kaalu tõsta ühtlaselt Harjuta käte painutamine tõstke hantlid. Istu treeningtoolil, hantlid käes, reide vahel. Hoidke hantleid küünarnukkides toestamiseks ja keerake käsi, et tõsta hantlid rinna ülemistesse lihastesse. Eesmärk on vähemalt seitse tundi öösel. See hoiab stressihormooni kortisooli taset kõrgemal, mis võib saboteerida treeningu tulemusi.

See võib põhjustada ka selle, et keha hoiab rasva. Need teadusega toetatud strateegiad aitavad teil paremini magada.

trenn teeb paksemaks?!

Järgige reeglit 1: 3. Üks tund, kolm korda nädalas. Inimesed, kes pidasid seda treeningukava kinni kuueks kuuks, kogesid nende geeniekspressiooni muutust, mis julgustas nende kehasid eemaldama vereringest rasva; Rootsis Lundi ülikoolis tehtud uuringute kohaselt olid neil ka oluliselt väiksemad vöökohad.

poletage rasva ehitada lihaste 4 nadalat kaalulanguse protsessi keha

Uuringu autorite sõnul võivad ka geneetilised muutused vähendada südamehaiguste riski.