Rasva poletamine hupata koiega

Kui tegelete pikalt spordiga või kui teil on terviseprobleeme, on parem enne hüppenööriga intensiivsete treeningute alustamist nõu pidada arstiga. Samuti on kasulik harjutada üleminekut tavapäraste kahe jala hüpete ja vahelduvate ühe jala hüpete vahel. Luba piisavalt aega harjutamiseks Ümberkorraldage oma iganädalane marsruut, et lisada piisavalt vaba aega, et võimaldada teil trossi hüpata lame kõhuga. Rattasõit Rattasõit - nii statsionaarselt kui ka mitte - on rasvade põletamise jaoks väga kasulik. Tõstke need nööriga üle pea, võttes need tagasi. Oma rutiinse sordi lisamiseks lisage variatsioonihüpe, nagu näiteks piiriülesed ülekanded ja kahekordsed allikad.

Täpsete arvutuste saamiseks hoidke logi veebis või päevikus. Täpne jälgimine hoiab teid õigel teel oma kolme kuu eesmärgi saavutamiseks.

Arvutage kalorid

Treening Samm 1 Valige hüppenöör isikliku eelistuse põhjal. Testige erinevaid mudeleid, sealhulgas plastist köied, nahast ja nailonist köied. Ka käepidemete stiilid erinevad.

kaalulanguse motivatsiooni juhatus

Valige õige pikkus, seistes trossi keskel. Samuti võib see aeroobne harjutus mängida rolli rasva eemaldamisel ja õhukese keha ülesehitamisel.

1. Vahelduvad sprindid

Meetod, mida sa kasutad, kui hüppenöör on kindla kõhuga, ei ole eriline - võtmed on, et hoida oma tempot kõrgemana ja pühendada piisavalt aega selle lihtsa treeningu jaoks. Luba piisavalt aega harjutamiseks Ümberkorraldage oma iganädalane marsruut, et lisada piisavalt vaba aega, et võimaldada teil trossi hüpata lame kõhuga.

Täiskasvanud peaksid saama vähemalt minutit mõõduka intensiivsusega aeroobset treeningut nädalas; kui teil on juba lame kõht, võib selle aja jooksul hüppenöör aidata teil oma keha säilitada. Hinga sisse ja välja.

push ups poletada rindkere rasva

See, et jooksete või hüppate köiel suurel kiirusel, ei tähenda, et peate ostma taevasse kiire pileti! Sisse- ja väljahingamine maksimeerib ka teie jõupingutusi kaalu langetamiseks.

ei saa piisavalt magada ja kaalulangus

Jooge enne treeningut jook. Ei, mitte energiajooke, mida saate supermarketites.

Video: Kuidas teha leht 2021, Mai

Ainult klaasitäis jäävett, kuhu on sisse pressitud teie lemmik tsitrusviljad, on teie treeningu ettevalmistamiseks piisavalt. Võib-olla peate hüppama natuke kõrgemale, et püsida õhus piisavalt kaua, et hüpata vahele hüppel käed. Eduka kahekordse allajuhtimise tegemiseks peate köie ülimalt kiiresti piitsutama ja tavalisest kõrgemale hüppama, et enne tuld maandudes saaks tross kaks korda teie alt läbi minna.

Lisaks soovitan jõuda jalad hüppe tipus veidi ettepoole, et tekiks rohkem ruumi maapinna ja jalgade vahel. See on oskus, mille omandamine võtab aega, nii et ärge kiirustage seda.

Võite treenida treeningu alguses mõni minut soojendusena või teha seda lõpus.

Atleetvõimlemine

Samuti saate seda teha eraldi päeval täielikult. Nii kaua kui saate selle sisse, on see teie enda otsustada.

  • Kuid see tund oli tõesti ohutu, peate jälgima treeningut ja järgima teatud reegleid: 1.
  • 10 tõhusat rasvapõletuse kaalulangetamise harjutust, mida kodus teha - Elu -
  • Top slimming blogid
  • Ei rasva kadu clen

Kui saate vähemalt minuti jooksul mugavalt pidevalt hüpata, olete valmis selle täieõiguslikuks treenimiseks venitama. Suurepärane koht alustamiseks on intervallidega, kus vaheldumisi hüppamise ja puhkeaja vahel.

Kuidas hüpata köis kortermaaseks

Selle tempo hoidmine 20 minutit võib alguses olla üllatavalt raske, nii et ärge tunne, et peate iga minut maksimaalset intensiivsust jälitama! Kui teie tehnika ja konditsioneer paranevad, võite proovida muuta hüppelisi intervalle pikemaks ja vaheaegu lühemaks. See on ka suurepärane hotelli- ja reisitreening sagedasele reisijale.

Mitmekesisus aitab tüdrukul trennis igavleda ja tuleb kasuks. Hüppete vahel väikeste vaheaegadena puhates ei tohiks neiu lihtsalt seisma jääda või istuda. Kaalulanguse kiirendamiseks võite teha jalalööke või kükitamist.

Viska köis lihtsalt oma kohvrisse ja saad reisimise ajal jätkata pühendumist rasva põletamisele. Veekeetjate kellad See on suurepärane treening!

Plussid ja miinused hüppenööriga hüppamiseks kehakaalu langetamiseks

See on kombineeritud - topeltlöögiga treening. See pakub südame- ja jõutreeninguid ühes. Põletatud kalorid on nii aeroobsed kalorid tegevus, mida saab säilitada pikka aega kui ka anaeroobsed harjutused tegevus, mida ei saa kaua säilitada.

kaalulangus isiksuse muutus

Mõelge sellele kardiotreeningule, mis kasvatab lihaseid. Suurepärane viis selle harjutuse lõbusaks muutmiseks ja rühmatreeningu loomiseks on kasutada Hakkige see kaaludega, meetodi pakkus välja Jillian Michael, kes loob võimendava meeleolu ainulaadsete vigastuste alternatiividega.

Treppidest ronimine põletab rasva, kasutades selleks metaboolselt suurimaid lihaseid.

See tingib ja tugevdab paljusid kehaosi: Töötab välja alakehad - jalad, tuharalihased ja neljakordsed Suurendab südamelihase tugevust Toonib keha Aitab tugevdada luude tugevust, sest see on raskust kandev harjutus raskust kandvad harjutused on parimad rasva põletamiseks - see tähendab jõutreeningut.

Kas vähese mõjuga treening tähendab, et see on liigestele lihtne.

Luba piisavalt aega harjutamiseks

Rattasõit Rattasõit - nii statsionaarselt kui ka mitte - on rasvade põletamise jaoks väga kasulik. Sinna jõudmiseks peab intensiivsus olema mõõdukas. Kalorite ja rasvapõletuse maksimeerimine nõuab intervalltreeningut. Kaaluge mõne minuti jooksul tõesti suure intensiivsusega töötamist, seejärel mõne minuti intensiivsuse vähendamist jne.