Parimad toidud suua kui uritades rasva poletada

Saate oma kaalulangetustoidu tervislikuks ja maitsvaks muuta, mis on äärmiselt oluline. See lähenemine on asjakohane kõigil juhtudel, olgu selleks siis kaalulangus või kaalutõus liigne kõhnus nõuab korrigeerimist ka tasakaalustatud toitumise tõttu. Kui sööte kukleid, kooke ja enne magamaminekut joote ingveriteed, milles on kahtlemata palju kasulikke aineid, ei kasutata nahaalust rasva: selleks pole põhjust. See on insuliin, mis aitab trüptofaani jõuda ajju, kus ta muundub seratooniiniks ja aitab omakorda magama jääda. Joo vähemalt 2 liitrit tavalist vett päevas, väikeste portsjonitena kogu päeva jooksul.

Video: Kuidas edukalt kaalust alla võtta? Hea küsimus! Teadlased nõustuvad, et süsivesikute ja mitte tervislike rasvade lõikamine aitab kaalust alla võtta 1. Kuid mitte kõik süsivesikud pole halvad. Tegelikult on nad aju ja keha üheks ehitusmaterjaliks ja energia pakkujaks. Niisiis, kehakaalu langetamiseks peate vältima teatud tüüpi süsivesikuid.

Samuti peate kaalu langetamiseks sõltuvalt keha tüübist, vanusest, aktiivsuse tasemest ja ainevahetusest häälestama süsivesikute arvu, mida võite päevas süüa.

Kuidas saate seda teha? Lugege seda postitust, et teada saada, kui palju süsivesikuid peaksite päevas kaalust alla võtma. Pühkige üles! Miks peate tarbima vähem süsivesikuid? Shutterstock Kaalu langetamiseks ja kõigi rasvumisega seotud haiguste, nagu diabeet, hüpertensioon, südamehaigused, depressioon, vähk ja insuliiniresistentsus, kaitsmiseks peate tarbima vähem süsivesikuid.

trikke rasva poletamiseks

Miks on nii paljud inimesed ülekaalulised või rasvunud? Kaalutõusu peamised põhjused on kõrge süsivesikusisaldusega toitude, näiteks burgeri, pitsa, friikartulite, suhkrurikaste toitude, kõrge naatriumisisaldusega toitude, leiva ja pasta tarbimine pikema aja jooksul, vähese või vähese koormusega.

Toit päevas, kui kui sa sööd sidrunit, võite kaotada kilogrammi keha kuivatatakse

Kui hakkate neid toite vältima, hakkate kehakaalu langetama ilma trenni tegemata. Nüüd, selle artikli alguses mainisin, et välja arvatud teatud tüüpi süsivesikud, on süsivesikud tegelikult teile kasulikud ja neid ei tohiks täielikult vältida. Nii et lubage mul teie mõistmiseks öelda, milliseid saate tarbida ja miks.

See on tavaliselt meie esimene tervislikuma elu katse, kuid see pole kõige tõhusam, sest rasv pole vaenlane. Kuigi rasv võib kaasa aidata kaalutõusule, on see üks toiduaineid, mida kaalulangetamiseks süüa. Meie keha vajab tervislikke rasvu, et ellu jääda ja korralikult toimida.

Kas süsivesikud on halvad või head? Shutterstock Mõlemad. Sõltuvalt sellest, millist tüüpi süsivesikuid valite ja kui palju tarbite. Süsivesikuid on kahte tüüpi - lihtsad ja keerulised. Lihtsad süsivesikud on ohtlikud - leib, pasta, magusad toidud, pitsa, praetud toidud jne.

Need süsivesikud seedivad ja imenduvad organismis kiiresti, põhjustades vere glükoosisisalduse ja insuliini taseme tõusu.

looduslik rasvapoletus

Kuna rämpstoit maitseb hästi, söövad inimesed lihtsaid süsivesikuid sageli üle. Aja jooksul põhjustab see kehakaalu tõusu ja muid haigusi. Head süsivesikud on keerulised süsivesikud kõrge kiudainesisalduse ja toitumisprofiili tõttu, kuna enamik neist sisaldab olulisi vitamiine ja mineraale. Neil on madal glükeemiline indeks ja nad seeduvad aeglaselt, mis põhjustab veresuhkru taseme aeglast tõusu.

