Kas paastumine poleb rasva.

Ülalesitatud lood pühakute elust näitavad, et inimene ei ela ainult igapäevasest leivast, mis on meie eluks hädavajalik ja mida me Jeesuse palves palume, vaid inimene on võinud elada ka ainult sellest leivast, mille kohta Jeesus ütles: «Mina olen eluleib. Tegemist ei ole meditsiiniliste soovitustega ning meditsiiniliste küsimustega tuleks alati pöörduda meditsiinitöötaja poole.

Mis on vahelduv paastumine? Toitumisspetsialisti sõnul on siin vaja teada

Erinevad paastumisviisid 24 tundi paastu x nädalas 24 tundi järjestikust paastumist nädalas korda, millele järgneb tavapärane toitumine. Eelistatavalt tuleks paastuda kõige kiiremal ja tegusamal päeval, mil söömiseks aja leidmine on niigi raskendatud.

Paastumise ajal on ka aju töövõime ning produktiivsus maksimaalne. Planeerimise mõttes kõige lihtsam viis, kuna paastumist rakendatakse vaid korda nädalas. Mõndadel võib esineda ka negatiivne efekt, milleks on ülesöömishoog pärast paastu.

Sel juhul ei ole see sinule.

Meditsiin, paastumine ja pühakud

Minimaalselt 16 tundi paastu päevas Tegemist on enimlevinud paastumisviisiga, kus minimaalselt tunnisele paastuaknale järgneb söömisaken. Selline paastumisviis on kõige jätkusuutlikum ning sobilikum just rutiiniarmastajatele. Kui on soov süüa sotsiaalsel kogunemisel, siis annab paastuakent ka pikendada, et see söömisaknasse mahutada.

Seda tüüpi paastumist annab rakendada mitmel eesmärgil eemaldage muffin top rasva olgu selleks lihasmassi kasvatamine, kehakaalu säilitamine või alandamine. Mina järgin isiklikult just seda rutiini. Paastumine leiab aset suuremal osal päevast, mille jooksul võib soovi korral tarbida vähesel hulgal tooreid köögivilju, puuvilju, värskelt pressitud mahla ja mõne portsjoni valku nagu pähkleid, muna, valgusheiki.

Peamine söögikord langeb aga õhtule, mil süüakse esmalt köögivilju ning seejärel valku ja rasva.

Ma paastun?!

Tegemist on väga piirava rutiiniga ning võib enamusele põhjustada rohkem peavalu ja stressi kui asi väärt on. Lisaks võib see tekitada suuri isusid rämpstoidu vastu ja põhjusta ülesöömishooge. Kui toiduvalikud muutuvad kehvemaks ja ebatervislikuks, võib tekkida toitainetepuudus, mil ei saada ühest suurest toidukorrast kätte kõiki vajalikke vitamiine ja mineraale. Muidugi kas paastumine poleb rasva sellel ka positiivne efekt nagu kõrgenenud energiatase, toidule ei pea mõtlema peaaegu üldse, rahasäästlik ja väga efektne rasva põletamiseks.

Rakendades kõiki viise vaheldumisi … ehk hübriidmeetod on loodud, et ühendada kõikide paastumisrutiinide tugevused minimaliseerides nende nõrki külgi.

kuidas poletada rasva keha kiiresti nutrara slim arvustused

Lisaks on rutiini toodud ka cheat daymillele järgneb tunnine paast. See on hea uudis kõikidele bodybuilderitele, kes armastavad oma cheat day-d.

Kuna siin on tegemist juba aga mitme paastumisviisiga, võib see osutuda liiga keeruliseks ning nõuab ehk liiga palju eelnevat planeerimist. Kuidas mina paastu rakendan?

parim rasvakahjumi loksutamine kassipoeg kaalulangus

Mina rakendan paastumisviisi, mille eesmärk on olla ööpäeva jooksul 16 tundi järjest söömata. Selle ajavahemiku sisse jääb ka uneaeg.

Kas paastumine on parim viis pühadekilodest vabanemiseks?

Päevased toidukorrad jäävad 8 tunnise akna sisse, mille jooksul süüakse ära oma ettenähtud päevane kaloraaž vastavalt eesmärgile. Kokkuvõttes, ei ole ma kunagi mingi kindla tõekspidamise ohver, vaid kuulan oma keha.

On kordi, kus nädalavahetusel väljun ma IF rutiinist, sest see sobib mu elustiiliga paremini. On kordi, kus söön paastuaknas ning rikun sellega küll paastu, kuid kuulasin sel hetkel rohkem oma keha või vaimset tervist.

Intermittent Fasting

Ma ei ole kunagi kardinaalne, mis puudutab mu kas paastumine poleb rasva ja vaimset tervist, vaid püüan eelkõige leida hea tasakaalu. Olen selle aja jooksul kaotanud üle 2 kg, kuid seda seepärast, et püsin ka defitsiidis. Kokkuvõttes loevad vaid kalorid ning IF on siin lihtsalt abimees püsimaks rajal ning kiirendamaks jõudmist soovitud tulemuseni. Söömisaken Nii palju kui ma olen lugenud inimeste kogemusest IF-iga, siis lõhutakse paastuaken tavaliselt u 6 tundi pärast ärkamist ehk kella 14 paiku.

poletage rasva kogu paeva kaalulanguse elustiili sekkumine

See tähendab, et viimane toidukord on hiljemalt kell Minule selline lähenemine absoluutselt ei sobi ja IF-i võti ongi rakendada just endale sobiv rutiin! Mina toimin järgmiselt: ärkan ning joon rohkelt vett ja ühe tassi kohvi teen oma fasted treeningu söön 3 suuremat toidukorda ning mõne väiksema snäki söön oma viimase toidukorra lähen magama Suurim põhjus, miks ma IF-i üldse oma elustiili rakendasin on senine pidev näljatunne.

Oma praeguse eesmärgi juures kaalu langetada ja rasvamassi vähendada leian, et seda on äärmiselt raske teha päeva jooksul koguaeg süües.