Need aitavad säilitada piisavat vere glükoositaset ja pakkuda energiataset kogu päeva vältel. Need aitavad kaalust alla võtta, ennetada ainevahetushaigusi, kõhukinnisust ja isegi jämesoolevähki. Toit nagu köögiviljad, puuviljad koos koore ja viljalihagatäisteratooted, pähklid ja seemned on rikkalikud toidukiudude allikad. Vaatame nüüd, kui palju süsivesikuid peaksite päevas kaalust alla võtma. Kerige alla.

Mitu süsivesikut peaksite päevas sööma, et kaalust alla võtta? Niisiis, kui olete 20ndate keskel ja kergelt aktiivne, peate kehakaalu langetamiseks tarbima umbes kalorit päevas ja süsivesikute tarbimine peaks jääma vahemikku g 6.

Samuti pidage meeles, et teie sõbra madala süsivesikusisaldusega dieet ei pruugi teie jaoks olla madal. Kahe inimese vanus, pikkus, kaal, meditsiinilised probleemid, ainevahetus, praegused ravimid ja elustiil ei ole ühesugused. Niisiis, peate kohandama oma süsivesikute tarbimist sõltuvalt kõigist kaalulangetusteguritest.

Kuidas otsustada, kui palju süsivesikuid võite tarbida?

Rasvarikkad toidud, mis on tegelikult tervislikud

Vaadake allolevat loendit. Madala süsivesikusisaldusega dieedi juhised Vältige kõiki lihtsaid ja ebatervislikke süsivesikuid.

Aktiivsed ja kõhnad inimesed Tarbige — grammi häid süsivesikuid päevas. Selle koguse abil saate säilitada tervisliku kaalu.

Video: Kuidas edukalt kaalust alla võtta? | SharpFit Kodus Kaalust Alla 2021, September

Siit saate teada, kui palju süsivesikuid parimad toidud suua kui uritades rasva poletada võib olla: portsjonit 5 erinevast köögiviljast. Mõõdukas koguses maguskartulit, koorega kartulit, hirssi, kaera, riisi jne.

Mõnda aitab vähendada igapäevane kalorikogus, teised aga ei suuda isegi pärast aastaid kestnud dieeti soovitud tulemusi saavutada.

Inimesed, kes soovivad ilma trenni tegemata kaalust alla võtta Tarbige 50— grammi häid süsivesikuid päevas. See aitab teil kaalust alla võtta, ilma et peaksite trenni tegema. Samuti saate säilitada tervisliku kaalu. Siit saate teada, kui palju süsivesikuid peaksite ideaalis tarbima: portsjonit 5 erinevast köögiviljast. Miinimumkogus maguskartulit, koorega kartulit ja pruuni riisi.

9 toitu mis poletavad rasva

Ülekaalulisuse ja rasvumisega seotud haiguste all kannatavad inimesed Kui olete rasvunud ja põete 2. Koos füüsilise koormuse ja heade toitumisharjumustega suudate klapi kiiresti kaotada.

Lisaks sellele, kui sharoni idaosade kaalulangus lahja valku kanarind, tofu, seene, kala, soja tükid, kaunviljad jne ja tervislikke rasvu oliiviõli, ghee, pähklid, seemned, päevalillevõi jnepeaksite oma keha hakkab ladustatud rasva kasutama kütuseallikana.

Selle tulemusena hakkate klapi kaotama. Siin on süsivesikute allikad, mida saate tarbida: portsjonit madala süsivesikusisaldusega ja madala GI-ga köögivilju. Paar marja. Head süsivesikud ja tervislikud rasvad pähklitest, seemnetest, avokaadost jne. Niisiis, ärge vältige neid täielikult. Mis juhtub teie kehaga, kui olete madala süsivesikusisaldusega dieedil?

Muidugi kaotate kaalu. Aga kuidas? Noh, kerige alla, et teada saada huvitavat teadust madala süsivesikusisaldusega dieedide edukuse taga.

Hormooninsuliin kannab suhkrumolekulid rakkudesse.

Related Content

Ja siis kasutatakse rakkudes glükoosi energia tootmiseks, mis on vajalik kõigi keha funktsioonide jaoks. Nüüd, kui olete süsivesikuterikas dieedil või tarbite liiga palju lihtsaid süsivesikuid, tõuseb veresuhkru parimad toidud suua kui uritades rasva poletada veresuhkru tase ning teatud aja jooksul muutute insuliiniresistentseks, rasvunuks ja põete mitmesuguseid haigusi.

Et hoida söed kuumana, pead sööma iga tunni järel kogu päeva vältel.

Kui järgite madala süsivesikusisaldusega dieeti, juhtub kolm asja: Teie insuliini ja vere glükoosisisaldus langevad, mis viib aktiivse ainevahetuseni. Kehakoostis paraneb, st hakkate rasva eraldama ja lihasmassi kasvatama.

Kõrge insuliin annab neerudele signaali naatriumi salvestamiseks. Ja selle tulemusena hakkab keha vett kinni hoidma.

Miks peate tarbima vähem süsivesikuid?

Madala süsivesikusisaldusega dieet aitab vähendada insuliini taset, takistades neerudel soola salvestamist. Selle tulemusena hakkate veekaalu kaotama. Madala süsivesikusisaldusega dieedid aitavad vabaneda ka kõige ohtlikumast rasva tüübist - kõhurasvast.

Sa muutud aktiivsemaks ja energilisemaks. Teie elustiil muutub ja kaal langeb. Vaatame nüüd parimaid süsivesikuid, mida saate kaalust alla võtta.

Kuidas põletada rasva kogu kehast. Kuidas põletada nahaalust rasva. Sööge pärast treeningut

Pirn Pirnid on koormatud toidu kiudainetega ja sobivad ideaalselt kehakaalu langetamiseks. Pirnid on madala kalorsusega, sisaldavad mitmeid vitamiine ja mineraale ning sisaldavad palju veesisaldust ja kiudaineid. See aitab parandada küllastustaset, stimuleerib käärsoole ja täidab teid ilma kaloreid koormamata. Mustad oad Nendes väikestes mustades ubades on palju valke kulud rasva eemaldamiseks silmade all toidu kiudaineid.

Mustad oad tervisliku kehakaalu langetamise dieedi osana võivad aidata teil kaalust alla võtta. Igasugustes ubades on palju valke ja kiudaineid ning vähe rasva. Need mitte ainult ei hoia teid pikka aega täis, vaid muudavad teie veresuhkru stabiilseks. Pooles tassis mustades ubades on umbes kalorit ja 6 g kiudaineid.

Keedetud maguskartul Bataat on dieedisõbralikum tärklise võimalus kui valge kartul. Seda peetakse madala glükeemilise toiduna, mis ei põhjusta veresuhkru taseme kohest tõusu, mis aitab kaalu tõhusalt hoida.

Bataat on kiududega koormatud, eriti kui seda serveeritakse koos koorega. Toidukiud kipub vett omastama, muutes end täiskõhutundeks ja aidates kaloritega piiratud dieedist kinni pidada.

Rasva põletamine, kuidas süüa

Rohelised herned Rohelised herned on madala kalorsusega ning rikkad nii valgu kui ka kiudainete poolest. Mõlemad toitained aitavad hoida end täie enesetundega, et peletada isusid ja vähendada söögiisu, suurendades veelgi kaalulangust ja toetades veresuhkru kontrolli.

Kaer Kaer on kaalulangetamiseks suurepärane. Ja üks põhjus, miks nad teie jaoks nii head on, on nende kiudainesisaldus. Weightloss ig beetaglükaan, kaeras leiduv kiudaine, vahendab kaalulangust, soodustades küllastust, reguleerides seedehormoone ja mõjutades süsivesikute ainevahetust. See võib vähendada ka kõhu rasvumist.

Kaerakliid on toidus rasvade suurepärane asendaja, kuna see võib vähendada söögikordade kalorsust. Niisiis, tarbige kinoa küllastustunde parandamiseks, toidukiudude laadimiseks, ainevahetuse kiirendamiseks ja kehakaalu alandamiseks.

Kikerherned Garbanzo oad on täis toitaineid ja sobivad ideaalselt inimestele, kes üritavad kaalust alla võtta.